JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120803/285084-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa artykułów promujących otwarcie Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285084 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pg.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów promujących otwarcie Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (polegające na zaproponowaniu  Zamawiającemu szczegółowego rozmieszczenia - miejsca nadruku) oraz dostawa artykułów promujących projekt Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej otwarcie Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej. Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa musi dostarczyć w terminie do 3 dni od podpisania przedmiotowej umowy do zaakceptowania przez Zamawiającego projekt każdego z wymienionych niżej produktów, według wymagań postawionych w niniejszym dokumencie. Projekt może być w formie elektronicznej lub prototypu. Zamawiający w terminie jednego dnia roboczego zaopiniuje projekt, przesyłając uwagi, do których Wykonawca będzie miał obowiązek zastosować się. Opóźnienia Wykonawcy w przesłaniu projektu nie wpływają na zmianę ostatecznego terminu wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający ma prawo odmówić odbioru dostawy, jeżeli wcześniej nie otrzyma projektu lub nie wyrazi zgody na zaproponowany przez Wykonawcę. Przedmiotowe zamówienie jest podzielone na III części.

Część I
- Komplet filiżanek ze spodkami w pudełku ozdobnym z przezroczystym oknem - 100 szt. Zestaw do kawy/herbaty dla dwóch osób. Materiał: porcelana. Kolor: biały. Pojemność filiżanek: 200(+/-50) ml. Kształt: spodek kwadratowy/prostokątny; kwadratowa/okrągła podstawka, a ścianki filiżanki rozszerzają się wraz ze wzrostem wysokości, minimum 15 mm średnicy ucho. Wysokość filiżanki: 75(+/-10) mm. Średnica filiżanki w najwęższym punkcie 65(+/-10) mm. Średnica filiżanki w najszerszym punkcie 70(+/-10) mm. Przekątna spodka: 160(+/-30) mm. Nadruk na filiżance oraz na spodku: nadruk z wypałem w temp. 800° C o maksymalnej odporności na ścieranie. Wielkość nadruku: na filiżance maksymalny 60x40(+/-10) mm; na spodku maksymalny 30x20(+/-5) mm. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w punktach: 1a, 2a, 3a, 4a. Nadruk według wzoru Zamawiającego.
- Radio ze wskaźnikiem temperatury - 100 szt. drewniane radio AM/FM, na ścianie frontowej  dwa wyświetlacze (okrągłe), na których ukazuje się:  kalendarz, temperatura (w stopniach Celsjusza), poziom wilgotności powietrza, zegar z budzikiem; trzy pokrętła: jedno do regulowania głośności, drugie do wyboru częstotliwości, trzecie do wyboru fali. Materiał: obudowa  drewniana. Kolor: brązowy (pozostałych ścian). Maksymalna waga: 900 (+/-50) gramów. Wymiary: 230(+/-10)x100(+/-10)x100(+/-10) mm. Nadruk: grawer lub tampodruk; ciąg znaków oraz logo Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej. Minimalna wielkość nadruku ciągu znaków: 15(+/-10)x160(+/-20) mm. Minimalna wielkość nadruku logo Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej: 30(+/-5)x25(+/-5) mm. W przypadku graweru nadruk składa się z logotypów wymienionych w punkcie 1b,2b,3b,4b, w przypadku tampodruku nadruk składa się z logotypów 1a, 2a, 3a, 4a. Nadruk - projekt według wzoru Zamawiającego. Nadruk ciągu znaków na górnej powierzchni gadżetu, nadruk logo CNPG.   
- zestaw do wina - 100 szt. W zestawie znajduje się 9 elementów: zatyczki do wina, pierścień, termometr, nożyce do folii, lejek, korkociągi (dopuszczalna zamiana jednego elementu pod warunkiem, że element ten nie znajduje się już w zestawie i ma takie samo przeznaczenie jak pozostałe elementy). Zestaw zapakowany jest w drewniane opakowanie wyściełane czarnym materiałem. Kolor opakowania: brązowy. Pudełko ma w środku dopasowane wypustki na wszystkie elementy. Wypustki rozmieszczone są tak, że pomiędzy poszczególnymi elementami są odstępy. Elementy nie mogą wypadać z wypustek. Akcesoria do wina wykonane ze stali nierdzewnej. Akcesoria do wina są atestowane, zgodne z normami dopuszczającymi do kontaktu z żywnością. Wymiary skrzyneczki: 250(+/-30)x280(+/-30)x70(+/-15) mm. Nadruk: grawer w drewnie. Minimalna wielkość nadruku ciągu znaków: 15x160 mm. Minimalna wielkość nadruku logo Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej: 40x25 mm. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w punkcie 1b, 2b, 3b, 4b. Nadruk - projekt według wzoru Zamawiającego.
- Torba papierowa z nadrukiem - 300 szt. Torba na papierze kredowym 200(+/-50) gramów. Kolor: biały. Druk: offsetowy full kolor. Dno torby usztywniane kartonem 400(+/-50) gramów. Pokrycie: folia matowa. Pokrycie: lakierowanie wybiórcze (na nadruku). Uchwyty: sznurkowe. Kolor uchwytów: biały. Wysokość: 300(+/-10) mm. Szerokość: 350(+/-10) mm. Szerokość denka: 120 (+/-10) mm. Nadruk: po jednej stronie torby. Wielkość nadruku ciągu znaków: 30(+/-10)x250(+/-50) mm. Minimalna wielkość nadruku logo Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej: 120x220 mm. Wielkość nadruku odwołania słownego do EFRR: 65(+/-5)x240(+/-30) mm. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w punkcie 1a, 2a, 3a, 4a, 5. Nadruk - projekt według wzoru Zamawiającego.

Część II
- Brelok z fulerenem - 300 szt. Bryła 3D na łańcuszku zakończona kółkiem-zaczepem. Wymiary: średnica fulerenu 35 (+/-10) mm; długość łańcuszka 40 (+/-5) mm; kółko-zaczep     o średnicy 20 (+/-5) mm. Pięciokąty i sześciokąty fulerenu są pełne. Materiał: całość wykonana z niklowanego lub chromowanego metalu. Na zwieńczeniach wszystkich kątów pięciokątów i sześciokątów bryły umieszczone są blaszane kulki. Do łańcuszka jest  przymocowana prostokątna blaszka z przeznaczeniem na nadruk. Nadruk: tłoczenie lub grawer. Minimalna wielkość nadruku ciągu znaków: 6x50 mm. Minimalna wielkość nadruku logo Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej na jednym z pięciokątów lub sześciokątów fulerenu: 20x25 mm. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w punkcie 1b, 2b, 3b, 4b. Nadruk - projekt według wzoru Zamawiającego - załącznik techniczny do SIWZ.
 
Część III
- Szklana statuetka w kształcie szlachetnego kamienia na szklanej podstawie - 15 szt. Statuetka pakowana w czarne wyściełane materiałem pudełko i nasuwane białe kartonowe opakowanie. Wymiary: 152(+/-10)x225(+/-10)x58(+/-5)mm. Nadruk: grawer laserowy. Minimalna wielkość nadruku: 120x120 mm. Nadruk - projekty zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 

Wymagania odnośnie nadruku. Nadruk na produkcie zawiera: 
1.	Forma podstawowa Logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, załącznik techniczny nr 1 do SIWZ (1a kolorowy, 1b czarno-biały).
2.	Logotyp Politechniki Gdańskiej, załącznik techniczny nr 2 do SIWZ (2a kolorowy, 2b czarno-biały).
3.	Logotyp Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, załącznik techniczny nr 3 do SWIZ (3a kolorowy, 3b czarno-biały).
4.	Logotyp Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej, załącznik techniczny nr 4 do SIWZ (4a kolorowy, 4b czarno-biały).
5.	Napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko, załącznik techniczny nr 5 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby nadruk (tj. jego poszczególne elementy) był zaprojektowany 
i wykonany według zaleceń dostępnych na stronie www.funduszeeuropekskie.gov.pl oraz zawartych 
w załączniku technicznym do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium 
w wysokości dla części I: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych, zero groszy)
		części II 50,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych, zero groszy)
		części III 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych, zero groszy)
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 
0000 0001 8607 3782, w Banku Millenium, z dopiskiem: Wadium dostawa w ramach 
Projektu Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej ZP/ 294/050/D/12 . Wniesienie 
wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za 
skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że 
otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13 - 08 - 2012 r. , do 
godz. 10:30. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu 
wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem koniecznym do stwierdzenia przez 
Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez  Wykonawcę. 2) poręczeniach 
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że 
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) 
gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez  podmioty, o których 
mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji 
Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 2. Dokument 
wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym 
prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego 
zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz 
gwaranta/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego) 2) 
określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy 3) kwotę 4) 
termin ważności 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne 
żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej  tego typu instytucji 6) być 
nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę 
wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a, 5 uPzp, 8) a także obejmować cały 
okres związania ofertą, określony w specyfikacji. 3. Zamawiający dokona zwrotu wadium 
wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 do 4 ustawy PZP. 4. Zamawiający zaleca 
dołączenie do oferty dowodu wniesienia wadium tj. odpowiednio: 1) kopii potwierdzenia 
dokonania przelewu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	dla części I: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy artykułów promocyjnych wygrawerowanych lub z nadrukiem według projektu Zleceniodawcy,  o wartości minimum 10 000 PLN brutto każda. 
b)	dla pozostałych części (II oraz III) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego zał. Nr 2  do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego zał. Nr 2  do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego zał. Nr 2  do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub w miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub 
miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów, o których mowa odpowiednio w III.4.3.1. 
2. Oferta wspólna Wykonawców A. Wykonawcy zamierzający wspólnie ubiegać się o 
udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są do ustanowienia 
pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo reprezentowania w 
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi 
być udzielone w formie pisemnej, wskazywać w szczególności: - postępowanie o zamówienie 
publiczne, którego dotyczy,  -  Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie 
zamówienia,  -  ustanowionego pełnomocnika,  -  zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo 
musi być podpisane w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o 
udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione 
we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. B. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w formularzu oferty jak i w 
innych dokumentach powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres 
Wykonawcy, winni  wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców, a nie ich 
pełnomocnika. C. Aby podmioty występujące wspólnie spełniały warunki:  -  każdy z tych 
podmiotów z osobna musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania o 
udzielenie zamówienia . Dokumenty opisane w III.4.2), które muszą zostać złożone na 
potwierdzenie wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie 
zamówienia, każdy podmiot składa z osobna. Łącznie (wspólnie) te podmioty muszą spełniać 
warunki, o których mowa w III.3). Dokumenty opisane w III.4,1, które należy złożyć na 
potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w III.3, podmioty składają wspólnie lub 
każdy podmiot z osobna. Dokumenty dotyczące poszczególnych podmiotów, powinny być 
podpisane odpowiednio przez osoby uprawnione do reprezentowania tych podmiotów, 
których dotyczą. Dokumenty, wspólne dla wszystkich podmiotów, powinny być podpisane 
przez pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach 
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, 
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej 
sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż  będzie dysponował zasobami 
niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie 
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z 
nich przy wykonywaniu zamówienia 4. Wykonawca składa ofertę według załącznika nr 1 do 
SIWZ. 5. Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących 
wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela  -  pełnomocnika, by prawnie zobowiązywała 
wszystkich Wykonawców. 6. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną 
odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 7. 
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy powinno być dołączone do oferty, o ile 
prawo do jej podpisania nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo 
może  być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z 
oryginałem przez notariusza</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą, stanowi zał. Nr 5 do 
specyfikacji. Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron. Wszystkie 
zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez 
upoważnionych przedstawicieli obu Stron. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian 
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano 
wyboru Wykonawcy, dotyczących: a) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku 
wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin 
realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu 
mogą wynikać z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy 
transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których 
zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Stron) oraz z powodu zmiany terminu oddania 
Budynku Centrum Nanotechnologii. W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają 
nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją 
spowodowała. b) zmian osób reprezentujących strony umowy lub osób biorących udział w 
realizacji przedmiotu umowy, c) zmiany nazw i innych danych identyfikacyjnych stron 
umowy. których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Stron) oraz z powodu zmiany 
terminu oddania Budynku Centrum Nanotechnologii. W okolicznościach wyżej 
wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być 
powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pg.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gdańska, Biuro Projektu Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej, Al. Zwycięstwa 
27, 80-219 Gdańsk..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Gdańska, Biuro Projektu Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej, Al. Zwycięstwa 
27, 80-219 Gdańsk..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dostawa jest realizowana w ramach Projektu Centrum 
Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej współfinansowany przez Unię Europejską ze 
środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego 
Infrastruktura i Środowisko. Wartość dofinansowania  -  73 664 000 zł. Numer umowy o 
dofinansowanie: UDA-POIS.13.01-017/08-00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com